Voiko tällainen mies olla rakastunut minuun?
Vähän toista viestiketjua sivuten.
Voiko tällainen mies olla tosissaan, rakastaa kuten väittää?
Hän haluaa paljon omaa aikaa, ei halua tavata minua usein. Haluaa tavata noin kerran viikossa, yön yli tapaamisia.
Hän ehdottaa muutakin kuin seksiin liittyviä tapaamisia, esim johonkin tapahtumaan menoa.
Hän ei halua muuttaa yhteen.
Onko tällainen mies oikeasti rakastunut, vai pitääkö minua vain tapailukumppanina? Voiko rakastaa, vaikkei halua olla paljoa yhdessä? Työmme estää näkemisiä osin, mutta useamminkin onnistuisi. Mies sanoo että kaipaa.
Kommentit (12)
Voi, mutta mies haluaa myös omaa rauhaa. Se on erittäin yleistä tänä päivänä.
Yhteenmuuttohaluttomuudella ei ole mitään tekemistä rakkauden määrän kanssa. Päinvastoin, jos haluaa säilyttää rakkauden niin kannattaa välttää yhteenmuuttoa.
Oletteko tavanneet toistenne sukua ja ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei osaa rakastaa.
Just noin, puhalla kaikki miesviha ulos sisältäsi!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tavanneet toistenne sukua ja ystäviä?
Kyllä olemme tavanneet.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi täällä tietää. Juttele sille miehelle ja puhu suoraan, kiertelemättä ja vihjaamatta. Älä ylianalysoi, älä tee omia tulkintoja äläkä nyt helvetissä arvuuttele missään nettifoorumeilla.
Naapurin Mustikin voi olla rakastunut sinuun mutta mistä helvetistä me se voidaan täällä tietää? Kasva aikuiseksi.
Rauhoitu hyvä ihminen. En odota tai oleta saavani aukotonta vastausta av palstalta. Pohdin vain asiaani "ääneen".
ap
Minä olen rakastunut mieheeni, mutta tarvitsen omaa rauhaa, enkä halua nähdä joka päivä, saati sitten muuttaa yhteen!
Kuulostaa hyvältä, että miehesi on esitellyt sinut perheelleen.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko sukua?
Serkkuja
Ap
Aivan kuin minun miesystäväni ja meidän suhde. Rakastetaan ja rakastettu jo vuosia. Nähdään n viikon välein, koskaan ei muuteta yhteen. Molemmat haluaa omaa tilaa.
Kukaan ei voi täällä tietää. Juttele sille miehelle ja puhu suoraan, kiertelemättä ja vihjaamatta. Älä ylianalysoi, älä tee omia tulkintoja äläkä nyt helvetissä arvuuttele missään nettifoorumeilla.
Naapurin Mustikin voi olla rakastunut sinuun mutta mistä helvetistä me se voidaan täällä tietää? Kasva aikuiseksi.