mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
Rakkaiden ystävien kanssa viesteily ja höpöttäminen. Eilinen päivä oli aivan kamala. Ihmiset hetii niin paljon lokaa niskaan etten enää illalla jaksanut sitä. Nyt saivat minut iloiseksi kun kuuntelivat ja sai purattua mikä vaivasi. Tuommosia ystäviä en vaihtais vaikka uhkailtisiin kirveellä.
Aamun valokuvaus meni hyvin. Sää oli hyvä, ihmiset ajoissa ja kuvat onnistuneet. Otettiin kaikista uudet kuvat henkilökunnan id-kortteihin. Vanhimmissa oli vielä olkatoppaukset ja isot lasit...
Tulin hetki sitten töistä ja olin aivan puhki, hirveä työpäivä takana. Kotiin tullessani koirani juoksi iloisena häntää heiluttaen luokseni ja kun kumarruin rapsuttelemaan sitä, se nuoli onnessaan naamaani ja vinkui ihanasti ilosta. Tuli välittömästi hyvä mieli 😊
Netti toimii taas kunnolla. Vaihdoin palveluntarjoajaa.
Sain ajan sisätautipoliklinikalle ensi viikolle, vaikka lääkäri sanoi eilen, että voi mennä muutaman viikon-parin kuukauden päähän.
Sain 200€. Se ei oo pieni asia mut sai iloseks :D
Appiukon syöpä ei ole levinnyt!
-Sain viimein varattua suuhygienistille ajan, se oli ollut tehtävälistalla jo pitkään.
-Bullet journalin tekeminen
Tein hyvää linssikeittoa.
Lisää karmaa redditissä.
Olen iloinen tinteistä jotka käy syömässä talipalloista.
Poika tuli armeijasta lomille 😊
Kaksi asiaa: kiva lounas työkavereiden kanssa ja mies oli vapaapäivänään siivonnut kodin, käynyt kaupassa, hakenut postista pakettini ja tehnyt hyvää illallallista viineineen.
Hyvä aamiainen pitkän lenkin jälkeen, olo on todella hyvä. Pieni suuri asia, kun kerran viikossa viikonloppuna pääsee irti luontoon vähän pidemmäksi aikaa.
Jaksoin lähteä käymään salilla.
Minä olen iloinen, koska tietokoneeni välilehtimuisti toimii nyt normaalisti. First world problems:D
Monet pienet arkiset asiat. Lauantait ovat lähes aina mukavia
- käytiin esikoisen kanssa kahdestaan kaupungilla yhdessä tapahtumassa sekä kirjastossa. Esikoinen ei löydä helpostikaan mieluista luettavaa, nyt löytyi.
- vein kolme pussillista vaatetta ja kenkiä UFFin laatikkoon (ne oli pyörineet kodinhoitohuoneessa jo jonkin aikaa)
- lounas oli valmiina ja pöytä katettuna kun tultiin kotiin
- esikoinen ja isä leipoivat yhdessä, kun minä luin kirjaa.
- luettiin kirja yhdessä nuorimmaisen kanssa. Hän opettelee lukemaan innokkaasti
- lauantai-ilta on lemppari kokoperheen tv-ilta Putous, Suomi Love ja popparit
Iloinen yllätys puntarilla tänä aamuna kun paino oli pudonnut 0,8 kg viime punnituksesta :)
Ajatus siitä, että muutama tunti töitä ja pääsee kaljalle.