Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?

Vierailija
18.01.2018 |

Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?

Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!

Kommentit (576)

Vierailija
81/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä vanha piika joka asuu kaupungin vuokra-asunnossa. En häpeä elämääni :)

Vierailija
82/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin masennuslääkityksen, asia hävetti minua kovasti ja pelkäsin, että joku saa tietää. Nyt en enää häpeä asiaa. En tosin erityisemmin huutele asiasta mutta en kyllä enää häpeäkään. Kyseessä on oma asiani, ja olen sen kanssa sinut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen alkoholisti. Auttaa raitistumisprosessissa kun on avoin. Aluksi häpesin hirveästi asiaa, mutta vastaanotto kaapista tulolle on ollut mahtavaa ja tukevaa!

Vierailija
84/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Harmaita hiuksia (olen 33 ja kohta kokonaan harmaa)

-Silmälaseja (monethan edelleen pitää niitä rumentavina ja ovat ihmetelleet kun en käytä piilareita)

-Vähävaraisuutta. Saan kuitenkin kaiken tarvitsemani ja nautin elämästäni.

Tuli noista harmaista hiuksista mieleen se, kun nuorena muuan kaverini moitti tummanvaaleaa/maantienväristä tukkaani. Kuulemma se olisi pitänyt värjätä erittäin tummaksi tai erittäin vaaleaksi. Yllättäen viime vuosina maantienväri on noussut huippumuodikkaaksi, eli olenkin yhtäkkiä supertrendikäs.

Vierailija
85/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nolostelisi tunnustaa varmasti seuraavat asiat:

En pidä erityisemmin vauvoista. Omat menetteli, mutta luojan kiitos vauva-ajat on ohi. Ainoa syy, miksi kaksi lastani tein alusta asti itse oli se, että ko. tapa oli nopein, helpoin ja ilmainen tapa kun hedelmällisestä suvusta olen. Nyt kun nuorempikin alkaa olla kohta neljä ja isompi kahdeksan tämä on jo ihan mahtavaakin. Muiden vauvat koitan kiertää kaukaa ja syliin en muiden vauvoja halua.

En imettänyt ihan vain siksi, kun en halunnut. Tätä moni ei uskalla nolostelematta kertoa. Minua vain ällötti jo ajatuskin ja jopa kaikki imettämiseen liittyvä sanasto sai kylmiä väreitä aikaan.

En ole myöskään nolo siitä, että olen hyvin suora ihminen. Kaikkien ei tarvitse tykätä ja se ei haittaa.

Vierailija
86/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut parisuhteessa.

Vierailija
87/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hömpötän leikkipaikassa lapsen kanssa. Lisäksi ihmiset katsoi suht pitkään kun ostin oman jäähilejuoman leikkimaassa. Muut joivat korrektisti kahvia ja minä kiskoin kirkkaan sinistä jäähilejuomaa pillillä. Mitäpä sitten. :D

Vierailija
88/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä meikkiä enkä laita hiuksia.

En nyt ymmärrä... Onko mukamas meikittömyys ja hiusten laittamattomuus joskus ollut tai on tällä hetkellä "yleisesti nolona pidetty asia"? Luulin, että tuo on ihan tavallista toimintaa ja aika yleistäkin, kun katsoo kadulla kulkevia naisia.

Tähän samaan kastiin kuuluvana voisin sitten vastata, että yleensä kaiketi aknea pidetään nolona asiana, mutta itse en näin yli 40-vuotiaana enää jaksa välittää mitä muut ovat mieltä näppylänaamastani ja rohkeasti kuljen kodin ulkopuolellakin ilman meikkiä. Jo n. 10 vuotta mennyt näin. 

Olen alkanut suhtautua omiin kasvoihini vähän samoin kuin sinä. Minulla oli nuorempana paha akne, joka erilaisista hoidoista huolimatta vain paheni ja paheni ja jätti myös arpia. Häpesin asiaa vuosikaudet mutta viime aikoina olen ollut armollisempi itselleni. Kyseessä on ihosairaus, ja miksi sairautta pitäisi hävetä? En ole vielä päässyt kokonaan eroon asiaan liittyvästä häpeästä mutta luullakseni olen menossa eteenpäin ja olen saavuttanut edes jonkinlaisen rauhan asian suhteen. 

Vierailija
89/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yökastelija ja tarvitsen vaippoja

Vierailija
90/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisessa vessassa isommilla tarpeilla käyminen. JOstain syystä tämä on joillekin ylitsepääsemättömän noloa ja kakkoshädässä on pakko päästä aina kotiin vessaan. Jos on oikeasti hätä niin mitä sitä turhaan pidättelemään, jos vessaan on pääsy. Toki omat jäljet pöntöstä pitää pestä

Vierailija
91/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nolostelisi tunnustaa varmasti seuraavat asiat:

En pidä erityisemmin vauvoista. Omat menetteli, mutta luojan kiitos vauva-ajat on ohi. Ainoa syy, miksi kaksi lastani tein alusta asti itse oli se, että ko. tapa oli nopein, helpoin ja ilmainen tapa kun hedelmällisestä suvusta olen. Nyt kun nuorempikin alkaa olla kohta neljä ja isompi kahdeksan tämä on jo ihan mahtavaakin. Muiden vauvat koitan kiertää kaukaa ja syliin en muiden vauvoja halua.

En imettänyt ihan vain siksi, kun en halunnut. Tätä moni ei uskalla nolostelematta kertoa. Minua vain ällötti jo ajatuskin ja jopa kaikki imettämiseen liittyvä sanasto sai kylmiä väreitä aikaan.

En ole myöskään nolo siitä, että olen hyvin suora ihminen. Kaikkien ei tarvitse tykätä ja se ei haittaa.

Jee, joku samanalainen! Mäkään en pidä vauvoista eikä ne todellakaan ole söpöjä. Omieni vauva-ajasta kun selvisin, niin sai vauvahommat riittää :D itsekin nautin nyt kovasti kahden ala-asteikäsen äitinä lapsistani.

Muuten täällä pkdetään kummallisia asioita noloina. Itsekin lasken pulkkamäkeä ja riehun kukkulan kuningasta pentujen kanssa, mutga ei ole ikinä edes tullut mieleen että se olisi jonkun mielestä noloa. Tai meikittä verkkareissa kaupassa käynti.

Itsellä ehkä ainoa, joka luultavasti muita hävettää on röyhtäily. Ei ole väliä onko paljon porukkaa paikalla tai ollaanko ravintolassa. Minua rupeaa välittömösti röyhtäyttämään, jos juon hiilihapollisia juomia. Parempi päästää pihalle, kun jättää mahaan kiertämään.

Vierailija
92/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveyssyistä eikä se ole ikinä hävettänyt minua vähääkään.

Mäkin haluaisin. Yks tuttu on ja sen elämä vaikuttaa kovin kivalta. Opiskelua, liikuntaa, ulkomaanmatkoja. Ihmettelen jopa vähän miksei kykene työelämään.

Vierailija
93/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yökastelija ja tarvitsen vaippoja

Itse kärsin tästä vaivasta 15v asti ja mä kyllä häpesin kovasti

Vierailija
94/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli kolmekymppinen yliopisto-opiskelija. En nyt tiedä, pitäisikö sitä hävetä, mutta eihän tämä ollut ihan se, mistä haaveilin... Olen kuitenkin selvinnyt vaikeasta lapsuudesta ja nuoruudesta, monesta läheisen sairaudesta ja sain vielä perheellisenä opiskelupaikan, johon valittiin muutama prosentti hakijoista. Voisin olla myös pitkäaikaistyötön.

Vierailija
95/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon asiat suoraan. Olen asperger.

Tuo ei johdu aspergerista vaan on oma valinta sanoa asiat suoraan. Älä piiloudu diagnoosisi taakse.

T: toinen asperger

Se kun on pakko sanoa. Ei voi olla sanomatta. Jos ei sano niin jää vaivaamaan. Sitten saa kuulla ettei kuulija ole siten edes osannut ajatella.

Holby Cityssä se Jason oli asberger ja hän laukoi asiat suoraan niinkuin ne olivat, esim. Jos Serena ei muistanut sen toisen naishoitajan kotiin tuloa, mutta ei halunnut myöntää sitä vaan sepitti jotain tyyliin, että ”kyllä muistin että olet tänään palaamassa töihin, en vain ole kerinnyt ostamaan tervetuliaislahjaa vielä”, niin Jason joka tiesi asian oikean laidan paukautti päin naamaa, että ”Serena ei yhtään muistanut, että palaat jo tänään töihin”. Ja siitä soppa vasta syntyi.

Luulin, että tällainen suorapuheisuus jus kuuluu asbergeriin.

Itse en häpeä Kuoma-kenkien käyttöä, vaikka 35v nainen olenkin.

Vierailija
96/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän rikollisen reikäisiksi repeytyneitä sukkahousuja pitkien housujen alla, kun ne nyt kuitenkin jotenkin lämmittävät eikä kukaan niitä ilman röntgenkatsetta näe. Tietoisuus asiasta ajoittain kiusaa ja hävettää. Tiedättehän sen esiäitien ohjeen, että aina pitäisi olla ehjät alusvaatteet, jos sattuisi onnettomuuteen joutumaan tai peräti patologin pöydälle päätymään..? (Nämä ovat optiot; älkää edes yrittäkö mitään mistään seksisessioon varautumisesta tähän yhteyteen, kiitos!)

Minä käytän kaikki vaatteet loppuun asti, alushousut ja sukkahousut. Kerran en joutunut onnettomuuteen, vaan sairaskohtauksen takia jouduin pikkuhoususillani tutkimukseen, risat silloinkin. Mutta en hävennyt, enkä muuttanut tapojani. Edelleen käytän alusvaatteet niin loppuun kuin vai voi.

Minä olen ommellut paikkoja rikkoontuneisiin pitkiin alushousuihin. Työssäni kalsareihinkin joskus palaa reikiä kun on niin huonoja haalareita, että niistä menee helposti sulat metalliroiskeet läpi. En ala laittamaan roskiin muuten hyviä kalsareita, ei ole iso homma korjata.

Vierailija
97/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Usko. Moni pitää sitä häpeällisenä asiana, josta pitäisi vaieta.

Sama.

Vierailija
98/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tietämättömyyttäni. Ei todellakaan ole ongelma kysyä, jos en tiedä jotain. Huvittaa usein seurata vierestä esim. vanhempien miesten tajutonta pätemistä ja hienoista häkellystäkin kun alan kyselemään jostain aiheesta.

Vierailija
99/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän rikollisen reikäisiksi repeytyneitä sukkahousuja pitkien housujen alla, kun ne nyt kuitenkin jotenkin lämmittävät eikä kukaan niitä ilman röntgenkatsetta näe. Tietoisuus asiasta ajoittain kiusaa ja hävettää. Tiedättehän sen esiäitien ohjeen, että aina pitäisi olla ehjät alusvaatteet, jos sattuisi onnettomuuteen joutumaan tai peräti patologin pöydälle päätymään..? (Nämä ovat optiot; älkää edes yrittäkö mitään mistään seksisessioon varautumisesta tähän yhteyteen, kiitos!)

Minä käytän kaikki vaatteet loppuun asti, alushousut ja sukkahousut. Kerran en joutunut onnettomuuteen, vaan sairaskohtauksen takia jouduin pikkuhoususillani tutkimukseen, risat silloinkin. Mutta en hävennyt, enkä muuttanut tapojani. Edelleen käytän alusvaatteet niin loppuun kuin vai voi.

Minä olen ommellut paikkoja rikkoontuneisiin pitkiin alushousuihin. Työssäni kalsareihinkin joskus palaa reikiä kun on niin huonoja haalareita, että niistä menee helposti sulat metalliroiskeet läpi. En ala laittamaan roskiin muuten hyviä kalsareita, ei ole iso homma korjata.

Oletko ompelutaitoinen mies vai miesvaltaisella alalla työskentelevä nainen?

Kuulosti niin erikoiselta yhdistelmältä tuo paikkojen ompelu ja haalareiden käyttö, joihin roiskuu sulaa metalliroisketta. 😲

Vierailija
100/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen seiskaa!