Millä lailla parisuhteesi todennäköisesti eroaa suurimmasta osasta muita?
Otsikossapa tuo kysymys tuli. Keksitkö omasta parisuhteestasi jotain pientä tai isoa asiaa, joka erottaa teidät suurimmasta osasta muita? Olisi hauskaa lukea näitä. Mitäs av:laiset keksii??
Kommentit (260)
Rakastamme mieheni kanssa toisiamme, mutta emme tunne seksuaalista kiinnostusta toisiamme kohtaan. Siksi meillä ei ole koskaan ollut seksuaalista kanssakäymistä keskenämme, vaan hoidamme sen kumpikin omilla tahoillamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelemme 1-3 kertaa päivässä paitsi kun mulla on kuukautiset (tosin silloinkin yleensä annan miehelle suuseksiä). Seksiä on ollut joka päivä alusta asti, nyt melkein 4 vuoden verran. En tunne/tiedä yhtäkään muuta pitkäaikaista paria jolla olisi yhtä paljon seksiä alkuhuuman jälkeen. Minkäs sille voi kun se on niin hyvää että sitä tekee mieli 24/7 :D
Mikä estää rakastelemasta kk.ien aikana?
Mulla on ne jo lopussa, mutta muistan edelleen miten ihanalta yhdyntä tuntui juuri vuotopäivinä. Auttoi menkkakipuunkin.
Tutkimusten mukaan nainen on halukkaimmillaan menkkojen aikana. Allekirjoitan.
Hauska trolli :-D. Ettehän te naiset oikeasti halua seksiä ikinä, siis ikinä kenenkään kanssa.
Olen todella yllättynyt kuinka vähän halutaan seksiä. Kun Nykyinen aviomieheni kertoi harrastaneensa eksän kanssa seksiä vain kymmenen kertaa seitsemän vuoden aikana, niin luulin että hän huijaa. Nyt näyttää siltä, ettei hän huijaakaan...
Minä olin naimisssa 20 vuotta. Kaikki vuodet, viimeiseen iltaan asti, seksiä oli vähintään kerran viikossa. Nykyisen aviomieheni kanssa myös ja me olemme olleet yhdessä viisi vuotta. Eli jos miehellä nyt ei korkea libido ole, niin ei hän aseksuaalikaan ole.
Mistä ihmeestä tämä ilmiö johtuu? Ajatella, että piti viisikymppiseksi elää, ennenkuin tajusin, ettei kaikilla ole säännöllistä seksiä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on seksiä kolmesti vuodessa, vain me tiedämme suhteestamme, vihkisormuksia käytämme vain kotona, yhdessä 8 vuotta, joista 2 naimisissa. Matkustaessa järjestämme matkan silleen, että minä olen aina ensin perillä kohteessa ja mies tulee paikalle vasta seuraavana päivänä. Edes vanhemmat tai ystävät eivät tiedä, että olemme naimisissa. Kaikki tämä miehen työn takia.
Mikä se sellainen työ on?
En saa puhua siitä, mutta korkeassa ja arvostetussa virassa on mieheni. Ei ole poliisi, kun joku täällä arvuutteli ammattia.
Oletko Jenni Haukio kymmenen vuoden takaa?
En ole rouva Haukio. :D Mieheni työ ei liity politiikkaan, vaikka tekeekin tärkeää työtä.
Tyttöystävä on intiassa 3 kuukautta. Kyllä tämä tästä, mutta kaipaan kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelemme 1-3 kertaa päivässä paitsi kun mulla on kuukautiset (tosin silloinkin yleensä annan miehelle suuseksiä). Seksiä on ollut joka päivä alusta asti, nyt melkein 4 vuoden verran. En tunne/tiedä yhtäkään muuta pitkäaikaista paria jolla olisi yhtä paljon seksiä alkuhuuman jälkeen. Minkäs sille voi kun se on niin hyvää että sitä tekee mieli 24/7 :D
Mulla on ne jo lopussa, mutta muistan edelleen miten ihanalta yhdyntä tuntui juuri vuotopäivinä. Auttoi menkkakipuunkin.
Tutkimusten mukaan nainen on halukkaimmillaan menkkojen aikana. Allekirjoitan.
Halukas kyllä olisin muuten, mutta koen seksin kuukautisten aikaan inhottavana. Veri kuvottaa mua ja mulla on runsaat menkat joten seksin aikana se leviäisi ihan jokapuolelle ympäri sänkyä ja vartaloita.
Mies 36v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan nainen on halukkaimmillaan menkkojen aikana. Allekirjoitan.Hauska trolli :-D. Ettehän te naiset oikeasti halua seksiä ikinä, siis ikinä kenenkään kanssa.
Se ettei naiset halua sinun kanssasi seksiä, ei suinkaan tarkota ettei naiset yleisesti ottaen halua seksiä. Jos mies on haluttava ja oikeasti hyvä sängyssä, niin nainen kyllä haluaa seksiä, ja paljon ;)
Mä pidän rakastajaa miehen luvalla.
Olisiko se että meillä on todella perinteiset roolit työnjaon suhteen. Mies tuo leivän pöytään ja minä heilun essu edessä keittiössä. Emme ole Lestijärvi emmekä muunkaan sortin uskovaisia
Muutimme yhteen jo parin viikon seurustelun jälkeen. Nyt olemme olleet yhdessä melkein 30 vuotta.
Kumpikaan ei käy töissä mutta emme ole työttömiä vaan elämme pääomatuloilla. Ei siis tarvitse myöskään riidellä rahasta tai kotitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Melkein 20 vuotta yhdessä ja minulla on ollut kaiken aikaa krooninen haluttomuus (olen aseksuaali).
Ihan tavallista seksiä suhteessa on, mutta se on minulle lähes sama asia kuin jalkahieronta - ei sytytä mutta on rentouttavaa ja mukavaa yhdessäoloa.
Aika jännä. Tuosta on välillä aina palstalla kova vääntö, kun kaikki eivät osaa suhtautua seksiin noin. Jos itse ei koe halua niin tulee täysi blokki. Tulee mieleen, että onko näissä oikeasti kyseessä aseksuaalisuus, vai jonkinlainen trauma. Sori, tämä oli ihan OT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan nainen on halukkaimmillaan menkkojen aikana. Allekirjoitan.Halukas kyllä olisin muuten, mutta koen seksin kuukautisten aikaan inhottavana. Veri kuvottaa mua ja mulla on runsaat menkat joten seksin aikana se leviäisi ihan jokapuolelle ympäri sänkyä ja vartaloita.
Pyyhe alle on ollut ihan toimiva ratkaisu, mutta se ei tietysti auta jos on verikammoinen.
Äkkiseltään tuli mieleen ainakin se, että harjoitamme molemmat melko aktiivisesti uskontoa, mutta meillä on eri uskonnot. Mies on tapakristittyä uskovaisempi luterilainen, joka käy kirkossa useammin kuin kerran vuodessa ja pyrkii pitämään sunnuntain lepopäivänä. Minä olen wicca, jonka elämässä uskonto näkyy vuoden kiertoon liittyvinä juhlina ja itse suoritettuina rituaaleina. Meillä tämä on toiminut varmasti sen vuoksi, että hyväksymme toisemme tällaisina. Juttelemme myös suhteellisen paljon hengellisistä asioista keskenämme ja osallistumme soveltuvin osin myös toistemme uskonnonharjoitukseen: mies saattaa esim. käydä kanssani uhrikivellä ja minä hänen kanssaan joulukirkossa.
Mies on töissä Puolassa ja minä hoidan talon ja lapset kotona. Hän käy kotona muutaman kerran vuodessa. Suomalainen ulkomaankomennuksella.
Suhteen alussa heti kihloihin, monet kummaksu sitä paljon. Toinen on se, että pelaamme yhdessä vähän hmm...pervoja pelejä. :D
Rakastamme ja meillä on mukavaa yhdessä.
30 vuotta yhdessä. Jompikumpi lähes aina ulkomaankomennuksella. Treffaillaan välillä jossain päin maailmalla kun ollaan molemmat samalla suunnalla reissussa.
Tämä on meidän kummankin ensimmäinen (ja kliseisesti toivottavasti ainoa) parisuhde. Oltiin neitsyitä teini-ikäisiä molemmat silloin ja liki 10 vuotta ollaan oltu yhdessä. Tällä hetkellä etäsuhteessa.
Melkein 20 vuotta yhdessä ja minulla on ollut kaiken aikaa krooninen haluttomuus (olen aseksuaali).
Ihan tavallista seksiä suhteessa on, mutta se on minulle lähes sama asia kuin jalkahieronta - ei sytytä mutta on rentouttavaa ja mukavaa yhdessäoloa.