Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttävän kateellinen. Sain tietää, että puolituttuni on Eurojackpot-voittaja :(

Vierailija
22.01.2018 |

Puolituttuni, eli parhaan kaverini serkku (jota näen erilaisissa juhlissa ehkä kerran pari vuodessa) on Eurojackpot-voittaja. Jotain olin aavistellut jo pidemmän aikaa, kun serkku (joka on Facebook-kaverini) yllättäen irtisanoutui hyvästä työstään ja alkoi harrastaa vimmatusti kaikenlaista. Mies on edelleen töissä.

Voittosumma oli 8-numeroinen, eikä alhaisimmasta päästä. Kovin montaa Eurojackpot-voittoa Suomeen ei ole tullut, eli siitä vaan veikkaamaan summaa..

Nyt kun sain tietää tämän, olen käsittämättömän kateellinen. Miten kenelläkään voi olla noin paljon rahaa? He matkustelevat nyt tosi paljon ja panostavat harrastamiseen. Eivät varsinaisesti pröystäile, mutta kyllähän hirsihuvila pääkaupunkiseudulla mökkinä on vähän öky. Samoin loma-asunto Alpeilla. Ja iso, uusi auto pihassa (uudella hintaa yli 100 000 euroa..).

Mä vaan olen niin järkyttävän kateellinen, etten pysty olemaan tämän perheen kanssa missään luontevasti. Viikonloppuna oli yhdet juhlat, joissa tämä perhe oli. Olivat samoja ihmisiä kuin aiemmin, mutta en vain pysty suhtautumaan heihin mitenkään tavallisesti ja normaalisti. Mietin koko ajan vain niitä miljoonia ja miljoonia.

No, päätin ainakin sen, että jos joskus voitan Lotossa, niin en kerro ikinä kenellekään. Sen verran ottaa lujille nähdä toisen onnea.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jack pot toimisto vielä Pähkinärinteessä? Olisi kannattanut päivystää ovella kun voittaja mene kahveille.

Vierailija
102/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kellekään kuuluu mitä toinen voittaa tai omistaa? Minullakin on sukulainen yksi Siilinjärven lottovoittajista . Mitä sitten,???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Suomeen tulee niin usein noita isoja Eurojackpot voittoja? Johtuuko se siitä että arvonta suoritetaan Suomessa?

Suomi on kohta täynnä miljonäärejä kun Eurojaskassa ja Lotossa voittajia on paljon ja 74 miljonaa voittaneen naisen koko perheestä tulee miljonäärejä.

Vierailija
104/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Suomeen tulee niin usein noita isoja Eurojackpot voittoja? Johtuuko se siitä että arvonta suoritetaan Suomessa?

Suomi on kohta täynnä miljonäärejä kun Eurojaskassa ja Lotossa voittajia on paljon ja 74 miljonaa voittaneen naisen koko perheestä tulee miljonäärejä.   

Huh ja kateus kasvaa ja suhteet rikkoutuvat.

Vierailija
105/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkastakaa kaikki Hesalaiset pihat joissa on tehty lumityöt. Hän haastattelussa sanoi menvänsä lumitöihin pihalle.

Ja varmaan hoito-alalla tai kaupan alalla töissä kun haastattelussa sanoi ettei tarvi jatkossa olla pyhäpäivinä töissä.

Vierailija
106/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo jonkun aikaa ollut etiäinen että joku voitto tulisi vaan ei ole näkynyt. Joskus vaan netistä luin että voittajilla kuulemma on usein ollut etiäinen voitosta ennen kuin se napsahtaa kohdalle.

Vierailija
107/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyödyttää kadehtia yhtään ketään. Jos et osallistu, et voi voittaa, mutta voit onnitella puolituttuasi hänen hyvästä onnestaan.

Vierailija
108/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla nainen, kun raha noin kovasti kiinnostaa?

Olen nainen ja väitän, että kaikki ihmiset, naiset ja miehet ja muunsukupuoliset olisivat hieman kateellisia, jos lähipiiristä löytyisi yllättäen äkkirikastunut multimiljonääri. Tai ainakin suhtautuminen muuttuisi.

En oikeasti usko, että tuollainen tieto olisi kenellekään täysin yhdentekevä.

ap

En olisi kateellinen vaan onnellinen toisen puolesta. Mulla on ihan hyvä elämä ilman lottovoittoakin. En edes koskaan lottoa. 

Vierailija
109/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla nainen, kun raha noin kovasti kiinnostaa?

Olen nainen ja väitän, että kaikki ihmiset, naiset ja miehet ja muunsukupuoliset olisivat hieman kateellisia, jos lähipiiristä löytyisi yllättäen äkkirikastunut multimiljonääri. Tai ainakin suhtautuminen muuttuisi.

En oikeasti usko, että tuollainen tieto olisi kenellekään täysin yhdentekevä.

ap

En olisi kateellinen vaan onnellinen toisen puolesta. Mulla on ihan hyvä elämä ilman lottovoittoakin. En edes koskaan lottoa. 

Olishan se mahtavaa jos olisi hyvä elämä ja rahaa eikä tarvisi lotota eikä kadehtia muiden voittoa.

Vierailija
110/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyödyttää kadehtia yhtään ketään. Jos et osallistu, et voi voittaa, mutta voit onnitella puolituttuasi hänen hyvästä onnestaan.

Mä ainakin osallistun ja lottoan sadoilla euroilla kuukaudessa eikä voittoa tule ja olen voittajille kateellinen.

Vierailija
111/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurojackpotissa ei ole viime aikoina ollut kahdeksan numeroisia päävoittoja. 

Eurojackpotissa on AINA 8-numeroinen päävoitto, kun minimi on 10 000 000 ja katto taitaa olla 99 000 000.

Muistelisin että suurin päävoitto olisi ollut 120 miljoonaa.

Vierailija
112/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkastakaa kaikki Hesalaiset pihat joissa on tehty lumityöt. Hän haastattelussa sanoi menvänsä lumitöihin pihalle.

Eipä tarvitse voittajan 3 viikon päästä lumitöistä murehtia voi viettää talvet Espanjassa ja palkata muut tekemään lumityöt :)

Vierailija
113/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse voittajan 3 viikon päästä lumitöistä murehtia voi viettää talvet Espanjassa ja palkata muut tekemään lumityöt :)

Voittaja voi itse siemailla palmun alla sangriaa ja muut tekee pihatyöt. Ihmettelin että haastattelun mukaan meinaa taloa remontoida, tuolla rahallahan saisi vaikka minkä kartanon ja miljoonia jäisi kymmeniä tilille.

Vierailija
114/119 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Näin minun naapuri tekee, on talvet etelässä.

Vierailija
115/119 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä tuleeko taas tänään jollekin yhdelle henkilölle Suomeen 17 miljoonaa, olen kateellinen jos voitto tulee jollekin tutulleni.

Vierailija
116/119 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin takavuosina vähän päälle 100 euroa. Mietin miten sen käyttäisin, että tuntuu "voitolta" eikä häviä käyttötilin uumeniin. Käytiin tasokkaassa ravintolassa syömässä miehen kanssa, mieleen jäi.

Vierailija
117/119 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä tiedostaa ja käsitellä omat tunteensa. Kuitenkaan toisten omaisuudella ei ole sinun elämääsi minkäänlaista merkitystä.

Onnellisuus ja rahan tarve ovat tilanteeseen skaalautuvia. 5v päästä lottovoitto voikin olla enemmän negatiivinen kuin positiivinen asia elämässä.

Kannattaa miettiä mistä itsestä kumpuaa tarve rahalle, mitä tarpeita tyydyttämään. Sitten tehdä säästö- ja sijoitussuunnitelma.

Vierailija
118/119 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt Loton tai Eurojackpotin suurvoittajia että voiton tullessa niin onkohan he miettineet että olipas helppoa rahaa? Siis laittanut 1eur Lottoon tai 2eur Eurojackpottiin ja tuli vaikka 74 miljoonaa?

Vierailija
119/119 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei hetkeen tulisi Suomeen isoja Eurojackpot voittoja, olen aina niin kateellinen kun niistä joutuu lukemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan