Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?
Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?
Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!
Kommentit (576)
Olen ollut kauan naimisissa, mutta olen asunut jo 19 vuotta eri asunnossa kuin aviomieheni. Nykyään jopa eri kaupungissa.
Ite käytän syömäpuikkoja toisinaan ☺️
Vierailija kirjoitti:
Syön "väärinpäin" eli haarukka oikeassa kädessä ja veitsi vasemmassa. Jotkut eivät huomaa ja ne jotka sitten huomaavat, huomauttavat sen olevan sivistymätöntä.
Eikös vasenkätiset syö noin päin? Ei kai tuo etiketinvas vastaista ole? Vai olenko pahasti väärässä?
Poikani syö myös samoin ja pelaa esim. lätkää ja säbää rightin puolelta, vaikka hän on oikeakätinen 😀
Vierailija kirjoitti:
Kävellen liikkeellä ollessani odotan aina punaisissa valoissa ja ylitän kadun vihreillä vaikka molemmilta puolilta tunkee väkeä punaisia päin.
Sama täällä! 😁
vihjailen jokaiselle ihmiselle päivittäin olevani puutteessa. en ole koskaan saanut, sillä näytän ihan kammottavan rumalta. luulen maailman pyörivän napani ympärillä, mutta sekin on loppujen lopuksi vain omaa kuvitelmaani.
Itsestäni en huomaa vikoja, mutta toisista kyllä huomaan. Mieskaverini työnsi sormen niin syvälle nenään yleisillä paikoilla, kotona ja matkoilla bussissakin, että häpesin. Matkaopas sanoi englanniksi, että nyt hän tietää, miksi meillä Euroopassa on pitkät nenät - että sormi sopisi pitkälle. Eipä miekkonen tajunnut. Sitten hän lasten syntymäpäivillä kaiveli nenäänsä ja raapi päästänsä hiussolmukkeet niin, että veri lensi - kyllä hävetti.
Siskoni tuo jatkuvasti esiin erinomaisuuttaan mm. puhumalla kaikki tekemisensä ja kulkemisensa kovan räkänaurun kanssa. Nyt hän toi itseään jatkuvasti esiin kovalla äänellä, mutta en enää häpeä häntä, koska hän on erillinen liikkuva yksikkö eikä MINÄ!
Tästä on vaimoni joskus valittanut, mutta itsellä on pari - ikäänkuin - stressitickiä. Kaivan nenää ja joskus laitan sormeeni tarttuneita räkäpalleroita huulilleni pyöriteltäväksi. Ollut ihan lapsesta saakka ja turha puuttua, kun en oikeastaan edes tiedosta asiaa itse tehdessäni niin. Toinen on tietysti kynsien pureskelu, jota teen jatkuvasti. Ainakin pysyy kynnet ns. trimmattuina. : )
Ei pahemmin muuta tule nyt äkkiseltään mieleen... Roskia en lajittele, ehkä se on yksi mistä joskus tulee sanomista. Olen töissä suht. kiireisessä ja hyväpalkkaisessa virassa, joten stressi vaatii vastineensa tällaisina pieninä suht. viattomina tapoina.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suhde varattuun mieheen. Mies asuu pienemmällä paikkakunnalla ja käy töissä kaupungissa jossa asun. Vaimo ja lapset pienellä paikkakunnalla. Kaupungissa ollaan kuin pariskunta. En häpeile asiaa yhtään. Olen laittanut kuvia hänen kanssa jopa instagramiin ja facebookiin, ollaan kuin pariskunta.
Mielenkiintoista. Sattuuko miehen nimi olemaan "vekke"
En häpeä että olen veturinkuljettaja, monet työkaverini eivät kerro lähipiiriä edemmäs tästä ammatista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En noudata kehotuksia tai kieltoja. Meillä yliopistolla on osa käytävistä kiellettyjä kulkea läpi, kun ne on potilaille yms. Ainakaaan kukaan kavereistani ei kehtaa kyseisiä reittejä käyttää. Kerran mulla ja ryhmäläisillä oli kiire, ja ite menin sitten sitä kiellettyä reittiä pitkin, kun se säästi ainakin minuutin verran. Kukaan muu ei halunnut tulla sitä reittiä ja lopulta määränpäässä pari tyyppiä katteli mua tosi vihasen näkösenä. Ilmeisesti mun käytös on noloa, mutt ei mua hävetä.
Niin, ja en oikeen tykkää auktoriteeteista. Jos opettaja käskee mua tekemään jotain tarpeetonta, tyyliin luepa seuraava kappale ääneen koko ryhmälle, niin en suostu, koska ääneen lukeminen oli ala-asteella ok mutta ei mielestäni yliopistossa. Kaverit häpeilee mun käytöstä, mutt mä en näe siihen syytä.[/
Minulla on tätä samaa, ja se on noloa aikuisella, esimiesasemassa olevalla ihmisellä. Jos konserteissa kehotetaan lyömään käsiä yhteen, kaikki mukaan! - ei. Jos tilaisuudessa on esim. taukojumppa tai toiminnallinen osuus - ei. Minä en nouse ylös ja ravistele käsiäni ilmassa. Pelkään, että kaupan kassalla minua pyydetään avaamaan kassini- en avaisi. Muuten olen lainkuuliainen ihminen, mutta jotkut kyykyttämis- tai pompottamisyritykset plus nämä Kaikki yhdessä! -jutut vain tökkii.
Noloa on vaikuttaa huomionhakuiselta, pikkumaiselta tai ilonpilaajalta. Mutta joskus vain -ei.
Sama. Jos on kyltti, että äläl tee sitä ja sitä tässä, kyllä tekee mieli tehdä, ihan uhallakin!
Olette lapsellisia. Aikuiset noudattaa yhteisiä sääntöjä.
Ei noudata jos ne on keksinyt joku semmonen tollo joka ei osaa soveltaa tarvittaessa. Esim. Punaisissa valoissa odottaminen vaikka ei muita näy yhtään missään
Vierailija kirjoitti:
Olen alkoholisti ja haen reippaasti samasta kaupasta joka päivä sidukat. Varmaan minulla on kaupassa jokin lempinimi, sidukkaämmä tms. Omistaja joskus keskustelee aiheesta käyt täällä usein. No, jos paranen, en käy lainkaan.
Alkoholismi on valinta, ei sairaus. En nolostele sanoa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Syön "väärinpäin" eli haarukka oikeassa kädessä ja veitsi vasemmassa. Jotkut eivät huomaa ja ne jotka sitten huomaavat, huomauttavat sen olevan sivistymätöntä.
Olen oikeakätinen, en ymmärrä miksi mun pitäisi käyttää huonompaa kättäni syömiseen?
Röyhtäily. Tulee niin spontaanisti ettei sille voi mitään. Pyydän vain anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkoholisti ja haen reippaasti samasta kaupasta joka päivä sidukat. Varmaan minulla on kaupassa jokin lempinimi, sidukkaämmä tms. Omistaja joskus keskustelee aiheesta käyt täällä usein. No, jos paranen, en käy lainkaan.
Alkoholismi on valinta, ei sairaus. En nolostele sanoa tätä.
Addiktiot ovat keino hallita henkistä tuskaa. En nolostele sanoa tätä.
Likaiset haisevat alushousut.. haju leviää kun vähänkin aukasee jalkoja
Shitillä käynti esim työpaikan vessassa jos on hätä.
En häpeä pienituloisuuttani enkä sitä, että en näytä rikkaalta eikä kotini ole ylellinen.
Mulla on ollut seksiä vain yhden miehen kanssa.