Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?

Vierailija
18.01.2018 |

Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?

Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!

Kommentit (576)

Vierailija
381/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn suoraan epäselvistä asioista, vaikka saatankin siksi antaa itsestäni tyhmän/tietämättömän kuvan. Pukeudun juuri sellaisiin vaatteisiin kuin haluan. Joskus minulle niistä kuittaillaan, mutta en häpeä. En häpeä myöskään tanssia täysiä bileissä ja konserteissa. Usein suomalaiset tuntuvat ujoilta tanssimisen suhteen

Olet hieno ihminen, osaat irrotella.

Vierailija
382/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on malli ja piereskelemme yhdessä, ihan normaalia elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Saan naisen kanssa siemensyöksyn alle 10 sekunnissa.

Kaikki naiset tähän mennessä ovat olleet asioista haltioissaan, kun olen sanonut heille et ”yleensä kestän tuntikausia, mut sä oot vaan niin kuuma et huh huh”

kandeisko kuitenkin vahan tumputtaa ennenkuin paaset tositoimiin, ettei heti ruiskahda. tuo kertoo vaan, etta oot tosi harvoin hommissa!!

Vierailija
384/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on malli ja piereskelemme yhdessä, ihan normaalia elämää.

Kaikki ihmiset piereskelee! Tosiaan normaalia!

Vierailija
385/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattini on yleisesti sellainen vähän nolo/huonosti palkattu eikä hehkutusta kerää. Kukaan ei oikein kehtaa sanoa olevansa kunnallinen pph.

Itse taas rakastan työtäni ja ylpeilen sillä, vaikka se olisikin muista noloa.

Vierailija
386/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään reality-hömpästä. Ei edes hävetä.

Vierailija
387/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ns. rotta, eli elän yhteiskunnan avustuksilla enkä maksa tietyistä palveluista euroakaan. Minusta ei ikinä näkisi tätä päällepäin, olen siististi pukeutuva, huoliteltu nainen. Lähipiirini ei myöskään uskoisi tätä minusta, koska tuntevat minut korkeamoraalisena ja vastuuntuntoisena ihmisenä. No, totuus onkin jotain ihan muuta...

E

Miten lähipiirisi ei tiedä että elät tuilla? Mistä he luulevat sun saavan rahaa, onko sulla joku keksitty valetyöpaikka vai mitä selität tekeväsi?

-kyselee utelias ulla 

Vierailija
388/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismiani. Päivittäin menee menee ainakin 12 bisseä ja aamuisin käyn ostamassa kaupasta 3-6 siideriä joita tissuttelen salaa töissä.

Vierailija
389/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn jos en tajua, pelaan Pokemon Gota, katselen tositv-ohjelmia.

Vierailija
390/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en häpeä rintojeni ja nännieni luonnollista muotoa, joka joskus paidan alta näkyy, tai sitä että ne heiluu juostessa.

En häpeä meikittömiä kasvojani.

Tarkoituksenani ei ole sanoa, että olen uniikki lumihiutale kun en käytä rintsikoita. Nää on vain asioita, joita useimpien mielestä pitää hävetä.

Olet silti uniikki, voin myöntää sen "arvon" sinulle neiti.

t.mies

Vierailija
391/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kaupungin yhdessä kalleimmista talossa. Löntystelen pihalla ihan karmeissa 10v vanhoissa rytkyissä, usein kylpytakissa. Useimmiten ilman meikkiä.

Toisaalta saatan olla ihan törkeän laitettu uusissa merkkivaatteissani.

Skaalani on siis laaja. Ahdistaisi, jos aina pitäisi olla viimeisen päälle.

Vierailija
392/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudassa oleva luu kirjoitti:

Hautaan luita maahan. Lähipiiri pitänyt todella outona, ja siksi en tätä uusille tuttavuuksille paljasta. Kertokaa onko noloa?

öö siis mistä helvetistä edes löydät luita haudattavaks?

Vierailija
393/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn jos en tajua, pelaan Pokemon Gota, katselen tositv-ohjelmia.

Mäkin pelaan Pokemon Go:ta, enkä edes tajuu hävetä sitä. :) Välillä joku työkaveri tai tuttu ihmettelee tai hämmentyy, kun puhun pelaamisesta ihan häpeilemättä. Musta tuntuu, että ihmisillä on vähän väärä mielikuva, jos eivät itse pelaa.

Vierailija
394/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en häpeä rintojeni ja nännieni luonnollista muotoa, joka joskus paidan alta näkyy, tai sitä että ne heiluu juostessa.

En häpeä meikittömiä kasvojani.

Mulla sama juttu heppini kanssa. Vaatteiden alta välillä pullottaa tai heiluu, mutta luonnollistahan se on.

m32

Vierailija
395/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltelyarpia. Olin nuorena viiltelijä, ja siihen aikaan asia oli useimmille ihmisille tosi outo. Välillä joutui selittelemään, että ei, en ole yrittänyt itsaria, ei en olen huumeidenkäyttäjä, jne. Kärsin vai ahdistuksesta ja oman tilan ja kontrollin puutteesta (minulla oli hyvin kontrolloivat vahvemmat). Nykyään en en jaksa niitä hävetä, nehän ovat vain elettyä elämää ja siitä on paljon aikaa.

Vierailija
396/576 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiltelyarpia. Olin nuorena viiltelijä, ja siihen aikaan asia oli useimmille ihmisille tosi outo. Välillä joutui selittelemään, että ei, en ole yrittänyt itsaria, ei en olen huumeidenkäyttäjä, jne. Kärsin vai ahdistuksesta ja oman tilan ja kontrollin puutteesta (minulla oli hyvin kontrolloivat vahvemmat). Nykyään en en jaksa niitä hävetä, nehän ovat vain elettyä elämää ja siitä on paljon aikaa.

*vain, *vanhemmat. Sorry

Vierailija
397/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te suoraanpuhujat; kestättekö sen mikäli teille sanotaan samalla lailla asiat suoraan päin naamaa? Omassa lähipiirissä olen huomannut sen, että nämä totuudentorvet suuttuvat mikäli heille antaa samalla mitalla takaisin.

Vierailija
398/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon asiat suoraan. Olen asperger.

Tuo ei johdu aspergerista vaan on oma valinta sanoa asiat suoraan. Älä piiloudu diagnoosisi taakse.

T: toinen asperger

Osa meistä sanoo suoraan tahtomattaankin ja toiset voivat käyttää harkintaa. Meitä on aikas eritasoinen ja kirjava joukko, joten ei voi yleistää mihinkään suuntaan.

T: kolmas asperger

Vierailija
399/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te suoraanpuhujat; kestättekö sen mikäli teille sanotaan samalla lailla asiat suoraan päin naamaa? Omassa lähipiirissä olen huomannut sen, että nämä totuudentorvet suuttuvat mikäli heille antaa samalla mitalla takaisin.

Niin ja miksi aina kun "sanotaan asiat suoraan", se on jotain negatiivista?

Kokevatko "suoraanpuhujat" yhtä lailla velvollisuudekseen töräytellä kaikki hyvät asiat, mitä näkevät? "Nyt on pakko sanoa, että hoidit tämän asian hienosti!" "Asuvalintasi on tosi onnistunut!" "Hei rouva, onpa sinulla hyvin käyttäytyvät lapset!" "Hei kattokaa kaverit, ihanat hiukset tolla!"

Vierailija
400/576 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei hävetä tankeroaksentti englantia puhuessa! Eikä se, etten tiedä kaikkia sanoja.

Suomalaiset usein nolostelevat, että juuri suomalaiset ovat niin surkeita puhumaan englantia. Höh. Todellisuudessa suomalaiset ovat maailman parhaimmistoa englantia vieraana kielenä puhuvista! Suomessa lähes jokainen osaa vähintään pikkuisen englantia. Esim. Keski-Euroopassa moni ei osaa sanaakaan. Paljon opiskellut suomalainen voi olla parempi englannissa kuin vähemmän keskittynyt natiiviamerikkalainen.

Ja aksentti. Kuka muu häpeää aksenttiaan kuin suomalaiset? Miksi muka olisi hurmaavaa vääntää englantia ranskalaisittain, mutta junttia suomalaisittain? Voimme olla ihan ylpeitä tästä erityisestä, eksoottisesta maailman äären maasta ja kielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan