Uusi miekkonen... Millainen ihminen ehdottaa ventovieraalle ekoja treffejä jommankumman kotiin?! Huoh...
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos mies ei halua tavata julkisella paikalla ravintolassa tarkoittaa että mies on varattu. Pelkää että vaimon tuttu näkee.
Hän on kuvan kanssa deittisivulla.
Eihän se mitään todista. Tinder on täynnä varattuja.
Oli tindermies joka kovasti halusi tavata hänen luonaan. Halusi todella vain halailla ja voisimme paijata toisiamme ja kaikkea muuta ällöttävää lässytystä.
Ei millään voinut tavata vaikka viereisessä kahvilassa ensin vaan minun olisi pitänyt mennä suoraan vaan hänen luokseen.
Olin niin ihana ja upea ja monta muuta ylistävää sanaa mutta silio hirveän tarkkaa ettei vaan voi tavata missään muualla kuin hänen luona jotta pääsisi silittämään minua.
Ei yhtään epäilytä mitä halusi. Joko pelkkää seksiä tai tappaa ja paloitella. Halailua ja silittely nyt kuitenkin olisi varmasti jäänyt vähemmälle.
Siihen aikaa vielä saatoin tinderistä tavata jonkun vain panon takia mutta tuo äijä oli todella creepy eikä viitsinyt ilmaista kunnolla että sitä seksiä haluaa vaan sitä kamalaa lässytystä tuli monta viestiä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos mies ei halua tavata julkisella paikalla ravintolassa tarkoittaa että mies on varattu. Pelkää että vaimon tuttu näkee.
EMME TAVANNEET TINDERISSÄ KUTEN KERROIN. Elämä ei ole yhtä tinderiä tinderin perään.
Kyllä itse laittaisin miehelle viestiä että jos OIKEASTI kiinnostaa, niin voidaan ensin tavata kahvilassa tms. En lisäisi mitään selityksiä, en pahoitteluita, en yhtään mitään.
Jos on kiinnostunut niin varmaan kahvilaan lähtee. Jos taas on pelkän panon perässä niin voi olla että lopettaa leikin tuohon ja siirtyy seuraavaan.
Tuttua yksi Tinder-mies pyysi ulos ja kyseli heti treffejä myöskin naisen kämpille. Kävivät ensin kuitenkin pizzoilla ja sitten vasta myöhemmin kämpillä. Mies paljastui kyllä sarja-Tinder-mieheksi, eli käy tyyliin 20 naisen kanssa ulkona per kk ja paneskelee niiden kanssa jotka kotiinsa heti päästää. Ei tarkoita silti, etteikö toiset hakisi oikeasti tosi tarkoituksella.
Kyllä teillä naisilla on sitten kamalan huonot ennakkoluulot miehistä. Suurinosa meistä on tavallisia turvallisia matti meikäläisiä eikä mitään sarjaraiskareita/murhaajia. Mutta vastineeksi on myönnettävä että on meilläkin ennakkoluulot teistä naisista. Ensinmäisenä tulee aina mieleen että onko se naikkonen joku ripustautuva niuho pirttihirmu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EMME TAVANNEET TINDERISSÄ KUTEN KERROIN. Elämä ei ole yhtä tinderiä tinderin perään.
Miekkos-hullulta menee hermot...
Kahvilaan kirjoitti:
Kyllä itse laittaisin miehelle viestiä että jos OIKEASTI kiinnostaa, niin voidaan ensin tavata kahvilassa tms. En lisäisi mitään selityksiä, en pahoitteluita, en yhtään mitään.
Jos on kiinnostunut niin varmaan kahvilaan lähtee. Jos taas on pelkän panon perässä niin voi olla että lopettaa leikin tuohon ja siirtyy seuraavaan.
Tuttua yksi Tinder-mies pyysi ulos ja kyseli heti treffejä myöskin naisen kämpille. Kävivät ensin kuitenkin pizzoilla ja sitten vasta myöhemmin kämpillä. Mies paljastui kyllä sarja-Tinder-mieheksi, eli käy tyyliin 20 naisen kanssa ulkona per kk ja paneskelee niiden kanssa jotka kotiinsa heti päästää. Ei tarkoita silti, etteikö toiset hakisi oikeasti tosi tarkoituksella.
Ei ME TAVATTU TINDERISSÄ. USKOKAA!!!
Ei tässä nyt ole mitään väärää tehty. Jos ei sellainen suhde/tyyppi kiinnosta mihin ekat treffit kämpillä viittaa, niin tämä ei ole sinulle sopiva samoja asioita haluava kumppani. Eikä siitä tarvitse ryhtyä arvostelemaan ettei ole.
Sanot ettet ajatellut nyt ihan sellaista suhdetta, ehdotat avoimesti hitaampaa tutustumista mainiten myös mitä sillä haet (hitaammin käynnistyvää seksisuhdetta jos vaikka ujo, vai et vaan ole kiinnostunut pelkästä panemisesta?) ja sitten jos miestä ei tällainen ehdotus kiinnosta siirryt etsimään seuraavaa. Kyllä noi äijät osaa toisinaan olla vaan niin pihallakin etteivät ymmärrä tekemistensä ja sanomistensa ilmaisemia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä tinder tai baari deitti joka haluaa vain yhdenillan jutun. Vältä ja kierrä kaukaa.
Emme tavanneet tinderissä ja miekkonen väittää ainakin etsivänsä ensisijaisesti parisuhdetta. Mutta tiedän että kaikkea voi sanoa ja teot merkitsevät eniten.
Ainahan miehet etsivät parisuhdetta. Helpompi koukuttaa nainen noilla puheilla ja siis raottamaan jalat. Avaa jo silmäsi, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teillä naisilla on sitten kamalan huonot ennakkoluulot miehistä. Suurinosa meistä on tavallisia turvallisia matti meikäläisiä eikä mitään sarjaraiskareita/murhaajia. Mutta vastineeksi on myönnettävä että on meilläkin ennakkoluulot teistä naisista. Ensinmäisenä tulee aina mieleen että onko se naikkonen joku ripustautuva niuho pirttihirmu.
Jos pelkäät ripustautuvaa pirttihirmua tuskin kutsut ketään ensimmäiseksi kotiisi? Sinnehän ne ripustautuvat vaan pinttyy ja pirttihirmu arvostelee jos ei hänen mielestään tarpeeksi siistiä.
Minä kirjoitin siihen toiseen ketjuun, että kyllähän ihmiset esim työnsäkin puolesta menee vieraiden ihmisten kotiin. Ja esim opiskeluaikoina oli tapana noin vain mennä uuden opiskelutoverin luo kylään. Ei jännittänyt silloinkaan yhtään, vaikka mistä sitä tietää, millainen psykopaatti sieltä olisi paljastunut. En minä pidä treffejä sen kummempana tapahtumana. Tietysti jo alkuun epäilyttävät tapaukset kannattaa kiertää kaukaa ja mahdollisuuksien mukaan ensin tutustua jossain muualla, mutta aika monella tavalla toisen luo menemälläkin saa varauduttua vaaratilanteisiin. Kyllähän se psykopaattimurhaajaraiskaaja raiskaa sitten toisilla tai kolmansilla treffeillä, jos ekatreffeillä onnistuu näyttelemään normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilaan kirjoitti:
Kyllä, osaan lukea. Ymmärrätkö itse että käytin tuttuani esimerkkinä... ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Minä olen pyytänyt useammankin nettideitin kotiin ja mennyt muiden kotiin. Kivaa on aina ollut.
Miten teidät on oikein kasvatettu? Kamalan moni näyttää olevan todella typerä.
Ihan asiallisesti kasvatettu olen. Ei vaan ole tapana hysterisoida mahdollisia sarjamurhaajia tms. Googletan tyypit etukäteen, tutkin somen jne. Jos mitään ei löydy, en treffaa kuin julkisella paikalla. Mutta jos vaikka ammatin, työpaikan jne löydän ja puhelimessa vaikuttaa ihan asialliselta ja avoimelta, luotan kyllä siihen, että on ihan asiallinen tyyppi. Ja aina on ollutkin.
Miksi alennut olemaan piiloteltava nainen? Ja miksi kuvittelet, että työpaikka kertoo ihmisen olevan turvallinen? XD Olet pimeä. -ap
Sähän jännä hahmo olet. Peräänkuulutat tuohtuneena kuinka ihmiset on kasvatettu, ja itse nimittelet täällä ventovieraita ihan neutraalien viestien perusteella. On ainakin selvää kuinka sut on kasvatettu: huonotapainen, epäkohtelias, epäluuloinen mielensäpahoittaja.
Kahvilaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilaan kirjoitti:
Kyllä, osaan lukea. Ymmärrätkö itse että käytin tuttuani esimerkkinä... ?
Ei ollut minun viestini. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Minä olen pyytänyt useammankin nettideitin kotiin ja mennyt muiden kotiin. Kivaa on aina ollut.
Miten teidät on oikein kasvatettu? Kamalan moni näyttää olevan todella typerä.
Ihan asiallisesti kasvatettu olen. Ei vaan ole tapana hysterisoida mahdollisia sarjamurhaajia tms. Googletan tyypit etukäteen, tutkin somen jne. Jos mitään ei löydy, en treffaa kuin julkisella paikalla. Mutta jos vaikka ammatin, työpaikan jne löydän ja puhelimessa vaikuttaa ihan asialliselta ja avoimelta, luotan kyllä siihen, että on ihan asiallinen tyyppi. Ja aina on ollutkin.
Ja miksi suhteet eivät kuitenkaan jatkuneet? Mies ehkä varattu...?
Vierailija kirjoitti:
Niin tosiaan yhden eksän kanssa tapasimme aluksi ulkona ja päädyimme extempore luokseni koko viikonlopuksi. Se oli eri asia, koska aluksi tapasimme kuten normaalit ihmiset, ihmisten ilmoilla.
Se eksä oli kyllä täysi floppi jälkeenpäin ajateltuna, hävettää XD
Monet eksät hävettää minua myös...Ja paljon!