Mistä sen kumppanin voisi löytää?
Mistä sen naisen siis voisi löytää nykyään? Töissä ei ole oikein ketään ja ihmisten ilmoilla kyllä käyn, mut tosin olen aina yksin?
Kommentit (22)
Mulla ei oo hirveesti kavereita, et paljo yksin oon sit työn ulkopuolella.
Mikä on sulle "ihmisten ilmoilla"? Käyt ruokakaupassa? Lähibaarissa? Keikoilla? Järjestötoiminnassa?
En ole AP mutta kokeilin Tinderiä ja sain siellä ihan hyvin tykkäyksiä, mutta siellä kaikki tuntuivat joko pelailevan tai sitten eivät olleet oikeasti siellä etsimässä seuraa. En tiedä kokeilivatko vain että saavatko tykkäyksiä.
Vaikka mistä. Ehkä tärkeämpää on olla selvillä siitä, millaisen kumppanin haluaisit. Tai aloita ehkä vielä ennemminkin siitä, millaista elämää haluat elää, millainen kumppani siihen sopisi. Ja oletko itse sisäisesti valmis ja avoin olemaan ihmissuhteessa.
Tuntuu että aina itse kiinnostuu ja aina ja aina saa ehdottaa just itse sitä tapaamista, turhauttaa niin. en ehdota mitää ja pysyn sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
En ole AP mutta kokeilin Tinderiä ja sain siellä ihan hyvin tykkäyksiä, mutta siellä kaikki tuntuivat joko pelailevan tai sitten eivät olleet oikeasti siellä etsimässä seuraa. En tiedä kokeilivatko vain että saavatko tykkäyksiä.
Tinderin naiset ovat liian tasokkaita minulle, olen amis ja tienaan vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sulle "ihmisten ilmoilla"? Käyt ruokakaupassa? Lähibaarissa? Keikoilla? Järjestötoiminnassa?
Niin juuri tuota, missä pitäs käydä?
Kun olin nuorempi niin paljo sai yhden illanjuttuja ja seuraaki enempi paremmin, nyt on aina yksin jossain.
Tinderissä ei tule osumia, vaikka on hyvät kuvat itsellä ja profiiliteksti, no naiset on hyvin vaativia, en oo tarpeeks komee vaa ja sporttinen vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ei tule osumia, vaikka on hyvät kuvat itsellä ja profiiliteksti, no naiset on hyvin vaativia, en oo tarpeeks komee vaa ja sporttinen vartalo.
Vaikka omasta mielestä näytän hyvältä ja pituus toki hyvä asia kun on pitkä.
Tilaa vaikka joku persoonallinen printtipaika hetkiä varten jolloin menet yksin ulos viettämään aikaa jossain puistossa tms.
Siinä voit aika suoraan kutsua juttelemaan.
No en vain ymmärrä naisia, siispa yksin pysytään.
Ei niitä ymmärrä kukaan. Et ole siinä mitenkään erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Postimyynnistä. Olisko Temussa?
Sieltä saa Barbaran
Kaipaat vain vähän harjoitusta. Kokeilet nykäistä eri vivuista ja merkkaat muistiin miten nainen reagoi. Muista kuitenkin että jokainen nainen ei aina reagoi samalla tavalla kun vetää samasta vivusta. Myös sama nainen saattaa reagoida eri tavalla riippuen kuun asennosta.
Kaipaisin läheisyyttä seksiä ja yöseuraa.
Itse löysin badoosta muistaakseni :)