Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lailla parisuhteesi todennäköisesti eroaa suurimmasta osasta muita?

Vierailija
19.01.2018 |

Otsikossapa tuo kysymys tuli. Keksitkö omasta parisuhteestasi jotain pientä tai isoa asiaa, joka erottaa teidät suurimmasta osasta muita? Olisi hauskaa lukea näitä. Mitäs av:laiset keksii??

Kommentit (260)

Vierailija
161/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meistä ei moni tiedä. Olemme olleet yhdessä 8vuotta. Tämä siksi, että ihmiset ovat rasisteja. On siis ulkkis mutta kylläkin Suomen kansalainen.

Hän on elämäni tärkein ihminen, vastakappaleeni, jollaintapaa miespuolinen vastine itsestäni. Emme siis myöskään asu yhdessä.

Odotan vain sopivaa hetkeä, että muuttaisimme hänen kotimaahansa. Olen säästänyt siihen jo kauan. Olen kurkkuani myöten täynnä suomalaisten idiotismia ja asenteita. Mädättäkää toisenne, meitä ette saa.

Ketä kiinnostaa. Kerropa vielä se vapaamielinen maa, joka vetää vertoja ahdasmielisellä Suomelle. Arvatenkin se olet SINÄ, joka olet säästänyt. Ette tule koskaan muuttamaan hänen kotimaahansa.

Kylläpäs rasistilla kolahti. Rakkautta sinullekin💗

Täältä Ohiksena huutelen, että voisit vastata kysymykseen. Jos et vastaa, niin kerron sinulle, että sinulle kolahti.

Miksi ette säästä yhdessä? Pitääkö sinun elättää miehesikin? Avaa jo silmäsi Tyttörukka, teitä on nähty niin paljon, me muut tiedämme jo miten teidän käy.

Nuo sinun "tietosi" ovat peräisin roskalehdistä, niissähän "tiedetään" minkälaisia kaikki ulkomaalaiset ovat. Todellisuudessa on onnistuneita suhteita, niistä nyt vaan ei ole tapana huudella, kel onni on, se onnen kätkeköön, on monien motto. 

Toisena ohiksena huutelee myös. Rahat siirretään helppouden vuoksi muuttoa varten miehen kotimaahan miehen tilille.

Hmm. Miehellä ei ole kotimaassaan tiliä.

Miksi spekuloitte sontaa? Miksi tämä herättää noin törkeitä kommentteja? Huvittavaa.

Tottakai säästää omat matkarahansa. Olemme ihan tavallinen pariskunta, paitsi että kaltaisenne kauniit sielut vainoavat meitä.

Vierailija
162/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei harrasteta seksiä.

Ollaan kyllä kokeiltu ja silleen, enimmäkseen suhteen ekoina vuosina nuorempana ja joku parikymmentä kertaa yhteensä, mutta ei enää aikoihin. Esimerkiksi nyt avioliiton aikana ei kertaakaan.

T: kaksi melko lailla aseksuaalia heteroromanttista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu yhdessä eikä edes samalla paikkakunnalla. Hänellä on lapsi muualla ja minun työt pitävät minut täällä. Molemmat matalapalkkaisissa töissä, joten se yhteinen asunto pk-seudulla miehen lapsen lähellä ei ole mahdollista. Tapaamme siis vain kahdesti kuukaudessa, vaikka yhdessä jo pian 6 vuotta. Hänellä on lapsi ja minulla on lapsi, ja nämä tulevat meidän parisuhteemme edelle.

Vierailija
164/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on minua pidempi ja tienaa enemmän (mutta jaamme silti rahat).

Vierailija
165/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo kolme vuotta yhdessä mutta asumme omissa asunnoissa. Molemmilla lapsia, joten emme halua muuttaa yhteen vielä, tai ehkä ikinä.

Meillä oli sama, mutta viiden vuoden jälkeen muutimme yhteen.

Vierailija
166/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 13v vanhempi kuin mieheni

Onko miehesi sellisti? :)

Vierailija
167/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua lyhyempi ja 21 vuotta vanhempi. Suhteen alussa hän oli myös työtön. Niin ja me mentiin naimisiin 10 kuukautta ensitreffeistä :)

Vierailija
168/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siinä pisteessä ettei me puhuta toisillemme mitään.

Vierailija
169/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä reilu 13 vuotta, seksiä ei ole ollut noin 10 vuoteen, mutta tyydytämme toisemme joka päivä käsin. Seksin loppuminen johtui kivuista.

Olemme toivottaneet toisillemme joka ilta hyvät yöt, lähtösuukot aina, vaikka menisi vain roskista viemään.

Emme ole riidelleet juuri ikinä.

Voisin väittää, että olemme yksi onnellisimmista pareista, jonka tiedän.

Vierailija
170/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on lupa käydä vieraissa, minulla ei. Kummallekin sopii hyvin tämä järjestely.

Vierailija
171/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat naisia ja aseksuaaleja. Tyttöystävä lisäksi aromanttinen. Kaukosuhde (minä Suomessa, toinen Ruotsissa), eri äidinkielet, yhteinen kieli englanti. Ei seksiä, ei ylipäätään fyysistä läheisyyttä haleja enempää, mentiin kihloihin toisella IRL-tapaamisella :D Ollaan siis netissä tunnettu jo monta vuotta ja epävirallisesti ollu kimpassa ainakin 2 v, virallistettiin vuosi sitten. Ihmettelyä riittää, mutta me ollaan onnellisia.

Vierailija
172/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole niin tarkkoja siitä että rahalliset menot menevät tasan puoliksi. Esimerkiksi kaupassa käydessämme kumpikin maksaa milloin mitäkin, joskus mies maksaa enemmän ja joskus minä.

Ikinä emme ole riidelleet rahasta, tai mistään muustakaan.

Vierailija
173/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä 16 vuotta, mutta emme koskaan asuneet yhdessä.

Sama.

Ja siinäpä se hienous juuri piileekin=D omassa huushollissa.

Vierailija
174/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että aika tavallisia juttuja sitä ihmiset pitää erikoisina :D ikäeroa ja harrastuksia... ja vai ette riitele koskaan? sen kun uskois

Noh siis ainakin 10 vuotta taakseppäin kun muistelen niin en muista yhtäkään riitaa. Voisiko silloin jo sanoa että ei riitele koskaan=D Ei vaan ole tarvetta riidellä. Täysin turhaa, aivan turhaa.

Vierailija
175/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole mustasukkaisia, annetaan toisille tilaa ja ollaan erittäin hyvä ja yhteensopiva matkapari

Vierailija
176/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenimme nopeampaan tahtiin kuin yleensä. Lähes ensitreffeiltä muutimme yhteen, kahden kuukauden yhdessäolon jälkeen menimme kihloihin, kuukausi tästä ja olin jo raskaana. Naimisiin yhdeksän kuukauden yhdessäolon jälkeen.

Niinpä niin ja ero ennen lapsen syntymää. Unohdit kertoa.

Onhan näitä nyt nähty iät ajat - tuuliviirejä.

Vierailija
177/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies pesee itse omat pyykkinsä, käy kaupassa ja tekee omat ruoat. Minä huolehdin oman autoni huollot ja olen hoitanut talomme remonttien suunnittelut, tarjouskilpailut ja myös maksamisen enimmäkseen.

Hyyyyi kuljet pesemättömissä lumpuissa siis. Toisaalta mitäpä sillä väliä kun on muutenkin kuin variksenpelätin kun ei syö mitään.

Vierailija
178/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat rumia mutta kivat anopit.

Vierailija
179/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenimme nopeampaan tahtiin kuin yleensä. Lähes ensitreffeiltä muutimme yhteen, kahden kuukauden yhdessäolon jälkeen menimme kihloihin, kuukausi tästä ja olin jo raskaana. Naimisiin yhdeksän kuukauden yhdessäolon jälkeen.

Niinpä niin ja ero ennen lapsen syntymää. Unohdit kertoa.

Onhan näitä nyt nähty iät ajat - tuuliviirejä.

Täällä toinen tuuliviiri. Muutto toisen luo alle kuukausi ensitreffeistä, naimisiin vuoden päästä siitä. Nyt yhteinen talo, lapsi, toinen tulossa, puheyhteys kunnossa, elämä kaikin puolin kunnossa, seitsemän vuotta tuli juuri täyteen.

Niin juu eikä olla koskaan riidelty eikä huudettu toisillemme. Meillä lähtökohta on se, että ollaan samalla puolella, ja että kaikki erimielisyydet johtuvat siitä, ettei vielä ole tajunnut toisen pointtia. Eli puhumalla selviää kaikki.

Vierailija
180/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat naisia ja aseksuaaleja. Tyttöystävä lisäksi aromanttinen. Kaukosuhde (minä Suomessa, toinen Ruotsissa), eri äidinkielet, yhteinen kieli englanti. Ei seksiä, ei ylipäätään fyysistä läheisyyttä haleja enempää, mentiin kihloihin toisella IRL-tapaamisella :D Ollaan siis netissä tunnettu jo monta vuotta ja epävirallisesti ollu kimpassa ainakin 2 v, virallistettiin vuosi sitten. Ihmettelyä riittää, mutta me ollaan onnellisia.

Tää ja se jamesbondin puoliso kyllä vie voiton kaikista. Tämä oikeastaan erikoisin ikinä kuulemani suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan