Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Mikä on mielestäsi parasta mitä nainen tekee suhteessa. Mistä iloitset ja mikä saa sinut rakastamaan puolisoasi entistä enemmän. (Nyt ei tarvitse avautua seksistä)

Vierailija
20.01.2018 |

Siinähän se tulikin otsikossa.

Kommentit (205)

Vierailija
21/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehillä ihan oikeasti ole mitään mukavaa sanottavaa puolisoistaan?

Vierailija
22/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Antaa pillua, on timmi, antaa rahaa, tekee mun kotityöt, tekee mitä mä sanon..." Huoh!

Kysyttiin rehellisiä vastauksia ja kun niitä tulee, tuomitaan.

T. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että tämä ketju olisi ollut sellainen söpö ja ihana, missä kerrotaan elämänsä rakkauden tekemiä pieniä hellyydenosoituksia tms, joka saa rakastumaan aina uudelleen. Kuten mieheni, joka aina välillä tuo jonkun leivoksen tms yllätyksenä, kun on käynyt kaupassa, ja itse keskityn vaikka opintoihini.

Sen sijaan tämäkin täynnä näitä sovinistisia provoja..

Jatkakaa.

Mistä päättelet niiden olevan provoja. Tosielämä on opettanut, että tuollaisia miehet suurimmaksi osaksi ovat, harva osaa arvostaa puolisonsa luonnetta tms. asioita.

Vierailija
24/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

an oikeasti ole mitään mukavaa sanottavaa puolisoistaan?[/quote]

No onko ihmekään jos ei ole???

heti kun mies erehtyy sanomaan ääneen olevansa onnellinen naisen hoitaessa omat työnsä kotona niin jo täällä on joka hiton palstamamma vinkumassa ja haukkumassa sovinistiksi.

Samoin jos tänne kirjoittaa nainen joka mielellään tekee asiat miestä miellyttääkseen, hän on sitten alistettu, itsetunnoton jnejne..

Voin vaan kuvitella kuinka kamalia ämmiä suurin osa olette puolisoillenne.

t.nainen 30v joka hoitaa kodin ja palvelee miestään, koska se on naisen tehtävä.

Vierailija
25/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että tämä ketju olisi ollut sellainen söpö ja ihana, missä kerrotaan elämänsä rakkauden tekemiä pieniä hellyydenosoituksia tms, joka saa rakastumaan aina uudelleen. Kuten mieheni, joka aina välillä tuo jonkun leivoksen tms yllätyksenä, kun on käynyt kaupassa, ja itse keskityn vaikka opintoihini.

Sen sijaan tämäkin täynnä näitä sovinistisia provoja..

Jatkakaa.

Kerroin hetken mielijohteesta ja huvin vuoksi totuuden. Kyllä vaimo joskus tuo minulle jonkin pienen leivoksen, ja saadessani sen se lämmittää mieltäni hieman muutaman sekunnin, ei kuitenkaan hetkauta vaimoani kohtaan tuntemaani rakkautta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
26/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Antaa pillua, on timmi, antaa rahaa, tekee mun kotityöt, tekee mitä mä sanon..." Huoh!

T. Nainen

No kenen luulet tykkäävän siitä, että mies vastaa pitävänsä naista palvelijana?

Vierailija
27/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

an oikeasti ole mitään mukavaa sanottavaa puolisoistaan?

heti kun mies erehtyy sanomaan ääneen olevansa onnellinen naisen hoitaessa omat työnsä kotona niin jo täällä on joka hiton palstamamma vinkumassa ja haukkumassa sovinistiksi.

Samoin jos tänne kirjoittaa nainen joka mielellään tekee asiat miestä miellyttääkseen, hän on sitten alistettu, itsetunnoton jnejne..

t.nainen 30v joka hoitaa kodin ja palvelee miestään, koska se on naisen tehtävä.

Juuri näin eksänikin ajatteli (vaikka provo oletkin), vaikka puheet kodin ulkopuolella olivat ihan muuta. Eli itsekin tiesi että kotipalvelun vaatiminen on väärin ja siksi valehteli kaikille olevansa ahkera ja tekevänsä kotitöitä. Oli liian laiska muuhun kuin puheeseen. Olisi edes avoimesti ollut sovinisti niin muutkin olisivat tienneet että mies on sika, mutta piti valehdella ja esittää.

Vierailija
28/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on juuri hyvä ketju. Oma ukkoni on hyvä minulle, tuo pikku lahjoja, kannustaa hankalina aikoina ja laittaa ruokaa, joten on mukava kuulla, millä voisin vastavuoroisesti häntä piristää. Ja voin todellakin uskoa, että kotihengetär ilahduttaa. Miehet, vastatkaa toki lisää, rehellisesti vain! :)

Vierailija
29/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen

No kenen luulet tykkäävän siitä, että mies vastaa pitävänsä naista palvelijana?

Onko tässä ketjussa joku muu kuin sinä käyttänyt tuota sanaa?

Vierailija
30/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme asiaa. Suikkari, oraali ja syväkurkku. 

Sun kolme asiaasi on yksi ja sama asia.

Vierailija
31/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava ketju... miehet ovat tosiaan sikoja, ja se kusipääsukupuoli. Pysyn jatkossakin kaukana.

N20

Vierailija
32/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin eksänikin ajatteli (vaikka provo oletkin), vaikka puheet kodin ulkopuolella olivat ihan muuta. Eli itsekin tiesi että kotipalvelun vaatiminen on väärin ja siksi valehteli kaikille olevansa ahkera ja tekevänsä kotitöitä. Oli liian laiska muuhun kuin puheeseen. Olisi edes avoimesti ollut sovinisti niin muutkin olisivat tienneet että mies on sika, mutta piti valehdella ja esittää.

Paitsi että en ole provo! :D

t.n30

Vierailija
33/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että en ole provo! :D

t.n30

Sitten sun kasvatuksessasi on mennyt joku pieleen ja pahasti.

-eri

Vierailija
34/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki minulle tosi fiksuja ja muutenkin mahtavia lapsia. Ansaitsee kunnolla rahaa kotiin. Siivoaa ja tekee muutenkin paljon kotitöitä. Tottelee minua heti kun tosissani käsken, eikä tarvitse käskeä kuin noin kerran vuodessa. Tämä on poliittisesti epäkorrekti totuus.

Kai olet tyttärillesi takonut alusta asti päähän että myös heidän elämänsä tulee ohjautua miehen ja lasten palvelemiseen? Jos olet aloittanut tarpeeksi nuorena tuon takomisen voivat ehkä pysyä pitkäänkin riittävän tahdottomina uskoakseen että heidän oma onnensa on miehen palvelemisesta kiinni. Aloita heti jos et vielä ole.

Mit vit? Voisin sanoa nuo asiat miehestäni!! Hnkin tuo rahaa kotiin, siivoaa, ja tottelee jos tosissani sanon jotain. Sama toimii tietysti toisinki päin.

Vierailija
35/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen mieheni luetteli asioita jotka hänen mielestään oli ollut mukavia. Kiitti vuolaasti kun tein lumityöt, lämmitin saunan ja tein ruokaa. Kaikki mielestäni täysin avioliitossa kuuluvia töitä molemmille. Halusi erikseen niistä mainita ja kiittää koska rakastaa muistuttaa minua ja itseään vähän väliä siitä että hänellä on niin ihana vaimo. Miehet rakastaa kun huomioidaan ihan yhtä paljon kuin naisetkin. Itse en koe olevani orja tai palvelija jos toinen ei vaadi ja itse teen rakkaudesta. Minulla onkin maailman ihanin ja rakkain mies 😊

Vierailija
36/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain amatöörille ne on sama asia. Mä olen hieman vaativampi näissä asioissa.

Vierailija
38/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain amatöörille ne on sama asia. Mä olen hieman vaativampi näissä asioissa.

Olet siis ammattilainen. No, kukin tyylillään.

Vierailija
39/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä ei lasketa tai olisi, niin yhtä hyvin voisin laittaa kimppakämpän kavereiden kanssa tai olla yksin... Kyllä perus kotityöt sujuu itseltäkin, eikä se ruoan laitto ja pyykkäys mitenkään erikoisen vaativaa tai raskasta ole. Onhan se helppo jos toinen tekee noita enemmän, mutta ovat hyvin mitättömiä asioita verrattuna läheisyyteen/ seksiin ja sen tyyppisiin huomion osoituksiin.

Vierailija
40/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiä ei lasketa tai olisi, niin yhtä hyvin voisin laittaa kimppakämpän kavereiden kanssa tai olla yksin... Kyllä perus kotityöt sujuu itseltäkin, eikä se ruoan laitto ja pyykkäys mitenkään erikoisen vaativaa tai raskasta ole. Onhan se helppo jos toinen tekee noita enemmän, mutta ovat hyvin mitättömiä asioita verrattuna läheisyyteen/ seksiin ja sen tyyppisiin huomion osoituksiin.

Totta, mutta tässä ketjussa ei kysytty seksistä. On muita asioita sitten kun seksi ja läheisyys toimii, ja varsinkin kun on lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi