Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli amk haku kevät 2018

Ekakertalainen
24.01.2018 |

Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?

Kommentit (4979)

Vierailija
3061/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laureasta tuli äsken tieto. Pääsin erillisvalinnassa sosionomiopintoihin :)

Onnea!

Vierailija
3062/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? miten varasijoilta jo nyt??

En osaa sanoa, mutta en ollut edes kaikista pienimmillä varasijoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3063/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laureasta tuli äsken tieto. Pääsin erillisvalinnassa sosionomiopintoihin :)

Onnea! 

Vierailija
3064/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laureaan sosionomiksi minäkin :) 

Vierailija
3065/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas huijareita liikkeellä täällä :D

Millä perusteella? Tamk julkas torstaina tulokset ja hän saatto olla esimerkiks varasijalla nro. 1. 😅

Vierailija
3066/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iik! Päiväpuolelle? Mä hain Lohjalle, eikä ole tullut tietoa vielä.

Vierailija
3067/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut joka ei ota minkäänlaista stressiä asiasta. En ole vielä kertaakaan käynyt edes opintopolussa.

Et. :) Mä oon käynyt siellä pari kertaa varmistuakseni siitä, että no keskenhän ne on, kuten tiedänkin, kun s-postiin ei ole tullut mitään. Täältä vaan on saanut välillä jotain höpöhöpöjuttua, mutta en enää mene noihin lankoihin. 

Sähköpostiin tulee tieto vasta 1-2 päivän viiveellä. Ensin tulee tieto opintopolkuun.

Sähköpostiin tulee Opintopolku-postia. Sä tarkotat varmaan nyt jotain koulujen posteja. Vai miksi Opintopolku-posti tulisi viiveellä? Kyllä se linkki viime syksynä ainakin ihan ajallaan tuli. 

No ei näin. Kyllä koululta tuli sähköposti heti perään.

Eli siis mikähän posti tuon yhden kirjoittajan mielestä tulee 1-2 päivän viiveellä? 

Vierailija
3068/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iik! Päiväpuolelle? Mä hain Lohjalle, eikä ole tullut tietoa vielä.

vaiko hänkin erillishaussa? :)

Vierailija
3069/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

erillis

Vierailija
3070/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei bioanalytiikkatulokset tule jo 😂😭

Vierailija
3071/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tänään ei kuulema enää tule tuloksia.

Vierailija
3072/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko teillä tuolla F12- toiminnolla, että ilmoittautumistila: Ei tehty. Eli merkkaako sitä, ettei päässyt?

Vierailija
3073/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3074/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko teillä tuolla F12- toiminnolla, että ilmoittautumistila: Ei tehty. Eli merkkaako sitä, ettei päässyt?

Luulisin että lukee siksi noin, että kys. koulu ei valintojaan oo vielä julkistanut ja opintopolkuun laittanut ja siksi ei voi ilmottautumistakaan tehdä. Jos on niin, että ton perusteella ei pääse niin en oo sit ilmeisesti päässyt mihinkään :D

Vierailija
3075/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin meinaa. Et oo voinu vastaanottaa paikkaa jossei siitä oo tullu tuloksia :D joten siksi varmaankin lukee niin

Vierailija
3076/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications eli tuolta.

Apuua mikä tää on?! 😂

Löysin sieltä tällasen: "2018-06-19T05:33:58Z","jonosija":34,"varasijanumero":1,"julkaistavissa":true,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false,"tilanKuvaukset":{},"pisteet":87.89}" eli varasijalla 1?!

Opintopolussa edelleen KESKEN.

Oon hakenu siis monimuotototeutukseen tradenolilinjalle Savonia AMK:hon mut pystyn samaistumaan tän ketjun tuskaan 😅

Vierailija
3077/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin että lukee siksi noin, että kys. koulu ei valintojaan oo vielä julkistanut ja opintopolkuun laittanut ja siksi ei voi ilmottautumistakaan tehdä. Jos on niin, että ton perusteella ei pääse niin en oo sit ilmeisesti päässyt mihinkään :D

Mulla näkyy kaikissa, mukaanlukien yliopiston tulos, joka tullut, tuo sama. Yliopiston pisteet näkyy myös, vaikkei opintopolussa näy.

Vierailija
3078/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy kaikissa, mukaanlukien yliopiston tulos, joka tullut, tuo sama. Yliopiston pisteet näkyy myös, vaikkei opintopolussa näy.

... enkä siis päässyt yliopistolle.

Vierailija
3079/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo päättänyt, että tänään en mene opintopolun sivuille paitsi jos saan kuulla muilta, että tuloksia on alkanut tulemaan kouluista, joihin olen hakenut. Muistin kuitenkin, että yksi hakemistani kouluista ei ottanut osaa valintakoeyhteisöön ja sen takia päädyin taas opintopolun sivuille. Eilen päivitin sivua jotain sata kertaa :D Edelleen kesken. 

Vierailija
3080/4979 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on opintopolun rajapintavastaus ja se tosiaan tarkoittaa, että oot varasijalla 1 :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme