Uusi miekkonen... Millainen ihminen ehdottaa ventovieraalle ekoja treffejä jommankumman kotiin?! Huoh...
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti naiset, vähän itsesuojeluvaistoa. Miestä ei kutsuta kotiin eikä hänen luo mennä, ellei ole itsellä ajatus jo valmiiksi että se voi ehkä päätyä seksiin. Naiiviudella käy huonosti.
Itse opiskeluaikana tunsin tyyppejä jo pidemmältä ajalta koululta tai muuten, ja kuvittelin että kun he kutsuvat kotiin, että laittavat ruokaa tai katsotaan elokuvaa, että kyse olisi tosiaan siitä. Joka jumalan kerta se oli tekosyy hivuttautua lähemmäs tai ehdottaa hierontaa tai yrittää saada jäämään yöksi.
Sori nyt vaan, nainen voi ajatella että kutsu kotiin kahville on tosiaan kutsu kotiin kahville, mutta ei kannata olettaa että yksikään mies ajattelee näin, vaikka olisi 70. Kokemusta on.Vaikka mies ajattelisikin toisin, se ei vielä tarkoita raiskausta. Minä ihmeen eläiminä te miehiä oikein pidätte.
Jos mies ajattelee tai edes toivoo saavansa seksiä, hän tulkitsee helposti kaikki saamansa viestit myöntyviksi. Suunnilleen kaikki mikä ei ole "ei" on kyllä, ja monen mielestä jopa "ei" on vain kaino "yritä vielä".
Moni mies ei edes tajua ahdistelleensa tai yrittäneensä pakottaa seksiin, kun hänen omassa mielikuvassaan nainen on ihan selvästi ollut halukas ja kutsuva.
On kokemusta. Ja tästä on itse asiassa ihan tieteellisiä tutkimuksia.Omalla kohdalla olen tähän törmännyt. Vaihdettiin miehen kanssa kuulumisia reilu kuukausi ja sovittiin tapaaminen luonani, sillä välimatkaa on 80km. Mies alkoi aika pian kärttää seksiä ja kun kieltäydyin, yritti vedota tunteisiin eli tuli niin pitkästä matkasta ja olen niin haluttava nainen. En myöntynyt. Tämä tapahtui ennen joulua ja miehellä ikää 50v. Ja oli hakemassa juurikin vakavaa suhdetta. Perään on vielä kysellyt, mutta ihan väärä avaus oli. Eli miehelle pitää olla jo ennen tapaamista selvä, että keskustellen tutustutaan. Aika noloa noin sanoa, kun pitäisi selvää olla. Mutta kun ei ole. Tai jos nainen haluaa seksiä, voi senkin ilmoittaa. Kunhan molemmat tietävät, missä mennään.
Tätähän minäkin olen yrittänyt täällä toitottaa (tapaamisen reunaehdot), mutta miinuksia sadellut niskaan.
Itse olen halunnut nimenomaan tehdä Täysin Selväksi, ettei seksiä ole, jotta mies voi siitä päätellä haluaako jatkaa tutustumista. Eikä turhaan turhaannu treffeillä. (En siis siksi, että "pelkäisin" miehen muuten käyvän kimppuun!)
Selvä peli, eikö? Ilman mitään sääliä minäkin torppaisin tuommoisen pöllön kuin tämä edellinen 5-kymppinen.
Luen kohta läpi aiemmat kommentit. Nyt kommentoin tätä: niin, en luule että vika on minussa, jos joku valehtelee tai haluaa vain panna. Mutta se, että sama toistuu toistumistaan. Miehet näkevät minussa aina ulkokuoren mutta eivät sisältöä. Näin on ollut aina!
Toisistaan yhtään mitään tietämättömät miekkoset toistavat samoja juttuja ja käytösmalleja, vain miekkonen vaihtuu mutta sama kaava on ja pysyy.
Ai nyt minä olen jo joku bloggaajakin XD No, en ole.
Niin tosiaan tajusin tänään, että en perkele vieköön ole yli viimeisimmästä eksästä. P#ska mies mutta minkäs teet. Tosin se ei selitä sitä, miksi miehet haluavat minusta AINA VAIN PINTAA!! Minä olen yrittänyt antaa mahdollisuuksia, mutta tosiasiassa en tiedä olenko valmis. Voi olla, että nyt on aikani olla yksin. Eipä tässä ole MIEKKOSYSTÄVÄehdokkaitakaan tarjolla. Kaikkea muuta sitten olisikin tarjolla ja monesta eri suunnasta. Jee -.-
Tällä hetkellä hetkinen... Tinderissä on kaksi, jotka haluavat panna, live-elämässä on ainakin yksi, jonka kanssa olemmekin jo panneet mutta tuskin panemme enää. Olemme välirikossa. Deittisivustolla X on miekkonen, jolle kelpaisi p#llukka ja Onkos näitä muita? Kaikki tinderissä ja muualla eivät ole nähneet kuvaani, huom huom. Mutta kaikki jotka OVAT, haluavat ylläri ylläri panna. Voi perkele minä sanon.
Minut on nainen pyytänyt kerran treffeille suoraan kotiinsa.
Sitten kun oltiin saatu juotua viinipullo ja suudeltua sopivasti niin mieli muuttui ja iski lukkoperä.
Minkä silloin pitää käyttää verbaalista suostuttelua vai saako raiskata suoraan? Entä jos on toisesta kulttuurista ja on tulkinnut naisen viestit väärin?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tavannut Tinderistä 28 miestä. 27 kanssa tavattiin mun luona, 1 kanssa ensin baarissa ja sieltä mentiin miehen luo. En ymmärrä miksei voisi pyytää miestä kotiinsa? Mielummin mä nyt omaan kotiini miehen pyydän kuin että menen hänen luokseen. Ties vaikka siellä odottaa kymmenen miestä ja persraiskaa mut.
En ikinä kutsuisi uppo outoa ihmistä kotiini. Koti on koti ja sinne ei tuntemattomat tule.
No minä ja poikaystäväni oltiin ekoilla treffeillä meillä. Tai no oikeastaan mun huoneessa, viattomina 15 vuotiaina. Voi sitä teinirakkautta kun ei kehdannut edes silmiin katsoa :)
Vierailija kirjoitti:
No minä ja poikaystäväni oltiin ekoilla treffeillä meillä. Tai no oikeastaan mun huoneessa, viattomina 15 vuotiaina. Voi sitä teinirakkautta kun ei kehdannut edes silmiin katsoa :)
Teinitarinat eivät liity tähän mitenkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla näin miehenä, että kaikki miehet on lähtökohtaisesti raiskaajia. Ilmankos itse ei treffeille koskaan pääsekkään
M35
Kerran kännissä kutsuttiin yksi mies hotellihuoneeseen jatkoille. Piti vaan jutella ja pitää hauskaa. Taidettiin sammua koko porukka, mutta myöhemmin heräsin ja näin kun tämä mies pani tajutonta kaveriani. Nostin tietysti siitä helvetinmoisen älämölön ja tämä mies pakeni paikalta. Aamulla kerroin kaverille mitä oli tapahtunut, mutta hän ei halunnut nostaa meteliä asiasta vaikka yhteystiedot olivat tiedossa.
Lopettakaa nyt tuo länkytys ja keskittykää aiheeseen. Edelleen vain idiootti päästää nettitutun kotiinsa tai menee tämän kotiin. Minä en ole nainen, jota salaillaan. Joko tavataan normaalisti tai ei tavata perkele ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vain tuntuu että miekkonen katoaa huomattuaan, etten ole helppo. Tänäänkin aamulla hän olisi voinut laittaa jotain viestiä, mutta eipä laittanut. Olen aina ollut pintaa!
Sitten on parempi että katoaa.Tulee parempiakin miehiä.Sikoja löytyy joka paikasta.Niille laitat luun kurkkuun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vain tuntuu että miekkonen katoaa huomattuaan, etten ole helppo. Tänäänkin aamulla hän olisi voinut laittaa jotain viestiä, mutta eipä laittanut. Olen aina ollut pintaa!
Sitten on parempi että katoaa.Tulee parempiakin miehiä.Sikoja löytyy joka paikasta.Niille laitat luun kurkkuun :)
Kun näkisi sen päivän, kun tulee kunnollinen mies... Huoh. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos katoaa, niin ehkäpä miekkonen ei sitten ollut se oikea sinulle. Ole helpottunut ja pidä linjasi ja omanarvontuntosi :)
Tuo on jotenkin inhottavaa, kun miehet sanovat hakevansa vakituista suhdetta ja silti ovatkin vain seksin perään. Ehkä hakevat, mutta sitä odotellessa panevat monia naisia. Kuvottavaa.
Jokaisella naisella pitää olla itsekunnioitusta sen verran, ettei suostu seksiin kuin vakiintuneessa suhteessa, ellei sitten ole itsekin pelkän seksin tarpeessa.
Onko ventovieras jos on tuntenut miehen illan verran, ja sopii siten kasvotusten reffit sinne kotiin? Lasketaanko niitä sitten enää ensireffeiksi? Ei se nyt täysin ventovieras parin tunnin jälkeen kattokaas ole. Vai tapaako ihmiset ekaa kertaa enää tinderin ulkopuolella? Aloitus aiheuttaa hämmennystä.
V#ttu, kun tuo sana miekkonen ärsyttää... miekkonen miekkonen miekkonen kekkonen
Ap on jo kertonut olevansa ihan hullu. Eikö se riitä selitykseksi? Ap?