Mikä on naurettavin/typerin asia josta on oletettu ettet osaa tehdä sitä koska olet nainen?
Eksä luuli etten osaa vaihtaa kaukosäätimen pattereita tai ihan normaalia hehkulamppua.
Kommentit (219)
No ehkä se, etten osaisi tehdä työtäni, johon olen saanut kolmen vuoden koulutuksen.
Valmistuin vuosiluokkani parhaana opiskelijana :)
N19, datanomi
kuvitteletteko, että jos itse osaatte jotain niin sitten kaikki muutkin naiset osaa? Eli jos olen nähnyt naisen käyttävän rälläkkää niin kaikki muutkin naiset osaa?
Vierailija kirjoitti:
kuvitteletteko, että jos itse osaatte jotain niin sitten kaikki muutkin naiset osaa? Eli jos olen nähnyt naisen käyttävän rälläkkää niin kaikki muutkin naiset osaa?
kuvitteletteko, että jos itse osaatte jotain niin sitten kaikki muutkin miehet osaa? Eli jos olen nähnyt miehen käyttävän rälläkkää niin kaikki muutkin miehet osaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuvitteletteko, että jos itse osaatte jotain niin sitten kaikki muutkin miehet osaa? Eli jos olen nähnyt miehen käyttävän rälläkkää niin kaikki muutkin miehet osaa?
En , koska minulla ei ole harhaa, että kaikki miehet on samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten sellainen harha, että kaikki naiset ovat samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten sellainen harha, että kaikki naiset ovat samanlaisia?
aika usein tällä palstalla on. Joskus on ketjuja joissa naiset eivät erota banaania omenasta ja ihmetellään miksi pitäisi ja kaikki yläpeukuttaa. Ja sitten joissain ketjuissa kaikki osaavat lentää helikopteria ja alapeukutetaan miehiä ,jotka epäilevät ettei kaikki naiset lennä helikoptereilla
Gigantin myyjä ohjeisti miehelleni miten uusi tietokone otetaan käyttöön, vaikka koko muu myyntiprosessi tehtiin minun kanssani miehen haahuillessa pitkin myymälää.
Kiitos kysymästä, myös minä osaan painaa 5 kertaa ok ohjeiden mukaisesti.
SähköDI
Huuli pyöreänä kummasteltiin kun ajoin 200km täyden peräkärryn kanssa talvikelillä ja vieläpä peruutin sillä. Vauvakin oli kyydissä.
Minun käsiini ei uskaltanut luovuttaa exän ralliautoa eikä nykyisen silmäterä-bemaria. Hyvin pitkin hampain vain. Kuitenkin he molemmat olivat joko hurjastelleet itsensä ulos tieltä tai rysäyttäneet edellä ajavan perään. "Mut oothan säkin kolaroinut". Joo, kun vanhus tuli kolmion takaa eteen. Ei vttu. Ei ykskään ukko kyllä hipaise mun muskeliautoa kun tulevaisuudessa sellaisen hankin. Voisivat vielä kolaroida.
Vierailija kirjoitti:
Se ei muuten aina välttämättä johdu just sukupuolesta. Kyllä muakin yllätti, että eräs bimbonoloinen nainen oli ammatiltaan automekaanikko, vaikka sinänsä ymmärrän, että tässä ammatissa voi toimia nainen.
Onhan ne automekaanikkomiehetkin yleensä vähän yksinkertaisen oloisia. .. joten ei yllättäisi nainen vastaavassa hommassa.
Tilasin puukuorman pihaan. ..yksi sukulaispappa oli kylässä kun kuorma tuotiin. Kuormantuoja kysyi papalta mihin kuorma kipataan, vaikka minä sen olin tilannut ja äänestä uskon tajunneen että tilaaja oli nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin puukuorman pihaan. ..yksi sukulaispappa oli kylässä kun kuorma tuotiin. Kuormantuoja kysyi papalta mihin kuorma kipataan, vaikka minä sen olin tilannut ja äänestä uskon tajunneen että tilaaja oli nainen.
Eli jos mies tilaa puita pihaan ja pihassa odottaa miehen tytär näyttääkseen paikan niin kuskin pitää vaatia joku mies paikalle kun puhelimessakin oli?? :D
Ihmeteltiin kovasti, kun osasin porata seinään reiän sähköporalla. Ihmettelijät olivat kaikki naisia, joista todennäköisesti jokainen osasi käyttää esim. sähkövatkainta, joka on vähän vaikeampi laite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos mies tilaa puita pihaan ja pihassa odottaa miehen tytär näyttääkseen paikan niin kuskin pitää vaatia joku mies paikalle kun puhelimessakin oli?? :D
Pihalla oltiin sekä minä että pappa. Kuormantuoja marssi suoraan papan luo ja minuun ei edes katsonut. Ois voinut vaikka ottaa katsekontaktin molempiin ja kysyä, tässä suoraan ohitti minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihalla oltiin sekä minä että pappa. Kuormantuoja marssi suoraan papan luo ja minuun ei edes katsonut. Ois voinut vaikka ottaa katsekontaktin molempiin ja kysyä, tässä suoraan ohitti minut.
Ja lisään että minä olin lähempänä tuojaa eli ei vain kysynyt sattumalta siltä lähimpänä olleelta. :)
Ostaa varaosa kannettavaan tietokoneeseen. Olin etukäteen selvittänyt tarkasti, millainen osa pitää ostaa ja mistä sen saa ostettua, joten osasin liikkeeseen mennessä pyytää itsevarmasti juuri oikeaa osaa. Nuoren nörttimyyjäpojan vastaus "kannattaa ensin ostaa kannettava tietokone". Jäin tuijottamaan suu auki siihen saakka, kunnes poika nouti osan tiskin takaa hyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monet naiset eivät esim. osaa tankata autoa tai pumpata pyörän renkaita jne. Kyllä on hyvä kysyä kun ei tiedä osaako oikeasti.
Mihin perustat väitteesi, jossa oletat suurimman osan naisista olevan täysin avuttomia bimboja?
Tunnen paljon naisia, siis paljon, mutten yhtäkään noin avutonta.
elämänkokemukseen. Kysyn tosin miehiltäkin osaavatko ennen kuin annan jonkun tehtävän. noin 60% kaikista ihmisistä ei esim. osaa sahata viivaa pitkin tai vasaroida.
Veikkaan että suurempi prosentti ihmisistä ei ole edes ikinä yrittänyt sahata viivaa pitkin. Tai ainakin minun elämänkokemuksen mukaan.
Noo eiköhän nää molemmat tehdä jo ala- asteella oppivelvollisuutta suorittaessa, että, että...
Pelata biljardia. Minulle tosiaan ehdotettiin, että voisin katsella sivusta miesten pelatessa. Siitä huolimatta, että minut mukaan porukkaan ottamalla joukkueista olisi tullut tasalukuiset.
Olin ollut töissä elektroniikkaa myyvässä erikoisliikkeessä viisi vuotta ja tunsin tuotteet kuin omat taskuni.
Kerran miesasiakas saapui liikkeeseen, ja kun menin häntä auttamaan, hän katsoi minua ivallisesti päästä varpaisiin ja kysyi: "onko täällä miesmyyjää?"
Vastasin, että "toki", ja hain mieskollegani, joka oli ollut töissä pari kuukautta. Hetken kuluttua mieskollega tuli hakemaan minut, koska ei tiennyt kaikkien laitteiden speksejä, joita asiakas halusi tietää.
Ilme peruslukemilla luettelin speksit tarkasti ulkomuistista. Oli asiakas vähän nolon näköinen.
Minä en osaisi asentaa (en kyllä usko että miehenikään osaisi) , joten nostan hattua sekä osamisellesi että vastauksellesi!