Olen järkyttävän kateellinen. Sain tietää, että puolituttuni on Eurojackpot-voittaja :(
Puolituttuni, eli parhaan kaverini serkku (jota näen erilaisissa juhlissa ehkä kerran pari vuodessa) on Eurojackpot-voittaja. Jotain olin aavistellut jo pidemmän aikaa, kun serkku (joka on Facebook-kaverini) yllättäen irtisanoutui hyvästä työstään ja alkoi harrastaa vimmatusti kaikenlaista. Mies on edelleen töissä.
Voittosumma oli 8-numeroinen, eikä alhaisimmasta päästä. Kovin montaa Eurojackpot-voittoa Suomeen ei ole tullut, eli siitä vaan veikkaamaan summaa..
Nyt kun sain tietää tämän, olen käsittämättömän kateellinen. Miten kenelläkään voi olla noin paljon rahaa? He matkustelevat nyt tosi paljon ja panostavat harrastamiseen. Eivät varsinaisesti pröystäile, mutta kyllähän hirsihuvila pääkaupunkiseudulla mökkinä on vähän öky. Samoin loma-asunto Alpeilla. Ja iso, uusi auto pihassa (uudella hintaa yli 100 000 euroa..).
Mä vaan olen niin järkyttävän kateellinen, etten pysty olemaan tämän perheen kanssa missään luontevasti. Viikonloppuna oli yhdet juhlat, joissa tämä perhe oli. Olivat samoja ihmisiä kuin aiemmin, mutta en vain pysty suhtautumaan heihin mitenkään tavallisesti ja normaalisti. Mietin koko ajan vain niitä miljoonia ja miljoonia.
No, päätin ainakin sen, että jos joskus voitan Lotossa, niin en kerro ikinä kenellekään. Sen verran ottaa lujille nähdä toisen onnea.
Olenniinkateellinen, olenniinkateellinen. Tästäkö kannatti tehdä aloitus? Tuommoinen jättipotti on täysin sattuman kauppaa, eli mitä järkeä olla kateellinen? Ei sulta ole viety mitään pois.