Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Mikä on mielestäsi parasta mitä nainen tekee suhteessa. Mistä iloitset ja mikä saa sinut rakastamaan puolisoasi entistä enemmän. (Nyt ei tarvitse avautua seksistä)

Vierailija
20.01.2018 |

Siinähän se tulikin otsikossa.

Kommentit (205)

Vierailija
81/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, mutta mulla on ollut pitkiä suhteita. Kaikki on kaatuneet yhteen asiaan. Kukaan ei ole osannut keskustella ongelmista rauhanomaisesti ja ajatella asioita muuten kuin omalta kantiltaan. Ei osanneet myöntää virheitään tai pyytää anteeksi. Oikeudenmukaisuus ja kyky ajatella asioita muutenkin kuin omasta näkökulmastaan on sellaisia asioita, joiden puute on ainakin mun tunteeni tappaneet. En halua parisuhdetta, jossa täytyy osata pitää puoliaan, vaan sellaisen, että ollaan samalla puolella. Maailma on täynnä valtapelejä ja vaikeita sosiaalisia tilanteita. En halua sitä samaa kotiini.

Tämä oli kuin itseni kirjoittama.

T: Nainen joka löysi (etsimättä) miehen joka tämän asian ymmärtää.

Tämä on tärkeä juttu. Elin lapsuuteni kodissa, jossa asiat ratkaistiin huutamalla ja uhkailemalla tai sitten passiivis-aggressiivisuudella. En halunnut kasvaa sellaiseksi, enkä kasvanut. En vaan siedä semmoista. Eihän se asioista keskusteleminen ole helppoa tai kivaa (varsinkaan kun ei ainakaan itseäni siihen mitenkään opetettu, eikä semmoista mallia ollut missään), mutta se vaan on välttämätöntä ainakin mulle. Eikä ole helppoa myöntää, että oli väärässä tai on tehnyt väärin, mutta sekin on mielestäni hyvän parisuhteen kannalta välttämätöntä. Nuorena ja tyhmänä en kuitenkaan osannut valikoida oikeita ihmisiä. Onneksi nykyään saa erotakin. Ja onneksi maailmaan mahtuu porukkaa.

Pitää vaan luottaa siihen, että joku vielä löytyy.

Itselläni tismalleen sama kokemus lapsuudenkoissa. Ole ylpeä siitä ettet imenyt sitä mallia, se on oikea saavutus ja kertoo terveellä tavalla itsenäisestä luonteesta. Ole vielä ylpeämpi (paha sana meille suomalaisille mutta se tulee ymmärtää terveellä tavalla) siitä että et taipunut siihen parisuhdemalliin vaikka koeteltiinkin. Uskoakseni menee helmi hukkaan jos ei tuollaiselle arvostusta löydy, mutta kokemukseni mukaan harvassa on ne jotka haluaa noin intensiivisesti ajatella ja panostaa. Itsekään en vieläkään usko että löysin, mutta totta siitä tulikin. Etsinnät olin jättänyt jo aikaa sitten, jos koskaan aloitinkaan.

Kiitos. :)

Musta melkein tulikin aikamoinen kynnysmatto. Nuo lapsuuden kokemukset vaikuttavat aina jotenkin. Kävin vuosia sitten läpi aika pahan episodin, jolloin mielenterveys petti. Siitä kun nousin, niin asioiden piti muuttua.

Omankin kokemukseni mukaan harva tosiaan jaksaa panostaa ja ajatella, tai olla avoin. Kaikilla on oma taakkansa ja existäni mun tapani tuntui oudolta ja vaativalta. On vaikeaa pudottaa se oma puolustus ihan täysin ja ajatella sitten. Kuitenkin huomaan koko ajan, että kaikenlaiset puhumattomat asiat jäävät hiertämään ihmisten välejä, eikä se puhumattomuus tai asiasta raivoaminen asiaa paranna. Lopulta kyse on sitä paitsi usein pelkistä väärinkäsityksistä. Vihaisena asioita on varmaan vaikeinta setviä, mutta usein ihmiset tekevät juuri niin.

Itsekään en aktiivisesti hae ketään, mutta ihmisiin tutustun aina välillä. Ei tämä yksinelokaan ole kovin kauheaa, vaikka mieluiten vanhenisin yhdessä jonkun kanssa.

Noniin, taas kuin omasta kynästä.

Yksinolo ei tosiaan ole kauheaa, enkä usko että niilläkään ihmisillä on hyvä olla huonoissa suhteissaan jotka sellaisen ovat valinneet. Yhdessäolo on mielestäni merkityksellistä vain silloin kun se on hyvää ja molemmille osapuolille mielekästä. Olen aina ollut myös sitä mieltä että itsekseen olo on mielekästä, etenkin jos vaihtoehtona on parisuhde josta jompikumpi tai kumpikin osapuoli kärsii. Elämä on mielestäni sitä että voi kasvaa ihmisenä, ja kaikkien valintojen tulee tukea sitä. On ihan lottovoitto jos löytää kumppanin joka sitä tukee ja jolle voit olla itse siinä tukena. Mutta ennen kaikkea pitää olla itse itselleen sitä mitä kumppanilta haluaisi.

Lottovoittoa sinulle, kävi kummin tai toisin. :) Olet mielestäni sen oloinen tyyppi että paljon on annettavaa.

Vierailija
82/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiä ei lasketa tai olisi, niin yhtä hyvin voisin laittaa kimppakämpän kavereiden kanssa tai olla yksin... Kyllä perus kotityöt sujuu itseltäkin, eikä se ruoan laitto ja pyykkäys mitenkään erikoisen vaativaa tai raskasta ole. Onhan se helppo jos toinen tekee noita enemmän, mutta ovat hyvin mitättömiä asioita verrattuna läheisyyteen/ seksiin ja sen tyyppisiin huomion osoituksiin.

Voi sitä seksiä ja läheisyyttä harrastaa kavereiden ja kämppistenkin kanssa. :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme asiaa. Suikkari, oraali ja syväkurkku. 

Sun kolme asiaasi on yksi ja sama asia.

Vain amatöörille ne on sama asia. Mä olen hieman vaativampi näissä asioissa.

Tai sitten vaan tyhmä. Suihinotto on oraaliseksiä. Samoin syväkurkku. Ei sillä ole mitään tekemistä vaativuuden kanssa.

Vierailija
84/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomautuksena: miksi se seksi ei saisi olla tärkeä? "Kun miehet haluavat vain seksiä." Niin? Mitä sitten pitäisi haluta, jos ja kun seksi kerran on miehelle se keskeinen ja luontevin rakastetuksi tuntemisen ja rakkauden osoittamisen muoto? Yhdynnässä mies tosissaan yrittää miellyttää naista ja ilmaista rakkautta. Omani esimerkiksi on hyvin herkkä, jos hän aistii että mua ei kiinnosta tai ei tunnu hyvältä, akti ei onnistu eikä mieskään siitä nauti.

Vierailija
85/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomautuksena: miksi se seksi ei saisi olla tärkeä? "Kun miehet haluavat vain seksiä." Niin? Mitä sitten pitäisi haluta, jos ja kun seksi kerran on miehelle se keskeinen ja luontevin rakastetuksi tuntemisen ja rakkauden osoittamisen muoto? Yhdynnässä mies tosissaan yrittää miellyttää naista ja ilmaista rakkautta. Omani esimerkiksi on hyvin herkkä, jos hän aistii että mua ei kiinnosta tai ei tunnu hyvältä, akti ei onnistu eikä mieskään siitä nauti.

Kuka sanoi ettei saisi olla? Nyt oli kuitenkin lupa puhua muustakin, tai niin ainakin ymmärsin.

Vierailija
86/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehet kaikki tällaisia ole. Liian moni, mutta tällä foorumilla ei kovin moni älyn jättiläinen tai hyvin kasvatettu mies kommentoi. Naisista koko kirjo läsnä, jostain syystä kivat miehet näyttäisi enimmäkseen pysyvän poissa. Ehkä he ymmärtävät että täällä on miehille tarjolla lähinnä provoilua sukupuolten välinen taistelu -hengessä, tai niitten outojen runkkausketjujen aloittelua eikä heitä kumpikaan kiinnosta.

Yhdellä kädellä voidaan laskea mieheksi tunnistautuneen tekemät hyvät kommentit joita olen tämän vuoden aikana nähnyt.

Samaa mieltä. Jostain syystä ne tuntemani fiksut miehet (löytyy lähipiiristä kuin myös tutuista) ovat niitä joita ei kiinnosta huudella. Ei netissä eikä oikein aina tosielämässäkään. Me naiset puhutaan (eivät toki kaikki) joten meistä tulee kaikenlaiset esille, mutta jostain syystä ne pösilöimmät miehet ovat niitä jotka huutelevat lämpimikseen. Voi ihanat ja fiksut miehet, tulkaa esiin.

Tai sitten ne "kivat miehet" vaan mielistelevät naisia teeskennellen live-elämässä, jotta saavat säännöllisesti seksiä.

No ei teeskentele. Ja eipä tänne tosiaan kovin paljon viitsi kirjoitella. Kyllä se tässäkin ketjussa näyttää siltä että pari kolme miestä oli tosissaan ja loput on jotain riidanhaastoa ja pahan olon purkamista.

Vierailija
87/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi ettei saisi olla? Nyt oli kuitenkin lupa puhua muustakin, tai niin ainakin ymmärsin.

Minusta seksistä ei tässä ketjussa ole kovin moni nainen puhunut myönteiseen sävyyn.

Vierailija
88/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiä ei lasketa tai olisi, niin yhtä hyvin voisin laittaa kimppakämpän kavereiden kanssa tai olla yksin... Kyllä perus kotityöt sujuu itseltäkin, eikä se ruoan laitto ja pyykkäys mitenkään erikoisen vaativaa tai raskasta ole. Onhan se helppo jos toinen tekee noita enemmän, mutta ovat hyvin mitättömiä asioita verrattuna läheisyyteen/ seksiin ja sen tyyppisiin huomion osoituksiin.

Voi sitä seksiä ja läheisyyttä harrastaa kavereiden ja kämppistenkin kanssa. :-D

Oma se pitää olla. En minä autoanikaan muille lainaa, niin miksi sitten naistani?

Vierailija
89/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta seksistä ei tässä ketjussa ole kovin moni nainen puhunut myönteiseen sävyyn.

Mitä muuta odotit, kun niin moni ilmaisi ap:ta ja otsikkoa myöten toivovansa tässä ketjussa nimenomaan puhetta kaikesta muusta paitsi seksistä, ja kaikki seksistä puhuvat miehet ovat tähän ketjuun ihan tahallaan tulleet

1) juurikin kääntämään aiheen takaisin seksiin

2) tarkoituksella tekemään tämän mahdollisimman esineellistävään sävyyn ja

3) olemaan tahallaan muutenkin niin taantumuksellisia naisenalistajia kuin vain osaavat.

Naiset puhuu niitä kivoja seksijuttuja sellaisissa ketjuissa joiden aiheeseen naisten kivat seksijutut liittyy.

Vierailija
90/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen vain yksi asia: onneksi en ottanut suomalaista miestä.

Juu. Ulkomailla naisia tunnetusti kohdellaan paremmin. Joka paikassa.

Niin siis viittasin siihen katkeruuden ja itsekkyyden määrään mikä näissä viesteissä (oletetuilta) miehiltä paistaa. Viesti oli hieman sarkastinen, ja olen onnellinen etteivät tuntemani ihanat suomalaiset miehet tiedä minun sitä kirjoittaneen, se ei näet ollut kohdistettu heihin ollenkaan.

Arvasin että Ûlkömäät olisi laukaiseva tekijä sillä tietynlaisille suomalaisille miehille on olemassa vain Suomi ja Perseenreikämaat.

Oma mieheni ei ole kotoisin "joka paikasta", vain yhdestä maasta. Vinkiksi sanon ettei tartte mennä kauas kalaan kun jo löytyy.

No nyt kuulostaa paremmalta. Tämän voin jo ymmärtää. En muuten ole rasistinen ihminen vaan enemmänkin päinvastoin. En ole rasistinen myöskään suomalaista kohtaan.

Vierailija
91/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin huomaa että ainoat onnellisilta vaikuttavat parit ovat niitä joissa molemmat ymmärtävät arvostaa toisen tekemiä palveluksia ja tekevät niitä takaisin päinkin.

Sitten on nää mitkä vaan joko ottaa palvelukset vastaan ja pierasee päälle tai vastaavasti vahtii sitä että minähän en perkele palvelijaksi ala.

Sitä niittää mitä kylvää.

Mitä sanot pareista on totta, mutta mikä miesvastausnumero tässä ketjussa sanoo, että ei tee vaimonsa hyväksi mitään? Ei ketjussa kysytty mitä mies tekee vaimon hyväksi, joten ei sitä mainita.

Vierailija
92/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen vain yksi asia: onneksi en ottanut suomalaista miestä.

Niin siis viittasin siihen katkeruuden ja itsekkyyden määrään mikä näissä viesteissä (oletetuilta) miehiltä paistaa. Viesti oli hieman sarkastinen, ja olen onnellinen etteivät tuntemani ihanat suomalaiset miehet tiedä minun sitä kirjoittaneen, se ei näet ollut kohdistettu heihin ollenkaan.

Arvasin että Ûlkömäät olisi laukaiseva tekijä sillä tietynlaisille suomalaisille miehille on olemassa vain Suomi ja Perseenreikämaat.

Oma mieheni ei ole kotoisin "joka paikasta", vain yhdestä maasta. Vinkiksi sanon ettei tartte mennä kauas kalaan kun jo löytyy.

No nyt kuulostaa paremmalta. Tämän voin jo ymmärtää. En muuten ole rasistinen ihminen vaan enemmänkin päinvastoin. En ole rasistinen myöskään suomalaista kohtaan.

Eli et ole rasisti niin kauan kuin rotu on länsimaalainen. "I am not a racist but that depends on the race." -Agatha Christie Idän pikajunan arvoitus

Vierailija
93/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin huomaa että ainoat onnellisilta vaikuttavat parit ovat niitä joissa molemmat ymmärtävät arvostaa toisen tekemiä palveluksia ja tekevät niitä takaisin päinkin.

Sitten on nää mitkä vaan joko ottaa palvelukset vastaan ja pierasee päälle tai vastaavasti vahtii sitä että minähän en perkele palvelijaksi ala.

Sitä niittää mitä kylvää.

Mitä sanot pareista on totta, mutta mikä miesvastausnumero tässä ketjussa sanoo, että ei tee vaimonsa hyväksi mitään? Ei ketjussa kysytty mitä mies tekee vaimon hyväksi, joten ei sitä mainita.

Ymmärsin kyllä sen. Tarkoitin lähinnä näitä tuuppaa takaapäin tyyppejä. Vai pitäisikö sanoa tyyppiä. Taitaa yksi häirikkö pilata kaikkien maineen.

Vierailija
94/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa toosaa ja ottaa suihin.

Vierailija
95/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole rasisti niin kauan kuin rotu on länsimaalainen. "I am not a racist but that depends on the race." -Agatha Christie Idän pikajunan arvoitus

Jälleen väärin. Minulla on hyviä ystäviä mm. Afganistanista, Bosniasta, Malesiasta ym. Myös työkavereina. Todella mukavia ihmisiä kaikki. On myös suomalaisia ystäviä. Pysytäänkö aiheessa ettei ihan karkaa käsistä?

Vierailija
96/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma se pitää olla. En minä autoanikaan muille lainaa, niin miksi sitten naistani?

Tylsän kapeaa ajattelua. Kyllähän se nainenkin vois nauttia ferrariajelusta välillä. :) Itsekin pääsisit testaamaan jotain uutta joskus. 

Vierailija
97/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai on rasistista suomalaisia kohtaan huomata millaista ihmisarvoa nainen tässä maassa nauttii. Hahhatihaa.

Vierailija
98/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen väärin. Minulla on hyviä ystäviä mm. Afganistanista, Bosniasta, Malesiasta ym. Myös työkavereina. Todella mukavia ihmisiä kaikki. On myös suomalaisia ystäviä. Pysytäänkö aiheessa ettei ihan karkaa käsistä?

Tuo on jo klisee ja ihan syystäkin. "I'm not a racist, I have black friends!" Ei vakuuta ketään ja se että puolustat itseäsi noin jo vähän herättää epäilyksiä ettet tajua koko ongelmaa lainkaan. Ei sekään miehiä estä olemasta seksistejä että heillä on nainen äitinä.

Vierailija
99/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa toosaa ja ottaa suihin.

Siinä se oleellisin.

Siinäpä se, en minä muuhun naista tarvitse.

Vierailija
100/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi, että "se, että olemme suhteessa yhdessä." Tarkoittaen siis, että oikeasti otamme toisen huomioon ja teemme päätökset yhteistä hyvää ajatellen, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme