Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?

Vierailija
18.01.2018 |

Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?

Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!

Kommentit (576)

Vierailija
421/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen levyjä täysillä kun siivoan. Rakastan kaunista kotiani yli kaiken. Meillä on paljon antiikkikalusteita joita pitää killotta Pledillä. Kullattuja peilejä ja vain aitoja mattoja ja perittyjä pöytiä ja kullanvärisiä tarjoiluvaunuja. Pidän mielelläni isoja kutsuja. Käytän helteellä kellomaista tylli- minihametta. Mulla on täyspitkä tumma tukka. Olen hiukkasen onnellinen kun nyt ole eläkkeellä, mahtavaa, saa tehdä mitä tykkään.Rakastan miestäni ja lapsia ja lapsenlapsia. Jos en näe heitä vähään aikaan ,kerään sänkyyn paljon ihania pehmolelua ja juttelen niille. Kerron siitä myös sille nuorimmalle, kuinka minulla on heitä joskus ikävä. Autoani rakastan myös, se vie minut rakkaitteni luokse. Olen ihan hupsu mummi ja soitan" Aatsipopppaa pojat teki soppaa" ym. Eikä hävetä. Hop-Lop on paras.!! Antti Tuiskua: Rahan takkii..

Vierailija
422/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nukkekoti. Nukkeja siellä ei tosin ole eikä tule, kunhan sisustelen. Olen kohta 35v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä isojen tavaroiden kuljettamista kadulla/bussissa, enkä häpeä jos puhun vähän liian kovaa yleisillä paikoilla tai jos käyttäydyn välillä vähän lapsekkaan innostuneesti ja uteliaasti. En häpeä sitä, että olen todella lyhyt. En häpeä, että olen vahingossa tullut raskaaksi ja piti tehdä abortti.

Vierailija
424/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 v akateeminen nainen ja rakastan pelata pleikkaa. Myös mieheni kanssa. Emme varsinaisesti ole japanihörhöjä, mutta katsomme joskus myös animea :). Ah! Paras tapa viettää iltoja.

Vierailija
425/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vitsi, että ootte niin uniikkeja ja upeita, kun ette häpeä mitään <3 <3 <3

/sarkasmi

Vierailija
426/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että...

..mulla on iso perhe

..olen ollut joskus hyvin masentunut

... rakastan nukkumista ja kiireetön elämä on mun tavoite

Vierailija
427/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteeni Citymarketista tai Tokmannilta. Niiden vaatteet on minusta ihan tarpeeksi hyvän näköisiä, ei paljon kiinnosta eikä ole aikaakaan käydä missään muissa kaupoissa. Ostan huonekalut jostain Sotkasta tai Jyskistä. Toiset haukkuu kun Ikea-mööpelit on noloja ja halpoja, mutta minusta ne taas ovat oikein erityistapaus, yleensä minulla ei ole mitään niin hienoa, kuin Ikea-huonekalut =). Olen muuten ns. varakas.

Vierailija
428/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jos on vaikka hieman multaa kynsien alla mutaa ulkovaatteissa. Kuuluu omaan alaan ja hulluksi tulisi jos pitäisi jokaisen pikku lian takia olla fanaattinen. Kai sitä pitäisi sitten hävetä.

Vierailija
429/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen käyttämään kannabista hautaani saakka. Hyi häpeä) ollaan sentään Suomessa.

Vierailija
430/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laiska ajaan säärikarvoja ja välillä ne saattaa rehottaa. Eikä kiinnosta tippaakaan jos on töissä nilkat paljastavat housut ja sänki/karvat vilkkuu.

Vierailija
431/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän prostitutioitujen palveluja.

Vierailija
432/576 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te suoraanpuhujat; kestättekö sen mikäli teille sanotaan samalla lailla asiat suoraan päin naamaa? Omassa lähipiirissä olen huomannut sen, että nämä totuudentorvet suuttuvat mikäli heille antaa samalla mitalla takaisin.

Ärsyynnyn, jos minulle ei sanota takaisin. Syntyy tunne, että toinen jää hautomaan asiaa pään sisäänsä, mahdollisesti punoen jotain "kostoa" sopivan tilaisuuden varalle. Sellaisesta tulee jotenkin kiero fiilis. Sen vuoksi toivon suoraa puhetta. Toki voin hetkeksi loukkaantuakin ja laukoa takaisin sanomiseen takaisin, mutta se kuuluu asiaan ja on joka tapauksessa parempi tilanne kuin arvuutteluleikit tuppisuun kanssa.

Vierailija
433/576 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hävetkö masennusta. Mielenterveysongelmissa ei ole mitään hävettävää.

Itse tykkään todella paljon sarjakuvista, luen niitä ja keräilen. En häpeä, koska rakastan harrastustani, vaikka joidenkin mielestä se on lapsellista. Toisaalta ne sarjakuvat eivät ole mangaa taikka Marvel/DC mättöä.

Vierailija
434/576 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te suoraanpuhujat; kestättekö sen mikäli teille sanotaan samalla lailla asiat suoraan päin naamaa? Omassa lähipiirissä olen huomannut sen, että nämä totuudentorvet suuttuvat mikäli heille antaa samalla mitalla takaisin.

Ärsyynnyn, jos minulle ei sanota takaisin. Syntyy tunne, että toinen jää hautomaan asiaa pään sisäänsä, mahdollisesti punoen jotain "kostoa" sopivan tilaisuuden varalle. Sellaisesta tulee jotenkin kiero fiilis. Sen vuoksi toivon suoraa puhetta. Toki voin hetkeksi loukkaantuakin ja laukoa takaisin sanomiseen takaisin, mutta se kuuluu asiaan ja on joka tapauksessa parempi tilanne kuin arvuutteluleikit tuppisuun kanssa.

Jos joku on niin tökerö, että keljuilee minulle, en taatusti alennu samalle tasolle ja ala kiistelemään. Miettiköön sanomisiaan vaikka loppuikänsä.

Vierailija
435/576 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin nauttimista lasten aikana.

Vierailija
436/576 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 ja mulla on edelleen pitkä tukka. Vaikka kuulemma tässä iässä pitäs jo olla "aikuisempi" ja "aikuisilla" on lyhyet hiukset. 

Vierailija
437/576 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi.

Vierailija
438/576 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli kolmekymppinen yliopisto-opiskelija. En nyt tiedä, pitäisikö sitä hävetä, mutta eihän tämä ollut ihan se, mistä haaveilin... Olen kuitenkin selvinnyt vaikeasta lapsuudesta ja nuoruudesta, monesta läheisen sairaudesta ja sain vielä perheellisenä opiskelupaikan, johon valittiin muutama prosentti hakijoista. Voisin olla myös pitkäaikaistyötön.

Tämähän on melkein kuin minun elämästäni

Vierailija
439/576 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan sätkäröökiä. Sinänsä outoa, koska pidän tapaa tosi valkoroskaisena ja typeränä, mutta teen sitä silti itse. En jaksa välittää mitä muut tästä miettii, vaikka lähipiirikin alkaa olla jo lähes kokonaan savuton.

Toinen on liika alkoholinkäyttö vapaa-ajalla. En aiheuta sillä harmia muille kuin itselleni, niin en jaksa sitäkään hävetä vaikka varmaan pitäisi.

Pulkanlaskemiset ja muut "lasten jutut" ei ole minusta noloja ollenkaan, sopii aivan hyvin myös aikuisten huviksi. Minulla ei ole lapsia, mutta kävisin mielelläni pulkkamäessä jos vain olisi sellainen kohtuullisen matkan päässä.

Vierailija
440/576 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisen ryyppyillan jälkeen tosi väkevälle vanhalle viinalle. Silti meen normaalisti asioille seuraavana päivänä. Sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme