mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
Vierailija kirjoitti:
Minut tekee iloiseksi Paavo Väyrysen tuleva vaalivoitto.
Meinaat että yrittää presidentiksi vielä vuonna 2024?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapsen laskettu aika on ylihuomenna. Elämä on niin jännittävää!
Onnea isoäidille.
Vai isoisoäidille? 👍😀
Sauli hymyili tänään telkusssa niin kivasti. Hyvä mieli tuli.
Heräsin virkeänä 2 h ennen töiden alkua!
Tyttöystävä keitti mulle kahvia kun en itse jaksanut nousta vielä peiton alta.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on tyttö syntynyt! Tänään klo 9.30 ! Täällä ollaan neljän mummo ja pappa! Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea isoäidille.
Vai isoisoäidille? 👍😀
Joo niin sekaisin olin jännityksestä, että kirjoitin epäselvästi. Vasta ollaan isoäitejä. Mutta se on niin hienoa! Kiitos onnitteluista!
Osasin laittaa WhatsApp -viestin siskolleni. Olen 60+ ja silti vielä opin uutta. Jihuu!
Äitini pääsi viimeinkin keskussairaalaan tutkittavaksi. Kipulaastarit eivät auta, nyt ehkä saadaan kipu aisoihin.
Kahvin kanssa on laskiaispullia!
Löysin sopivat uudet farkut itselleni.
Pääsin pitkästä aikaa jutustelemaan mummini kanssa Skypen välityksellä.
Koiravauvani (tai siis 1 v jo mutta kuitenkin perheen pienin ja nuorin) on ollut erityisen hellyydenkipeä tänään ja tunkenut syliin heti tilaisuuden koittaessa. Ihanaa kun toinen rojahtaa koko painollaan rennosti jalkojen päälle ja kevyesti nuolaisee kädestä että etkö mamma voisi vähän rapsuttaa.
Kun tein aamupalaa tuli mies pussaamaan yllättäen. Tuli hyvä fiilis ja uskoa taas siihen että ehkä tää suhde ei oo tuhoon tuomittu.
Hymy ja pikku flirtti opiskelukaverin kanssa :)
// Ohis, mutta ihana keskustelu!
Mies oli raapannu aamulla mun auton ikkunat. Asiakas kiitti hyvästä palvelusta ja toi minulle suklaalevyn. Kun alkoi iltalenkillä tupruttaa kauniisti lunta. Sain pestyä lattiat viimein. Valmistin uutta ruokaa ja siitä tuli tosi hyvää. :)
Tytär soitti eilen, oli taas oma iloinen itsensä. Pitänyt puhelinhiljaisuutta kun stressaa isosta tentistä, olen ollut huolestunut ja ilahduin paljon puhelusta,
Pieni koirani hyppäsi sänkyyn ja kiertyi kerälle kainalooni.
Potilas kiitti, kun otin hänet terveyskeskuspäivystyksessä 20 minuuttia etuajassa sisään.