Uusi miekkonen... Millainen ihminen ehdottaa ventovieraalle ekoja treffejä jommankumman kotiin?! Huoh...
Kommentit (122)
Niin tosiaan yhden eksän kanssa tapasimme aluksi ulkona ja päädyimme extempore luokseni koko viikonlopuksi. Se oli eri asia, koska aluksi tapasimme kuten normaalit ihmiset, ihmisten ilmoilla.
Se eksä oli kyllä täysi floppi jälkeenpäin ajateltuna, hävettää XD
Vierailija kirjoitti:
Panohaluinen.
Niinpä niin. Ja tästä pääsemmekin kysymykseen MIKSI minuun ei voida tutustua ihmisenä?! En ole lähelläkään mitään tyhjäpäätä, pukeudun asiallisesti ja kaikki minut tuntevat tietävät, etten ole helppo. Minussa on niin paljon sisältöä, huumoria yms. ja SILTI miekkoset näkevät aina vain pinnan! Aina ja ikuisesti pelkkää pintaa.
Kiinnostunut vai meinaatko että tulee vaan seksin vuoksi? Ei sitä aina tarvia treffejä järjestää mihinkään erikoiseen paikkaan. Kivempi on tutustua kahdestaan.
Itse tapasin mieheni baarissa josta hän tuli suoraan minun luokseni. Tuli myös sekstailtua sinä yönä. Hän tuli sitten sitä seuraavana päivänä luokseni treffeille ja minä kävin alkuun hänen luonaan. Yhteistä taivalta nyt 15 vuotta 😊
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut vai meinaatko että tulee vaan seksin vuoksi? Ei sitä aina tarvia treffejä järjestää mihinkään erikoiseen paikkaan. Kivempi on tutustua kahdestaan.
Itse tapasin mieheni baarissa josta hän tuli suoraan minun luokseni. Tuli myös sekstailtua sinä yönä. Hän tuli sitten sitä seuraavana päivänä luokseni treffeille ja minä kävin alkuun hänen luonaan. Yhteistä taivalta nyt 15 vuotta 😊
Olen vaativa nainen enkä tee typeryyksiä. Ventovieraan tapaaminen kotona on täyttä typeryyttä. Joku tunnettu remonttireiska on eri asia, vaikkei häntäkään tunne. Mutta kukaan fiksu ihminen ei päästä nettituttua heti kotiinsa eikä mene tämän kotiin. Se on päivänselvä asia.
Enkä minä ole nainen, jota piilotellaan. Joko tapaat minut muiden nähden tai et tapaa ollenkaan.
Heh. Minä olen pyytänyt useammankin nettideitin kotiin ja mennyt muiden kotiin. Kivaa on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Minä olen pyytänyt useammankin nettideitin kotiin ja mennyt muiden kotiin. Kivaa on aina ollut.
Miten teidät on oikein kasvatettu? Kamalan moni näyttää olevan todella typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin mieheni baarissa josta hän tuli suoraan minun luokseni. Tuli myös sekstailtua sinä yönä. Hän tuli sitten sitä seuraavana päivänä luokseni treffeille ja minä kävin alkuun hänen luonaan. Yhteistä taivalta nyt 15 vuotta 😊Olen vaativa nainen enkä tee typeryyksiä. Ventovieraan tapaaminen kotona on täyttä typeryyttä. Joku tunnettu remonttireiska on eri asia, vaikkei häntäkään tunne. Mutta kukaan fiksu ihminen ei päästä nettituttua heti kotiinsa eikä mene tämän kotiin. Se on päivänselvä asia.
Enkä minä ole nainen, jota piilotellaan. Joko tapaat minut muiden nähden tai et tapaa ollenkaan.
No joo olin parikymppinen tytön hupakko silloin ja onni kävi ettei mitään pahaa tapahtunut. Oli tuota luottoa ihmisiin turhankin paljon.
Ehdota jotain muuta paikkaa itse. Vaikka ravintolaan? Netti tutun kanssa en todellakaan tapaisi kummankaan kotona. En olisi edes silloin hupakko aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin mieheni baarissa josta hän tuli suoraan minun luokseni. Tuli myös sekstailtua sinä yönä. Hän tuli sitten sitä seuraavana päivänä luokseni treffeille ja minä kävin alkuun hänen luonaan. Yhteistä taivalta nyt 15 vuotta 😊Olen vaativa nainen enkä tee typeryyksiä. Ventovieraan tapaaminen kotona on täyttä typeryyttä. Joku tunnettu remonttireiska on eri asia, vaikkei häntäkään tunne. Mutta kukaan fiksu ihminen ei päästä nettituttua heti kotiinsa eikä mene tämän kotiin. Se on päivänselvä asia.
No joo olin parikymppinen tytön hupakko silloin ja onni kävi ettei mitään pahaa tapahtunut. Oli tuota luottoa ihmisiin turhankin paljon.
Ehdota jotain muuta paikkaa itse. Vaikka ravintolaan? Netti tutun kanssa en todellakaan tapaisi kummankaan kotona. En olisi edes silloin hupakko aikana
Jatkan vielä että en silti koe piilotteluna sitä että tapaisi kotona. Kaikki ei vaan koe olevansa luontevia väkijoukossa. Tämä tyyppisi joko haluaa vain seksiä tai jotain enemmän. Kannattaa silti ottaa selvää ja antaa mahdollisuus.
Se miksi muuten alunpitäenkin pyysin mieheni kotiini heti tavatessamme oli että molemmista tuntui kuin olisi tuntenut toisen aina. Toinen tuntui niin turvalliselle.
Jotenkin vain tuntuu että miekkonen katoaa huomattuaan, etten ole helppo. Tänäänkin aamulla hän olisi voinut laittaa jotain viestiä, mutta eipä laittanut. Olen aina ollut pintaa!
Ilmiselvä tinder tai baari deitti joka haluaa vain yhdenillan jutun. Vältä ja kierrä kaukaa.
Tinder-mies tarjoutui tulemaan luokseni. Jo ekoissa viesteissä kyseli, voiko tulla kahville. Pari päivää myöhemmin kyseli tuloa saunaseuraksi. Kun vastasin, että voithan saunoa kotonasi, tuli palaute, että haluaa saunoa minun kanssani ja enkö ymmärtänyt asiaa.
Kyllä, oikein hyvin selvisi. Myös se, ettemme tule koskaan näkemään. Onko jotkut miesraukat nyt oppineet, että naisen vastaus viestiin = varma pano. Säälittävää. Mieluummin elän ilman seksiä kuin alan tuollaista dominoa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä tinder tai baari deitti joka haluaa vain yhdenillan jutun. Vältä ja kierrä kaukaa.
Emme tavanneet tinderissä ja miekkonen väittää ainakin etsivänsä ensisijaisesti parisuhdetta. Mutta tiedän että kaikkea voi sanoa ja teot merkitsevät eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallisesti kasvatettu olen. Ei vaan ole tapana hysterisoida mahdollisia sarjamurhaajia tms. Googletan tyypit etukäteen, tutkin somen jne. Jos mitään ei löydy, en treffaa kuin julkisella paikalla. Mutta jos vaikka ammatin, työpaikan jne löydän ja puhelimessa vaikuttaa ihan asialliselta ja avoimelta, luotan kyllä siihen, että on ihan asiallinen tyyppi. Ja aina on ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallisesti kasvatettu olen. Ei vaan ole tapana hysterisoida mahdollisia sarjamurhaajia tms. Googletan tyypit etukäteen, tutkin somen jne. Jos mitään ei löydy, en treffaa kuin julkisella paikalla. Mutta jos vaikka ammatin, työpaikan jne löydän ja puhelimessa vaikuttaa ihan asialliselta ja avoimelta, luotan kyllä siihen, että on ihan asiallinen tyyppi. Ja aina on ollutkin.
Miksi alennut olemaan piiloteltava nainen? Ja miksi kuvittelet, että työpaikka kertoo ihmisen olevan turvallinen? XD Olet pimeä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tavanneet tinderissä ja miekkonen väittää ainakin etsivänsä ensisijaisesti parisuhdetta. Mutta tiedän että kaikkea voi sanoa ja teot merkitsevät eniten.
Niinhän ne aina sanoo...
Yleensä jos mies ei halua tavata julkisella paikalla ravintolassa tarkoittaa että mies on varattu. Pelkää että vaimon tuttu näkee.
Panohaluinen.