Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lailla parisuhteesi todennäköisesti eroaa suurimmasta osasta muita?

Vierailija
19.01.2018 |

Otsikossapa tuo kysymys tuli. Keksitkö omasta parisuhteestasi jotain pientä tai isoa asiaa, joka erottaa teidät suurimmasta osasta muita? Olisi hauskaa lukea näitä. Mitäs av:laiset keksii??

Kommentit (260)

Vierailija
121/260 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli neitsyt kun tapasimme, ja hän on minua melkein tasan 10 vuotta vanhempi.

Hän kertoi vasta ekan kertamme jälkeen enkä ollut uskoa korviani, hän on hyvännäköinen ja ulospäinsuuntautunut, eikä varmaan ainakaan saantia haittaa että on muusikko. Ei vain kuulemma ollut tullut vastaan ketään. Yhdessä jo vuosia, en vaihtaisi pois.

Vierailija
122/260 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yli puoli vuotta naimisissa, ennen kuin muutimme yhteen. Sitä ennen neljä vuotta etäsuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/260 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ollaan oltu yhdessä 31 vuotta

-meillä on täysin erilliset kaverit

-emme harrasta mitään yhdessä, siis ns. harrastuksia

Emme ole mitenkään erikoisia vaan ihan tavispariskunta keski-iässä.

Vierailija
124/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ei oikeasti pitäisi edes sietää toisiamme. Minä olen kirkolla töissä ja harras uskovainen, mies ei kuulu kirkkoon ja on enemmän ja vähemmän uskon suhteen kielteinen. Mies lentää ja minä en pysty nousemaan koneeseen, kun pelkään niin paljon. Saan paniikkikohtauksen jo lentokentällä. 

Meillä on puoluekantakin täysin päinvastainen.

Eli oikeasti, miten voimme tulla juttuun niin yllättävän hyvin ja muutenkin elämä soljuu leppoisasti. 

Vierailija
125/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meistä ei moni tiedä. Olemme olleet yhdessä 8vuotta. Tämä siksi, että ihmiset ovat rasisteja. On siis ulkkis mutta kylläkin Suomen kansalainen.

Hän on elämäni tärkein ihminen, vastakappaleeni, jollaintapaa miespuolinen vastine itsestäni. Emme siis myöskään asu yhdessä.

Odotan vain sopivaa hetkeä, että muuttaisimme hänen kotimaahansa. Olen säästänyt siihen jo kauan. Olen kurkkuani myöten täynnä suomalaisten idiotismia ja asenteita. Mädättäkää toisenne, meitä ette saa.

Ketä kiinnostaa. Kerropa vielä se vapaamielinen maa, joka vetää vertoja ahdasmielisellä Suomelle. Arvatenkin se olet SINÄ, joka olet säästänyt. Ette tule koskaan muuttamaan hänen kotimaahansa.

Kylläpäs rasistilla kolahti. Rakkautta sinullekin💗

Täältä Ohiksena huutelen, että voisit vastata kysymykseen. Jos et vastaa, niin kerron sinulle, että sinulle kolahti.

Miksi ette säästä yhdessä? Pitääkö sinun elättää miehesikin? Avaa jo silmäsi Tyttörukka, teitä on nähty niin paljon, me muut tiedämme jo miten teidän käy.

Nuo sinun "tietosi" ovat peräisin roskalehdistä, niissähän "tiedetään" minkälaisia kaikki ulkomaalaiset ovat. Todellisuudessa on onnistuneita suhteita, niistä nyt vaan ei ole tapana huudella, kel onni on, se onnen kätkeköön, on monien motto. 

Vierailija
126/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavi sen täytyy olla. Ei taida olla muita ammatteja joilta kielletty seurustelu ja naimisiin meno.

Vierailija
127/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotta ikäeroa. Minulla hyvät välit miehen exään (heidän lasten äitiin). Uusperhekuvio ilman draamaa ja katkeruutta.

Vierailija
128/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olemme tavanneet mieheni kanssa täysin samassa yökerhossa kuin hänen vanhempansa yli 20v ennen meitä. Kun kuulimme tästä, oli se aika hauska sattuma. :)

- Mieheni isä kuoli kun mieheni oli 2v (sairauskohtaukseen). Hän työskenteli merialalla, kuten minun molemmat vanhempani. Kävi ilmi, että äitini oli tuntenut mieheni edesmenneen isän. Sekin oli jotenkin todella kummallinen sattuma. Piirit tuolla alalla ovat tietenkin pienet mutta ylipäätään se, että ovat olleet samalla alalla yms.

Vierailija
129/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäavioliitto, asumme eri maissa.

Vierailija
130/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että ei riitele koskaan, ei ole mikään hyvä juttu.

Joillakin ihmidillä on voimakas tarve kokea vahvoja tunteita ja niistä tulevia elämyksiä, kaikilla ei tätä tarvetta ole. Jos ikävästi puhutaan niin näitä kutsutaan draamakuningattariksi ja tunne-addikteiksi. Tämän tyyppiselle ihmiselle riidaton suhde voi tosiaan olla kauhistus. Muunkin laisia ihmisiä on.

Vierailija
131/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhde on muuten varmaan aika peruskauraa, mutta ollan selvitty perheeseen osuneesta viidestä vakavasta sairaudesta. Siis sillä tavalla vakavasta, että sairauteen voi kuolla tai joutua loppuelämäksi sairaalaan. Jokaisella perheenjäsenelöä on ollut vähint

än ylsi sairaus. Ja sairauksilla ei ole keskinäistä yhteyttä ja omalla toiminnalla niitä ei olisi lääkärien mukaan välttää.

Eli parisuhteessamme on ollut poikkeuksellisen huonoa tuutia sairauksien suhteen. Mutta on toiseelta ollan kyllä kasvettu yhteen ja ei ihan pienestä hätkähdetä.

Vierailija
132/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla eroaa muiden parisuhteista? Riidellään enemmän ja harrastetaan seksiä vähemmän (pari kertaa vuodessa)

Vierailija
133/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies maksaa kaikki kodin kulut, minä teen kaikki kotityöt, laitan ruoat jne. 

-ei ikinä tapella rahasta tai kotitöistä

-kumpikin meistä rakastaa anaaliseksiä ja sitä harrastetaan nykyään useammin kuin emätinyhdyntää   

-kumpikaan ei juo alkoholia juuri koskaan eikä ikinä käy baareissa.

Yllä kuvaillut asiat siis sopivat meille kummallekin. Parisuhde voi hyvin, kuusi vuotta ollaan asuttu yhdessä. Ikää meillä 37 ja 30.

Vierailija
134/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu lähes puolet 20-vuotisesta suhteesta etäsuhteessa opiskelun tai työpaikan vuoksi. Meillä on lapsia ja ovat tästä huolimatta ihan normaaleita.

Vierailija
135/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta seksi vaikka olen kaunis ja hoikka nainen. Ei kuulema kiinnostaisi enempää vaikka vieressä makoilisi Jenna Jameson. Ja testit on mitattu, oli korkeat. Ei paljon naurata.

Vierailija
136/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä toki muitakin, mutta normaalista poikkeaa se että minä olen akateeminen arvostetussa työssä ja mies duunari ex-rikollinen, ollut vankilassakin. Naimisissa kohta 6 vuotta ja pari skidii. Elämä on hyvää. 😊

Vierailija
137/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ollaan oltu yhdessä 31 vuotta

-meillä on täysin erilliset kaverit

-emme harrasta mitään yhdessä, siis ns. harrastuksia

Emme ole mitenkään erikoisia vaan ihan tavispariskunta keski-iässä.

Tämä on jo erikoista, kun kukaan ei nykyaikana tunnusta olevansa tavis, vaikka onkin. Kaikki ovat olevinaan jotenkin erikoisia, vaikka ovat aivan tavallisia. Mekin olemme tavispariskunta, yhdessä 28 vuotta.

Vierailija
138/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meistä ei moni tiedä. Olemme olleet yhdessä 8vuotta. Tämä siksi, että ihmiset ovat rasisteja. On siis ulkkis mutta kylläkin Suomen kansalainen.

Hän on elämäni tärkein ihminen, vastakappaleeni, jollaintapaa miespuolinen vastine itsestäni. Emme siis myöskään asu yhdessä.

Odotan vain sopivaa hetkeä, että muuttaisimme hänen kotimaahansa. Olen säästänyt siihen jo kauan. Olen kurkkuani myöten täynnä suomalaisten idiotismia ja asenteita. Mädättäkää toisenne, meitä ette saa.

Ketä kiinnostaa. Kerropa vielä se vapaamielinen maa, joka vetää vertoja ahdasmielisellä Suomelle. Arvatenkin se olet SINÄ, joka olet säästänyt. Ette tule koskaan muuttamaan hänen kotimaahansa.

Kylläpäs rasistilla kolahti. Rakkautta sinullekin💗

Täältä Ohiksena huutelen, että voisit vastata kysymykseen. Jos et vastaa, niin kerron sinulle, että sinulle kolahti.

Miksi ette säästä yhdessä? Pitääkö sinun elättää miehesikin? Avaa jo silmäsi Tyttörukka, teitä on nähty niin paljon, me muut tiedämme jo miten teidän käy.

Nuo sinun "tietosi" ovat peräisin roskalehdistä, niissähän "tiedetään" minkälaisia kaikki ulkomaalaiset ovat. Todellisuudessa on onnistuneita suhteita, niistä nyt vaan ei ole tapana huudella, kel onni on, se onnen kätkeköön, on monien motto. 

Toisena ohiksena huutelee myös. Rahat siirretään helppouden vuoksi muuttoa varten miehen kotimaahan miehen tilille.

Vierailija
139/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla, että ensimmäiset kaksi vuotta olimme mieheni kanssa yhdessä niin, että hän oli naimisissa. Minä en tätä tiennyt, eikä hän kertonut. Lopulta se tietty paljastui. Tätä on monien vaikea ymmärtää - monet ihmettelevät, että miksi annoin anteeksi, vaikka mies teki minulle näin. Nykyään tämä on ihan tavallinen parisuhde, tehdään samoja juttuja kuin kaikki muutkin, eletään arkea.

Toivottavasti miehesi uusi suhde pitää sinusta.

Vierailija
140/260 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi 1,5 v sitten 30 vuoden avioliiton jälkeen.

Päätimme, että emme koskaan eroa, ja asiaa ei tarvitse pohtia. Näin kävi.

En nalkuttanut koskaan. Oma päätös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi