Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Mikä on mielestäsi parasta mitä nainen tekee suhteessa. Mistä iloitset ja mikä saa sinut rakastamaan puolisoasi entistä enemmän. (Nyt ei tarvitse avautua seksistä)

Vierailija
20.01.2018 |

Siinähän se tulikin otsikossa.

Kommentit (205)

Vierailija
61/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehet kaikki tällaisia ole. Liian moni, mutta tällä foorumilla ei kovin moni älyn jättiläinen tai hyvin kasvatettu mies kommentoi. Naisista koko kirjo läsnä, jostain syystä kivat miehet näyttäisi enimmäkseen pysyvän poissa. Ehkä he ymmärtävät että täällä on miehille tarjolla lähinnä provoilua sukupuolten välinen taistelu -hengessä, tai niitten outojen runkkausketjujen aloittelua eikä heitä kumpikaan kiinnosta.

Yhdellä kädellä voidaan laskea mieheksi tunnistautuneen tekemät hyvät kommentit joita olen tämän vuoden aikana nähnyt.

Samaa mieltä. Jostain syystä ne tuntemani fiksut miehet (löytyy lähipiiristä kuin myös tutuista) ovat niitä joita ei kiinnosta huudella. Ei netissä eikä oikein aina tosielämässäkään. Me naiset puhutaan (eivät toki kaikki) joten meistä tulee kaikenlaiset esille, mutta jostain syystä ne pösilöimmät miehet ovat niitä jotka huutelevat lämpimikseen. Voi ihanat ja fiksut miehet, tulkaa esiin.

Tai sitten ne "kivat miehet" vaan mielistelevät naisia teeskennellen live-elämässä, jotta saavat säännöllisesti seksiä.

Vierailija
62/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiä ei lasketa tai olisi, niin yhtä hyvin voisin laittaa kimppakämpän kavereiden kanssa tai olla yksin... Kyllä perus kotityöt sujuu itseltäkin, eikä se ruoan laitto ja pyykkäys mitenkään erikoisen vaativaa tai raskasta ole. Onhan se helppo jos toinen tekee noita enemmän, mutta ovat hyvin mitättömiä asioita verrattuna läheisyyteen/ seksiin ja sen tyyppisiin huomion osoituksiin.

Jep seksi ja läheisyys on mitä naiselta haluaa. Pyykinpesua en pidä oikein minään kun kone sen hoitaa. Joskus nuorena pesin melkein vuoden käsin pyykkini niin siksi koneen täyttö ja tyhjennys on naurettavan helppoa. Siivota osaan itse ja ruokaa teen paremmin kuin keskiverto naiset.

Jos seksi on liikaa pyydetty niin tuosta ovesta pääsee ulos eikä tarvitse edes selitellä miksi lähtee.

Onhan se hienoa ladella vain vaatimuksia, mutta osaatko ollenkaan ajatella miksi nainen haluaisi sinut sitten? Minä en esimerkiksi näe sinussa mitään itseäni viehättävää - vain mies joka haluaa seksiä ja niitä on maailmansiivu täynnä. Ja siis jos puhutaan parisuhteesta. Jos enemmän halajat seksisuhteeseen tai maksullisiin niin siihen en  sitten sano mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että tämä olisi ihana ketju kun miehille annetaan puheenvuoro asiasta joka on käsittääkseni kaikkia parisuhteessa eläviä lähellä. Oma mieheni puhuu näistä niin hyvin. Sanoo että viehättyy minusta eniten kun olen oma itseni eli silloin kun voin henkisesti hyvin. Ja se näkyy siinä että hän tukee minua voimaan hyvin, kuin minäkin häntä.

Ja sit täällä on tätä kurapaskaa että "kunhan palvelee, antaa tuupata (takaapäin) ja on mulle mua varten minäminä".

Siis elääkö kukaan teistä parisuhteessa vai vain jossain ihme palvelusopimuksessa? En jaksa uskoa että miehet on tätä? Noh, onneksi olen omani valinnut.

Osa ihmisistä on parisuhteen kannalta kurapaskaa. Laatu paljastuu maailmalle silloin, kun kodinkoneeksi arvostettu puoliso sairastuu, palvelut sakkaavat, ja sairastunut joutuu kotonaan heitteille tai tulee jopa pahoinpidellyksi. Seuraa uutisia tai katso tuttavapiiriäsi.

Olen seurannut. Ja todennut saman. Halusin kai vain olla kannustava.

Anteeksi, en tarkoittanut pilata... Eihän se itsekkyys yhtään paremmaksi muutu siitä, että on yleistä. Täytyy vain nostaa niitä hyviä puolisoita jatkossakin. Nekin, joihin viittasin, tietävät kyllä, mikä on oikein ja väärin, eihän ne muuten yrittäisi näyttää paremmilta ihmisiltä ihmisten ilmoilla.

Vierailija
64/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen vain yksi asia: onneksi en ottanut suomalaista miestä.

Mulla ei ole miestä ollenkaan. Parempi näin kuin huono suhde. On ollut pari kertaa ulkomaalainen mies suomalaisten lisäksi. Toisen kanssa on yksi lapsi. Lapsesta olen hyvin onnellinen. On haluttu lapsi. Ilman eksää ei olisi edes yhtä lasta.

Vierailija
65/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, mutta mulla on ollut pitkiä suhteita. Kaikki on kaatuneet yhteen asiaan. Kukaan ei ole osannut keskustella ongelmista rauhanomaisesti ja ajatella asioita muuten kuin omalta kantiltaan. Ei osanneet myöntää virheitään tai pyytää anteeksi. Oikeudenmukaisuus ja kyky ajatella asioita muutenkin kuin omasta näkökulmastaan on sellaisia asioita, joiden puute on ainakin mun tunteeni tappaneet. En halua parisuhdetta, jossa täytyy osata pitää puoliaan, vaan sellaisen, että ollaan samalla puolella. Maailma on täynnä valtapelejä ja vaikeita sosiaalisia tilanteita. En halua sitä samaa kotiini.

Tämä oli kuin itseni kirjoittama.

T: Nainen joka löysi (etsimättä) miehen joka tämän asian ymmärtää.

Vierailija
66/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen vain yksi asia: onneksi en ottanut suomalaista miestä.

Mulla ei ole miestä ollenkaan. Parempi näin kuin huono suhde. On ollut pari kertaa ulkomaalainen mies suomalaisten lisäksi. Toisen kanssa on yksi lapsi. Lapsesta olen hyvin onnellinen. On haluttu lapsi. Ilman eksää ei olisi edes yhtä lasta.

Olin onnellinen yksinkin ennen tämän miehen löytymistä. Se on todellakin parempi kuin huono suhde. Hyvässäkin pitää tehdä töitä.

Oman lapsen veroista suhdetta ei saa misään. Olet onnekas.

Vierailija
67/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ulkomailla naisia tunnetusti kohdellaan paremmin. Joka paikassa.

Niin siis viittasin siihen katkeruuden ja itsekkyyden määrään mikä näissä viesteissä (oletetuilta) miehiltä paistaa. Viesti oli hieman sarkastinen, ja olen onnellinen etteivät tuntemani ihanat suomalaiset miehet tiedä minun sitä kirjoittaneen, se ei näet ollut kohdistettu heihin ollenkaan.

Arvasin että Ûlkömäät olisi laukaiseva tekijä sillä tietynlaisille suomalaisille miehille on olemassa vain Suomi ja Perseenreikämaat.

Oma mieheni ei ole kotoisin "joka paikasta", vain yhdestä maasta. Vinkiksi sanon ettei tartte mennä kauas kalaan kun jo löytyy.

Vierailija
68/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Antaa pillua, on timmi, antaa rahaa, tekee mun kotityöt, tekee mitä mä sanon..." Huoh!

Kysyttiin rehellisiä vastauksia ja kun niitä tulee, tuomitaan.

T. Nainen

Miksi tyhmiä ja ilkeitä ihmisiä ei saisi tuomita, vaikka miten olisivat rehellisiä?

Vierailija
69/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, mutta mulla on ollut pitkiä suhteita. Kaikki on kaatuneet yhteen asiaan. Kukaan ei ole osannut keskustella ongelmista rauhanomaisesti ja ajatella asioita muuten kuin omalta kantiltaan. Ei osanneet myöntää virheitään tai pyytää anteeksi. Oikeudenmukaisuus ja kyky ajatella asioita muutenkin kuin omasta näkökulmastaan on sellaisia asioita, joiden puute on ainakin mun tunteeni tappaneet. En halua parisuhdetta, jossa täytyy osata pitää puoliaan, vaan sellaisen, että ollaan samalla puolella. Maailma on täynnä valtapelejä ja vaikeita sosiaalisia tilanteita. En halua sitä samaa kotiini.

Tämä on tärkeä juttu. Elin lapsuuteni kodissa, jossa asiat ratkaistiin huutamalla ja uhkailemalla tai sitten passiivis-aggressiivisuudella. En halunnut kasvaa sellaiseksi, enkä kasvanut. En vaan siedä semmoista. Eihän se asioista keskusteleminen ole helppoa tai kivaa (varsinkaan kun ei ainakaan itseäni siihen mitenkään opetettu, eikä semmoista mallia ollut missään), mutta se vaan on välttämätöntä ainakin mulle. Eikä ole helppoa myöntää, että oli väärässä tai on tehnyt väärin, mutta sekin on mielestäni hyvän parisuhteen kannalta välttämätöntä. Nuorena ja tyhmänä en kuitenkaan osannut valikoida oikeita ihmisiä. Onneksi nykyään saa erotakin. Ja onneksi maailmaan mahtuu porukkaa.

Pitää vaan luottaa siihen, että joku vielä löytyy.

Vierailija
70/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki minulle tosi fiksuja ja muutenkin mahtavia lapsia. Ansaitsee kunnolla rahaa kotiin. Siivoaa ja tekee muutenkin paljon kotitöitä. Tottelee minua heti kun tosissani käsken, eikä tarvitse käskeä kuin noin kerran vuodessa. Tämä on poliittisesti epäkorrekti totuus.

Kai olet tyttärillesi takonut alusta asti päähän että myös heidän elämänsä tulee ohjautua miehen ja lasten palvelemiseen? Jos olet aloittanut tarpeeksi nuorena tuon takomisen voivat ehkä pysyä pitkäänkin riittävän tahdottomina uskoakseen että heidän oma onnensa on miehen palvelemisesta kiinni. Aloita heti jos et vielä ole.

Tuossahan luki että kerran pari VUODESSA vaimo tekee mitä mies pyytää vaikka olisikin itse eri mieltä. Ei tuo nyt miltään alistamiselta kuulosta. Olen aina ollut sitä mieltä, että keskustelupalstoilla roikkuu häiriintynyttä porukkaa.

Sinä taidat olla häiriintynyt, kun et älyä mikä tuossa kommentissa mättää. Mutta onhan niitä idiootteja, jotka eivät näe kilometrin päästä vaikka joku on ilmiselvä kusipää ja kaikki muut sen huomaavat. Tai sitten pitävät normaalina siksi, että ovat itse samanlaisia.

Vierailija
71/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin todeta kääntäen saman: onneksi en ottanut suomalaista naista. Nyt kodinhoito pelaa ja seksiä saa, on iloinen ja kaunis eikä mikään valittava siiderivalas, ja on vain tyytyväinen, kun minä tienaan perheelle rahat, eikä hänen tarvitse käydä kodin ulkopuolella töissä "uraa" luomassa.

Vierailija
72/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kertakaikkiaan parasta on herätä päiväunilta siihen, kun veltto on suussa. Siis että se tosiaan kiehahtaa kovaksi jo ollessaan suussa. Ja se joka vastaa "ei meidän mies pitäisi....", niin kokeile yhden kerran. Se mies ei tiedä miten se rakastaisi sua vielä enemmän. Niin onnellinen se on.

Mutta et sä varmaan silti sitä kokeile.

Mene johonkin muualle selostamaan fantasioitasi.

Vierailija
73/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kakka. Odotin että kerrankin olisi ollut fiksu ketju ja ihan oikeita kivoja kommentteja miehiltä ja ilman sitä seksiä. No, olihan täällä muutama asiallinenkin vastaus mutta loput lapsellista ilmeisesti teinien heittämää typeryyttä ja änkkäystä johon naiset meni mukaan. 

Vierailija
74/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiä ei lasketa tai olisi, niin yhtä hyvin voisin laittaa kimppakämpän kavereiden kanssa tai olla yksin... Kyllä perus kotityöt sujuu itseltäkin, eikä se ruoan laitto ja pyykkäys mitenkään erikoisen vaativaa tai raskasta ole. Onhan se helppo jos toinen tekee noita enemmän, mutta ovat hyvin mitättömiä asioita verrattuna läheisyyteen/ seksiin ja sen tyyppisiin huomion osoituksiin.

Jep seksi ja läheisyys on mitä naiselta haluaa. Pyykinpesua en pidä oikein minään kun kone sen hoitaa. Joskus nuorena pesin melkein vuoden käsin pyykkini niin siksi koneen täyttö ja tyhjennys on naurettavan helppoa. Siivota osaan itse ja ruokaa teen paremmin kuin keskiverto naiset.

Jos seksi on liikaa pyydetty niin tuosta ovesta pääsee ulos eikä tarvitse edes selitellä miksi lähtee.

Onhan se hienoa ladella vain vaatimuksia, mutta osaatko ollenkaan ajatella miksi nainen haluaisi sinut sitten? Minä en esimerkiksi näe sinussa mitään itseäni viehättävää - vain mies joka haluaa seksiä ja niitä on maailmansiivu täynnä. Ja siis jos puhutaan parisuhteesta. Jos enemmän halajat seksisuhteeseen tai maksullisiin niin siihen en  sitten sano mitään.

Aika nopeat johtopäätökset yhden viestin perusteella. Ja ymmärtämisen sijaan ollaan hakemassa kilpailuasetelmaa. Nämä ovat niitä naiseuden pimeitä puolia. Ennen kuin mietitään hetki, reagoidaan siihen ensimmäiseen tunteeseen.

No et itsekään lähtenyt kaikista lempeimmällä tavalla kertomaan mieltymyksistäsi: "Seksiä tänne tai ovesta ulos." Totesimpahan vain omasta mielestäni varsin totuudenmukaisesti että tuollaisella asenteella voi olla vaikea saada niitä toiveitaan täytetyksi. En ehkä ollut lämmin ja ymmärtäväinen sitä sanoessani, mutta kyllä siinä ripaus totuutta on.

Vierailija
75/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tärkeä juttu. Elin lapsuuteni kodissa, jossa asiat ratkaistiin huutamalla ja uhkailemalla tai sitten passiivis-aggressiivisuudella. En halunnut kasvaa sellaiseksi, enkä kasvanut. En vaan siedä semmoista. Eihän se asioista keskusteleminen ole helppoa tai kivaa (varsinkaan kun ei ainakaan itseäni siihen mitenkään opetettu, eikä semmoista mallia ollut missään), mutta se vaan on välttämätöntä ainakin mulle. Eikä ole helppoa myöntää, että oli väärässä tai on tehnyt väärin, mutta sekin on mielestäni hyvän parisuhteen kannalta välttämätöntä. Nuorena ja tyhmänä en kuitenkaan osannut valikoida oikeita ihmisiä. Onneksi nykyään saa erotakin. Ja onneksi maailmaan mahtuu porukkaa.

Itselläni tismalleen sama kokemus lapsuudenkoissa. Ole ylpeä siitä ettet imenyt sitä mallia, se on oikea saavutus ja kertoo terveellä tavalla itsenäisestä luonteesta. Ole vielä ylpeämpi (paha sana meille suomalaisille mutta se tulee ymmärtää terveellä tavalla) siitä että et taipunut siihen parisuhdemalliin vaikka koeteltiinkin. Uskoakseni menee helmi hukkaan jos ei tuollaiselle arvostusta löydy, mutta kokemukseni mukaan harvassa on ne jotka haluaa noin intensiivisesti ajatella ja panostaa. Itsekään en vieläkään usko että löysin, mutta totta siitä tulikin. Etsinnät olin jättänyt jo aikaa sitten, jos koskaan aloitinkaan.

Vierailija
76/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kakka. Odotin että kerrankin olisi ollut fiksu ketju ja ihan oikeita kivoja kommentteja miehiltä ja ilman sitä seksiä. No, olihan täällä muutama asiallinenkin vastaus mutta loput lapsellista ilmeisesti teinien heittämää typeryyttä ja änkkäystä johon naiset meni mukaan. 

Jaa, minä en odottanut. Palstan "miehet" ovat käyneet jo sen verran tutuiksi. Ihmetyttää kyllä miesten tauoton seksistä jauhaminen palstalla, kun oikeassa elämässä eivät jaksa eivätkä viitsi harrastaa seksiä.

Vierailija
77/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itsestään henkisesti ja fyysisesti huolta, on seksuaalisesti aktiivinen ja keskustelee asioista. Välillä kuuntelee vaikka ei olisikaan niin mielenkiintoista. En odota puolisoltani enempää kun olen itse valmis tarjoamaan.

Nyt iloitsen vaimon henkisestä hyvknvoinnista ja seksuaalisesta aktiivisuudesta vaikka tuo fyysinen olomuoto vähän rajoittaa omaa syttymistä. Säkki keskivartalon päälle ja menoksi xD

Vierailija
78/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun vaimoni on niin älykäs ja meillä on aina mielenkiintoisia keskusteluja. Tekee mielenkiintoista työtä, on innostava persoona. Tienaa hyvin. Yritteliäs. Lämminhenkinen. Olemme tukeneet toisiamme elämän ylä-ja alamäissä...

Vierailija
79/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tismalleen sama kokemus lapsuudenkoissa. Ole ylpeä siitä ettet imenyt sitä mallia, se on oikea saavutus ja kertoo terveellä tavalla itsenäisestä luonteesta. Ole vielä ylpeämpi (paha sana meille suomalaisille mutta se tulee ymmärtää terveellä tavalla) siitä että et taipunut siihen parisuhdemalliin vaikka koeteltiinkin. Uskoakseni menee helmi hukkaan jos ei tuollaiselle arvostusta löydy, mutta kokemukseni mukaan harvassa on ne jotka haluaa noin intensiivisesti ajatella ja panostaa. Itsekään en vieläkään usko että löysin, mutta totta siitä tulikin. Etsinnät olin jättänyt jo aikaa sitten, jos koskaan aloitinkaan.

Kiitos. :)

Musta melkein tulikin aikamoinen kynnysmatto. Nuo lapsuuden kokemukset vaikuttavat aina jotenkin. Kävin vuosia sitten läpi aika pahan episodin, jolloin mielenterveys petti. Siitä kun nousin, niin asioiden piti muuttua.

Omankin kokemukseni mukaan harva tosiaan jaksaa panostaa ja ajatella, tai olla avoin. Kaikilla on oma taakkansa ja existäni mun tapani tuntui oudolta ja vaativalta. On vaikeaa pudottaa se oma puolustus ihan täysin ja ajatella sitten. Kuitenkin huomaan koko ajan, että kaikenlaiset puhumattomat asiat jäävät hiertämään ihmisten välejä, eikä se puhumattomuus tai asiasta raivoaminen asiaa paranna. Lopulta kyse on sitä paitsi usein pelkistä väärinkäsityksistä. Vihaisena asioita on varmaan vaikeinta setviä, mutta usein ihmiset tekevät juuri niin.

Itsekään en aktiivisesti hae ketään, mutta ihmisiin tutustun aina välillä. Ei tämä yksinelokaan ole kovin kauheaa, vaikka mieluiten vanhenisin yhdessä jonkun kanssa.

Vierailija
80/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On edelleen kiinnostunut minusta ja tekemisistäni, asioistani + järjestää yhteistä tekemistä, harrastuksia, lomajuttuja ja hoitaa enemmän lasten asioita siinä sivussa.

No sitä seksiä voisi olla vähän enemmän kuin 2krt/kk mutta on sekin tyhjää parempi.

Ollaan nelikymppisiä molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi