Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola ja Mette & Miklu

Vierailija
18.01.2018 |

Täällä ollaan valmiina ihmettelemään Kaivopuistolaista arkea :)

Kommentit (668)

Vierailija
401/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola on toimittamisen nero: hänen oma aito jotenkin surkea olemuksensa saa uskottukaan ja avautumaan, hänellä on kyky kohdata ja kuunnella ja silti nähdä ja reagoida ja kysyä ne juuri siinä hetkessä tärkeät kysymykset. Rita Tainola kirjoittaa ja kertoo sitä; mitä julkimo itse haluaa. Maria on bosslady myös kohtaamisissa ilman että vastapuoli sitä tajuaa:

Vierailija
402/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei tajua ollenkaan kuinka juntin ja katkeran kuvan he antavat muille kun aletaan kertomaan niitä "omia totuuksia".

Kaverini kommentoi jokaista hoikkaa ja kaunista naista rumasti,oli heitä sitten baarissa,televisiossa,salilla, missä vaan.

Joka kerta sama virsi kuunka nämä raukat elää varmaan pelkällä salaatilla ja kuinka miehetkään ei halua mitään tikkulaihaa naista.

Humalassa hän itkee yksinäisyyttään ja arvelee sen johtuvan ylipainosta.

Kaveri2 kommentoi ystäviensä ulkomaanmatkoja ja parisuhteita.

Jos ollaan kavereiden kesken viettämässä iltaa ja joku on juuri tullut matkalta niin häntä pyydetään näyttämään kuvia tai kertomaan kohteesta/matkasta.

Tämä yksi kaveri alkaa huutamaan että ei tarvi kertoa ja kuinka häntä harmittaa ettei pääse itse mihinkään kun rahatilanne on huono.Ei naureskellen vaan raivona.

Nyt oltuaan vuoden sinkkuna hän piikittelee pariskuntia ja heittää minullekin puolivitsillä että "koska erootte" tai "joko sä potkit sen miehen pihalle".Siis KOKO AJAN.

Humalassa itkee kuinka rahatilanne on huono ja kuinka hän on ainoa sinkku.

3 on menopaussinen äitini joka alkoi yhtäkkiä kommentoimaan minun ja muiden nuorempien naisten ulkonäköä.Vähätteli, pilkkasi ja huoritteli.Oli liikaa meikkiä,kireät vaatteet yms.

Kävi ilmi että harmitti kun oma ulkomuoto muuttui ja mieli oli apea.

Ihan sama mikä sun mielipide on Metistä,varakkaamman ihmisen asunnosta, naapurin ulkonäöstä tai tuttavan lihomisesta/laihtumisesta.

Pidä se itselläsi äläkä sano sitä ääneen.Kommenttisi kuullostaa AINA katkeralta ja surulliselta.

Minusta kuulostaa siltä, että kaverisi on masentunut. Huono käytös johtuu yleensä siitä, että ihmisellä itsellään paha olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti millaista kommentointia!

Toivottavasti kumpikaan heistä ei eksy lukemaan tätä.

Jos on julkisuudessa niin onko sillon täysin vapaata riistaa?!

Haukutaan ulkonäköä,kommentoidaan painoa.Onko olemassa vielä aikuisia ihmisiä jotka raukkamaisesti haukkuu toisen ihmisen ulkomuotoa? Kaikkihan tässä ollaan erikokoisia ja näköisiä.

Se että joku on SINUN makuun liian laiha tai ruma ei oikeuta haukkumaan ketään suurella keskustelupalstalla.Millaista mallia annatte lapsillenne?

En tiedä onko se kateus vai mikä saa ihmisen ottamaan sen puhelimen käteen ja näkemään vaivan että kirjoittaa tänne kuinka toiset näyttää ikäistään vanhemmilta,rumilta, tikuilta tms.

Kun ulkonäkö on ruodittu haukutaan lapsi tai kommentoidaan kuinka rakkaus ei välity ja kuinka kylmä ja snobi on.

Haluisin todella nähdä minkä näköiset tyypit kokee oikeutetuksi kirjoittaa tollasta sontaa.

Olisko tää itsensä rva F: n rustaama kommentti? Kieliasu samankaltainen kuin blogissa: ylipitkiä, huonostimuotoiltuja lauseita, kielioppivirheitä, välimerkit kadoksissa, tökeröitä kielikuvia, kankeaa kieltä, jonka sanoma ja sisältö ei lukijalle välity. Onko blogistin äidinkieli jokin muu kuin suomi - se selittäisi paljon. Eikö kauppiksessa ole kirjoittamisen kursseja. Jo pelkästään tiivistäminen, lyhyet ja ytimekkäät lauseet putsaisi sanamössöksi jääviä vuodatuksia. Tai sitten teksti pois kokonaan ja pelkkiä kuvia.

LOL

Toki kukaan muu kun Metti ei voi kirjoittaa tuollaista.Eiköhän hänellä oo muuta tekemistä kun yrittää puolustaa itseään.

Kyllä täällä vallitseva ilkeily ja kiusaaminen on kuvottavaa.

Vierailija
404/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava nähdä Maria Mikan ja Marketan luona tai Erjan.

Vierailija
405/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rita Tainola kirjoittaa ja kertoo sitä; mitä julkimo itse haluaa. Maria on bosslady myös kohtaamisissa ilman että vastapuoli sitä tajuaa:

Rita kirjoittaa aina kauniisti, aina.

Vierailija
406/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt,hyväkäytöksinen ihminen ei kuluta aikaansa arvostelemalla muita keskustelupalstalla.

Kyllä sen tietää millainen ihmistyyppi täällä suoltaa sitä pahaa oloaan.

Siinäpä tunnette itsenne fiksuiksi ja paremmiksi kun lyttäätte muita.Kai se on kutkuttava tunne kun saa huutaa niitä omia mielipiteitään ja muut samanmieliset yhtyvät kiusaamiseen.Classy.

Vierailija
407/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko että tässä jaksossa Maria ei köllötelly kenenkään kanssa sängyllä (teki sitä mm. Dannyn, Matin ja monen muun kanssa). 

Ei vaan ollut sellasta rentoutta näissä ihmisissä. 

Illanvietto ei tainnut mennä aivan pulkkaan. Huomasitteko aamuhalauksien väkinäisyyden?

Vierailija
408/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei tajua ollenkaan kuinka juntin ja katkeran kuvan he antavat muille kun aletaan kertomaan niitä "omia totuuksia".

Kaverini kommentoi jokaista hoikkaa ja kaunista naista rumasti,oli heitä sitten baarissa,televisiossa,salilla, missä vaan.

Joka kerta sama virsi kuunka nämä raukat elää varmaan pelkällä salaatilla ja kuinka miehetkään ei halua mitään tikkulaihaa naista.

Jos ollaan kavereiden kesken viettämässä iltaa ja joku on juuri tullut matkalta niin häntä pyydetään näyttämään kuvia tai kertomaan kohteesta/matkasta.

Tämä yksi kaveri alkaa huutamaan että ei tarvi kertoa ja kuinka häntä harmittaa ettei pääse itse mihinkään kun rahatilanne on huono.Ei naureskellen vaan raivona.

Nyt oltuaan vuoden sinkkuna hän piikittelee pariskuntia ja heittää minullekin puolivitsillä että "koska erootte" tai "joko sä potkit sen miehen pihalle".Siis KOKO AJAN.

3 on menopaussinen äitini joka alkoi yhtäkkiä kommentoimaan minun ja muiden nuorempien naisten ulkonäköä.Vähätteli, pilkkasi ja huoritteli.Oli liikaa meikkiä,kireät vaatteet yms.

Ihan sama mikä sun mielipide on Metistä,varakkaamman ihmisen asunnosta, naapurin ulkonäöstä tai tuttavan lihomisesta/laihtumisesta.

Pidä se itselläsi äläkä sano sitä ääneen.Kommenttisi kuullostaa AINA katkeralta ja surulliselta.

Minusta kuulostaa siltä, että kaverisi on masentunut. Huono käytös johtuu yleensä siitä, että ihmisellä itsellään paha olo.

Ja masentuneella on oikeus käyttäytyä tolleen koska itsellä on kurjaa? Hohhoijaa

Vierailija
409/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt,hyväkäytöksinen ihminen ei kuluta aikaansa arvostelemalla muita keskustelupalstalla.

Kyllä sen tietää millainen ihmistyyppi täällä suoltaa sitä pahaa oloaan.

Siinäpä tunnette itsenne fiksuiksi ja paremmiksi kun lyttäätte muita.Kai se on kutkuttava tunne kun saa huutaa niitä omia mielipiteitään ja muut samanmieliset yhtyvät kiusaamiseen.Classy.

Pata se vaan kattilaa soimaa, vaikka musta on kylki kummallakin!

Vierailija
410/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ei sitten muita olekaan kun masentuneita...Huonosta käytöksestä päätellen.

Vierailija
411/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden kodit on myös aivan identtisiä: Forssellin, Latvalan, Karalahden ja Granlundin muijat: valkoista niin että silmiä häikäisee, lasia,marmoria, hopeakynttiläjalkaa ja pörrötaljaa. Ja voisivat rakentaa sisustuksen ammattilaisen kanssa ja tukea suomalaista sisustus- ja designalaa. Mutta pikkurouville tää tarjoo toki virikettä matkalippujen tilaamisen, hotellivarausten, kuntosalikäynti, ripsi-,hius-ja kynsihuoltojen täyttämissä päivissä.

Eikä ne kynttilänjalat ole edes hopeaa, ne näkyy olevan sitä sisustuskrääsää, jota on jokaisen nk. sisustusputiikin hyllyillä. Hyi!

Vierailija
412/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi miehet kiinnostuvat Metin oloisista naisista...Laiha kuin tikku, valju ja tylsä. Kaunis katsella tietenkin mutta ei mitään seksiä.

Sen takia, koska hän on yksi maailman kauneimmista naisista. Olet kateellinen, koska jäät kirkkaasti Metille . Miehet pitävät hoikista, kauniista ja älykkäistä naisista. Sun ei auta, kun purra niitä kynsiä vaan ja hyväksyä oikeat faktat.

Vierailija
413/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi miehet kiinnostuvat Metin oloisista naisista...Laiha kuin tikku, valju ja tylsä. Kaunis katsella tietenkin mutta ei mitään seksiä.

Sen takia, koska hän on yksi maailman kauneimmista naisista. Olet kateellinen, koska jäät kirkkaasti Metille . Miehet pitävät hoikista, kauniista ja älykkäistä naisista. Sun ei auta, kun purra niitä kynsiä vaan ja hyväksyä oikeat faktat.

Oletko se säälittävä heppu joka käy kehumassa metin instaan, kuule ei tehoa. Kannattaisi käyttää

aikasi itsesi lehittämiseen niin että saat ihan oikean naisystävän. Kannattaa silti hyväksyä että mikäli

fanitat erityisesti alipainoa, etsintäsi voi kestää. 😂

Vierailija
414/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Kaikki kommenttini joko poistetaan tai "julkaistaan hyväsynnän jälkeen" eli ei koskaan...MIKSI?!

Sulla on niissä jotain avainsanoja, huomasin jostain omasta lommentistani saman. Ainakin mus ta la in en, li ha va, ro ma ni, ovat sellaisia jotka ohjelma taitaa tunnistaa. En tiedä mitä sanoja jotka tähän pariin liittyvät pvat selkaisia?

Vierailija
415/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina tarkoita että on syömishäiriö jos on laiha. Itse ole 170/47 eikä todellakaan ole syömishäiriötä. En ole laihduttanut enkä ihaile laihuutta. En vain liho. Menkat on ja raskautunutkin olen aina ensi yrittämällä. Muutenkin voin hyvin joten älkää arvostelko ulkonäön perusteella.[/quote]

Mutta ethän sinä ole yhtä laiha, kuin tuo Metti!! Olen itse 169cm ja 46 kiloa ja olen siis aivan normaalikokoinen. Minulla on b-kupin rinnat ja peppuakin löytyy. Olemme siis ihan eri puusta, kuin tuo Metti, joka on jotain tyyliin 175cm ja 44 kg! Aivan eri asia!

Vierailija
416/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi oikeasti muuta syytä Metistä näin vihamieliseen kirjoitteluun kuin kateus. Niin, se klassinen kateuskortti. Mutta mitäpä muutakaan se olisi, ellei sitten ärsytystä siitä, että joku muu voi olla jotain siitä, mitä minä haluaisin.

Kaksi lasta synnyttänyt kaunis nainen ja vielä tuollainen siro kroppa, kyllä itsekin ottaisin mieluummin tuon "LIIAN LAIHAN JA ANOREKTISEN NÄKÖISEN!!!!1" kropan kuin 10-15 lisäkiloa, joita ei vain rehellisesti sanottuna ole jaksanut laihduttaa pois ja siinähän ne sitten koristavat sitä omaa kroppaa, joka mielellään verhotaan väljiin ja huonosti istuviin vaatteisiin. Tai siis, minähän olen yrittänyt, mutta kun MINÄ olen niin uniikki lumihiutale, ettei kilot minulta vaan karise vaikka mitä olisin tehnyt kun on kaikenmaailman sairauksia ja ongelmia ja yliherkkyyttä ruoka-aineille ja mitä nyt mieleen tulee, mikä muka estää laihduttamisen. Voi kyllä minä olen tietysti onnellinen tässä vartalossa, enkä missään nimessa haluaisi edes salaisissa kuvitelmissanikaan sen olevan timmimmässä kunnossa tai mitään. En tietenkään. Enkä toki toivo, ainakaan salaa, että kaikki muutkin rupsahtaisivat samalla lailla kuin minä, ehen.

Nojoo, sarkasmin maailmasta ihan asiallisuuksiin. Ensimmäistä kertaa ikinä kurkkasin myös hänen niin ikään paljon moititun bloginsa, mikä olikin ihan positiivinen yllätys. Nojoo, tottakai siellä on niitä tuotteita ja vaatteita, joihin ihan keskivertosuomalainen ei pysty, mutta seassa myös ihan asiallisia pohdintoja pikkulapsiajan univajeesta yms. Tietysti jos blogia tehdään Elleen, niin se painotus on muodissa. Kirjoitusten perusteella Metti vaikuttaa fiksulta ja järkevältä ihmiseltä, toki en ole häntä tämän kummemmin seurannut, mutta ihmettelen vähän tätä av-lynkkaysta, jonka kaikki kauniit ja hoikat naiset saavat lähes aina osakseen. Sanottiinhan viime viikollakin Erikaa onnenonkijaksi ja rahojen perässä juoksijaksi yms. ja Jenni Vartiaisesta kirjoittelusta ei tarvinne edes sanoa mitään. 

Että niin, ne, joita kyseinen ihminen edelleen ärsyttää niin suunnattomasti, miksi koette tarvetta kuitenkin seurata häntä? Itsekin koen monen blogin olevan sellainen, joka ei nappaa ja jätän vaan suosiolla lukematta. Mm. ennen yksi suosituimmista matkablogeista keskittyy nykyään vain Chanel-laukkuihin ja vauvanvaatteisiin yms., mikä ei kiinnosta itseäni,mutta enpä vaan ole sen koommin kokenut tarvetta käydä siellä - kuten en myöskään täällä palstalla haukkumassa itse bloggaajaa. Jos jokin asia ärsyttää niin suunnattomasti, niin miksi kuitenkin seurata sitä ellei syynä ole joku sellainen, että pitää vain väkisin etsiä jotain negatiivista tuntekseen olonsa paremmaksi eikä missään nimessä myöntää niitä kateuden tunteita.

Moi Metti tai joku tuttusi, montako tuntia olette tänään kiillottaneet sädekehäänne? Lounastaneet siinä perjantain kunniaksi 5 (!!) salaatinlehteä arkisen kolmen sijaan. Hurrrjan hienoa. Lapset kiittävät terveen kehokuvan mallista❤

Et sitten parempaa vasta-argumenttia keskinyt kuin tuo iänikuinen "moi se ja se!"? Huoh. Näköjään osui ja upposi sitten aika hyvin 😉

T. Se kenen viestiä lainasit. Niin, usko tai älä, en ole Metti tai edes tunne häntä. Nykyään ilmeisesti sanoakseen jotain ei-loukkaavaa on oltava automaattisesti haukuttavan henkilön lähipiiristä, eikä voi vain puolueettomasti sanoa jotain hyvää.

Linkitä tähän toki myös oman kehosi kuva, niin katsotaan millaista mallia se antaa lapsille. 😉

😉

Minä en ole änkeytynyt mieheni työn varjolla julkisuuteen, olen terveydenhuollon alalla yrittäjä, pärjään työssäni ja mikä tärkeintä, pidän siitä. Harrastan ja kilpailenkin yleisurheilussa, joten siltäkin pohjalta en voi käsittää tämän naisen antamaa kuvaa lapsilleen äitiydestä, naisena olemisesta, terveydestä. Hänhän on paljastanut siitä nyt jo hyvinkin paljon vuosien varrella toistuvissa haastatteluissa ja tv-ohjelmissa. Mielenkiintoista jos ei sitä itse tajua tai kukaan läheinen ei hänelle kerro.😉

Vierailija
417/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vissiin sitten paljoakaan naisia nähnyt?

Vierailija
418/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun kaverit on niin ankeita, niin miksi sä hengailet niiden kanssa? Toisekseen miksi sä sitten kommentoit ikävästi sun "kavereita"? Kirjoitat, että molemmat ovat yksinäisiä ja kuulostaa vähän siltä, että he ovat masentuneita. Onko reilua sitten kommentoida heidän käytöstään?

Vierailija
419/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti opiskelee akateemista tutkintoa.

Vierailija
420/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko että tässä jaksossa Maria ei köllötelly kenenkään kanssa sängyllä (teki sitä mm. Dannyn, Matin ja monen muun kanssa). 

Ei vaan ollut sellasta rentoutta näissä ihmisissä. 

Illanvietto ei tainnut mennä aivan pulkkaan. Huomasitteko aamuhalauksien väkinäisyyden?

Itse halailet luontevasti ja rennosti ventovieraita ihmisiä?