Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttävän kateellinen. Sain tietää, että puolituttuni on Eurojackpot-voittaja :(

Vierailija
22.01.2018 |

Puolituttuni, eli parhaan kaverini serkku (jota näen erilaisissa juhlissa ehkä kerran pari vuodessa) on Eurojackpot-voittaja. Jotain olin aavistellut jo pidemmän aikaa, kun serkku (joka on Facebook-kaverini) yllättäen irtisanoutui hyvästä työstään ja alkoi harrastaa vimmatusti kaikenlaista. Mies on edelleen töissä.

Voittosumma oli 8-numeroinen, eikä alhaisimmasta päästä. Kovin montaa Eurojackpot-voittoa Suomeen ei ole tullut, eli siitä vaan veikkaamaan summaa..

Nyt kun sain tietää tämän, olen käsittämättömän kateellinen. Miten kenelläkään voi olla noin paljon rahaa? He matkustelevat nyt tosi paljon ja panostavat harrastamiseen. Eivät varsinaisesti pröystäile, mutta kyllähän hirsihuvila pääkaupunkiseudulla mökkinä on vähän öky. Samoin loma-asunto Alpeilla. Ja iso, uusi auto pihassa (uudella hintaa yli 100 000 euroa..).

Mä vaan olen niin järkyttävän kateellinen, etten pysty olemaan tämän perheen kanssa missään luontevasti. Viikonloppuna oli yhdet juhlat, joissa tämä perhe oli. Olivat samoja ihmisiä kuin aiemmin, mutta en vain pysty suhtautumaan heihin mitenkään tavallisesti ja normaalisti. Mietin koko ajan vain niitä miljoonia ja miljoonia.

No, päätin ainakin sen, että jos joskus voitan Lotossa, niin en kerro ikinä kenellekään. Sen verran ottaa lujille nähdä toisen onnea.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla nainen, kun raha noin kovasti kiinnostaa?

Vierailija
2/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tietty silmiin pistää, jos alkaa hirsihuvilaa Helsingin keskustasta omistamaan. "voittiko lotossa?!" "en..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiähän ei raha ikinä ole kiinnostanut. Ei koskaan. :D

Vierailija
4/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja väitän, että kaikki ihmiset, naiset ja miehet ja muunsukupuoliset olisivat hieman kateellisia, jos lähipiiristä löytyisi yllättäen äkkirikastunut multimiljonääri. Tai ainakin suhtautuminen muuttuisi.

En oikeasti usko, että tuollainen tieto olisi kenellekään täysin yhdentekevä.

ap

Vierailija
5/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se tietty silmiin pistää, jos alkaa hirsihuvilaa Helsingin keskustasta omistamaan. "voittiko lotossa?!" "en..."

Nimenomaan. Olivat hyvätuloisia jo ennen voittoa, mutta ei mitenkään sellaisia, että olisi voitu alkaa rakentaa isoa hirsihuvilaa mökiksi tähän maan kalleimmalle tonttimaalle.

ap

Vierailija
6/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olis kateellinen, mutta surullinen kyllä. Tajuaisi taas kuinka epäreilu elämä voi toisille olla ja joitakin onni potkaisee. Ja vaikka raha ei lopullista onnea tuokaan niin ei voittajilla ainakaan nälkä ole. Musta nuo kymmenienmiljoonien voitot on liian isoja ja pitäs jakaa. On ihan sairasta voittaa summia joita ei tarvitse.

Vierailija
7/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tee onnelliseksi.Huomaat sen jossain vaiheessa.Tämänkin perheen isä todennäköisesti tappaa perheensä ja itsensä 5v sisään.

Vierailija
8/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä Veikkauksen mainoksesta, rivi taas pelattu.

Vierailija
9/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut muista, että sama mahdollisuus sullakin on voittaa eurojaskassa. Siitä vain rustailemaan.

Vierailija
10/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet veikkauksen trolli.En edelleenkään ala pelaamaan pelejänne.

Vierailija
11/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tunteen. Mun lapsuudenkaverin isä teki 80-luvulla ennen 90-luvun lamaa onnistuneita sijoituksia ja perheen elintaso nousi tavallisesta keskiluokkaisesta lähiöelämästä yhtäkkiä jetsettiin. Tuolloin rahan annettiin näkyä enemmän kuin nyt ja isukki osti autoa toisen perään, perhe matkusteli (80-luvulla ei paljoa keskiluokkaiset ihmiset matkustelleet) paljon ja joulut olivat lahjoineen aivan älyttömiä. Minä kun talvilomalla kävin kaverin luona, niin kaveri availi edelleen lahjoja, kun ei ollut ehtinyt kaikkia avata.

Olin tosi kateellinen äkkirikastumisesta, vaikka olikin enemmän ansaittu (tai mielettömän hyvä tuuri pörssissä ja muutenin) kuin tuollainen taivaasta tipahtanut lottovoitto.

Nykyään lapsista toinen asuu Ranskassa - ei perhettä, ei lapsia, keho täynnä muovia ja botoxia. Toinen lapsi sentään on jalat maassa ja kahden lapsen vanhempi. Vanhemmat erosivat jo 90-luvulla.

Vierailija
12/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pennitön kroisos kirjoitti:

Raha ei tee onnelliseksi.Huomaat sen jossain vaiheessa.Tämänkin perheen isä todennäköisesti tappaa perheensä ja itsensä 5v sisään.

Ei kai nyt sentään, mutta ristiriitoja tuo kyllä aiheuttaa etenkin lähipiirissä. Ihmissuhteet kärsii varmasti.

Vierailija
13/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojackpotissa ei ole viime aikoina ollut kahdeksan numeroisia päävoittoja. 

Vierailija
14/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

maisa.t kirjoitti:

Olet veikkauksen trolli.En edelleenkään ala pelaamaan pelejänne.

Hahha! Olisinpa. Tai oikeastaan ei, koska Veikkauksen työntekijät eivät saa itse pelata.

ap

Vierailija
15/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurojackpotissa on AINA 8-numeroinen päävoitto, kun minimi on 10 000 000 ja katto taitaa olla 99 000 000.

Vierailija
16/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytterapian paikka. Hypnoosilla ja suggeroinnilla mielesi houkutellaan suhtautumaan asiaan samalla tyylillä kuin siinä mainoksessa.....

Kyllä se siitä sitten helpottaa.

Vierailija
17/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihhu sanon mää. Sun puolestas.

Vierailija
18/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurojackpotissa on AINA 8-numeroinen päävoitto, kun minimi on 10 000 000 ja katto taitaa olla 99 000 000.

90 000 000.

Kysy ap itseltäsi, että vaihtaisitko osasi sen rouvan kanssa? Ellet, niin älä suotta kadehdi.

Vierailija
19/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voitin yksi päivä Eurojackpotissa!

Ruhtinaallisen 2-numeroisen summan.

Vierailija
20/81 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en olis kateellinen, mutta surullinen kyllä. Tajuaisi taas kuinka epäreilu elämä voi toisille olla ja joitakin onni potkaisee. Ja vaikka raha ei lopullista onnea tuokaan niin ei voittajilla ainakaan nälkä ole. Musta nuo kymmenienmiljoonien voitot on liian isoja ja pitäs jakaa. On ihan sairasta voittaa summia joita ei tarvitse.

Tasapäistetty, harmaa, ankea tuulipukusuomalainenhan se siinä...

Itse keksisin kyllä käyttöä vaikka millaisille summille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän