Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on naurettavin/typerin asia josta on oletettu ettet osaa tehdä sitä koska olet nainen?

Vierailija
23.01.2018 |

Eksä luuli etten osaa vaihtaa kaukosäätimen pattereita tai ihan normaalia hehkulamppua.

Kommentit (219)

Vierailija
201/219 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulko-oven lukko oli mennyt rikki. Minulta varmistettiin, kun soitin huoltomiehelle, että osaanhan varmasti naisena käyttää sitä. 

Vierailija
202/219 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten saisi ruuvattua ovenkahvoja takaisin paikoilleen.. Onhan se tosi haastava homma :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/219 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdistaa lavuaarin hajulukko ja kylpyhuoneen lattiaviemäri. Naiset ei osaa tehdä, koska viemäri voi haista: niin no, viemärille. Ja kädet voi likaantua: noh, kädet voi myös pestä. Näin ovat olettaneet niin miehet kuin (naimisissa olevat) naisetkin. 

Tästä tuli mieleen mun ex, joka urheana äijänä alkoi kaivaa hiusklönttiä suihkun lattiakaivosta, mut alkoi yökkiä niin, että tein sen lopulta itse loppuun. Lisäksi ei laittanut mitään hanskoja ja sormessa ollut naarmu tulehtui niin, että piti pakottaa menemään lääkäriin.

Vierailija
204/219 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäilty, etten erota toisistaan jakoavainta ja kuusiokoloavainta.

Vierailija
205/219 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monet naiset eivät esim. osaa tankata autoa tai pumpata pyörän renkaita jne.  Kyllä on hyvä kysyä kun ei tiedä osaako oikeasti. 

Mihin perustat väitteesi, jossa oletat suurimman osan naisista olevan täysin avuttomia bimboja?

Tunnen paljon naisia, siis paljon, mutten yhtäkään noin avutonta.

Minä tunnen useampiakin mutta kaikki ovat 60+ ikäisiä, miehet koko elämän ajan tehneet nämä asiat heidän puolestaan joten eivät ole opetelleet. Pitkään naimisissa olleet vanhemmat naiset usein on aika avuttomia sitten kun mies kuolee tai lähtee. 

t:eri

Tämä! Ottaa oikein päähän tällaiset naiset! 60+ sukulaisnainen valittaa usein kun mies ei huolehdi kunnolla hänen (!!) pankkiasioistaan ja tyyliin laskutkin maksetaan myöhässä. Mutta ei missään nimessä suostu itse opettelemaan edes verkkopankkiin kirkautumista. Huoh.

No jaa. Minä kuulun tähän ryhmään, mutta meillä mies on se avuton, joka ei osaa käyttää verkkopankkia eikä nettiä yleensäkään. Olen kyllä tarjoutunut opettamaan, mutta ei halua opetella. Jos kuolen ensin, se on kusessa, mutta eipä se oo enää mun murhe sitten.

Vierailija
206/219 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se klassinen renkaiden vaihto. Oltiin oltu muutama kuukausi hänen kanssaan yhdessä kun tuli aika vaihtaa talvinakit alle autoon. Olin parkkiksella ko. hommassa kun tuo soitti ja tuli mainittua renkaanvaihdosta, johon mies kohteliaasti ilmoitti, että hänellä ei oo aikaa ennen kun viikonloppuna, pärjäänkö siihen saakka kesärenkailla? Sanoin vaan, että en nyt jätä kahta viimeistä tässä enää vaihtamatta kun kerran jo aloitin, tuli pitkä hiljaisuus puhelimessa..

Heillä oli kotona työt jaettu eri tavalla ja hälle oli outo ajatus, että nainen vaihtaisi renkaat kun äitinsä ja siskonsa eivät autoihin koske. Mutta oli tietty ihan kilttiä tarjoutua nuo mulle vaihtamaan :)

Minä en edes ymmärrä mikä noissa renkaan vaihdossa voi olla niin vaikeaa joillekkin naisille? Paskasta hommaa se on mutta ei vaikeaa. Tunkki nousee kun pyörittää toiseen suuntaan ja toiseen laskee eli onko tää se vaikee kohta? Vai onko se 4-5 pultin avaaminen se vaikea osuus? Jos saa sen siideripullon auki ja kiinni, niin ne pultitkin toimii samallalailla.

No nimenomaan se pulttien avaaminen, ei niitä mun mieskään saa käsivoimin auki jos ne on väännetty konevoimalla (huoltamolla) edellisellä kerralla. Toisekseen me ihan mielellään maksetaan se 25-30 euroa tuosta että joku muu tekee tuon tylsän ja likaisen työn.

Kyllä se pultti aukeaa, kun laittaa rengasrautaan onton metalliputken ja polkaisee. Samalla systeemillä ne saa kiristettyä kunnolla. Täytyy vaan olla varovainen, ettei väännä liian kireälle. Terv. Mummo 55v.

Vierailija
207/219 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti vakuuttaa vuoraemännälle ja -isännälle etten oleta heidän sitten tulevan toiselta puolelta Suomea kiinnittämään tauluja seinään (mitä ihmettä??), vaan osaan tehdä sen itse. Oli lähellä, että jäi kämppä saamatta sukupuoleni vuoksi.

Vierailija
208/219 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen, ilmeisen nuoren näköinen, ja lisäksi pienikokoinen. Ensinnäkin monet ovat kadulla alkaneet purkamaan munhun pienien sattumuksien takia kohtuuttomasti raivojaan karjumalla täysillä ja yllättyneet kun karjunkin takaisin ja verbaalisesti lahjakkaammin. Usein huutajana ollut keski-ikäistyvä äijä, joka on ensin törmännyt munhun tai meinannut ajaa ylitseni.

Toinen tyhmänä pitäjä on ollut tietyntyyppisistä naisista koostuva naisryhmä. Puolestani aletaan puhumaan, sanojani korjaillaan kolmannelle osapuolelle ja puolestani aletaan pahoitella - varsinkin jos olen napauttanut takaisin samalla mitalla. ihmeellinen ajatus, että pitäisi pysytellä aivan viilipyttynä, kun joku (useimmiten) miespuolinen on tytötellyt, huoritellut tms. Todella alentavaa kuunneltavaa kun täysin vieras sekaantuu holhoamaan keskusteluita työkavereiden välisiä keskusteluita. kyseessä ovat olleet vielä tilanteet, kun joku on ensin sanonut minulle todella pahasti niin pitäisi olla hiljaa ja kiltisti eikä saisi sanoa mitään. Ihan kuin olisin ansainnut kohteluni ja pitäisi sulautua tapettiin hieman tiukemmin. Tämä kaikki siis työympyröissä. Ikäiseni ja reilusti vanhemmat naiset taas ovat olleet hyviä kumppaneita työyhteisössä, joten ihmettelen miten noilla muutamilla on ollut noin kauhea ongelma olemassaoloni.

Miehet itsessään pitävät minua järjestään huonompana. Parasta oli, ettei eksäni suostunut kertomaan minkä firman netti meillä on käytössä koska en kuulemma tee tiedolla mitään. Yhtenä aamuna hän sai sätkyn kun olin hänen nukkuessaan purkanut eteisen naulakot ja vienyt ne varastoon pois tieltä. Olin kyllästynyt odottamaan hänen aloitteellisuuttaan. Hän lähetti minulle erikseen töihin viestiä et wau, ei olisi ikinä uskonut. Olin tosiaan artesaani, kaikki materiaalit puusta lasiin, joten jos en osaa purkaa yhtä naulakkoa niin on aika ihme.

No kyllä minäkin voisin saada sätkyn, jos aamulla herätessäni puolisoni olisi nukkuessani purkanut eteisen naulakot ja vienyt ne "pois tieltä". Mihin h-ttiin takit sen jälkeen ripustetaan?

Eteisen henkarikaappiin. Mä en jää viikkokausiksi odottamaan, että mies saa itsestään sen verran irti että ruuvaisi henkarisysteemit menemään kun on kerta luvannut ensin. 

Vierailija
209/219 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai kertonut joskus aiemmin, kun naapuri ei uskonut, että osasin ostaa auton ihan itse. Tuli sössöttämään, että ymmärränkö olla nyt kiitollinen, kun mies osti mulle uuden auton. Oli kyllä pienessä kännissä, mutta silti. Kehtasi vielä väittää vastaan, kun kerroin miten asia on. Vaikka mies on muuten hyvä ja rakas, mutta toisinaan niin toivoton raha-asioissa, että meillä olisi hädintuskin polkupyörää, jos olisi hänestä kiinni.

Vierailija
210/219 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talonrakennus oli ärsyttävää, kun joutui alvariinsa asioimaan miesten kanssa. Alan miehillä kun tuntui olevan käsitys, etten tiedä naisena mistään mitään. Mies oli usein töissä ja minä raksalla, kun kaupparatsuja ja asentajia kävi päivällä.

Ikkunakauppias olisi tarvinnut miehen paikalle voidakseen kertoa tarjouksensa. Lattialämmitysputkia vetäneet heput kävivät kysymässä kaikkea mahdollista apeltani, appi aina ohjasi kysymään minulta. Vastauksen saatuaan tekivät hommiaan, kunnes tuli uutta kysyttävää ja taas kokeilivat appeani ensin. Putkimies oli poikkeus. Uskoi kyselemättä, kun sanoin, mihin kohtaan on tulossa vesipiste, pönttö tai vaikka pannuhuoneen kuivakaivo. Olin itse laskenut, mitannut ja merkannut paikat, enkä tarvinnut miestä todistamaan olevani tosissani.

Se ikkunakauppias oli kyllä tapaus... Olin hänen saapuessaan yksin raksalla ja naulasin koolauksia ulkoseiniin. Tyyppi oli ihan eksyneen oloinen, kun miehiä ei ollut paikalla ja meinasi lopulta soittaa tarjouksen mieheni puhelimeen. Minulla oli kyllä tarvittavat tiedot, puhua ja kuunnellakin osaan ja ymmärrän numerotkin. Että kakaisehan nyt se tarjous, niin pääsen hommiini! Lopulta sain tietää summan. Ihmeen vaikeaa se kyllä oli.

Vierailija
211/219 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jäänyt mieleen ku kerran auto ei käynnistyny ja soitin isälleni. Iskän eka kysymys oli et onko siinä bensaa...

Satuin olemaan amiksen pihassa tolloin ni kävin sitte autopuolelta kyselee apuja... Arvatkaa mikä sen autopuolen open eka kysymys oli...

Aivan oikein, että onko siinä bensaa...

Sillo vähä vtutti et vaikka minä en autoista pahemmin mitää ymmärrä ni kai mä nyt tajuan perusasiat kattoo...

En nyt enää muista et mikä siin autos olu mut siis ihan oikee vika eikä et bensa tai akku loppunu...

Vierailija
212/219 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monet naiset eivät esim. osaa tankata autoa tai pumpata pyörän renkaita jne.  Kyllä on hyvä kysyä kun ei tiedä osaako oikeasti. 

Mihin perustat väitteesi, jossa oletat suurimman osan naisista olevan täysin avuttomia bimboja?

Tunnen paljon naisia, siis paljon, mutten yhtäkään noin avutonta.

elämänkokemukseen. Kysyn tosin miehiltäkin osaavatko ennen kuin annan jonkun tehtävän. noin 60%  kaikista ihmisistä ei esim. osaa sahata viivaa pitkin tai vasaroida.

Veikkaan että suurempi prosentti ihmisistä ei ole edes ikinä yrittänyt sahata viivaa pitkin. Tai ainakin minun elämänkokemuksen mukaan.

Tietääkseni kaikki suomessa peruskoulun käyneet ovat teknisellä tunnilla sahanneet viivaa pitkin, niin nuoret tytöt kuin pojat.

Vierailija
213/219 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon vähättelyä. Naiset taistelevat oikeuksistaan ympäri maailmaa, naisten elimiä silvotaan, naiset taistelevat oikeudesta ajaa, naiset joutuvat todistelemaan, alistumaan seksiin ja väkivaltaan. Miehet vähätelevät, alentavat ja loukkaavat. Miehet pitävät naisia objekteina. Silti te kehtaatte alistua miehen omaisuudeksi avioliitossa vaikka näette tämän ilmapiirin. Miten kehtaatte?

Vierailija
214/219 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurata savupiippua. Vanhat papat siis lähinnä epäilevät.

Vierailija
215/219 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muurata savupiippua. Vanhat papat siis lähinnä epäilevät.

kuinka monta muuta naista tunnet, joka on muurannut savupiipun??

Vierailija
216/219 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naismuuraria tunnen ja savupiipun muuraus on siis aika helppo homma. Sen osaa maalikkokin tehdä, jos vaan vatupassia osaa käyttää.

Vierailija
217/219 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin asia, jota minulta on odotettu ja oletettu osaavan hoitaa  on lapset, koska OLEN nainen.

Vierailija
218/219 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan elävästi, kun puhelimeni hajosi ja kirosin kun ei vaan mene päälle ja jos menee niin sammuu itsekseen. Miespuolisen työkaverini ensimmäinen kommentti: oletko muistanut ladata akun?

Vierailija
219/219 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin 3 alle 30 vuotiasta naista jotka eivät osaa polkupyörän renkaaseen pumpata ilmaa! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän