Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miekkonen... Millainen ihminen ehdottaa ventovieraalle ekoja treffejä jommankumman kotiin?! Huoh...

Vierailija
22.01.2018 |

Jatketaan.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Minä olen pyytänyt useammankin nettideitin kotiin ja mennyt muiden kotiin. Kivaa on aina ollut.

Miten teidät on oikein kasvatettu? Kamalan moni näyttää olevan todella typerä.

Ihan asiallisesti kasvatettu olen. Ei vaan ole tapana hysterisoida mahdollisia sarjamurhaajia tms. Googletan tyypit etukäteen, tutkin somen jne. Jos mitään ei löydy, en treffaa kuin julkisella paikalla. Mutta jos vaikka ammatin, työpaikan jne löydän ja puhelimessa vaikuttaa ihan asialliselta ja avoimelta, luotan kyllä siihen, että on ihan asiallinen tyyppi. Ja aina on ollutkin.

Ja miksi suhteet eivät kuitenkaan jatkuneet? Mies ehkä varattu...?

Kai suhteet nyt kaatuvat aika moneenkin syyhyn. Ei kai se ensitreffipaikka siihen vaikuta. Vai meinaatko tosiaan, että kaikki julkisilla paikalla tapahtuvat ensitreffit johtavat pitkiin suhteisiin? :D 

Vierailija
42/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Minä olen pyytänyt useammankin nettideitin kotiin ja mennyt muiden kotiin. Kivaa on aina ollut.

Kyseessä siis pelkkää panoa eikä mitään vakavampaa? Jos etsin vakavampaa seuraa, ehdottomasti haluan ensin tavata pari kertaa julkisella paikalla ihan asiallisesti. Yksi mies pyysi heti kotiinsa yöksi, kyllä alkoi niin ahdistaa, että peruin koko ensitreffit. Pidän seksistä todella paljon, mutta en nyt heti ensimmäisestä kerrasta hyppää sänkyyn. Pitää ensin katsoa toimiiko kemiat muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä aina vaan tapellaan?

Koska aloittaja on jankkaaja.Eikä kuulemma ole ollut TINDERISSÄ.

Vierailija
44/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, esimerkiksi opiskelija, jolla ei ole tapana käydä syömässä ja juomassa ulkona.  Henkilö, jolla on kiva koti ja hieno kahvikone. Ei toisen kotiin meneminen tarkoittanut panemista silloin, kun viimeksi olin sinkku, ja samalla oletuksella jatkan.  

Vierailija
45/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut vai meinaatko että tulee vaan seksin vuoksi? Ei sitä aina tarvia treffejä järjestää mihinkään erikoiseen paikkaan. Kivempi on tutustua kahdestaan.

Itse tapasin mieheni baarissa josta hän tuli suoraan minun luokseni. Tuli myös sekstailtua sinä yönä. Hän tuli sitten sitä seuraavana päivänä luokseni treffeille ja minä kävin alkuun hänen luonaan. Yhteistä taivalta nyt 15 vuotta 😊

Taidat olla ns. huolimaton nainen?

Vierailija
46/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä aina vaan tapellaan?

Koska aloittaja on jankkaaja.Eikä kuulemma ole ollut TINDERISSÄ.

Vittu kun se toinen viesti ei ollut minun!! Täällä aika moni esittää aloittajaa jos ette ole jo huomanneet muista ketjuista. Ap

Vierailija
47/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallisesti kasvatettu olen. Ei vaan ole tapana hysterisoida mahdollisia sarjamurhaajia tms. Googletan tyypit etukäteen, tutkin somen jne. Jos mitään ei löydy, en treffaa kuin julkisella paikalla. Mutta jos vaikka ammatin, työpaikan jne löydän ja puhelimessa vaikuttaa ihan asialliselta ja avoimelta, luotan kyllä siihen, että on ihan asiallinen tyyppi. Ja aina on ollutkin.

Luuletko että sekopäillä ei olisi ammattia ja työtä?

Ja ihan muiden mielestä tavalliset miehet raiskaavat, ei siihen tarvita kuin että hän jää sohvalle yöksi, ja kun nukut, hänestä on hyvä idea tulla päällesi kun ihan selvästi halusit häntä aiemmin.

Vierailija
48/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut vai meinaatko että tulee vaan seksin vuoksi? Ei sitä aina tarvia treffejä järjestää mihinkään erikoiseen paikkaan. Kivempi on tutustua kahdestaan.

Itse tapasin mieheni baarissa josta hän tuli suoraan minun luokseni. Tuli myös sekstailtua sinä yönä. Hän tuli sitten sitä seuraavana päivänä luokseni treffeille ja minä kävin alkuun hänen luonaan. Yhteistä taivalta nyt 15 vuotta 😊

Taidat olla ns. huolimaton nainen?

Tuo huolimaton nainen on kuitenkin ollut 15 vuotta parisuhteessa. Entäs sinä? 

Vierailija
49/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Kyllä olen tälläkin hetkellä siellä helvetin TINDERISSÄ. Mutta olen myös ihan deittisivuilla.

Vierailija
50/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että sekopäillä ei olisi ammattia ja työtä?

Ja ihan muiden mielestä tavalliset miehet raiskaavat, ei siihen tarvita kuin että hän jää sohvalle yöksi, ja kun nukut, hänestä on hyvä idea tulla päällesi kun ihan selvästi halusit häntä aiemmin.

Kuka yöksi jäämisestä on puhunut? 

Vierailija
51/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa jo tämän hullun trolliketjut!

Vierailija
52/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tehän tapasitte julkisella paikalla eli baarissa. Olet jo nähnyt ja arvioinut hänet ennen kuin päästit kotiisi. Ja oletan että päätit päästää sänkyysikin siinä jo kotiin kutsuessa. Eihän tämä ole sama asia

Vierailija
53/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti naiset, vähän itsesuojeluvaistoa. Miestä ei kutsuta kotiin eikä hänen luo mennä, ellei ole itsellä ajatus jo valmiiksi että se voi ehkä päätyä seksiin. Naiiviudella käy huonosti.

Itse opiskeluaikana tunsin tyyppejä jo pidemmältä ajalta koululta tai muuten, ja kuvittelin että kun he kutsuvat kotiin, että laittavat ruokaa tai katsotaan elokuvaa, että kyse olisi tosiaan siitä. Joka jumalan kerta se oli tekosyy hivuttautua lähemmäs tai ehdottaa hierontaa tai yrittää saada jäämään yöksi.

Sori nyt vaan, nainen voi ajatella että kutsu kotiin kahville on tosiaan kutsu kotiin kahville, mutta ei kannata olettaa että yksikään mies ajattelee näin, vaikka olisi 70. Kokemusta on.

Vierailija
54/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei monesti tajua, että naiselle voi olla oikeasti vaarallista mennä suoraan jonkun kotiin treffeille. Ei voi ikinä tietää millaiseksi ihminen paljastuukin.

Joku täällä sanoi, että suurin osa on normaaleja miehiä: no entäs sitten kun käy se lottovoitto ja päädyt sen epänormaalin luo :D Ja normaalitkin miehet lähentelee ja ahdistelee.

Vierailija
55/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömies ei kuvittele saavansa seksiä, tindermies 99% varmasti kuvittelee jos pääsee suoraan naisen kotiin / nainen tulee suoraan miehen kotiin. Siksi sähkömies on suht turvallista päästää kotiinsa, kun taas se joka on luullut seksiä varmasti saavansa voi alkaa hyvinkin inhottavaksi jos ei saa sitä mitä oletti saavansa. Samoin naisen oikeusturvan kannalta on hankalampi väittää tindermiestä raiskaajaksi jos itse meni suoraan miehen kotiin, vs raiskaava sähkömies.

Vierailija
56/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon kokemusta näistä kaheleista että voinko tulla sinun kotiin ens.treffeillä.

Voi vaan laittaa viestin että : " Mentäisiinkö mieluummin kahvioon x?".

Laittaa siis tarkan paikan ja tuo sana muoto,ei mitään muuta.

Jos ei vastaa ollenkaan tai edellenkään julkinen paikka tai ehdottamasi paikka ei käy niin estolistalle,on varattu tms mitä tuskin tarvitsee tietää kun ethän tyyppiä edes vielä tunne.

Jos on sinusta kiinnostunut,miksi sinun ehdottama paikka ei kävisi?

Ja muuten tärkeä tuo estolistalle koska katkerat liittoonsa pettyneet varatut voivat olla yllättävän epäkohteliaita ja ränkyttää viesteillä muuten.

Vierailija
57/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti naiset, vähän itsesuojeluvaistoa. Miestä ei kutsuta kotiin eikä hänen luo mennä, ellei ole itsellä ajatus jo valmiiksi että se voi ehkä päätyä seksiin. Naiiviudella käy huonosti.

Itse opiskeluaikana tunsin tyyppejä jo pidemmältä ajalta koululta tai muuten, ja kuvittelin että kun he kutsuvat kotiin, että laittavat ruokaa tai katsotaan elokuvaa, että kyse olisi tosiaan siitä. Joka jumalan kerta se oli tekosyy hivuttautua lähemmäs tai ehdottaa hierontaa tai yrittää saada jäämään yöksi.

Sori nyt vaan, nainen voi ajatella että kutsu kotiin kahville on tosiaan kutsu kotiin kahville, mutta ei kannata olettaa että yksikään mies ajattelee näin, vaikka olisi 70. Kokemusta on.

Kuinka moni nainen tosiaan uskoo näin? Varsinkaan yöllä valomerkin jälkeen tai kun tavattu tinderissä.

Vierailija
58/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies ajattelisikin toisin, se ei vielä tarkoita raiskausta. Minä ihmeen eläiminä te miehiä oikein pidätte. 

Vierailija
59/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies ajattelisikin toisin, se ei vielä tarkoita raiskausta. Minä ihmeen eläiminä te miehiä oikein pidätte. 

Sellaisina eläiminä joista jotkut raiskaavat ja joiden suhteen on todella fiksua olla varuillaan jos ei niitä tunne.

Vierailija
60/122 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen tosiaan uskoo näin? Varsinkaan yöllä valomerkin jälkeen tai kun tavattu tinderissä.

EI OLLA TAVATTU TINDERISSÄ!!!