Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?

Vierailija
18.01.2018 |

Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?

Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!

Kommentit (576)

Vierailija
481/576 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?

Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!

Noloa ja säälittävää sinä pirtsakka ja lapsenmielisyydestäsi kynsin hampain kiinni pitävä haahka.

Itse en hävennyt, vaikka sysäsin mun muijaa takaapäin Ikean tavaratalon varastossa. Ei haitannut, vaikka jotkut katsoivat.

Vierailija
482/576 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen pehmoleluja ja väritän värityskirjoja. Pehmolelut vaan on ihania ja värittäminen rentouttaa. 

Olen 27v nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/576 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellen liikkeellä ollessani odotan aina punaisissa valoissa ja ylitän kadun vihreillä vaikka molemmilta puolilta tunkee väkeä punaisia päin.

Vierailija
484/576 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungin vuokrakämpässä eikä mulla ole autoa. Enkä häpeä yhtään!

Vierailija
485/576 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri paria olevat sukat

Lautasen nuoleminen

Rintaliivittömyys

Kynsien pureminen

En välitä tahroista vaatteissa (riippuu toki määrästä ja laadusta, mutta jos kotona tai töissä vaatteet likaantuu, menen silti asioille vaihtamatta välillä vaatteita)

Kasa erilaisia heijastimia vaatteissa

Otsalamppu

Käytän mieluummin jonkinlaista koululaukkua/-reppua kuin käsilaukkua

Harmaantumista (ihan näkyvää reipasta harmaantumista, vaikka olen alle 30..)

Katsotaan puolison kanssa paljon elokuvia, lähes joka päivä, itse katson myös animaatioita sekä animea

Olen luottotiedoton (ihan itse mokattu ja ihan kohta velka takaisin maksettu, jes!)

Katsomme paljon p ornoa ja keskustelemme seksistä hyvin avoimesti

Heitämme p askaa läppää ja ivailemme toisillemme ihmisten ilmoillakin

En paljoa työpaikan kahvipöydässä kilpaile äänenvoimakkuudella = minut leimataan herkästi mielipiteettömäksi ja ujoksi ("kyllä minua hävettäis olla tuollainen hissukka!"), mutta todellisuudessa olen hirmu avoin ja rehellinen ihminen sekä omaan vahvojakin mielipiteitä.

Ootko sä niitä ihmisiä joiden tarvii joka tilanteessa korostaa kun he on niin erilaisia, koska tavikset on vaan niiiiiin tylsiä.

Vierailija
486/576 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksin ehdottamista uudelle daamille deiteilläni.

Vierailija
487/576 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ns. valkoinen heteromies.

Vierailija
488/576 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kaupungin vuokrakämpässä eikä mulla ole autoa. Enkä häpeä yhtään!

Ok, oot vaan sitten pelkästään nolo ..

Vierailija
489/576 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun alasti kaverimiehen vieressä, ilman mitään seksuaalista toimintaa. Jos siis yövytään harrastusillan jälkeen samassa huoneessa. Mitään ei ole välillämme koskaan tapahtunut, mutta hänen puolisonsa flippaisi, jos tietäisi tästä. Ai miksi alasti? Koska niin nukun kotonakin.

Tuu jo ulos kaapista!

Vierailija
490/576 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oman tieni kulkija, en seurustele akkojen kanssa, en pidä naisista vaikka olen itsekin nainen. Pidän yksin olosta.

Vierailija
491/576 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän prostitutioitujen palveluja.

Sama. Maksullisen antama kyyti on niin paljon parempaa. Ammattilainen on osaaja tässäkin asiassa. 

Vierailija
492/576 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri paria olevat sukat

Lautasen nuoleminen

Rintaliivittömyys

Kynsien pureminen

En välitä tahroista vaatteissa (riippuu toki määrästä ja laadusta, mutta jos kotona tai töissä vaatteet likaantuu, menen silti asioille vaihtamatta välillä vaatteita)

Kasa erilaisia heijastimia vaatteissa

Otsalamppu

Käytän mieluummin jonkinlaista koululaukkua/-reppua kuin käsilaukkua

Harmaantumista (ihan näkyvää reipasta harmaantumista, vaikka olen alle 30..)

Katsotaan puolison kanssa paljon elokuvia, lähes joka päivä, itse katson myös animaatioita sekä animea

Olen luottotiedoton (ihan itse mokattu ja ihan kohta velka takaisin maksettu, jes!)

Katsomme paljon p ornoa ja keskustelemme seksistä hyvin avoimesti

Heitämme p askaa läppää ja ivailemme toisillemme ihmisten ilmoillakin

En paljoa työpaikan kahvipöydässä kilpaile äänenvoimakkuudella = minut leimataan herkästi mielipiteettömäksi ja ujoksi ("kyllä minua hävettäis olla tuollainen hissukka!"), mutta todellisuudessa olen hirmu avoin ja rehellinen ihminen sekä omaan vahvojakin mielipiteitä.

Ootko sä niitä ihmisiä joiden tarvii joka tilanteessa korostaa kun he on niin erilaisia, koska tavikset on vaan niiiiiin tylsiä.

Ja päättelit näin... mistä? Elämäni on niin mielikuvituksetonta ja jopa tylsää about kaikkiin verrattuna ja kaikkien mielestä (koska en käy oikeastaan missään tai harrastele mitään ihmeempää), että ei elämäni tai minun "erilaisuuteni" ole edes small talkin arvoista :-) Työkaverini on tuollainen mainitsemasi. Messuaa kovaan ääneen omista arjen erikoisuuksistaan ja aina on eri mieltä kuin valtaväestö tai vieruskaveri.

Vierailija
493/576 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli nelikymppinen grungetyttö. Ulkonäköni ja pukeutumiseni ovat sen mukaisia. Viime kesänä hilluin yksin Alice in Chainsin keikalla Ruotsissa, ensi kesänä Helsingissä. Minusta jokainen saa näyttää miltä lystää ja tykätä siitä mistä tykkää.

Vierailija
494/576 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän minihameita ilman pikkareita ja pyllin aika estoitta baareissa, kaupungilla, jne

Vierailija
495/576 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häpeä sitä, että olen VÄHÄPUHEINEN. Nimenomaan se, ENKÄ UJO. Ottaa päähän, kun minua sanotaan ujoksi. En arastele ihmisiä vaan runsas puheen suoltaminen ei kertakaikkiaan luonnistu, edes tuttujen tai läheisten kanssa.

Sama. Paitsi että minulta onnistuisi mutta en halua.

Vierailija
496/576 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoskomisario puhui jäävuoren huipusta. Se.

Vierailija
497/576 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon asiat suoraan. Olen asperger.

Tuo ei johdu aspergerista vaan on oma valinta sanoa asiat suoraan. Älä piiloudu diagnoosisi taakse.

T: toinen asperger

Suoraan puhuminen ei ola pahe, vaan hyve.

Totuus on hyve. Valehtelu on pahe.

t. Ei ole aspergeriä.

Vierailija
498/576 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa laittaa hiuksiani

Vierailija
499/576 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhde varattuun mieheen. Mies asuu pienemmällä paikkakunnalla ja käy töissä kaupungissa jossa asun. Vaimo ja lapset pienellä paikkakunnalla. Kaupungissa ollaan kuin pariskunta. En häpeile asiaa yhtään. Olen laittanut kuvia hänen kanssa jopa instagramiin ja facebookiin, ollaan kuin pariskunta.

Vierailija
500/576 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön "väärinpäin" eli haarukka oikeassa kädessä ja veitsi vasemmassa. Jotkut eivät huomaa ja ne jotka sitten huomaavat, huomauttavat sen olevan sivistymätöntä.