Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola ja Mette & Miklu

Vierailija
18.01.2018 |

Täällä ollaan valmiina ihmettelemään Kaivopuistolaista arkea :)

Kommentit (668)

Vierailija
381/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan ymmärrä bloggausta työnä. Ei se vaan ole työ. Se on sivuduuni. Monet ammattilaiset esim. Se yks sairaanhoitajkin pitää blogia. Siis pitää blogia sairaanhoitajan työn lisäksi! Se yks lentäjä pitää vlogia lentäjän työn lisäksi ja sitä rataa.

Ihmisillä on oikeat ammatit ja pitävät vielä sen lisäksi blogeja ja vlogeja.

Tervetuloa 2010- luvulle. Kaikki eivät tee 8-16 toimistotyötä kuukausipalkalla. Se on aivan sama kuinka pinnalista, kevyen oloista tai kivaa joku homma on mutta, jos tuotat sisältöä rahaa vastaan niin se on silloin työtä.

Mä sanoin, että en YMMÄRRÄ sitä työnä! Samoin oman mielipiteeni ja mulla on siihen täysi oikeus! 😂

Vai mites se meni?

"Mä en vaan ymmärrä bloggausta työnä. Ei se vaan ole työ. Se on sivuduuni. Monet ammattilaiset esim. Se yks sairaanhoitajkin pitää blogia. Siis pitää blogia sairaanhoitajan työn lisäksi! Se yks lentäjä pitää vlogia lentäjän työn lisäksi ja sitä rataa."

Toiseksi ehkä sitä ymmärrystä kannattaa sitten laajentaa, eikä piiloutua sen oman mielipiteen (?) taakse.

Sunkin kannattaa totutella siihen, että toiset on sun kanssa eri mieltä eikä sun mielipide ole mikään aito totuus. Mahtaa olla rankkaa jos alat aina jokaisen kanssa vänkäämään, jos on sun kanssasi eri mieltä. Ja ei, mä en tee ollenkaan mitään 8-16 työtä, vaikkakin se olis kyllä aika unelma. Toimistohommia en myöskään tee. :D

Huh. Eiköhän se vänkääjä ole ihan joku muu. Se ei vaan käsittääkseni ole mielipideasia, vaan ihan fakta mitä hän työkseen tekee. Oli sitten millaista duunia tahansa.

Kyllä se on mielipideasia. Tiedän paljon maalla asuvia vanhuksia, joiden mielestä vain fyysisesti raskas työ on oikeaa työtä. Heidän kanssaan on turha keskustella asiasta, koska eivät he muuta mielipidettään millään.

Jos olen homo ja maalla asuvan vanhuksen mielestä sellaisia ei olekaan, niin en ole tällöin olemassa vai? Asioista voi olla mielipiteitä mutta ei se siltiitse asiaa mielipiteeksi muuta. Jos joidenkin mielestä bloggaamimen ei ole työtä, tarkoittaa vai että nämä eivät hyväksy sitä työnteoksi. Ei suinkaan sitä, että tästä pitäisi käydä keskusteluja ja vahvimman mielipiteen esittänyt voittaa, kuinka bloggaaminen ei ole työtä.

Esim. Iranissa ei kuulemma ole homoja ollenkaan. Conan O’Brien vitsailikin, että siellä on mahtava kaappibisnes. Ihmisillä on oikeus mielipiteisiinsä ja sille sinä et voi mitään. Maailma muuttuu asenteidenkin kohdalla pikku hiljaa.

Vierailija
382/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti millaista kommentointia!

Toivottavasti kumpikaan heistä ei eksy lukemaan tätä.

Jos on julkisuudessa niin onko sillon täysin vapaata riistaa?!

Haukutaan ulkonäköä,kommentoidaan painoa.Onko olemassa vielä aikuisia ihmisiä jotka raukkamaisesti haukkuu toisen ihmisen ulkomuotoa? Kaikkihan tässä ollaan erikokoisia ja näköisiä.

Se että joku on SINUN makuun liian laiha tai ruma ei oikeuta haukkumaan ketään suurella keskustelupalstalla.Millaista mallia annatte lapsillenne?

En tiedä onko se kateus vai mikä saa ihmisen ottamaan sen puhelimen käteen ja näkemään vaivan että kirjoittaa tänne kuinka toiset näyttää ikäistään vanhemmilta,rumilta, tikuilta tms.

Kun ulkonäkö on ruodittu haukutaan lapsi tai kommentoidaan kuinka rakkaus ei välity ja kuinka kylmä ja snobi on.

Haluisin todella nähdä minkä näköiset tyypit kokee oikeutetuksi kirjoittaa tollasta sontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan ymmärrä bloggausta työnä. Ei se vaan ole työ. Se on sivuduuni. Monet ammattilaiset esim. Se yks sairaanhoitajkin pitää blogia. Siis pitää blogia sairaanhoitajan työn lisäksi! Se yks lentäjä pitää vlogia lentäjän työn lisäksi ja sitä rataa.

Ihmisillä on oikeat ammatit ja pitävät vielä sen lisäksi blogeja ja vlogeja.

Tervetuloa 2010- luvulle. Kaikki eivät tee 8-16 toimistotyötä kuukausipalkalla. Se on aivan sama kuinka pinnalista, kevyen oloista tai kivaa joku homma on mutta, jos tuotat sisältöä rahaa vastaan niin se on silloin työtä.

Mä sanoin, että en YMMÄRRÄ sitä työnä! Samoin oman mielipiteeni ja mulla on siihen täysi oikeus! 😂

Vai mites se meni?

"Mä en vaan ymmärrä bloggausta työnä. Ei se vaan ole työ. Se on sivuduuni. Monet ammattilaiset esim. Se yks sairaanhoitajkin pitää blogia. Siis pitää blogia sairaanhoitajan työn lisäksi! Se yks lentäjä pitää vlogia lentäjän työn lisäksi ja sitä rataa."

Toiseksi ehkä sitä ymmärrystä kannattaa sitten laajentaa, eikä piiloutua sen oman mielipiteen (?) taakse.

Sunkin kannattaa totutella siihen, että toiset on sun kanssa eri mieltä eikä sun mielipide ole mikään aito totuus. Mahtaa olla rankkaa jos alat aina jokaisen kanssa vänkäämään, jos on sun kanssasi eri mieltä. Ja ei, mä en tee ollenkaan mitään 8-16 työtä, vaikkakin se olis kyllä aika unelma. Toimistohommia en myöskään tee. :D

Huh. Eiköhän se vänkääjä ole ihan joku muu. Se ei vaan käsittääkseni ole mielipideasia, vaan ihan fakta mitä hän työkseen tekee. Oli sitten millaista duunia tahansa.

Kyllä se on mielipideasia. Tiedän paljon maalla asuvia vanhuksia, joiden mielestä vain fyysisesti raskas työ on oikeaa työtä. Heidän kanssaan on turha keskustella asiasta, koska eivät he muuta mielipidettään millään.

Jos olen homo ja maalla asuvan vanhuksen mielestä sellaisia ei olekaan, niin en ole tällöin olemassa vai? Asioista voi olla mielipiteitä mutta ei se siltiitse asiaa mielipiteeksi muuta. Jos joidenkin mielestä bloggaamimen ei ole työtä, tarkoittaa vai että nämä eivät hyväksy sitä työnteoksi. Ei suinkaan sitä, että tästä pitäisi käydä keskusteluja ja vahvimman mielipiteen esittänyt voittaa, kuinka bloggaaminen ei ole työtä.

Ohiksena pakko sanoa, että minustakaan bloggaaminen ei ole työtä.

Vierailija
384/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä pari varmasti miellyttävämpi kuin Jannika ja Toni. Toni on jotenkin tosi itsekeskeisen oloinen.

Vierailija
385/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti kirjoittaa Ilta Sanomiin kauneudesta, muodista, tyylistä ja trendeistä. Tänään ilmestyi uusi kirjoitus. Käykääpä lukemassa!

Vierailija
386/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Metille ohjelmassa esiintymisen motiivina oli saada julkisuutta blogilleen ja muille "kirjoituksilleen"?

Vierailija
387/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti millaista kommentointia!

Toivottavasti kumpikaan heistä ei eksy lukemaan tätä.

Jos on julkisuudessa niin onko sillon täysin vapaata riistaa?!

Haukutaan ulkonäköä,kommentoidaan painoa.Onko olemassa vielä aikuisia ihmisiä jotka raukkamaisesti haukkuu toisen ihmisen ulkomuotoa? Kaikkihan tässä ollaan erikokoisia ja näköisiä.

Se että joku on SINUN makuun liian laiha tai ruma ei oikeuta haukkumaan ketään suurella keskustelupalstalla.Millaista mallia annatte lapsillenne?

En tiedä onko se kateus vai mikä saa ihmisen ottamaan sen puhelimen käteen ja näkemään vaivan että kirjoittaa tänne kuinka toiset näyttää ikäistään vanhemmilta,rumilta, tikuilta tms.

Kun ulkonäkö on ruodittu haukutaan lapsi tai kommentoidaan kuinka rakkaus ei välity ja kuinka kylmä ja snobi on.

Haluisin todella nähdä minkä näköiset tyypit kokee oikeutetuksi kirjoittaa tollasta sontaa.

Olisko tää itsensä rva F: n rustaama kommentti? Kieliasu samankaltainen kuin blogissa: ylipitkiä, huonostimuotoiltuja lauseita, kielioppivirheitä, välimerkit kadoksissa, tökeröitä kielikuvia, kankeaa kieltä, jonka sanoma ja sisältö ei lukijalle välity. Onko blogistin äidinkieli jokin muu kuin suomi - se selittäisi paljon. Eikö kauppiksessa ole kirjoittamisen kursseja. Jo pelkästään tiivistäminen, lyhyet ja ytimekkäät lauseet putsaisi sanamössöksi jääviä vuodatuksia. Tai sitten teksti pois kokonaan ja pelkkiä kuvia.

Vierailija
388/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on todella kaunis nainen, mutta kyllä oikeasti ihan pelottavan laiha, näyttää jopa syömishäiriöiseltä mun silmään. Sääli.

Vierailija
389/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikaelilla ovat arvot kohdillaan, todellakin.

Hyvää jatkoa koko perheelle!

Vierailija
390/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä tota Metin pissis-ässää. Voisko joku mennä sanomaan sille, ettei aikuisen naisen tarvi puhua kuin yläkoululainen?

Eiks hän oo virolainen?

Vierailija
391/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riina-Maijaltahan Metti muuten kuulosti.

261 m2 majatalossa ei ole sijaa miehen pleikkarille, eikä miehen keräämille huonekaluille eikä yhden huoneen man cave: lle. Ja vaikka edes yhden yön ikiomat yöunet vierashuoneessa....

Onko Metti Riiniksen kaksoissisko? Identtisiä ulkonäön ja olemuksen suhteen. Ja tää M on nuori vielä: kylmää ihan; mitä on tulossa:

Vierailija
392/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kohta jaksossa se kun Maria haistoi lakanaa ja totesi hämmästyneenä ääneen että haiskahtaako tämä nyt Hennan pimpulahielle :D

Vierailija
393/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Kaikki kommenttini joko poistetaan tai "julkaistaan hyväsynnän jälkeen" eli ei koskaan...MIKSI?!

Vierailija
394/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kodit on myös aivan identtisiä: Forssellin, Latvalan, Karalahden ja Granlundin muijat: valkoista niin että silmiä häikäisee, lasia,marmoria, hopeakynttiläjalkaa ja pörrötaljaa. Ja voisivat rakentaa sisustuksen ammattilaisen kanssa ja tukea suomalaista sisustus- ja designalaa. Mutta pikkurouville tää tarjoo toki virikettä matkalippujen tilaamisen, hotellivarausten, kuntosalikäynti, ripsi-,hius-ja kynsihuoltojen täyttämissä päivissä.

Vierailija
395/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti&Miklu = Riinis&Kalle

Vierailija
396/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metti&Miklu = Riinis&Kalle

Näissä valtava kontrasti aiempiin pareihin: Danny&Erika ja myös Sirpa&Teemu. Dannyn häkellyttävä lämpö ja ymmärrys ja Erikan ilo, raikkaus ja vilpittömyys. Ja Sirpa: elävä, aito, lämmin ihminen!

Vierailija
397/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei tajua ollenkaan kuinka juntin ja katkeran kuvan he antavat muille kun aletaan kertomaan niitä "omia totuuksia".

Kaverini kommentoi jokaista hoikkaa ja kaunista naista rumasti,oli heitä sitten baarissa,televisiossa,salilla, missä vaan.

Joka kerta sama virsi kuunka nämä raukat elää varmaan pelkällä salaatilla ja kuinka miehetkään ei halua mitään tikkulaihaa naista.

Humalassa hän itkee yksinäisyyttään ja arvelee sen johtuvan ylipainosta.

Kaveri2 kommentoi ystäviensä ulkomaanmatkoja ja parisuhteita.

Jos ollaan kavereiden kesken viettämässä iltaa ja joku on juuri tullut matkalta niin häntä pyydetään näyttämään kuvia tai kertomaan kohteesta/matkasta.

Tämä yksi kaveri alkaa huutamaan että ei tarvi kertoa ja kuinka häntä harmittaa ettei pääse itse mihinkään kun rahatilanne on huono.Ei naureskellen vaan raivona.

Nyt oltuaan vuoden sinkkuna hän piikittelee pariskuntia ja heittää minullekin puolivitsillä että "koska erootte" tai "joko sä potkit sen miehen pihalle".Siis KOKO AJAN.

Humalassa itkee kuinka rahatilanne on huono ja kuinka hän on ainoa sinkku.

3 on menopaussinen äitini joka alkoi yhtäkkiä kommentoimaan minun ja muiden nuorempien naisten ulkonäköä.Vähätteli, pilkkasi ja huoritteli.Oli liikaa meikkiä,kireät vaatteet yms.

Kävi ilmi että harmitti kun oma ulkomuoto muuttui ja mieli oli apea.

Ihan sama mikä sun mielipide on Metistä,varakkaamman ihmisen asunnosta, naapurin ulkonäöstä tai tuttavan lihomisesta/laihtumisesta.

Pidä se itselläsi äläkä sano sitä ääneen.Kommenttisi kuullostaa AINA katkeralta ja surulliselta.

Vierailija
398/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

261 m2 majatalossa ei ole sijaa miehen pleikkarille, eikä miehen keräämille huonekaluille eikä yhden huoneen man cave: lle. Ja vaikka edes yhden yön ikiomat yöunet vierashuoneessa....

Onko Metti Riiniksen kaksoissisko? Identtisiä ulkonäön ja olemuksen suhteen. Ja tää M on nuori vielä: kylmää ihan; mitä on tulossa:

Miten näille miehille käy näin? Mikael on onneksi itse kivanäköinen, että sopii sisustukseen kuin sisustukseen:

Vierailija
399/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näille miehille käy näin? Mikael on onneksi itse kivanäköinen, että sopii sisustukseen kuin sisustukseen:

Enemmin ihmettelen sitä, että tulevat telkkariin kyynelsilmin ja haikeana kaikelle kansalle roolistaan äidin pikku apulaisina kertomaan. Ovat kuitenkin ammattiurheilijoita; pitäisi olla julkisuudenhallintataidot tosi hyvin hallussa.

Vierailija
400/668 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se Siskonpedin jakso, missä vaimo sisustaa miehen man caven uuteen uskoon.:D