Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?
Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?
Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!
Kommentit (576)
Ei ihan mita haetaan, mutta minulla on luomi poskessa. Sellanen tumma, koholla oleva mutta pieni eika kasva tyyliin karvoja.
Mainoskuvissani se aina yritetaan photoshopata pois ja ihan tuttavatkin neuvoo missa sen voisi poistattaa! Mutta ma rakastan sita. En ymmarra miksi pitaisi haveta ja leikata poiskin.
Aileen Wuornos on idolini. Ihailen hänen työtään.
Olen aika tyhmä, enkä edes yritä näytellä fiksua tai viisasta.
Että meillä on usein pyykkitelineet keskellä olohuonetta :-)
Olen mies ja en häpeä pitää juoksutrikoita, vaikka niissä pullottaa näkyvästi.
Eri paria olevat sukat
Lautasen nuoleminen
Rintaliivittömyys
Kynsien pureminen
En välitä tahroista vaatteissa (riippuu toki määrästä ja laadusta, mutta jos kotona tai töissä vaatteet likaantuu, menen silti asioille vaihtamatta välillä vaatteita)
Kasa erilaisia heijastimia vaatteissa
Otsalamppu
Käytän mieluummin jonkinlaista koululaukkua/-reppua kuin käsilaukkua
Harmaantumista (ihan näkyvää reipasta harmaantumista, vaikka olen alle 30..)
Katsotaan puolison kanssa paljon elokuvia, lähes joka päivä, itse katson myös animaatioita sekä animea
Olen luottotiedoton (ihan itse mokattu ja ihan kohta velka takaisin maksettu, jes!)
Katsomme paljon p ornoa ja keskustelemme seksistä hyvin avoimesti
Heitämme p askaa läppää ja ivailemme toisillemme ihmisten ilmoillakin
En paljoa työpaikan kahvipöydässä kilpaile äänenvoimakkuudella = minut leimataan herkästi mielipiteettömäksi ja ujoksi ("kyllä minua hävettäis olla tuollainen hissukka!"), mutta todellisuudessa olen hirmu avoin ja rehellinen ihminen sekä omaan vahvojakin mielipiteitä.
Herkuttelen kuorettomilla nakeilla
En silitä kauluspaitojani.
Tykkään ja fanitan Star Warsia.
Kireät urheiluvaatteet vaikka en ole liikunnallinen (sen huomaa)
En häpeä jos lapset kiukuttelevat kaupassa. Häpeäisin jos lahjoisin heidät hiljaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko noloa, jos ei ole millekään ruoka-aineelle tai hajusteelle allerginen?
Tai jos ei ole jotain mielenterveys- tai muuta lääkäridiagnoosia (ei niin, ettenkö sellaista saisi..)?
Jos, niin tuntuu, että näiden puuttumista pitäisi nykyään perusterveenä taviksena jotenkin "hävetä".
Voi herranjumala. Ei niitä diagnooseja noin vaan saada. Kyllä, olet terve, sen huomaa välinpitämättömyydestäsi.
Lähden juuri ulos kirkkaanpunaisessa takissani, laitan poppikoneestani Jarea soimaan ja hymyilen niin maan vietävästi. Ja olen mies.
Naiset yrittävät iskeä minua jatkuvasti, mutta se on turhaa, koska olen varattu. Itselleni. Ja äipät hei, sanokaa tyttärillenne, että iskevät omanikäisiään poikia. Tiedän olevani seksikäs, mutta alle 35v:t ei kiinnosta.
En koskaan silitä vaatteita.
Arkihousut on haaroista rikki.
En tahdo enää miesystävää vaikka pariskunta on sosiaalisesti hyväksytympi.
Tykkään katsoa naiiveja jouluelokuvia.
Haaveilen matkasta Karjalaan katsomaan historiallisia paikkoja.
Pidän nahkarukkasia kädessä aika lämpimällä ilmalla .
Toisaalta sormeni palelee helpolla toisaalta ne kiihottaa hirveästi.
En häpeä tai selittele ylipainoani, niin kuin monien mielestä kuuluisi. Osa kiloistani on toki tullut kilpirauhasen vajaatoiminnan myötä - oli pitkään hoitamaton, eikä vieläkään ole hoitotasapainoa löytynyt. IRL en kuitenkaan avaudu sairaudestani muille. Etenkin monet vanhemmat, hoikat naiset yrittävät usein kalastella minulta "tunnustusta" ylipainostani. He ovat toki ylpeitä, kun ovat paremman näköisiä kuin joku nuori ihminen. En ole koskaan kommentoinut painoani mitenkään, ja se tuntuu ärsyttävän monia. Tyypillinen tapa kaivella reaktiotani on esim. voivotella omaa jouluturvotustaan ja sitä, miten pitää nyt olla syömättä pullaa. En sano koskaan mitään, vaikka minun "pitäisi" puhua siitä, kuinka minunkin pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni. Tai sitten kerrotaan omista hiihto- ja juoksusaavutuksista ja närkästytään, kun minäkin kerron hiihto- ja juoksuharrastuksistani, enkä taivastelekaan, että kunpa itsekin jaksaisin edes lenkille töiden jälkeen. Koska eihän tällainen pallero voi urheilla, tai vähintään valehtelee ja liioittelee. :D
Jos olisin liikkumatta ja söisin mitä huvittaa, olisin varmasti todella suurikokoinen. Olen tehnyt kovan duunin, että saan pidettyä painon edes samassa. Mutta en selittele, enkä nöyristele. Laittaudun joka päivä kauniiksi ja olen itsestäni ylpeä. :)
Vierailija kirjoitti:
Käytän aikuisten lapsellisia vaippoja. Olen daddy dom/little girl suhteessa!
Luonnotonta, pedofiilista. Kiihottuminen ja orgasmit tekevät asioista, joita muuten ei hyväksyttäisi, omituisesti hyväksyttäviä.
En häpeä alastomuuttani uuden miesystäväni edessä, vaikka olen lievästi ylipainoinen (170/77) ja häntä 13 vuotta vanhempi.
Tästä oikeasti on ihan kaverit (!) kysyneet, siis että eikö ole ulkonäköpaineita hänen kanssaan, kun olen niin paljon vanhempi. Eli ilmeisesti en vaan osaa hävetä tätä asiaa, vaikka ehkä pitäisi.
Huono kielioppi, ääntämisvirheet jne. englantia puhuttaessa. Moni suomalainen on ihan kauhuissaan kun pitäisi puhua ja häpeävät pieniäkin virheitä, vaikka puhuisivat ihan ymmärrettävää kieltä. Olen joutunut käyttämään niin paljon englantia, etten enää välitä siitä kuinka kielioppivirheitä tulee sinne tänne eikä ääntäminenkään aina ole ihan napissa, sanat unohtuvat toisinaan yms. Kai sitä pitäisi olla nolona, mutta itselle tärkeintä on että viesti välittyy.
Aloitin vuosi sitten saksan opiskelun, ja kestää varmaan vuosia että pääsen samaan tilanteeseen tässä kielessä. :D Äännän niiin heikosti!!
Töissä vanhainkodilla ja monet mummot tekee näin :D kuulemma koska liivit hiestää ja laamapaita mukavampi :D