Ostin maanantaina nettikirppis myyjältä mutta hänestä ei ole kuulunut eikä tuotetta näkynyt
Siis maksoin tuotteen heti kun tuotteen ostaessani tuli automaattisesti myyjän tilinumero mihin voi maksaa niin kauanko odotan ennen kuin alkaan kyselemään myyjältä ostamani tuotteen perään?
Kommentit (22)
Korkeintaan ensi viikolla, hyvä jos on ehtinyt edes lähettämään tällä viikolla, kukaan juokse heti paketti ojossa postittamaan.
Ota nyt ensimmäiseksi yhteyttä myyjään viestillä. Voihan olla vaikka sairastapaus tms. On kuitenkin muutama päivä mennyt vasta.
Laittaisin maanantaina viestiä ja kysyisin onko hän ehtinyt postittaa. Jos olet tämän viikon maanantaina maksanut ja myyjällä ei ole tapana postitella kovin usein, on hyvin mahdollista että hän on laittanut tuotteen postiin vasta esimerkiksi eilen tai tänään. Laitoitko myyjälle muuten edes viestiä että olet maksanut? Kaikilla ei ole käytössä ilmoituksia mobiilipankissa.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin maanantaina viestiä ja kysyisin onko hän ehtinyt postittaa. Jos olet tämän viikon maanantaina maksanut ja myyjällä ei ole tapana postitella kovin usein, on hyvin mahdollista että hän on laittanut tuotteen postiin vasta esimerkiksi eilen tai tänään. Laitoitko myyjälle muuten edes viestiä että olet maksanut? Kaikilla ei ole käytössä ilmoituksia mobiilipankissa.
Kaikilla ei ole edes mobiilipankkia käytössä.
Ostit varmaan huutonetistä, kun tuli automaattiset maksutiedot. Katso onko siellä tietoa, kertooko myyjä jotain postitustahdistaan.
Maksoit tiistaina jos et maksanut ennen klo 16
maksu saajalle ehkä ke tai to
postitus to pe
sitten ensi viikolla sulla
posyi vie viikon
Eli ap on maksanut mutta ei ole ollut yhteydessä myyjään. Vertaiskauppa ei valitettavasti aina toimi ilman kontaktia vastapuoleen, koska kyse ei ole verkkokaupasta. Jatkossa on hyvä tapa laittaa maksun jälkeen myyjälle viesti, jossa ilmoitat hoitaneesi maksun ja samalla voi kysyä myös myyjän postitusaikataulusta, jos myyjällä ei ole jo ilmoituksessa ollut tietoa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap on maksanut mutta ei ole ollut yhteydessä myyjään. Vertaiskauppa ei valitettavasti aina toimi ilman kontaktia vastapuoleen, koska kyse ei ole verkkokaupasta. Jatkossa on hyvä tapa laittaa maksun jälkeen myyjälle viesti, jossa ilmoitat hoitaneesi maksun ja samalla voi kysyä myös myyjän postitusaikataulusta, jos myyjällä ei ole jo ilmoituksessa ollut tietoa siitä.
Laitoin kyllä heti tuotteen maksettuani myyjälle sähköpostin että olen maksanut tuotteen. ap
Hohh hohh hoijaa näitä aloituksia, joo, maksoin tuotteen, mut ei oo tullut vielä.
Sanonko nyt suoraan, eikä tulekaan.
Sinne meni sun rahasi 🤣🤣
Erikoisia myyjiä on jos postittelevat miten sattuu. Itse postitan viimeistään seuraavana päivänä, kun maksu näkyy.
Luulempa että sinua aloittaja on huijattu.
Asiakas osti tuotteen minulta maanantaina ja maksoi tililleni samantien, suoritus tosin näkyi vasta tiistaina. Postitin tuotteen (paksu kirje, mutta ei paketti) tiistaina. Lähetys lähti matkaan keskiviikkona ja on siitä 5 arkipäivän kuluttua jaettavissa vastaanottajalle eli vastaanottaja saa sen ensiviikon perjantaina, koska torstaina ei jaeta kirjepostia.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia myyjiä on jos postittelevat miten sattuu. Itse postitan viimeistään seuraavana päivänä, kun maksu näkyy.
Kaikki ei asukaan ihan Postin vieressä. Meiltä matkaa 25 km lähimpään Postiin eli vien sitten kun on muutakin asiaa. Toki kerron tästä kyllä aina ostajalle.
Mutta joka tapauksessa ei kukaan oleta, että pakettia kiikutetaan postiin heti, kyllä siihenkin saa oman aikansa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin sinä postitat. Jollain muulla voi olla se kuuluisa oma elämä, eikä trokaaminen nettikirppareilla ole päätyö vaan postitusta hoidetaan kauppareissujen tai muiden asioiden yhteydessä silloin kun ehditään ja se on käytännöllistä. Minulla on postin piste muutaman kilometrin päässä ja jos minulla ei ole muuta asiaa sinne suuntaan, en lähde kiikuttamaan tavaraa postiin ''viimeistään seuraavana päivänä''. Se että myyjä ei juokse salamana postittamaan ei tarkoita että myyjä on huijari.
Miljonääri k-kauppias siellä taas trollaa kun ylihintaiset roinat jää marketin hyllyyn. Black friday oli kuulemma floppi.
Suomalaisilla maailman parhaat viestintävälineet käytössä ja sitten niillä vehkeillä ei sanota... yhtään... mitään?
Soittele perään, mutta luulenpa, että sinua on huijattu.