Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies. Mikä on mielestäsi parasta mitä nainen tekee suhteessa. Mistä iloitset ja mikä saa sinut rakastamaan puolisoasi entistä enemmän. (Nyt ei tarvitse avautua seksistä)

Vierailija
20.01.2018 |

Siinähän se tulikin otsikossa.

Kommentit (205)

Vierailija
101/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Antaa pillua, on timmi, antaa rahaa, tekee mun kotityöt, tekee mitä mä sanon..." Huoh!

Kysyttiin rehellisiä vastauksia ja kun niitä tulee, tuomitaan.

T. Nainen

No kenen luulet tykkäävän siitä, että mies vastaa pitävänsä naista palvelijana?

Onko tässä ketjussa joku muu kuin sinä käyttänyt tuota sanaa?

Hei, jos olisi kysytty naisilta sama kysymys, olisi naiset voineet vastata, että kiva kun mies siivoaa ja hoitaa lapsia. Eikä kukaan olisi epäillyt että vain perheen mies tekee näitä hommia.....

Vierailija
102/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen vain yksi asia: onneksi en ottanut suomalaista miestä.

Juu. Ulkomailla naisia tunnetusti kohdellaan paremmin. Joka paikassa.

Niin siis viittasin siihen katkeruuden ja itsekkyyden määrään mikä näissä viesteissä (oletetuilta) miehiltä paistaa. Viesti oli hieman sarkastinen, ja olen onnellinen etteivät tuntemani ihanat suomalaiset miehet tiedä minun sitä kirjoittaneen, se ei näet ollut kohdistettu heihin ollenkaan.

Arvasin että Ûlkömäät olisi laukaiseva tekijä sillä tietynlaisille suomalaisille miehille on olemassa vain Suomi ja Perseenreikämaat.

Oma mieheni ei ole kotoisin "joka paikasta", vain yhdestä maasta. Vinkiksi sanon ettei tartte mennä kauas kalaan kun jo löytyy.

No nyt kuulostaa paremmalta. Tämän voin jo ymmärtää. En muuten ole rasistinen ihminen vaan enemmänkin päinvastoin. En ole rasistinen myöskään suomalaista kohtaan.

Eli et ole rasisti niin kauan kuin rotu on länsimaalainen. "I am not a racist but that depends on the race." -Agatha Christie Idän pikajunan arvoitus

Jälleen väärin. Minulla on hyviä ystäviä mm. Afganistanista, Bosniasta, Malesiasta ym. Myös työkavereina. Todella mukavia ihmisiä kaikki. On myös suomalaisia ystäviä. Pysytäänkö aiheessa ettei ihan karkaa käsistä?

Tuo on jo klisee ja ihan syystäkin. "I'm not a racist, I have black friends!" Ei vakuuta ketään ja se että puolustat itseäsi noin jo vähän herättää epäilyksiä ettet tajua koko ongelmaa lainkaan. Ei sekään miehiä estä olemasta seksistejä että heillä on nainen äitinä.

Aha. Ok. Asia selvä :) voin olla sitten rasisti jos se sun oloa helpottaa. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TehoJorma kirjoitti:

Alkoi liikkumaan kahdenkymmenen vuoden vittuilun jälkeen.

Aikoo jättää sinut pian. Jos ei ole kahteenkymmeneen vuoteen liikkunut vuoksesi, ei tee sitä nytkään.

Tekee sen parantaakseen saumoja löytää uusi mies. Näin exäni teki. Ei se liikkumisinnostus tosin jatkunut, kun ei aloittanut sitä vain itsensä vuoksi.

Vierailija
104/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä mullakin se, että siivoaa, hoitaa lapset ja tekee ruokaa. Anteeksi. Mutta se on totuus. 

Vierailija
105/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää mukana mulle tärkeissä jutuissa esim.työni ja jääkiekkoharrastukseni. Kyselee siis miten meni työpäivä/treenit, käy välillä peleissä kannustamassa, on joustava ja ymmärtäväinen sen suhteen ettei aikataulut oo aina ihan ihanteelliset kyseisten asioiden takia yms. Mun mielestä tosi kiva tapa huomioida ja osottaa välittämistä, arvostan tota kovasti tyttöystävässäni.

Toisena mainitsen muunkinlaisen huomioimisen. Ihan pienet ja arkisetkin eleet tuntuu kivalta. Esimerkiks niskojen hierominen pitkän työpäivän jälkeen, aamukahvi valmiiks ajastettuna siihen hetkeen kun herään töihin tai välipala valmiiks tehtynä sillon kun mulla on tosi kiire ja tuun vaikka töiden ja treenien välissä nopeesti käymään kotona. 

M27

Vierailija
106/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tärkein uloke on lompakko

Vierailija
107/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo ihminen joka istuu pankin päällä.

Vierailija
108/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomautuksena: miksi se seksi ei saisi olla tärkeä? "Kun miehet haluavat vain seksiä." Niin? Mitä sitten pitäisi haluta, jos ja kun seksi kerran on miehelle se keskeinen ja luontevin rakastetuksi tuntemisen ja rakkauden osoittamisen muoto? Yhdynnässä mies tosissaan yrittää miellyttää naista ja ilmaista rakkautta. Omani esimerkiksi on hyvin herkkä, jos hän aistii että mua ei kiinnosta tai ei tunnu hyvältä, akti ei onnistu eikä mieskään siitä nauti.

Kuka sanoi ettei saisi olla? Nyt oli kuitenkin lupa puhua muustakin, tai niin ainakin ymmärsin.

Minusta seksistä ei tässä ketjussa ole kovin moni nainen puhunut myönteiseen sävyyn.

Ja miehetkö mielestäsi ovat? Tänne tulee jotain ihmeen limaisia fantasioita - mikä pahinta: huonosti kirjoitettuna! - vaikka ne rajattiin ulos jo otsikossa. Kuka sellaiseen vastaisi "myönteiseen sävyyn"? Ällöttävä kuva tullut ainakin minulle kaikista seksijaarittelijoista tässä ketjussa.

Vierailija
109/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se käypää valuuttaa ainakin homobaarissa.

Vierailija
110/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teen töitä, tulee hieromaan hartioita ja kysyy mentäisiinkö mieluummin sohvalle halimaan ja katsomaan joku hyvä leffa tms.

Exä oli (muutaman kuukauden kuhertelukauden jälkeen) tyytyväisin silloin kun rakensin/korjasin/suoritin jotain, ei juuri koskaan osoittanut että haluaisi mieluummin yhteistä aikaa. Ei ikinä enää Ikea-työkalupakkimieheksi.

Vierailija
111/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pankki se on miehelläkin. Nykyään kun joka toinen ihminen vaikuttaa olevan homo tai vähintään biseksuaali niin ei luulisi miehelle olevan vaikea sitä lompakkoaan käyttää vaurastumiseen.

Vierailija
112/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vähän tuntuu, että aika harva näistä tottelee-ja-ottaa-poskeen-vastailijoista edes elää parisuhteessa, vaan koostuvat enemmänkin samoista miehistä jotka palstalla valittavat naisvihaa tihkuen sitä kun eivät kelpaa naisille.

Tuskin noista kaikki ovat miesten kommentteja edes, eiköhän seassa ole myös palstan miesvihaajien provot.

Vierailija
113/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä toisella paikkakunnalla n 300 km päässä. Aina kun tulen viikonlopuksi kotiin, mies on hankkinut minun lempileipää, jugurtteja ym mistä nyt kulloinkin satun tykkäämään. Ehdottaa iltaisin suosikkisarjojen katsomista Netflixistä. Ulkoiluttaa minua, kun olen itse joskus saamaton lähtemään liikkeelle. Taputtelee pyllylle ja pitää kädestä, muutoinkin huomioi koko ajan. Ja yhdessä oltu reilu 13 v, eikä tapella ikinä mistään :)

Vierailija
114/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ketju olisi tehty toisinpäin, eli "nainen, mikä mielestäsi parasta mitä mies tekee suhteessa"...jne, niin ketju ei olisi näin ankeata luettavaa. Miehille on parasta jos vaimo on kotoa pois ja hiljaa jne. Muista lukeneeni samaa eräässä muussa ketjussa, missa kyseltiin miehiltä jotain naisiin liittyvää. sielläkin miesten mielestä vaimon piti olla hiljaa ja  ja antaa vain pan*a. Silloin oli kuulema hyvä. Siis ihan oikeasti miehet, eikö pummattava barpara olisi silloin teille sopiva.   Ettehän te elävää ihmistä tarvitse, jolla voi olla jopa omia mielipiteitä. Ei ihme , jos miehillä menee huonosti, kun ei edes sitä tajuta, että puolisoksi kannattaa valita ihminen, jonka seurassa viihtyy ja joka on elämän tärkein ihminen. Millä perusteella se elämänkumppani on valittu, kun siihen noin mahdottoman tyytymättömiä sitten kuitenkin ollaan? Oma valinta, ja jos olet huonosti valinnut, eroa, äläkä valita.  Ja sitten nämä hyväkkäät, jotka kehtaavat pitää vaimoaan ilmaisena piikana.  Kaikki on hyvin, kunhan vaimo antaa rahaa ja tekee kaikki kotityöt ja käy töissä. Miten ällöjä ukkoja.

Vierailija
115/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori luin otsikon nopeesti ja huonosti, no tuossa vähän naisnäkökantaa kans :)

Vierailija
116/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen vain yksi asia: onneksi en ottanut suomalaista miestä.

Juu. Ulkomailla naisia tunnetusti kohdellaan paremmin. Joka paikassa.

Niin siis viittasin siihen katkeruuden ja itsekkyyden määrään mikä näissä viesteissä (oletetuilta) miehiltä paistaa. Viesti oli hieman sarkastinen, ja olen onnellinen etteivät tuntemani ihanat suomalaiset miehet tiedä minun sitä kirjoittaneen, se ei näet ollut kohdistettu heihin ollenkaan.

Arvasin että Ûlkömäät olisi laukaiseva tekijä sillä tietynlaisille suomalaisille miehille on olemassa vain Suomi ja Perseenreikämaat.

Oma mieheni ei ole kotoisin "joka paikasta", vain yhdestä maasta. Vinkiksi sanon ettei tartte mennä kauas kalaan kun jo löytyy.

No nyt kuulostaa paremmalta. Tämän voin jo ymmärtää. En muuten ole rasistinen ihminen vaan enemmänkin päinvastoin. En ole rasistinen myöskään suomalaista kohtaan.

Eli et ole rasisti niin kauan kuin rotu on länsimaalainen. "I am not a racist but that depends on the race." -Agatha Christie Idän pikajunan arvoitus

Jälleen väärin. Minulla on hyviä ystäviä mm. Afganistanista, Bosniasta, Malesiasta ym. Myös työkavereina. Todella mukavia ihmisiä kaikki. On myös suomalaisia ystäviä. Pysytäänkö aiheessa ettei ihan karkaa käsistä?

Tuo on jo klisee ja ihan syystäkin. "I'm not a racist, I have black friends!" Ei vakuuta ketään ja se että puolustat itseäsi noin jo vähän herättää epäilyksiä ettet tajua koko ongelmaa lainkaan. Ei sekään miehiä estä olemasta seksistejä että heillä on nainen äitinä.

Aha. Ok. Asia selvä :) voin olla sitten rasisti jos se sun oloa helpottaa. Tsemppiä!

Et "voi olla", vaan olet. Ja minun kanssani sillä ei ole mitään tekemistä.

Mutta täytyy sanoa, että on piristävää välillä kohdata ihminen joka on valmis myöntämään tuon rehellisesti ja edes harkitsemaan sitä, että omissa asenteissa voisi olla jotain hieman ennakkoluuloista ja epärehellistä. Yleensä rasisti-sanaan tulee suoraan defensiivinen reaktio, kuin se olisi joku haukkumasana.

Vierailija
117/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa toosaa ja ottaa suihin.

Siinä se oleellisin.

Siinäpä se, en minä muuhun naista tarvitse.

No mehän sovittais hyvin yhteen. Minäkään en tarvitse miestä muuhun kuin panemaan ja ottamaan suihin . Mielellään antaa kyllä myöskin taskurahaa. Muuhun en miestä tarvii.  Kaverit on sitten erikseen. Mieshän ei voi tietenkään  olla kaveri ja ystävä, niiden aivotoiminta ei ole niin kehittynyttä.  Sen huomaa  sinun kommentista, ei älyllistä toimintaa, yritys lisääntyä onnistuu aivottomiltakin ;)

Vierailija
118/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa toosaa ja ottaa suihin.

Siinä se oleellisin.

Siinäpä se, en minä muuhun naista tarvitse.

Sitten olet vähän väärässä ketjussa kun sinähän et parisuhdetta halua tai tarvitse.

Sinä haluat vain seksiä.

Vierailija
119/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisi, että kotiin voisi tulla hyvillä mielin ja nainen olisi tyytyväinen minuun. Jatkuva tyytymättömyys, yllättävät irtiotot ja yhä uudet vaatimukset käyvät raskaaksi. En ole itsekään mikään ihmissuhdetaitojen ihme, mutta hyvätahtoisuus ja halu ymmärtää riittäisi pitkälle. Kotitöitä, lastenhoitoa, töitä ja suuria unelmia nainen saa tehdä, muttei tarvitse, kunhan tyytyy siihen, mitä minä saan aikaan eikä määräile. Siinä tärkeimmät. Sekään ei haittaisi, jos joskus tulisi pyytämättä viereen ja halaisi.

Vierailija
120/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitettyjä perunoita ja ruskeaa kastiketta.

M