Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola ja Mette & Miklu

Vierailija
18.01.2018 |

Täällä ollaan valmiina ihmettelemään Kaivopuistolaista arkea :)

Kommentit (668)

Vierailija
361/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh siis onko näillä 10v ikäero?!minkä ikäisiä nämä on? Mun mielestä molemmat vaikuttavat about saman ikäisiltä n. 30-35v?

Miklu on syntynyt -81 ja Metti -91.

Vierailija
362/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi oikeasti muuta syytä Metistä näin vihamieliseen kirjoitteluun kuin kateus. Niin, se klassinen kateuskortti. Mutta mitäpä muutakaan se olisi, ellei sitten ärsytystä siitä, että joku muu voi olla jotain siitä, mitä minä haluaisin.

Kaksi lasta synnyttänyt kaunis nainen ja vielä tuollainen siro kroppa, kyllä itsekin ottaisin mieluummin tuon "LIIAN LAIHAN JA ANOREKTISEN NÄKÖISEN!!!!1" kropan kuin 10-15 lisäkiloa, joita ei vain rehellisesti sanottuna ole jaksanut laihduttaa pois ja siinähän ne sitten koristavat sitä omaa kroppaa, joka mielellään verhotaan väljiin ja huonosti istuviin vaatteisiin. Tai siis, minähän olen yrittänyt, mutta kun MINÄ olen niin uniikki lumihiutale, ettei kilot minulta vaan karise vaikka mitä olisin tehnyt kun on kaikenmaailman sairauksia ja ongelmia ja yliherkkyyttä ruoka-aineille ja mitä nyt mieleen tulee, mikä muka estää laihduttamisen. Voi kyllä minä olen tietysti onnellinen tässä vartalossa, enkä missään nimessa haluaisi edes salaisissa kuvitelmissanikaan sen olevan timmimmässä kunnossa tai mitään. En tietenkään. Enkä toki toivo, ainakaan salaa, että kaikki muutkin rupsahtaisivat samalla lailla kuin minä, ehen.

Nojoo, sarkasmin maailmasta ihan asiallisuuksiin. Ensimmäistä kertaa ikinä kurkkasin myös hänen niin ikään paljon moititun bloginsa, mikä olikin ihan positiivinen yllätys. Nojoo, tottakai siellä on niitä tuotteita ja vaatteita, joihin ihan keskivertosuomalainen ei pysty, mutta seassa myös ihan asiallisia pohdintoja pikkulapsiajan univajeesta yms. Tietysti jos blogia tehdään Elleen, niin se painotus on muodissa. Kirjoitusten perusteella Metti vaikuttaa fiksulta ja järkevältä ihmiseltä, toki en ole häntä tämän kummemmin seurannut, mutta ihmettelen vähän tätä av-lynkkaysta, jonka kaikki kauniit ja hoikat naiset saavat lähes aina osakseen. Sanottiinhan viime viikollakin Erikaa onnenonkijaksi ja rahojen perässä juoksijaksi yms. ja Jenni Vartiaisesta kirjoittelusta ei tarvinne edes sanoa mitään. 

Että niin, ne, joita kyseinen ihminen edelleen ärsyttää niin suunnattomasti, miksi koette tarvetta kuitenkin seurata häntä? Itsekin koen monen blogin olevan sellainen, joka ei nappaa ja jätän vaan suosiolla lukematta. Mm. ennen yksi suosituimmista matkablogeista keskittyy nykyään vain Chanel-laukkuihin ja vauvanvaatteisiin yms., mikä ei kiinnosta itseäni,mutta enpä vaan ole sen koommin kokenut tarvetta käydä siellä - kuten en myöskään täällä palstalla haukkumassa itse bloggaajaa. Jos jokin asia ärsyttää niin suunnattomasti, niin miksi kuitenkin seurata sitä ellei syynä ole joku sellainen, että pitää vain väkisin etsiä jotain negatiivista tuntekseen olonsa paremmaksi eikä missään nimessä myöntää niitä kateuden tunteita.

Moi Metti tai joku tuttusi, montako tuntia olette tänään kiillottaneet sädekehäänne? Lounastaneet siinä perjantain kunniaksi 5 (!!) salaatinlehteä arkisen kolmen sijaan. Hurrrjan hienoa. Lapset kiittävät terveen kehokuvan mallista❤

Et sitten parempaa vasta-argumenttia keskinyt kuin tuo iänikuinen "moi se ja se!"? Huoh. Näköjään osui ja upposi sitten aika hyvin 😉

T. Se kenen viestiä lainasit. Niin, usko tai älä, en ole Metti tai edes tunne häntä. Nykyään ilmeisesti sanoakseen jotain ei-loukkaavaa on oltava automaattisesti haukuttavan henkilön lähipiiristä, eikä voi vain puolueettomasti sanoa jotain hyvää.

Linkitä tähän toki myös oman kehosi kuva, niin katsotaan millaista mallia se antaa lapsille. 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä miten valju jakso. Onko Miklu mies, joka katsoo naisessa vain pintaa? Metissä ei ollut ollenkaan syvyyttä, vain korea ulkokuori.

Vierailija
364/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva jakso mutta täytyy sanoa että eniten yllätti se kuinka myrtsinä Metti oli lähes koko ajan. Seuraan häntä aktiivisesti sosiaalisessa mediassa ja olen saanut hänestä todella positiivisen ja iloisen kuvan. Jaksoa katsoessa tuntui että hänellä oli naama nurinpäin suurimman osan ajasta, mutta aina välillä kamerat huomatessaan muisti hymyillä. Tästä ei välittynyt yhtään aito fiilis. Hän vaikutti melkeinpä jopa tylsistyneeltä ja siltä että Marian ja kuvausryhmän läsnäolo lähinnä ärsytti.

Vierailija
365/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh siis onko näillä 10v ikäero?!minkä ikäisiä nämä on? Mun mielestä molemmat vaikuttavat about saman ikäisiltä n. 30-35v?

Minkä takia alapeukutatte tätä? :D Miklun iän voitte tarkistaa vaikka Wikipediasta ja Metin iän löytää blogistaan.

Vierailija
366/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä miten valju jakso. Onko Miklu mies, joka katsoo naisessa vain pintaa? Metissä ei ollut ollenkaan syvyyttä, vain korea ulkokuori.

Eikö se ole hyvä, jos vakka on kantansa valinnut? Mitä väliä sillä muille on? Yhteiskuntaa se ei ainakaan millään tavalla heilauta.

Vierailija
367/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko että sinussa on syvyyttä? Mietin tässä vain sitä, miten paradoksaalista on lukea kommentteja, joissa yhden tv-ohjelman, statuksen, ulkonäön ja iän perusteella leimataan henkilö epä-älykkääksi, pinnalliseksi ja kaikin tavoin vääränlaiseksi. Kuinka syvällinen näkemys se sitten on yksittäisestä ihmisestä? Kaikissa meissä on syvyyttä, jonka esille tuloon vaikuttaa esimerkiksi ikä, elämäntilanne, konteksti, oma historia, pelot, itsetunto, temperamentti ja henkilökemiat.

En voi kuin kysyä (retorisesti): Kertovatko nämä arvostelut kuitenkin enemmän arvostelijasta itsestään vai arvostelun kohteesta..?

Vierailija
368/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia alapeukutatte tätä? :D Miklun iän voitte tarkistaa vaikka Wikipediasta ja Metin iän löytää blogistaan.

Mammojen huumoria. Miklu nimittäin näyttää siltä, että on syntynyt 1971.

Vierailija
369/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä osasin jo ennen jakson alkua kertoa, että av - mammat tulee nälvimään ja inhoamaan tätä jaksoa.

Osaan sanoa jo senkin, että ensi viikolla Toni ja Jannika sen sijaan saavat kaiken sympatian puolelleen.

Niin varmaan. Kuinkahan monta Jannikaa parjaavaa ketjua täällä on ollut, sanoisin että hyvin monta. Hänen ulkonäköään ja uraansa on haukuttu, väitetty että hän ei oikeasti ole kärsinyt masennuksesta jne. Jannika on on saanut todella paljon täällä kuraa niskaansa ja minusta aivan syyttä.

Ja ylemmästä kommentista huolimatta veikkaan, että heidän kaksistaan tulee AV:n suosikki. Yritän muistaa tehdä kyselyn koko kauden jälkeen.

Vierailija
370/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks se oo Metti?

Ei kun Matti

Vierailija
371/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metin blogin luovat pitkälti ammattikuvaajat , joita hän käyttää. Tyyli taas on luotu kalliiden merkkituotteiden ympärille, vähän mitään luovaa tai oikeasti omaa tyyliä. Luen joskus blogin kommentteja ja olen ihmetellyt, että seuraavatko sitä lähinnä muutamat superrikkaat, koska monessa kommentissa hehkutetaan "olen itsekin aikonut hankkinut just nuo Guccin kengät". 

Vierailija
372/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria haistoi lakanaa ja totesi että haiseepa ihan Hennan pimpelihielle.

Kenen Hennan?

Vierailija
373/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko että sinussa on syvyyttä? Mietin tässä vain sitä, miten paradoksaalista on lukea kommentteja, joissa yhden tv-ohjelman, statuksen, ulkonäön ja iän perusteella leimataan henkilö epä-älykkääksi, pinnalliseksi ja kaikin tavoin vääränlaiseksi. Kuinka syvällinen näkemys se sitten on yksittäisestä ihmisestä? Kaikissa meissä on syvyyttä, jonka esille tuloon vaikuttaa esimerkiksi ikä, elämäntilanne, konteksti, oma historia, pelot, itsetunto, temperamentti ja henkilökemiat.

En voi kuin kysyä (retorisesti): Kertovatko nämä arvostelut kuitenkin enemmän arvostelijasta itsestään vai arvostelun kohteesta..?

Täytyy myös muistaa se, että ohjelmassa on haluttu antaa tietty kuva vieraista. Minä en yhtään luota noihin toimittajiin ja ohjelman muihin tekijöihin, jotka tekevät kaikkensa, että ohjelma myisi ja siitä kohistaisiin.

Vierailija
374/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miklu on ollu aikamoinen playboi ennen mettiä.

Hirveen näkönen jätkä.

Vierailija
375/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä osasin jo ennen jakson alkua kertoa, että av - mammat tulee nälvimään ja inhoamaan tätä jaksoa.

Osaan sanoa jo senkin, että ensi viikolla Toni ja Jannika sen sijaan saavat kaiken sympatian puolelleen.

Niin varmaan. Kuinkahan monta Jannikaa parjaavaa ketjua täällä on ollut, sanoisin että hyvin monta. Hänen ulkonäköään ja uraansa on haukuttu, väitetty että hän ei oikeasti ole kärsinyt masennuksesta jne. Jannika on on saanut todella paljon täällä kuraa niskaansa ja minusta aivan syyttä.

Ja ylemmästä kommentista huolimatta veikkaan, että heidän kaksistaan tulee AV:n suosikki. Yritän muistaa tehdä kyselyn koko kauden jälkeen.

En oikein usko, että Toni saa sympatiat puolelleen. Mutta sen näkee sitten myöhemmin, että kumpi meistä oli väärässä.;)

Vierailija
376/668 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto ei oikeasti ole Kaivopuiston asuinalueella vaan Ullanlinnassa Puistokadulla....ero sijainnissa ja statuksesta on huima....

Vierailija
377/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ku mä oon rikkaan miehen kanssa naimisissa, hyvä työpaikka, yksi lapsi, yksi koira, paljon matkustelua, hyvä ulkonäkö ja hieno omistusasunto. En pidä Metistä, mistä siis olen hänelle kateellinen? Vastatkaa oikeasti.

Mulla huonommat speksit kuin sulla, ja ennen ohjelmaa aattelin että nyt voisin olla kateellinen jostain kuvitteellisesta elämäntyylistä.

Ja mitä näinkään: erittäin tylsän parin, jotka poseeraa kulisseissa. Sori vaan, kateutta en tunne.

Sinänsä ei mitään Miklua vastaan, selvästi hyvä isä ja on tehny kovasti duunia. Hyvät hänelle.

Vierailija
378/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti opiskelee korkeakoulussa kauppatieteitä.

Vierailija
379/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miklu on ihan komean näköinen.

Vierailija
380/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää SE Maria Veitola, joka aina avatessaan suunsa kertoo ettei ulkonäkö merkitse hänelle mitään, mutta että ulkonäön kommentointi on aiheuttanut hänelle pahaa mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi