Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?
Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?
Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!
Kommentit (576)
Keräilen pehmoleluja ja väritän värityskirjoja. Pehmolelut vaan on ihania ja värittäminen rentouttaa.
Olen 27v nainen.
Kävellen liikkeellä ollessani odotan aina punaisissa valoissa ja ylitän kadun vihreillä vaikka molemmilta puolilta tunkee väkeä punaisia päin.
Asun kaupungin vuokrakämpässä eikä mulla ole autoa. Enkä häpeä yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Eri paria olevat sukat
Lautasen nuoleminen
Rintaliivittömyys
Kynsien pureminen
En välitä tahroista vaatteissa (riippuu toki määrästä ja laadusta, mutta jos kotona tai töissä vaatteet likaantuu, menen silti asioille vaihtamatta välillä vaatteita)
Kasa erilaisia heijastimia vaatteissa
Otsalamppu
Käytän mieluummin jonkinlaista koululaukkua/-reppua kuin käsilaukkua
Harmaantumista (ihan näkyvää reipasta harmaantumista, vaikka olen alle 30..)
Katsotaan puolison kanssa paljon elokuvia, lähes joka päivä, itse katson myös animaatioita sekä animea
Olen luottotiedoton (ihan itse mokattu ja ihan kohta velka takaisin maksettu, jes!)
Katsomme paljon p ornoa ja keskustelemme seksistä hyvin avoimesti
Heitämme p askaa läppää ja ivailemme toisillemme ihmisten ilmoillakin
En paljoa työpaikan kahvipöydässä kilpaile äänenvoimakkuudella = minut leimataan herkästi mielipiteettömäksi ja ujoksi ("kyllä minua hävettäis olla tuollainen hissukka!"), mutta todellisuudessa olen hirmu avoin ja rehellinen ihminen sekä omaan vahvojakin mielipiteitä.
Ootko sä niitä ihmisiä joiden tarvii joka tilanteessa korostaa kun he on niin erilaisia, koska tavikset on vaan niiiiiin tylsiä.
Anaaliseksin ehdottamista uudelle daamille deiteilläni.
Että olen ns. valkoinen heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Asun kaupungin vuokrakämpässä eikä mulla ole autoa. Enkä häpeä yhtään!
Ok, oot vaan sitten pelkästään nolo ..
Vierailija kirjoitti:
Nukun alasti kaverimiehen vieressä, ilman mitään seksuaalista toimintaa. Jos siis yövytään harrastusillan jälkeen samassa huoneessa. Mitään ei ole välillämme koskaan tapahtunut, mutta hänen puolisonsa flippaisi, jos tietäisi tästä. Ai miksi alasti? Koska niin nukun kotonakin.
Tuu jo ulos kaapista!
Olen oman tieni kulkija, en seurustele akkojen kanssa, en pidä naisista vaikka olen itsekin nainen. Pidän yksin olosta.
Vierailija kirjoitti:
Käytän prostitutioitujen palveluja.
Sama. Maksullisen antama kyyti on niin paljon parempaa. Ammattilainen on osaaja tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri paria olevat sukat
Lautasen nuoleminen
Rintaliivittömyys
Kynsien pureminen
En välitä tahroista vaatteissa (riippuu toki määrästä ja laadusta, mutta jos kotona tai töissä vaatteet likaantuu, menen silti asioille vaihtamatta välillä vaatteita)
Kasa erilaisia heijastimia vaatteissa
Otsalamppu
Käytän mieluummin jonkinlaista koululaukkua/-reppua kuin käsilaukkua
Harmaantumista (ihan näkyvää reipasta harmaantumista, vaikka olen alle 30..)
Katsotaan puolison kanssa paljon elokuvia, lähes joka päivä, itse katson myös animaatioita sekä animea
Olen luottotiedoton (ihan itse mokattu ja ihan kohta velka takaisin maksettu, jes!)
Katsomme paljon p ornoa ja keskustelemme seksistä hyvin avoimesti
Heitämme p askaa läppää ja ivailemme toisillemme ihmisten ilmoillakin
En paljoa työpaikan kahvipöydässä kilpaile äänenvoimakkuudella = minut leimataan herkästi mielipiteettömäksi ja ujoksi ("kyllä minua hävettäis olla tuollainen hissukka!"), mutta todellisuudessa olen hirmu avoin ja rehellinen ihminen sekä omaan vahvojakin mielipiteitä.
Ootko sä niitä ihmisiä joiden tarvii joka tilanteessa korostaa kun he on niin erilaisia, koska tavikset on vaan niiiiiin tylsiä.
Ja päättelit näin... mistä? Elämäni on niin mielikuvituksetonta ja jopa tylsää about kaikkiin verrattuna ja kaikkien mielestä (koska en käy oikeastaan missään tai harrastele mitään ihmeempää), että ei elämäni tai minun "erilaisuuteni" ole edes small talkin arvoista :-) Työkaverini on tuollainen mainitsemasi. Messuaa kovaan ääneen omista arjen erikoisuuksistaan ja aina on eri mieltä kuin valtaväestö tai vieruskaveri.
Olen yli nelikymppinen grungetyttö. Ulkonäköni ja pukeutumiseni ovat sen mukaisia. Viime kesänä hilluin yksin Alice in Chainsin keikalla Ruotsissa, ensi kesänä Helsingissä. Minusta jokainen saa näyttää miltä lystää ja tykätä siitä mistä tykkää.
Käytän minihameita ilman pikkareita ja pyllin aika estoitta baareissa, kaupungilla, jne
Vierailija kirjoitti:
En häpeä sitä, että olen VÄHÄPUHEINEN. Nimenomaan se, ENKÄ UJO. Ottaa päähän, kun minua sanotaan ujoksi. En arastele ihmisiä vaan runsas puheen suoltaminen ei kertakaikkiaan luonnistu, edes tuttujen tai läheisten kanssa.
Sama. Paitsi että minulta onnistuisi mutta en halua.
Rikoskomisario puhui jäävuoren huipusta. Se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon asiat suoraan. Olen asperger.
Tuo ei johdu aspergerista vaan on oma valinta sanoa asiat suoraan. Älä piiloudu diagnoosisi taakse.
T: toinen asperger
Suoraan puhuminen ei ola pahe, vaan hyve.
Totuus on hyve. Valehtelu on pahe.
t. Ei ole aspergeriä.
Minulla on suhde varattuun mieheen. Mies asuu pienemmällä paikkakunnalla ja käy töissä kaupungissa jossa asun. Vaimo ja lapset pienellä paikkakunnalla. Kaupungissa ollaan kuin pariskunta. En häpeile asiaa yhtään. Olen laittanut kuvia hänen kanssa jopa instagramiin ja facebookiin, ollaan kuin pariskunta.
Syön "väärinpäin" eli haarukka oikeassa kädessä ja veitsi vasemmassa. Jotkut eivät huomaa ja ne jotka sitten huomaavat, huomauttavat sen olevan sivistymätöntä.
Noloa ja säälittävää sinä pirtsakka ja lapsenmielisyydestäsi kynsin hampain kiinni pitävä haahka.
Itse en hävennyt, vaikka sysäsin mun muijaa takaapäin Ikean tavaratalon varastossa. Ei haitannut, vaikka jotkut katsoivat.