Maria Veitola ja Mette & Miklu
Täällä ollaan valmiina ihmettelemään Kaivopuistolaista arkea :)
Kommentit (668)
Ei Metillä ollu raskausmahaakaan. Muistan kun se näytti raskaana melkeen samalta ku muutenkin..
Ollapa onnellisten tähtien alla syntynyt Metti, kaunis, laiha, rikas ja hyväosainen. Tasan ei käy onnen lahjat.
T: ruma, läski, köyhä ja mt-ongelmainen av-vela.
Mä en vaan ymmärrä bloggausta työnä. Ei se vaan ole työ. Se on sivuduuni. Monet ammattilaiset esim. Se yks sairaanhoitajkin pitää blogia. Siis pitää blogia sairaanhoitajan työn lisäksi! Se yks lentäjä pitää vlogia lentäjän työn lisäksi ja sitä rataa.
Ihmisillä on oikeat ammatit ja pitävät vielä sen lisäksi blogeja ja vlogeja.
Metti oli Kampissa töissä F:llä alkavassa putiikissa töissä. Ei edes koskaan moikannut työkavereitaan, eli omassa wonder kuplassaan. Outo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä bloggausta työnä. Ei se vaan ole työ. Se on sivuduuni. Monet ammattilaiset esim. Se yks sairaanhoitajkin pitää blogia. Siis pitää blogia sairaanhoitajan työn lisäksi! Se yks lentäjä pitää vlogia lentäjän työn lisäksi ja sitä rataa.
Esim. Lähiömutsi tienaa blogillaan elantonsa. ja tienaa miestään paremmin. Ei tee muuta työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Lähiömutsi tienaa blogillaan elantonsa. ja tienaa miestään paremmin. Ei tee muuta työtä.
Eikä siis kyllä ehtisikään. Tosin välillä kirjoittaa kirjaa kai. Esikoisteos myi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei Metillä ollu raskausmahaakaan. Muistan kun se näytti raskaana melkeen samalta ku muutenkin..
Ja alta viikko synnytyksestä se oli jälleen oma alipainoinen itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa 2010- luvulle. Kaikki eivät tee 8-16 toimistotyötä kuukausipalkalla. Se on aivan sama kuinka pinnalista, kevyen oloista tai kivaa joku homma on mutta, jos tuotat sisältöä rahaa vastaan niin se on silloin työtä.
Mikluonparas kirjoitti:
Mettia en ole tavannut, mutta Miklun olen. Voin todeta etta Miklu on yksi ystavallisimmista ja kohteliaimmista supertahdista joita olen koskaan tavannut. Aivan huipputyyppi, iloinen ja kohtelias herrasmies.
Ihanko oikein SUPERTÄHTI? :D Voi hyvää päivää, monen minuutin perusteella teit päätöksesi? Vieläkö se Miklu kuvailee instaansa tuntemattomia ihmisiä ja nauraa niille? Herrasmies, jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla tuo miljoona-asuno on ostettu?
Miklun miljoonilla.
Miten suomalaisella, maailman mittakaavassa nobodylla joka ei koskaan pelannut edes Chämppärissä, voi olla miljoonia sijoittaa pelkästään asuntoon?
Huomaa ettet ole jalkapalloihmisiä. Miklu pelasi vuosia Chelseassa joka on yksi maailman suurimmista jalkapalloseuroista. Kyllä siellä ehtii jo parissa vuodessa tienaamaan miljoonia. Ja pelasi myöhemmin mm. Saksan pääsarjassa, hyvät liksat sielläkin.
Ja Chelsean aikana Miklu ehti pelaamaan myös jokusen ottelun sitä Chämppäriä eli Mestareiden liigaa.
T. Mies
Taisi pelata jo HJK:n aikana v. 98-99.
En keksi oikeasti muuta syytä Metistä näin vihamieliseen kirjoitteluun kuin kateus. Niin, se klassinen kateuskortti. Mutta mitäpä muutakaan se olisi, ellei sitten ärsytystä siitä, että joku muu voi olla jotain siitä, mitä minä haluaisin.
Kaksi lasta synnyttänyt kaunis nainen ja vielä tuollainen siro kroppa, kyllä itsekin ottaisin mieluummin tuon "LIIAN LAIHAN JA ANOREKTISEN NÄKÖISEN!!!!1" kropan kuin 10-15 lisäkiloa, joita ei vain rehellisesti sanottuna ole jaksanut laihduttaa pois ja siinähän ne sitten koristavat sitä omaa kroppaa, joka mielellään verhotaan väljiin ja huonosti istuviin vaatteisiin. Tai siis, minähän olen yrittänyt, mutta kun MINÄ olen niin uniikki lumihiutale, ettei kilot minulta vaan karise vaikka mitä olisin tehnyt kun on kaikenmaailman sairauksia ja ongelmia ja yliherkkyyttä ruoka-aineille ja mitä nyt mieleen tulee, mikä muka estää laihduttamisen. Voi kyllä minä olen tietysti onnellinen tässä vartalossa, enkä missään nimessa haluaisi edes salaisissa kuvitelmissanikaan sen olevan timmimmässä kunnossa tai mitään. En tietenkään. Enkä toki toivo, ainakaan salaa, että kaikki muutkin rupsahtaisivat samalla lailla kuin minä, ehen.
Nojoo, sarkasmin maailmasta ihan asiallisuuksiin. Ensimmäistä kertaa ikinä kurkkasin myös hänen niin ikään paljon moititun bloginsa, mikä olikin ihan positiivinen yllätys. Nojoo, tottakai siellä on niitä tuotteita ja vaatteita, joihin ihan keskivertosuomalainen ei pysty, mutta seassa myös ihan asiallisia pohdintoja pikkulapsiajan univajeesta yms. Tietysti jos blogia tehdään Elleen, niin se painotus on muodissa. Kirjoitusten perusteella Metti vaikuttaa fiksulta ja järkevältä ihmiseltä, toki en ole häntä tämän kummemmin seurannut, mutta ihmettelen vähän tätä av-lynkkaysta, jonka kaikki kauniit ja hoikat naiset saavat lähes aina osakseen. Sanottiinhan viime viikollakin Erikaa onnenonkijaksi ja rahojen perässä juoksijaksi yms. ja Jenni Vartiaisesta kirjoittelusta ei tarvinne edes sanoa mitään.
Että niin, ne, joita kyseinen ihminen edelleen ärsyttää niin suunnattomasti, miksi koette tarvetta kuitenkin seurata häntä? Itsekin koen monen blogin olevan sellainen, joka ei nappaa ja jätän vaan suosiolla lukematta. Mm. ennen yksi suosituimmista matkablogeista keskittyy nykyään vain Chanel-laukkuihin ja vauvanvaatteisiin yms., mikä ei kiinnosta itseäni,mutta enpä vaan ole sen koommin kokenut tarvetta käydä siellä - kuten en myöskään täällä palstalla haukkumassa itse bloggaajaa. Jos jokin asia ärsyttää niin suunnattomasti, niin miksi kuitenkin seurata sitä ellei syynä ole joku sellainen, että pitää vain väkisin etsiä jotain negatiivista tuntekseen olonsa paremmaksi eikä missään nimessä myöntää niitä kateuden tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa 2010- luvulle. Kaikki eivät tee 8-16 toimistotyötä kuukausipalkalla. Se on aivan sama kuinka pinnalista, kevyen oloista tai kivaa joku homma on mutta, jos tuotat sisältöä rahaa vastaan niin se on silloin työtä.
Mä sanoin, että en YMMÄRRÄ sitä työnä! Samoin oman mielipiteeni ja mulla on siihen täysi oikeus! 😂
Mites ku mä oon rikkaan miehen kanssa naimisissa, hyvä työpaikka, yksi lapsi, yksi koira, paljon matkustelua, hyvä ulkonäkö ja hieno omistusasunto. En pidä Metistä, mistä siis olen hänelle kateellinen? Vastatkaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin, että en YMMÄRRÄ sitä työnä! Samoin oman mielipiteeni ja mulla on siihen täysi oikeus! 😂
Vai mites se meni?
"Mä en vaan ymmärrä bloggausta työnä. Ei se vaan ole työ. Se on sivuduuni. Monet ammattilaiset esim. Se yks sairaanhoitajkin pitää blogia. Siis pitää blogia sairaanhoitajan työn lisäksi! Se yks lentäjä pitää vlogia lentäjän työn lisäksi ja sitä rataa."
Toiseksi ehkä sitä ymmärrystä kannattaa sitten laajentaa, eikä piiloutua sen oman mielipiteen (?) taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai mites se meni?
"Mä en vaan ymmärrä bloggausta työnä. Ei se vaan ole työ. Se on sivuduuni. Monet ammattilaiset esim. Se yks sairaanhoitajkin pitää blogia. Siis pitää blogia sairaanhoitajan työn lisäksi! Se yks lentäjä pitää vlogia lentäjän työn lisäksi ja sitä rataa."
Toiseksi ehkä sitä ymmärrystä kannattaa sitten laajentaa, eikä piiloutua sen oman mielipiteen (?) taakse.
Sunkin kannattaa totutella siihen, että toiset on sun kanssa eri mieltä eikä sun mielipide ole mikään aito totuus. Mahtaa olla rankkaa jos alat aina jokaisen kanssa vänkäämään, jos on sun kanssasi eri mieltä. Ja ei, mä en tee ollenkaan mitään 8-16 työtä, vaikkakin se olis kyllä aika unelma. Toimistohommia en myöskään tee. :D
Blaah.. tylsä jakso. Maria vois mennä mieluummin vaikka Maisa Torpan ja sen rallikuskin luokse. Tai vaikka Räikkösten luokse.
Mä en oo koskaan tiennyt, että Metillä on blogi! Eilen sain tietää 🙄😄
Ei ihan uskois 10 vuoden ikäeroa. Kumpikin näyttää..no, vähän vanhemmilta mitä oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Metti todellakaan ole luonnostaan tuollainen. Ei se syö melkein mitään. Kuka tahansa ihminen voisi olla tuollainen jos ei syö melkein mitään! 😂😂 Ei tosiaan ole tuollainen "luonnostaan". Ihme että on saanut lapsia. Luulisi ettei tuon painoisella ole kuukautisia, koska mulla ei ole menkkoja edes mitoilla 175/55... Älytöntä.
Ohis, mutta tunnetko hänet siis luonnostaan? Eikö oikeasti tosiaan syö? Minusta kyllä se, ettei hedelmällisyys ole mennyt kertoo hänen olevan hoikka luonnostaan. Onhan heitä, luonnostaan laihoja ja terveitä naisia. Toisaalta tietämättä miten asiat oikeasti ovat ei voi kuin todeta, että niinpä, todella superhoikassa kunnossa on tämä bloggaava äiti.
En ole lainaamasi henkilö, mutta Metti on kyllä kertonut ruokailuistaan blogissaan, ja hän syö todella, todella vähän. Tuon asteen hoikkuus ei tule luonnostaan, vaan hänen pitää rajoittaa syömisiään aika paljon, ettei paino pääse nousemaan. Varmaan hän voi olla hoikka luonnostaankin, mutta tuon laihuuden eteen joutuu jo jotain tekemäänkin (eli säännöstelemään ruokailua rajulla kädellä), ei se tule itsestään.
Hedelmällisyys ei ole kuitenkaan vielä mennyt, toki joskus anoreksiapotilaskin saattaa tulla raskaaksi kaikkien yllätykseksi. Lisäksi olen 99-prosenttisen varma, että Metillä on silarit. Isot rinnat (jotka ei tuohon hoikkaan varteen sovi ollenkaan) saa ehkä joidenkin silmissä hänet näyttämään terveemmältä kuin onkaan.
Joo, syö todella vähän. Sanoo myös nauttivansa eniten terveellisestä ruoasta. Blogissa ja videoissa on kertonut:
- aamupala on usein pelkkä kahvi
- lounaaksi syö aina salaatin
- ”Päivä Metin kanssa”-videossa ei ollut syönyt iltaan mennessä mitään aamukahvin jälkeen, joten ”söi” kahvin ja leivoksen tms.
- muistelisin myös, että syö eri ruokaa kuin muu perhe? En tosin muista, oliko tämä Metin itse sanomaa vai luinko tämän jostain aiemmasta keskustelusta.Niin ja on ainakin väittänyt, että rinnat ja hiukset ovat luonnostaan tuollaiset. Mene ja tiedä sitten.
Jotkut ovat luonnostaan hoikkia ja Metti on lisäksi kapealuinen. Monesta ei noin kapeaa saa vaikka kaikki lihan ottaisi luiden ympäriltä koska ovat leveitä ja raskasluuustoisia. Harjasi ainakin hiuksiaan ohjelmassa ja aidoiltahan nuo näyttivät. Koettakaa nyt vain kestää, että hän on hoikka ja kaunis ja lisäksi fiksu ja rikas. - Vaikka kuinka ottaisi päähän, niin antakaa hänen olla sellainen kuin on. Hieman voisi syödä enemmän, mutta se on vain minun mielipiteeni.
Mielestäni laihuus (hoikkuus on eri asia) ei tule luonnostaan, jos laihana pysyäkseen saa syödä päivässä vain salaatin ja leivoksen tai salaatin, pari taatelia ja herneenpalon.
Jos on laiha luonnostaan, silloin voi syödä normaaleja annoksia ja enemmän kuin 800 kcal päivässä. Jos laihana pysyy vain linnun annoksia syömällä, ei laihuus ole silloin "geeneissä".
Harmittaa, että moni nuori ottaa nuo jutut luonnollisesta laihuudesta tosissaan ja kehittelee itselleen pakkomielteitä ja syömishäiriöitä ja pitää Mettiä jonain terveyden esikuvana.
Olen samaa mieltä. Kirjoitin nuo esimerkit Metin syömisistä blogiin, ja päädyin itseasiassa selvittelemään asiaa silloin juuri tuon tähänkin keskusteluun linkatun ”olen vain luonnostani tällainen”-postauksen jälkeen.
Mielestäni ei pitäisi arvostella ihmisten laihuutta tai lihavuutta, mutta ei pitäisi myöskään välittää lukijoille väärää kuvaa omasta ulkonäöstään. Tuossa kirjoituksessahan Metti väittää, että ei vaan liho, vaikka mitä söisi. Voi olla, että tämä on teininä pitänyt paikkaansa, mutta tuskin enää kahden lapsen äitinä. Ja mistä hän edes voisi tietää, pitääkö, kun ei syö melkein mitään? Voi terveellistäkin ruokaa syödä riittävästi.
Tämä oli hyvin ja asiallisesti kirjoitettu. Valitettavasti bloggaajat esittävät ja feikkaavat elämänsä blogeissaan aivan sellaiseksi kuin sen haluvat, totuuden siemen voi olla joskus hyvinkin kaukana. Niin epäaitoa ja pinnallista koko touhu. Tuskin blogissaan kertoisi, jos olisikin jotain syömishäiriöitä. Mutta kun haluaa ihailua, luulee itsestään kyllä selvästi enemmän kuin on.
Mä katson vasta nyt boksista. Ai vitsi repeilen! Metti ei tiedä paljonko blogilla on lukijoita. "Sitä blogia ajattelee niinku koko ajan, niin raskas ku se on siinä koko ajan, sä et voi jättää sitä niinku mihinkään, et niinku kaikki lomatki on niinku silleen että ei, ei oo... "
Veitola toteaa pokkana: "Ei oo lomia..." HITTO, että Veitolalla piti pokka!