mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
En tiedä. En osaa kertoa. Se että voin iloita pienestä positiivisesta ilosta mikä lähtee sisältä sai minut iloiseksi tänään.
Atletico voitti Las Palmasin mennen tullen.
Mies vei lapset minimatkalle. Kun tulin pe töistä kotiin, siivosin viikkosiivouksen . Tämä aamunakin vielä nautin siististä kodista.
Positiivinen raskaustesti, yli 5 vuotta yritystä takana! Toi aika ison hymyn huulille :)
N36
Ajattelin ensin, ettei minulla ole mitään naposteltavaa vaalien tuloslähetystä varten, mutta löysinkin laukustani avaamattoman pikkupussin kirpeitä karkkeja, jotka olin unohtanut.
Kaksi pitkää pusua miesystävän kanssa😘
Kissa höpsehti tänään. Hyppäsi senkinpäällä olevan lehtipinon päälle, käänsi selkänsä ja tuijotteli arvioiva ilme kasvoillaan tapettia. Asettui makuulle samaan paikkaan , asetti etutassunsa hyvin sievästi ja sirosti.Sulki silmänsä nukkui jonkun aikaa. Minulle tuli tunne kuin joku tuijottaisi. No kissa oli herännyt, piti päätään etutassujensa päällä ja tuijotti minua.
Tämä ei kerrottuna kuulosta niin hassulle , mutta kaikki sen ilmeet ja eleet saavat minut hyvälle mielelle.
Halasin vanhaa ystävää, meillä ikäeroa 43 vuotta.
Sainkin yhden työjutun tehtyä helpommin kuin luulin. Kampaajalle tänään ja sitten kulttuuririentoja.
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen raskaustesti, yli 5 vuotta yritystä takana! Toi aika ison hymyn huulille :)
N36
Voi ihanaa! Kaikkea hyvää teille!
Mieheni toi ulkoa jouluvalot pois ja pakkasi ne jo varastoon. Kiva mies mulla!
Lapsenlapsen laskettu aika on ylihuomenna. Elämä on niin jännittävää!
Sain märät puut syttymään takassa. :))
Kyllähän ne savuttaa ja sihisee, mutta parempi kumminkin kuin kylmä kämppä.
Jaksoin tehdä herkullista ruokaa useiden paniikkikohtauksien jälkeen
Vierailija kirjoitti:
N36
Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapsen laskettu aika on ylihuomenna. Elämä on niin jännittävää!
Onnea isoäidille.
Aiemmin tällä viikolla meiltä lähti melkein kaikki lumet, joten tämänpäiväinen lumisade ja sään painuminen pakkasen puolelle ilahdutti.
Meillä pihabongattiin ja saatiin hyvä tulos.
Tein ruuaksi hamppareita, alkaen sämpylöiden leipomisesta, ja ne olivat just niin herkkua kuin muistinkin.
Illalla tulee Silta jota käperryn katsomaan miehen kanssa.