Lopettakaa nyt naiset tämä "haluan erota mutta lapset tai raha".
Ei niitä lapsia menetä ja ei kai nyt hyvänen aika aikuinen nainen elintason takia jää suhteeseen mistä haluaa erota. Nuo on kaksi niin rasittavaa syytä, toisilla jopa isotkin rahat esimerkiksi omaisuuden myynnistä erotessa, puhutaan sadoista tuhansista, miten siinä muka rahan takia "ei voi erota". Tyytykää mieheenne ja lopettakaa ruikutus jos ette kerran VOI!
Kommentit (17)
Miksi? Nuohan on harvoja rehellisiä aloituksia tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mulla on eräskin ystävä jolla miljoonaomaisuus miehensä kanssa, ei avioehtoa. "En voi erota koska en pärjää taloudellisesti". ANTEEKSI MITÄ?????? Heillä äärimmäisen huono suhde, mutta erota ei koska 500000e ei pärjää taloudellisesti :D
Hih hih, monella kenellä on miljoonaomaisuus on myös miljoonia velkaa...
Kyllä minä potkaisin lasten isän pellolle, vaikka hän vikisi, että voitaisko lasten takia jatkaa avioliittoa.
Just heidän takia vetelä, väkivaltainen vapaamatkustaja tuli häädetty.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mulla on eräskin ystävä jolla miljoonaomaisuus miehensä kanssa, ei avioehtoa. "En voi erota koska en pärjää taloudellisesti". ANTEEKSI MITÄ?????? Heillä äärimmäisen huono suhde, mutta erota ei koska 500000e ei pärjää taloudellisesti :D
Miljoonaomaisuuden omaavilla on usein velkaa, koska varallisuus on sidottu tuottaviin kohteisiin ja velkavivulla haetaan suurempaa tuottoa.
Suomessa ei kannata koskaan ottaa yhtään kumppania niin on paljon onnellisempi
Vanhat naiset ei eroa, koska leskeneläke odottaa. Ja tämä on tosi!
Yleensä tuon hokeminen on vain osa eroprosessia. Käytännössä katsoen kun tuo ajatus alkaa, on ero jo päätetty, mutta ihan vielä ei olla valmiita repäisemään laastaria lopullisesti irti.
Vierailija kirjoitti:
Miehille sama neuvo.
Miehet harvemmin haluavat erota, josta todisteena tilastojen mukaan 80% yksin haetuista avioeroista on naisten hakemia.
Asia on juuri nyt itsellenikin ajankohtainen, kun vaimoni ilmoitti halustaan erota. Minä sanoin maksavani hänet yhteisestä asunnostamme ulos, kun hän ensin hakee avioeroa. On kulunut jo monta kuukautta, eikä mitään ole tapahtunut.
Merkillisintä asiassa on, että sama tapahtui jo edellisen kihlattuni kanssa viime vuosituhannen lopussa. Lopulta kahdeksan kuukauden jälkeen hänet piti pakottaa muuttamaan, kun yhteisasumisemme häiritsi uutta naisystävääni.
Vierailija kirjoitti:
Miehille sama neuvo.
Miehet ei jää rahan takia vaan seksin ja kotiorjan :D
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoonaomaisuuden omaavilla on usein velkaa, koska varallisuus on sidottu tuottaviin kohteisiin ja velkavivulla haetaan suurempaa tuottoa.
Eiköhän he jää plussalle reippaasti kun realisoivat nuo miljoonaomaisuudet. Velat on maksettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat naiset ei eroa, koska leskeneläke odottaa. Ja tämä on tosi!
jestas!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuon hokeminen on vain osa eroprosessia. Käytännössä katsoen kun tuo ajatus alkaa, on ero jo päätetty, mutta ihan vielä ei olla valmiita repäisemään laastaria lopullisesti irti.
No jaa, mulla on pari tuttua jotka hokeneet tätä 5-10 vuotta.
En usko että eroavat ikinä kun jaksavat aina keksiä selityksen sille miksi ei.
Samaa mieltä. Ymmärrän että eroa mietitään ja tehdään pitkäkin tovi, mutta on myös ihmisiä jotka sanoo syyksi rahan mutta eivät sitten kuitenkaan omalle tilanteelleen edes koita tehdä mitään, ja sama virsi senkun jatkuu
Ei nuo uskalla itekseen olla ikinä jotka vaan selittelee