Millä lailla parisuhteesi todennäköisesti eroaa suurimmasta osasta muita?
Otsikossapa tuo kysymys tuli. Keksitkö omasta parisuhteestasi jotain pientä tai isoa asiaa, joka erottaa teidät suurimmasta osasta muita? Olisi hauskaa lukea näitä. Mitäs av:laiset keksii??
Kommentit (260)
Ollaan oltu yli vuosikymmen yhdessä mutta asumme erillään.
Vierailija kirjoitti:
Sillä lailla, että ensimmäiset kaksi vuotta olimme mieheni kanssa yhdessä niin, että hän oli naimisissa. Minä en tätä tiennyt, eikä hän kertonut. Lopulta se tietty paljastui. Tätä on monien vaikea ymmärtää - monet ihmettelevät, että miksi annoin anteeksi, vaikka mies teki minulle näin. Nykyään tämä on ihan tavallinen parisuhde, tehdään samoja juttuja kuin kaikki muutkin, eletään arkea.
Etkö tiedä, että hänellä on jo uusi. Hän tykkää vaihtaa niin, että ei tule katkosta pillun saantiin.
Naisystäväni viettää enemmän aikaa ex-miehensä kanssa kuin minun kanssani. Harrastaa, kyläilee, kutsuu juhliin...
Olenko iloinen tästä? En.
Tällainen perinteinen kaava, joka meille oli itsestäänselvyys, lienee vielä harvinaisempaa tänä päivänä: nuorina aikuisina naimisiin, neitsyys ja poikuus tallella. Ei yhdessä asumista ennen naimisiin menoa (seurusteluaika vajaa kolme vuotta).
Naimisissa ollessa ei erouhkailuja, vaan vakaa luotto toisen pysymiseen rinnalla niin hyvinä kuin pahoina päivinä.
Niin monet täällä näyttää asuvan erillään, että se ei olekaan näköjään poikkeavaa :D
Se nyt joka tapauksessa. Lisäksi molemminpuolinen arvostus ja kunnioitus.
Olen miestäni 12vuotta nuorempi. Ollaan toistemme parhaat kaverit. Seksi on ainoa asia joka ei suju, sillä miehelläni on fetissi ja itse kyllästyin seksielämäämme pitkässä suhteessa, kun seksi pyöri vain miehen fetissin ympärillä ja oli siksi todella rajoittunutta. Mieheni suostui suhteen avaamiseen ja haen seksin muualta. avioliitossa jo yli 20 vuotta, ikinä ei riidellä. Meillä kuuluu nauru ja ollaan hitsaannuttu yhteen. Rakastetaan toisiamme. Mieheni ei hae seksiä muualta. Minä välillä toteutan fetissiä mutta yhdyntää ei ole. Meillä toimii suhde hyvin näin.
Asumme erillään, olen liian introvertti asumaan yhdessä ja haluan nukkua pääasiassa rauhallisesti yksin ilman toisen ääniä. Joskus minulla on epäilys, että miehellä on myös muita sutinoita, mutta en ole antanut ajatusten häiritä. Olkoon jos on. Olen tyytyväinen aina silloin kun on kivaa yhdessäoloa ja saan läheisyyttä.
Juoksemme yhdessä ultramatkoja. Ihan parasta. Kun toinen alkaa hyytyä, toinen tsemppaa. Yritettiin myös hiihtoa yhdessä, mutta se ei ollut kivaa. Tuli lähinnä äksyilyä 50 km jälkeen.
Treenataan myös yhdessä. Eli käytännössä ollaan aika paljon yhdessä.
Mieheni on rikas ja alistaa minua rahan avulla. Kaikki luulevat, että meillä normaali avioliitto ja sama elintaso. Todellisuudessa minä ja lapset ollaan välillä ilman ruokaa, kun minun rahat eivät riitä. En ole kertonut kenellekään. Hävettää.
Meillä molemmilla on omia lapsia, ei yhteisiä. Enää vain yksi lapsista alaikäinen. Mutta meillä ei ole ollut tavanomaisia uusperheongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Sillä lailla, että ensimmäiset kaksi vuotta olimme mieheni kanssa yhdessä niin, että hän oli naimisissa. Minä en tätä tiennyt, eikä hän kertonut. Lopulta se tietty paljastui. Tätä on monien vaikea ymmärtää - monet ihmettelevät, että miksi annoin anteeksi, vaikka mies teki minulle näin. Nykyään tämä on ihan tavallinen parisuhde, tehdään samoja juttuja kuin kaikki muutkin, eletään arkea.
Paitsi että miehelläsi saattaa olla salasuhde. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen miestäni 12vuotta nuorempi. Ollaan toistemme parhaat kaverit. Seksi on ainoa asia joka ei suju, sillä miehelläni on fetissi ja itse kyllästyin seksielämäämme pitkässä suhteessa, kun seksi pyöri vain miehen fetissin ympärillä ja oli siksi todella rajoittunutta. Mieheni suostui suhteen avaamiseen ja haen seksin muualta. avioliitossa jo yli 20 vuotta, ikinä ei riidellä. Meillä kuuluu nauru ja ollaan hitsaannuttu yhteen. Rakastetaan toisiamme. Mieheni ei hae seksiä muualta. Minä välillä toteutan fetissiä mutta yhdyntää ei ole. Meillä toimii suhde hyvin näin.
Fetisseissä kiinni olevat miehet on tosi tylsiä rakastajia.
sdfasdfsadf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelemme 1-3 kertaa päivässä paitsi kun mulla on kuukautiset (tosin silloinkin yleensä annan miehelle suuseksiä). Seksiä on ollut joka päivä alusta asti, nyt melkein 4 vuoden verran. En tunne/tiedä yhtäkään muuta pitkäaikaista paria jolla olisi yhtä paljon seksiä alkuhuuman jälkeen. Minkäs sille voi kun se on niin hyvää että sitä tekee mieli 24/7 :D
Mikä estää rakastelemasta kk.ien aikana?
Mulla on ne jo lopussa, mutta muistan edelleen miten ihanalta yhdyntä tuntui juuri vuotopäivinä. Auttoi menkkakipuunkin.
Tutkimusten mukaan nainen on halukkaimmillaan menkkojen aikana. Allekirjoitan.
Halukas kyllä olisin muuten, mutta koen seksin kuukautisten aikaan inhottavana. Veri kuvottaa mua ja mulla on runsaat menkat joten seksin ai
Veri poistaa kitkan, työnnöt ei tunnu miltään. Kuukautisten aika on naisen omaa aikaa.
sdfasdfsadf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelemme 1-3 kertaa päivässä paitsi kun mulla on kuukautiset (tosin silloinkin yleensä annan miehelle suuseksiä). Seksiä on ollut joka päivä alusta asti, nyt melkein 4 vuoden verran. En tunne/tiedä yhtäkään muuta pitkäaikaista paria jolla olisi yhtä paljon seksiä alkuhuuman jälkeen. Minkäs sille voi kun se on niin hyvää että sitä tekee mieli 24/7 :D
Mikä estää rakastelemasta kk.ien aikana?
Mulla on ne jo lopussa, mutta muistan edelleen miten ihanalta yhdyntä tuntui juuri vuotopäivinä. Auttoi menkkakipuunkin.
Tutkimusten mukaan nainen on halukkaimmillaan menkkojen aikana. Allekirjoitan.
Halukas kyllä olisin muuten, mutta koen seksin kuukautisten aikaan inhottavana. Veri kuvottaa mua ja mulla on runsaat menkat joten seksin ai
Veri poistaa kitkan, työnnöt ei tunnu miltään. Kuukautisten aika on naisen omaa aikaa.
Mä hoidan lähinnä kaiken "juoksevan", autot (korjaukset varaan, ostan renkaat, mies kyllä vaihtaa ne), laskut jne ja olen nainen.
Tienaan myös enemmän, en paljoa, mutta ehkä jonkun 7 000e/v.
Olemme molemmat parrakkaita naisia.
Monen tuttuni mielestä on outoa, että meillä mies hoitaa kokonaan pyykkihuollon. En ole myöskään koskaan yhdessäolomme aikana imuroinut tai vienyt roskapusseja. Toki aika montaa muuta kotityötä hoidan omalta osaltani. Kun aloimme seurustella ja mies oli minun luona yötä, vei hän aina aamulla töihin mennessään roskapussin ulos roskiin, ilman että ikinä pyysin. Se oli minusta romanttista, vaikka muuten en ole tippaakaan romanttinen ihminen.
Minun ei ole ikinä tarvinnut edes huomauttaa, saati nalkuttaa mistään kotitöihin liittyvästä asiasta miehelle. Kun tätä palstaa lukee, niin se tuntuu aika harvinaiselta. Ollaan 15 vuotta oltu yhdessä ja lapsikin on.
Asun päätalossa ja mies nukkuu leikkimökissä kesät talvet. Voisin kohta pyytää vuokraa, kun sähkönkulutus on lisääntynyt kahdessa "asunnossa."
Vau. Tämä täyttää kirkkaasti aloituksen kriteerit. Muutama tusinaa mammaa tuntee piston sydämessään (kunnes rientävät kertomaan, että "ei me mitään pistoa tunneta, mun exä oli narsisti").