Mies. Mikä on mielestäsi parasta mitä nainen tekee suhteessa. Mistä iloitset ja mikä saa sinut rakastamaan puolisoasi entistä enemmän. (Nyt ei tarvitse avautua seksistä)
Kommentit (205)
Ottaa hyvin suihin. Tulee siitä sellainen taivaallinen olotila.
Onko tänne vastailleen jotkut 16-vuotiaat
Kyllä taas saa miehenä hävetä noita muutamien äijien pellekommentteja. Onko pakko olla ihan ihmisperse, jos ei oikeasti ole mitään asiallista sanottavaa?
Parasta mitä nainen voi tehdä on hyväksyä mies sellaisenaan kuin hän on ja osoittaa se myös käytännössä. Mahtavaa olisi jos miehen huomioimisessa otettaisiin huomioon mistä kyseinen mies pitää, eikä tehdä periaatteella tästä minä pitäisin tai tästä kaikki miehet pitää.
Ja parisuhteen kestämisen kannalta tärkeää olisi myös se, että uskallettaisiin oikeasti kertoa siitä mitä haluaa ja siitä mikä milloinkin tökkii. Ihan yhtä tärkeää on myös kysyä näitä toiselta. Liian usein naiset olettavat asioita. Kumpikaan ei osaa lukea toisen ajatuksia. Toki toisensa hyvin tuntevat voivat arvata usein oikein, mutta paljon tehdään myös vääriä johtopäätöksiä. Ja kun kerran ollaan jo tietävinään, niin ei näitä edes yritetä selvittää vaan lumipallo vain kasvaa ja kasvaa.
Olisi hienoa, että nainenkin voisi osoittaa rakkauttaan miehelle pienin teoin ja sanoin, eikä vain odottaa miehen tekevän näin hänelle.
Mun mies muistaa kiittää että:
-olen uskollinen ja luotettava
-teen kodista kodikkaan
-laitan hyvää ruokaa
-olen älykäs
-olen hyvä äiti
-annan hänelle tilaa ja vapautta enkä kahlitse
Minä olen onnekas koska hän on raitis, kiltti, luotettava, hellä, antelias.
Mun mieheni sanoi olevansa minuun tyytyväisin siksi että en tee uraa enkä kovin paljoa töitä mutta tuon rahaa talouteemme (pääomatuloja osakesalkustani ja vuokratuloja entisestä asunnostani sekä vähän ansiotuloja). Miehellä myös ansio- ja pääomatuloja sekä vaativa vähintään täysaikainen työ, jossa tekee uraa. Mies pitää siitä että emme molemmat juokse kieli vyön alla vaan minulla on aikaa tuumailla ja tutkia työn ulkopuolisia asioita ja ehdotella niitä.
Kyläpolliisi kirjoitti:
Kyllä taas saa miehenä hävetä noita muutamien äijien pellekommentteja. Onko pakko olla ihan ihmisperse, jos ei oikeasti ole mitään asiallista sanottavaa?
Semmosta se on kun kirjottelee jonnekin netin keskustelupalstalle asioita ja kuka vaan voi kommentoida.
Aika moni kuitenkin noita kommentteja kirjottelee ihan vaan koska voi, turha niistä on itseensä ottaa.
Mistä muutenkaan tiedät, että kommentoijat on äijiä?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että tämä ketju olisi ollut sellainen söpö ja ihana, missä kerrotaan elämänsä rakkauden tekemiä pieniä hellyydenosoituksia tms, joka saa rakastumaan aina uudelleen. Kuten mieheni, joka aina välillä tuo jonkun leivoksen tms yllätyksenä, kun on käynyt kaupassa, ja itse keskityn vaikka opintoihini.
Sen sijaan tämäkin täynnä näitä sovinistisia provoja..
Jatkakaa.
Tässä kaipaamasi viesti: pidän siitä kun vaimoni alistuu minulle kun niin tahdon. Se on tosi herkkää ja saa sisältäni läikähtämään, lisäksi tunnen silloin olevani todella suuri mies.
Vierailija kirjoitti:
an oikeasti ole mitään mukavaa sanottavaa puolisoistaan?
No onko ihmekään jos ei ole???
heti kun mies erehtyy sanomaan ääneen olevansa onnellinen naisen hoitaessa omat työnsä kotona niin jo täällä on joka hiton palstamamma vinkumassa ja haukkumassa sovinistiksi.
Samoin jos tänne kirjoittaa nainen joka mielellään tekee asiat miestä miellyttääkseen, hän on sitten alistettu, itsetunnoton jnejne..
Voin vaan kuvitella kuinka kamalia ämmiä suurin osa olette puolisoillenne.
t.nainen 30v joka hoitaa kodin ja palvelee miestään, koska se on naisen tehtävä.
Mulle lipsahtaa aina vähän oksennusta suuhun kun luen tällaisia mielipiteitä. Eikä siinä mitään, siis jokainen saa olla millainen orja toiselle kuin haluaa, mutta ihan turha tulla väittämään, että se olisi NAISEN tehtävä. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni sanoi olevansa minuun tyytyväisin siksi että en tee uraa enkä kovin paljoa töitä mutta tuon rahaa talouteemme (pääomatuloja osakesalkustani ja vuokratuloja entisestä asunnostani sekä vähän ansiotuloja). Miehellä myös ansio- ja pääomatuloja sekä vaativa vähintään täysaikainen työ, jossa tekee uraa. Mies pitää siitä että emme molemmat juokse kieli vyön alla vaan minulla on aikaa tuumailla ja tutkia työn ulkopuolisia asioita ja ehdotella niitä.
Onhan se kiva jos toinen mahdollistaa itselle hyvän uran luomisen. Sitten jos ero tulee, niin onhan sun ollut kiva vähän tuumailla ja tutkailla työn ulkopuolisia asioita, kun toinen on varmistanut tulevaisuutensa.
Niitä on paljon!
Läheisyys, avoimuus, rakkaus, nukkuu käsivarsilla jne.
Yksi arkisimmista on se että rakas tuo aamukahvit sänkyyn, joka ikinen aamu, poislukien äitienpäivä. Niin ja minä olen mies ja hän upein nainen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva jos toinen mahdollistaa itselle hyvän uran luomisen. Sitten jos ero tulee, niin onhan sun ollut kiva vähän tuumailla ja tutkailla työn ulkopuolisia asioita, kun toinen on varmistanut tulevaisuutensa.
Meillä vaimoni opiskeli alkuaikoina minun hoitaessa kulut. Sitten töihin mentyään hoiti uraansa ja tienasi varsinkin loppuaikoina hyvin joitakin vuosia.
Nyt vaimo kuitenkin jäi kotiin lapsia hoitamaan ja työn teko ja uran luominen on jäänyt täysin toissijaiseksi asiaksi. Kummallekin meistä on tärkeämpiä asioita oma perhe, yhdessäolo ja vapaa-aika kuin raha, status ja hyvä ura. Niitäkään täältä ei mukaansa saa ja meille elämä ei ole kilpailu kellä on eniten krediittejä tilillä.
Itse käyn töissä ja "hoidan uraa" vielä. Sitä teen vain siksi että jostain tarvitaan kuitenkin rahaa sen verran että voi mukavasti elää. Olisin täysin valmis vaihtamaan osia vaimoni kanssa jos hän haluaisi, mutta koska ei halua niin voin kyllä uhrata oman aikani sen eteen että vaimo saa viettää omaansa lasten kanssa. Teen töitä varmistaakseni kaikkien tulevaisuuden, en vain omaani. Tämä toimii jos molemmat ovat rehellisesti hommassa mukana, eikä kumpikaan vain käytä toista hyväkseen oman selustansa turvaamiseen.
Täytyy sanoa että elän elämäni parasta aikaa tähän mennessä. Rahaa on ehkä vähän vähemmän kuin ennen, mutta kaikki muu mitä on tullut tilalle on todella paljon arvokkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
-teen kodista kodikkaan
-laitan hyvää ruokaa
-olen älykäs
-olen hyvä äiti
-annan hänelle tilaa ja vapautta enkä kahlitseMinä olen onnekas koska hän on raitis, kiltti, luotettava, hellä, antelias.
Hohhoijaa. Lamaantuisin, jos pitäisi elää noin tylsässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-teen kodista kodikkaan
-laitan hyvää ruokaa
-olen älykäs
-olen hyvä äiti
-annan hänelle tilaa ja vapautta enkä kahlitseMinä olen onnekas koska hän on raitis, kiltti, luotettava, hellä, antelias.
Hohhoijaa. Lamaantuisin, jos pitäisi elää noin tylsässä suhteessa.
Ei tuossa mainittu mitään heidän elämänsisällöstään ja harrastuksistaan?
Vierailija kirjoitti:
No tottahan ylivoimaisesti parasta ja tärkeintä on se, että avaa reitensä. Kaikki muu on toisarvoista.
Oletko liikunnanohjaaja? Siinä niitä reisiä todellakin joutuu monessakin liikekeessä availemaan ja sulkemaankin kyllä. Myös pas*alla on paljon hauskempi istua pöntöllä, kun avaa reidet. Sillälailla jalat yhdessä on paljon hankalampi pask*ntaa. Vaimosikin on tämän näköjään huomannut. Myös synnyttäminen on monesti helpoista kun avaa reidet. Samoin gynekologilla käydessä. joo, kyllä sitä reisiä joutuu aina silloin tällöin availemaan, mutta aika ihanaa, että jonkun miehen mielestä se on naisessa parasta parisuhteessa. Mitähän vaimosi sinussa arvostaa? Ai niin, mutta eihän sinulla ollut puolisoa...
Nainen sisustaa, kokkaa ja hoitaa lapsia. Siinähän se tuli.
Vierailija kirjoitti:
Parasta mitä osaa on olla hiljaa ja pysyä poissa kotoa.
M43
Miksi ihmeessä valitsit vaimoksesi naisen, josta ajattelet noin ?
En tunnista kuvauksestasi mitään. Millainen oma parisuhteesi on?