Millä lailla parisuhteesi todennäköisesti eroaa suurimmasta osasta muita?
Otsikossapa tuo kysymys tuli. Keksitkö omasta parisuhteestasi jotain pientä tai isoa asiaa, joka erottaa teidät suurimmasta osasta muita? Olisi hauskaa lukea näitä. Mitäs av:laiset keksii??
Kommentit (260)
Mulla on mielikuvitus vaimo ja häät taivaassa.
Oltu yhdessä yläasteelta saakka, 25 vuotta :)
Olemme introvertteja erakkoja ja vietämme kaiken vapaa-aikamme kaksin, jos vain mahdollista.
Etäavioliitto - asumme eripuolilla Eurooppaa ja näemme kuudesti vuodessa.
Meillä on hämmentävän paljon läheisyyttä ja rakkautta ja osotetaan sitä myös julkisesti samoin kuin vastarakastuneet teinit. Se on nelikymppisissä pareissa harvinaista että kiehnätään koko ajan :)
Keskustellaan aika paljon kännykän välityksellä, vaikka ollaan molemmat kotona.
Me juodaan alkoholia aika paljon mutta ei koskaan tapella kännissä. Ehkä sen takia tulee juotua vähän liikaa koska meillä on aina niin hauskaa silloin :)
Meillä jo valmiiksi hyvästä seksistä tuli entistäkin parempaa lapsen syntymän jälkeen. Määrä pysyi samana. Ehkä olin enemmän sinut oman kroppani kanssa, josta sain itsevarmuutta ja mies taas muuttui hellemmäksi vauvaan kiintymisen myötä, joten oli sängyssäkin entistä huomioivampi.
Minä olen vapaaehtoisesti lapseton, miehellä on lapsia. Onneksi jo aikuisia.
Ikäero 12v.
Rakastelemme 1-3 kertaa päivässä paitsi kun mulla on kuukautiset (tosin silloinkin yleensä annan miehelle suuseksiä). Seksiä on ollut joka päivä alusta asti, nyt melkein 4 vuoden verran. En tunne/tiedä yhtäkään muuta pitkäaikaista paria jolla olisi yhtä paljon seksiä alkuhuuman jälkeen. Minkäs sille voi kun se on niin hyvää että sitä tekee mieli 24/7 :D
Olemme molemmat FB:ssä, olemme toistemme kavereita ja käytämme messengeriä päivittäin. Päällisin puolin suhteestamme ei kuitenkaan ole mitään merkkejä missään FB:ssä. Kumppanini ei tykkää päivityksistäni (kommentoi henkilökohtaisesti), emme tägäile toisiamme, emme julkaise yhteiskuvia...
Ei ole kyse salasuhteesta. Kumppanini ei vaan ole yhtään someaktiivinen, enkä minäkään ole mikään pintaliitäjä. Se on sitten vaan jäänyt. Olisihan se joskus mukavaa.
^Kai se pitää sitten ilmaista vielä selkeämmin:
Kyseessä ei ole mikään ideologinen "some on perseestä, käyttäjät pintaliitäjiä" -päätös. JOS olisin ns. pintaliitäjä, asia saattaisi häiritä minua kovastikin, kun en pääse hehkuttamaan suhdettamme. Mutta koska olen aivan tavallinen rivisomettaja, niin minulle on enimmäkseen ok, että some-elämä ei suhteeseemme kuulu. Ja sillä tavalla suhteemme poikkeaa useimmista.
t. 199
Kommunikaatio, sen taidon opetin miehelleni. Kommunikaatio, luottamus/uskollisuus sekä avoimuus, ei salaisuuksia ja yhdessä touhuaminen (meillä leffojen katselu, pelejen pelaaminen) pitävät parisuhteen kuosissa. Kommunikaation puute tuhoaa parisuhteen jos toisenkin sekä tottakai mustasukkaisuus. Parisuhde ei tarkoita, etteikö saisi olla vapaa. Minä saan lähteä risteilylle tai ulkomaan matkalle ilman miestäni ja päinvastoin. Mikä suhde se sellainen on, jossa toisen tekemisiä rajoitetaan?
Nimimerkillä yhdessä jo 10v, asuttu yhdessä 10v.
Vierailija kirjoitti:
Etäavioliitto - asumme eripuolilla Eurooppaa ja näemme kuudesti vuodessa.
Onko kyseessä avoin suhde vai harrastatteko seksiä vain silloin harvoin kun näette?
Suhde. Seksiä silloin kun jompikumpi haluaa tai molemmat. Avoimuus. Ihanne suhdekko? Ei sinne päinkään vaan ahdistava, kylmä ja taantunut. Kyvyttömyyttä sängyssä miehellä. Vieraiden katselua minulla. Fantasioiden toteuttamista.
Pakonomaista hellyyden hakua toisiltamme vaikka tiedän että tunne on kylmennyt jo vuosia sitten.
Väkivaltaa. Eroamme monesta parista siinä että emme eroa toisistamme helvetillisen suhteemme takia.
kuplasta päivää kirjoitti:
Ollaan poliittisilta ajatuksiltamme aivan ääripäistä: mies on jotain hyvätuloisen oikeistolaisen ja persun välimaastossa ja minä akateeminen mutta pienituloinen vihervassarihippi. Siitä huolimatta ei riitellä oikein mistään, mutta on sovittu että politiikasta ei puhuta. Mulla aina vähän lipsuu vaalien yhteydessä tosin, mutta ei siitä nyt sen enempää vääntöä saa aikaan.
Kaikin puolin muuten hyvin toimiva suhde, vaikken tajuakaan miten noin fiksu ihminen voi olla tyhmä kuin vasemman jalan saapas, mitä politiikkaan tulee.
No sietäähän miehesikin faktat kadottanutta ja naiivia vihervassaria, joten sen takia teillä varmaan homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Rakastelemme 1-3 kertaa päivässä paitsi kun mulla on kuukautiset (tosin silloinkin yleensä annan miehelle suuseksiä). Seksiä on ollut joka päivä alusta asti, nyt melkein 4 vuoden verran. En tunne/tiedä yhtäkään muuta pitkäaikaista paria jolla olisi yhtä paljon seksiä alkuhuuman jälkeen. Minkäs sille voi kun se on niin hyvää että sitä tekee mieli 24/7 :D
Mikä estää rakastelemasta kk.ien aikana?
Mulla on ne jo lopussa, mutta muistan edelleen miten ihanalta yhdyntä tuntui juuri vuotopäivinä. Auttoi menkkakipuunkin.
Tutkimusten mukaan nainen on halukkaimmillaan menkkojen aikana. Allekirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat naisia ja aseksuaaleja. Tyttöystävä lisäksi aromanttinen. Kaukosuhde (minä Suomessa, toinen Ruotsissa), eri äidinkielet, yhteinen kieli englanti. Ei seksiä, ei ylipäätään fyysistä läheisyyttä haleja enempää, mentiin kihloihin toisella IRL-tapaamisella :D Ollaan siis netissä tunnettu jo monta vuotta ja epävirallisesti ollu kimpassa ainakin 2 v, virallistettiin vuosi sitten. Ihmettelyä riittää, mutta me ollaan onnellisia.
Jos on aseksuaali ja lisäksi vielä aromanttinen, mihin ihmeeseen tarvitsee toista ihmistä? Sinähän olet hänelle vain kaveri sitten, eli ette ole parisuhteessa.
Olemme naimisissa, asumme omissa asunnoissa ja treffaillaan myös muita kumppaneita. Halutaan kuitenkin, että kuolintapauksessa perimme toisemme, sen verran tykätään toisistamme. Olemme parhaimpia ystäviä keskenämme vaikka muuten liittomme on vähän erikoinen.
Minä hyvästä "normaalista perheestä". Korkeakoulu käytynä, sosiaalinen, työelämää nähty.
Mies elämänkouluperheestä, jättänyt peruskoulun jälkeen kaikki koulut kesken, armeijan kesken, koko elämä kesken.
Minä aloittanut alkoholinkäytön myöhään, parisuhteet myöhään.
Mies käyttänyt päihteitä sekalaisesti koko nuoruuden ja suhteita ollut muille jakaa.
Kumma kyllä tykätään silti olla yhdessä. Aika samanikäisiä olemme. Jotenkin ymmärretään toisiamme.