Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä enää halua miestä - onnellinen yksinhuoltaja

Vierailija
23.01.2018 |

Olen niin onnellinen elämästäni näin yksinhuoltajana. On ihanaa kun ei tarvitse enää katsella sohvalla rötköttävää ja sotkevaa miestä, kukaan ei kuorsaa, illalla lasten mentyä nukkumaan saa olla ihan rauhassa ja kaikesta saa päättä ihan itse mitä sotaa tai tekee. En todellakaan halua enää koskaan miestä häiritsemään elämääni. Onko muita?
Ikionnellinen kolmen yksinhuoltaja jo 5-vuotta

Kommentit (219)

Vierailija
1/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanmoinen. En ole ikinä ollut niin onnellinen kuin mitä eron jälkeen jo kymmenen vuotta. Ja kun lapset nyt ovat aikuistumassa, minulla on aikaa itselleni, urheilulle, kodin laitolle jne. 

Vierailija
2/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kell' onni on se onnen kätkeköön. Piruko täällä remennätte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän se elämä koskaan voi olla yhdestä miehestä kiinni. Voi todellakin olla yksin onnellisempi kuin parisuhteessa. 

Vierailija
4/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti, sillä tää palstahan on täynnä katkeria yksinhuoltajia.

Vierailija
5/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kuin eilisen tuon otsikon lauseen :D Kuinkas minulle kävikään...

Jos on aina ollut huonon miehen kanssa, ei ole kokemuksellista vertailukohtaa miten onnellinen voi olla miehen kanssa joka käy töissä, tyytyy yhteen naiseen, osallistuu lasten sekä kodin hoitoon, viettää laatuaikaa perheen kanssa. Kiitos rakkaus, että olet sinä<3

Vierailija
6/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on aina ollut huonon miehen kanssa, ei ole kokemuksellista vertailukohtaa miten onnellinen voi olla miehen kanssa joka käy töissä, tyytyy yhteen naiseen, osallistuu lasten sekä kodin hoitoon, viettää laatuaikaa perheen kanssa. Kiitos rakkaus, että olet sinä<3

Haluaisin olla juuri tuo mies (en välttämättä kirjaimellisesti) ;p

Vierailija
7/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä aloituksista paistaa aina katkeruus ja miesviha. Ei osata edes esittää onnellista miehiä haukkumatta ja vähättelemättä. 

Vierailija
8/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mä ainakin haluaisin vielä joskus miehen, jonka kanssa jakaa arjen. En ole yh, vaan lähivanhempi.

Vierailija
9/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta tämäkin. Mutta jos on huonoja kokemuksia, kuten todella monella on, niin en ottaisi riskiä joutua uudestaan huonoon suhteeseen. Jos yksin on onnellinen.

Vierailija
10/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Olen joka päivä niin onnellinen ja kiitollinen elämästäni. Jos joku tarvitsee miehen ollakseen onnellinen, niin siitä vaan. Mutta minä en ikinä halua riskeerata tätä olotilaa. Ja on aivan superihanaa, kun kotiakin voi laittaa tismalleen sellaiseksi kuin haluaa, voi ostaa juuri mitä haluaa, vaihtaa auton juuri selliseen kuin haluaa jne.

ap

Vierailija
11/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi uskon tuon. Itsekin eroaisin samantien, jos vain pärjäisin mitenkään rahallisesti lasten kanssa sen jälkeen.

T: onneton parisuhteessa oleva

Vierailija
12/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi on sitten mitä parhain! On aina helpompaa iloita jonkun puuttumisesta kuin toivoa jonkun saamista. Samaa suosittelen rahattomillekin.

Vierailija
13/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä aloituksista paistaa aina katkeruus ja miesviha. Ei osata edes esittää onnellista miehiä haukkumatta ja vähättelemättä. 

... ja naisvihaa uhkivia aloituksiahan ei täällä ikinä ole? Siis ei ikinä ole hyvä millään mitalla, että kukaan haukkuu yhtään ketään tai mitään ryhmää, mutta jos yksi ryhmä haukkuu toista niin ei voi millään järjellä olettaa ettei se toinen vastaisi siihen samalla mitalla. Ja sitten ollaankin kierteessä jonka alkua ei kukaan muista. Mutta se on sitten itsestä kiinni mitä asialle tekee, antaako sen vaikuttaa suhtautumiseensa koko ko. ryhmää kohtaan yleistyksiä jatkaen.

Naisia haukkuvat sinkkumiehet useimmiten kuitenkin haluaisivat naisen, mutta eivät saa sellaista. Naiset ovat vain iloisia, kun miestä ei ole.

Vierailija
14/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mä niin odotan tota vapautta ja yksinoloa. Haluan eroon tuosta kolmannesta lapsesta, joka on muka aviomieheni. Käyttäytyy kuin kaksivuotias, ei mitään kiinnostusta osallistua yhteisiin asioihin. Odotan, että saan opiskelupaikan. Sitten häippäsen.

Jo tähän ketjuunkin tulleet miesten (?) kommentit osoittavat, että paras olla yksin. En tarvitse elämääni kaksilahkeista, jolle olen itsestäänselvyys ja säkkien tyhjennysalusta.

Vierailija
15/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen nro 15. Olen onneksi kouluttautunut korkealle ja hyvissä töissä, niin en tarvitse miestä elättäjäksi. Enkä kyllä mihinkään muuhunkaan.

ap

Vierailija
16/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko samaistua. Rakastan tätä vapautta, meidän älyttömän helppoa arkea, suloisia lapsia ja meidän pientä perhettä. Me ollaan mahtava tiimi, täysellisesti yhteen kurottu ilman että tarvitsee yhtä yrittää sovittaa mukaan kuvioon tai murehtia hänen hyvinvoinnistaan.

Seksiäkin saa aina kun lapset menee isälleen, muuhun en koe miestä tarvitsevani.

Olen todella onnellinen.

Vierailija
17/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mä niin odotan tota vapautta ja yksinoloa. Haluan eroon tuosta kolmannesta lapsesta, joka on muka aviomieheni. Käyttäytyy kuin kaksivuotias, ei mitään kiinnostusta osallistua yhteisiin asioihin. Odotan, että saan opiskelupaikan. Sitten häippäsen.

Jo tähän ketjuunkin tulleet miesten (?) kommentit osoittavat, että paras olla yksin. En tarvitse elämääni kaksilahkeista, jolle olen itsestäänselvyys ja säkkien tyhjennysalusta.

Ei kaikki miehet pidä sinua huorana.

Vierailija
18/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kell' onni on se onnen kätkeköön. Piruko täällä remennätte?

Tämä keskustelupalsta.

Vierailija
19/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissi ero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... ja naisvihaa uhkivia aloituksiahan ei täällä ikinä ole? Siis ei ikinä ole hyvä millään mitalla, että kukaan haukkuu yhtään ketään tai mitään ryhmää, mutta jos yksi ryhmä haukkuu toista niin ei voi millään järjellä olettaa ettei se toinen vastaisi siihen samalla mitalla. Ja sitten ollaankin kierteessä jonka alkua ei kukaan muista. Mutta se on sitten itsestä kiinni mitä asialle tekee, antaako sen vaikuttaa suhtautumiseensa koko ko. ryhmää kohtaan yleistyksiä jatkaen.

Naisia haukkuvat sinkkumiehet useimmiten kuitenkin haluaisivat naisen, mutta eivät saa sellaista. Naiset ovat vain iloisia, kun miestä ei ole.

En tiedä ketkä naisia haukkuvat, mutta tuo miesten kaipuu naiseen johtuu varmaan osittain sukupuolirooleista ja yhteiskunnallisista odotuksista. Naisettomuus on kovin leimaavaa miehen kannalta, kuten sinunkin viestisi osoittaa. Mies on automaattisesti kelvoton, kun kerran ei ole naisille kelvannut. Miehettömään naiseen ei kohdistu samanlaista halveksuntaa, vaan oletusarvo heidän kohdallaan on, että he ovat ilman miestä omasta valinnastaan.

Vierailija
20/219 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän onnesi ja iloitsen siitä rinnallasi! :) Mulla muuten sama tilanne, paitsi lapsesta on yhteishuoltajuus ja hän on isällään melko usein. Lapsen ja isän välinen suhde ei näytä kärsineen erosta vaan oikeastaan päinvastoin: kun isän on ollut pakko ottaa vastuuta ja olla lapselle läsnä omilla vuoroillaan, heidän suhde vaikuttaa aiempaa paljon läheisemmältä. Olen onnellinen siitä, että pääsin itse irti vaikeasta suhteesta, mutta lapsen ei tarvinnut luopua isästään. Paras mahdollinen tilanne meille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän