Mies. Mikä on mielestäsi parasta mitä nainen tekee suhteessa. Mistä iloitset ja mikä saa sinut rakastamaan puolisoasi entistä enemmän. (Nyt ei tarvitse avautua seksistä)
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä ei lasketa tai olisi, niin yhtä hyvin voisin laittaa kimppakämpän kavereiden kanssa tai olla yksin... Kyllä perus kotityöt sujuu itseltäkin, eikä se ruoan laitto ja pyykkäys mitenkään erikoisen vaativaa tai raskasta ole. Onhan se helppo jos toinen tekee noita enemmän, mutta ovat hyvin mitättömiä asioita verrattuna läheisyyteen/ seksiin ja sen tyyppisiin huomion osoituksiin.
Totta, mutta tässä ketjussa ei kysytty seksistä. On muita asioita sitten kun seksi ja läheisyys toimii, ja varsinkin kun on lapset.
Ei minulla mitään lisävaatimuksia tule sen jälkeen kun seksi ja läheisyys toimii. Enemmän ne on "ihan kiva" -juttuja, ei mitään mullistavaa. Kaikki muu on plussaa, mutta ei mitenkään pakollista tai erityisen arvokasta aiemmin mainitun rinnalla.
Hyvin huomaa että ainoat onnellisilta vaikuttavat parit ovat niitä joissa molemmat ymmärtävät arvostaa toisen tekemiä palveluksia ja tekevät niitä takaisin päinkin.
Sitten on nää mitkä vaan joko ottaa palvelukset vastaan ja pierasee päälle tai vastaavasti vahtii sitä että minähän en perkele palvelijaksi ala.
Sitä niittää mitä kylvää.
Jaksaa kuunnella loppuun saakka ja ajattelee mukana jos kerron mitä kuuluu tai miltä tuntuu. Tätä ei kyllä montaa kertaa vuodessa tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teki minulle tosi fiksuja ja muutenkin mahtavia lapsia. Ansaitsee kunnolla rahaa kotiin. Siivoaa ja tekee muutenkin paljon kotitöitä. Tottelee minua heti kun tosissani käsken, eikä tarvitse käskeä kuin noin kerran vuodessa. Tämä on poliittisesti epäkorrekti totuus.
Kai olet tyttärillesi takonut alusta asti päähän että myös heidän elämänsä tulee ohjautua miehen ja lasten palvelemiseen? Jos olet aloittanut tarpeeksi nuorena tuon takomisen voivat ehkä pysyä pitkäänkin riittävän tahdottomina uskoakseen että heidän oma onnensa on miehen palvelemisesta kiinni. Aloita heti jos et vielä ole.
Tuossahan luki että kerran pari VUODESSA vaimo tekee mitä mies pyytää vaikka olisikin itse eri mieltä. Ei tuo nyt miltään alistamiselta kuulosta. Olen aina ollut sitä mieltä, että keskustelupalstoilla roikkuu häiriintynyttä porukkaa.
Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen vain yksi asia: onneksi en ottanut suomalaista miestä.
Ajattelin että tämä olisi ihana ketju kun miehille annetaan puheenvuoro asiasta joka on käsittääkseni kaikkia parisuhteessa eläviä lähellä. Oma mieheni puhuu näistä niin hyvin. Sanoo että viehättyy minusta eniten kun olen oma itseni eli silloin kun voin henkisesti hyvin. Ja se näkyy siinä että hän tukee minua voimaan hyvin, kuin minäkin häntä.
Ja sit täällä on tätä kurapaskaa että "kunhan palvelee, antaa tuupata (takaapäin) ja on mulle mua varten minäminä".
Siis elääkö kukaan teistä parisuhteessa vai vain jossain ihme palvelusopimuksessa? En jaksa uskoa että miehet on tätä? Noh, onneksi olen omani valinnut.
Jos nyt jätetään pois kaikki seksiin liittyvä, niin ainakin nämä tulee mieleen:
- on hyvä juttelukaveri. Seuraa maailman tapahtumia ja osaa kommentoida niitä fiksusti. Ollaan aika usein eri mieltä mutta rakentavasti. On hyvä saada erilaisia näkökulmia.
- tekee silloin tällöin hyvää ruokaa ja leipoo.
- hyväilee niskaani kun katsellaan telkkaria.
- on kertakaikkiaan hemmetin hauskaa seuraa. Saa minut nauramaan joka päivä.
- on huolehtivainen ja hellä meidän kissoja kohtaan.
- en muista että olisi koskaan nalkuttanut tai huutanut. Sen verran olen muiden suhteista lukenut että tätä osaa arvostaa.
Minusta vähän tuntuu, että aika harva näistä tottelee-ja-ottaa-poskeen-vastailijoista edes elää parisuhteessa, vaan koostuvat enemmänkin samoista miehistä jotka palstalla valittavat naisvihaa tihkuen sitä kun eivät kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä panna takaapäin.
T. Sinkkumies ja barbara.
Ei ne miehet kaikki tällaisia ole. Liian moni, mutta tällä foorumilla ei kovin moni älyn jättiläinen tai hyvin kasvatettu mies kommentoi. Naisista koko kirjo läsnä, jostain syystä kivat miehet näyttäisi enimmäkseen pysyvän poissa. Ehkä he ymmärtävät että täällä on miehille tarjolla lähinnä provoilua sukupuolten välinen taistelu -hengessä, tai niitten outojen runkkausketjujen aloittelua eikä heitä kumpikaan kiinnosta.
Yhdellä kädellä voidaan laskea mieheksi tunnistautuneen tekemät hyvät kommentit joita olen tämän vuoden aikana nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että tämä olisi ihana ketju kun miehille annetaan puheenvuoro asiasta joka on käsittääkseni kaikkia parisuhteessa eläviä lähellä. Oma mieheni puhuu näistä niin hyvin. Sanoo että viehättyy minusta eniten kun olen oma itseni eli silloin kun voin henkisesti hyvin. Ja se näkyy siinä että hän tukee minua voimaan hyvin, kuin minäkin häntä.
Ja sit täällä on tätä kurapaskaa että "kunhan palvelee, antaa tuupata (takaapäin) ja on mulle mua varten minäminä".
Siis elääkö kukaan teistä parisuhteessa vai vain jossain ihme palvelusopimuksessa? En jaksa uskoa että miehet on tätä? Noh, onneksi olen omani valinnut.
Osa ihmisistä on parisuhteen kannalta kurapaskaa. Laatu paljastuu maailmalle silloin, kun kodinkoneeksi arvostettu puoliso sairastuu, palvelut sakkaavat, ja sairastunut joutuu kotonaan heitteille tai tulee jopa pahoinpidellyksi. Seuraa uutisia tai katso tuttavapiiriäsi.
Koko aloitus on absurdi koska suomalainen nainen ei tee tai sano juuri koskaan mitään positiivista suomalaisesta miehestä. Yleistä on miehen pilkkaaminen, nöyryyttäminen, painostaminen ja mitätöiminen.
Vierailija kirjoitti:
Parasta mitä osaa on olla hiljaa ja pysyä poissa kotoa.
M43
T. Se sama sinkkumies joka on ahkera provoaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne miehet kaikki tällaisia ole. Liian moni, mutta tällä foorumilla ei kovin moni älyn jättiläinen tai hyvin kasvatettu mies kommentoi. Naisista koko kirjo läsnä, jostain syystä kivat miehet näyttäisi enimmäkseen pysyvän poissa. Ehkä he ymmärtävät että täällä on miehille tarjolla lähinnä provoilua sukupuolten välinen taistelu -hengessä, tai niitten outojen runkkausketjujen aloittelua eikä heitä kumpikaan kiinnosta.
Yhdellä kädellä voidaan laskea mieheksi tunnistautuneen tekemät hyvät kommentit joita olen tämän vuoden aikana nähnyt.
Samaa mieltä. Jostain syystä ne tuntemani fiksut miehet (löytyy lähipiiristä kuin myös tutuista) ovat niitä joita ei kiinnosta huudella. Ei netissä eikä oikein aina tosielämässäkään. Me naiset puhutaan (eivät toki kaikki) joten meistä tulee kaikenlaiset esille, mutta jostain syystä ne pösilöimmät miehet ovat niitä jotka huutelevat lämpimikseen. Voi ihanat ja fiksut miehet, tulkaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on parisuhteen kannalta kurapaskaa. Laatu paljastuu maailmalle silloin, kun kodinkoneeksi arvostettu puoliso sairastuu, palvelut sakkaavat, ja sairastunut joutuu kotonaan heitteille tai tulee jopa pahoinpidellyksi. Seuraa uutisia tai katso tuttavapiiriäsi.
Olen seurannut. Ja todennut saman. Halusin kai vain olla kannustava.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä ei lasketa tai olisi, niin yhtä hyvin voisin laittaa kimppakämpän kavereiden kanssa tai olla yksin... Kyllä perus kotityöt sujuu itseltäkin, eikä se ruoan laitto ja pyykkäys mitenkään erikoisen vaativaa tai raskasta ole. Onhan se helppo jos toinen tekee noita enemmän, mutta ovat hyvin mitättömiä asioita verrattuna läheisyyteen/ seksiin ja sen tyyppisiin huomion osoituksiin.
Jep seksi ja läheisyys on mitä naiselta haluaa. Pyykinpesua en pidä oikein minään kun kone sen hoitaa. Joskus nuorena pesin melkein vuoden käsin pyykkini niin siksi koneen täyttö ja tyhjennys on naurettavan helppoa. Siivota osaan itse ja ruokaa teen paremmin kuin keskiverto naiset.
Jos seksi on liikaa pyydetty niin tuosta ovesta pääsee ulos eikä tarvitse edes selitellä miksi lähtee.
Olen sinkku, mutta mulla on ollut pitkiä suhteita. Kaikki on kaatuneet yhteen asiaan. Kukaan ei ole osannut keskustella ongelmista rauhanomaisesti ja ajatella asioita muuten kuin omalta kantiltaan. Ei osanneet myöntää virheitään tai pyytää anteeksi. Oikeudenmukaisuus ja kyky ajatella asioita muutenkin kuin omasta näkökulmastaan on sellaisia asioita, joiden puute on ainakin mun tunteeni tappaneet. En halua parisuhdetta, jossa täytyy osata pitää puoliaan, vaan sellaisen, että ollaan samalla puolella. Maailma on täynnä valtapelejä ja vaikeita sosiaalisia tilanteita. En halua sitä samaa kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen vain yksi asia: onneksi en ottanut suomalaista miestä.
Juu. Ulkomailla naisia tunnetusti kohdellaan paremmin. Joka paikassa.
Ylipitkän otsikon laatijat ovat debiilejä.