Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Olin hyväksytty yhteisöpedaan. Tänään se poistui. Ylempänä on sosionomin opinnot, joiden valinta kesken. Meinaakohan hyväksytyn muuttuminen että ylempänä voisi jotain tapahtua😊
Ei näy mitään missään. Lähdekoodikin vain sanoo että kesken on.
Huomenna on päivä uusi, ja torstai on toivoa täynnä.
Hitto jos tulos onkin sitten hylätty, tai ei valittu. 😔
Ihme juttu muuten, että kaikki tulokset on pitänyt siirtää sijoitteluun viimeistään tänään, mutta vain osaa on lähdekoodin mukaan sijoiteltu.
Marko71 kirjoitti:
Olin hyväksytty yhteisöpedaan. Tänään se poistui. Ylempänä on sosionomin opinnot, joiden valinta kesken. Meinaakohan hyväksytyn muuttuminen että ylempänä voisi jotain tapahtua😊
Onnea opiskelupaikasta!
Mulla kävi noin, pääsin sitten muualle eilen. :)
TAMPEREELLE BIOANALYYTIOKSI!1!1! just tuli opintopolkuun. Plus kiitos teille kaikille tästä keskustelusta koska olen seurannut tätä hakurumban alusta asti. Ootte olleet vammasia mutta erinomaista vertaistukea❤
Pääsitkö sitten ylempänä olevaan vaihtoehtoon vai miten sinulle kävi? Kiitos, toivossa eletään yövuoroa tehden😊
Tampere oli ykkösenä minulla, sen jälkeen turku, helsinki ja oulu☺ bioanalyytikoksi hain kaikkiin. Nyt kaikki kannattaa tsekkaa opintopolkua!
Mikä maksaa..... tulis jo. Metropoliasta odotan tietoa. Bioanalytiikka mullakin
Pidän peukkuja sulle pystyssä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jonosija":34,"julkaistavissa":true,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false,"tilanKuvaukset":
Että kuinka?
Kuinka monta otetaan sisään tohon mihin hait? Olet 34. paras ymmärtääkseni.
Ei jonosija tarkoita mitään. Mut hyväksyttiin paikkaan johon alle 50 aloituspaikkaa ja jonosija näyttää olevan jotain 260
Jaaha nyt löysin toisen pankin pankkitunnukset kun käyttöpankin meni loppuun :D
Eli mitä nyt noista ymmärrän niin valinnat kesken kaikissa ja jonoissa olen edelleen.
Ja viimeinen päivitys mun sivulla opintopolussa ollut tänään klo 10:42.
Jännitys tiivistyy siis🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sponge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laureaan sosionomiksi minäkin :)
Iik! Päiväpuolelle? Mä hain Lohjalle, eikä ole tullut tietoa vielä.
Mä pääsin päiväpuolelle, mutta jatkan samassa monimuotoryhmässä jossa aloitin vuoden alussa polkuopiskelijana 😊
Miten tämmönen on sit mahdollista? Eli et mene sinne, minne olet päässyt, vaan valitset itse ryhmäsi?
Veikkaan että siksi, ettei jo aloittaneeseen ryhmään voi suoraan hakeutua ns. takautuvasti. Meille polkuopiskelijoille on varattu periaatteessa paikat ryhmästä, mutta joudutaan käymään valintaprosessi samoin ehdoin läpi kuin jo tutkinto-opiskelijaksi alun perin valitut. :)
Mulla on kans nää bioanalyytikan tulokset vielä kesken, hain ykkösenä helsinkiin, sit tampereelle ja turkuun. Haluan jo tietää 😭
Mitä luulette,tuleekohan jo huomenna tuloksia vai meneekö torstaille? :) peukku ylös jos huomenna,peukku alas jos torstaina! Leikkimielinen gallup.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jonosija":34,"julkaistavissa":true,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false,"tilanKuvaukset":
Että kuinka?
Kuinka monta otetaan sisään tohon mihin hait? Olet 34. paras ymmärtääkseni.
Ei jonosija tarkoita mitään. Mut hyväksyttiin paikkaan johon alle 50 aloituspaikkaa ja jonosija näyttää olevan jotain 260
Minne on tullut jo tulokset? Mikä ala?
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä nyt noista ymmärrän niin valinnat kesken kaikissa ja jonoissa olen edelleen.
Jännitys tiivistyy siis🙄🙄
Mihin hait? Mulla nimittäin sama kellonaika ja Centriaan hain sosionomi monimuotoon 😁
Hakija 87 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitys tiivistyy siis🙄🙄Mihin hait? Mulla nimittäin sama kellonaika ja Centriaan hain sosionomi monimuotoon 😁
Metropolia sosionomi, metropolia geronomi monimuoto ja jamk kuntoutuksen ohjaaja.. kaikki tekee valintakoeyhteistyötä ja kuuluu samaan valintakoeryhmään.
Aika jännä, että sama aika.. eli jonoja päivittelevät varmaan😊. Jännäks menee!
Vierailija kirjoitti:
Hakija 87 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitys tiivistyy siis🙄🙄Mihin hait? Mulla nimittäin sama kellonaika ja Centriaan hain sosionomi monimuotoon 😁
Metropolia sosionomi, metropolia geronomi monimuoto ja jamk kuntoutuksen ohjaaja.. kaikki tekee valintakoeyhteistyötä ja kuuluu samaan valintakoeryhmään.
Aika jännä, että sama aika.. eli jonoja päivittelevät varmaan😊. Jännäks menee!
Mulla kans sama aika ja hain sosionomin monimuotoon Laureaan ja Turkuun... 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakija 87 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että sama aika.. eli jonoja päivittelevät varmaan😊. Jännäks menee!Mulla kans sama aika ja hain sosionomin monimuotoon Laureaan ja Turkuun... 😄
Mullakin sama päivitysaika vaikka en hakenut mihinkään noista enkä edes sosionomiksi. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakija 87 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että sama aika.. eli jonoja päivittelevät varmaan😊. Jännäks menee!Mulla kans sama aika ja hain sosionomin monimuotoon Laureaan ja Turkuun... 😄
Mullakin sama päivitysaika vaikka en hakenut mihinkään noista enkä edes sosionomiksi. 😆
No höh.
No, mä oon lomalla. Enkä koe että ois kovin hyvä 😂