Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?
Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?
Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!
Kommentit (576)
Runkkaamista. Runkkaan paljon ja en sitä peittele vaan verhot auki vaan..naapuritalon muija tykkää katsella, kivaa...
En häpeä pullojen ja tölkkien keräämistä, vaikka olen aikuinen ja saan kuunnella huutelua ja kuittailua etenkin lapsilta ja nuorilta. Tiedän myös pari rumaa haukkumaniemä, joilla minua kutsutaan. Mielestäni teen ympäristön hyväksi työtä keräämällä kierrätyskelpoista materiaalia hyödynnettäväksi kaatopaikan sijaan. Erittäin pienituloisena saan myös ihan selvää taloudellista hyötyä pienestäkin keräyspussista. En piittaa, vaikka näen nuoren kassatytön inhon ilmeen ja näen hänen laittavan nopeasti hanskat käteen, kun näkee minut kassajonossa. Eivät tiedä, että käytän kerätessä käsineitä ja pesen kädet aina hyvin palautuksen jälkeen, mitä kaikki hienot asiakkaatkaan eivät aina tee.
Olen ollut kauan sinkkuna. Yleisesti sinkkuja enemmän tai vähemmän inhotaan. Isän puolen suvussa olen mustalammas.
Taaperon imettäminen (toki niin että rinta ei ole näkyvissä).
En ollenkaan ymmärrä, miksi niin luonnollista asiaa ilmeisesti jotkut katsovat kieroon. tai näin olen siis lähinnä netistä oppinut.
Minun mielestäni pienelle ihmislapselle luonnollinen maito on todellakin äidinmaito, ei prosessoitu, tehotuotettu lehmänmaito.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kauan sinkkuna. Yleisesti sinkkuja enemmän tai vähemmän inhotaan. Isän puolen suvussa olen mustalammas.
Kuka muka inhoaa sinkkuja? Sinun isäsi puolen suku?
Tein viime talvena pihalle lumiukon ja lumilyhdyn, yksin - ja oli hauskaa. Laitoin ihan varta vasten toppavaatteet päälle että ei vaatteet kastu kun möyrin hangessa. (Olen 40+ korkeasti koulutettu nainen.)
Äitini ikäisen naisen iskemistä. Harmi, että yritys kosahti, mutta elämä jatkuu 🌞
Hautaan luita maahan. Lähipiiri pitänyt todella outona, ja siksi en tätä uusille tuttavuuksille paljasta. Kertokaa onko noloa?
Olen ns. rotta, eli elän yhteiskunnan avustuksilla enkä maksa tietyistä palveluista euroakaan. Minusta ei ikinä näkisi tätä päällepäin, olen siististi pukeutuva, huoliteltu nainen. Lähipiirini ei myöskään uskoisi tätä minusta, koska tuntevat minut korkeamoraalisena ja vastuuntuntoisena ihmisenä. No, totuus onkin jotain ihan muuta...
Elän yhteiskunnan tuilla pääosin mielenterveysongelmien vuoksi, mutta osittain myös siksi, etten ole kiinnostunut tekemään töitä/opiskelemaan. Ei hävetä.
Matkustan aina pummilla kun pystyn, eli käytännössä kaikki paitsi bussimatkat ovat minulle ilmaisia. Jos tulee tarkastajat, otan sakkolapun vastaan ja revin sen myöhemmin. Ei hävetä.
En maksa kunnallisista terveyspalveluista euroakaan, revin vaan laskut, menevät ulosottoon niiden sakkojen ym. kaveriksi. Ei hävetä.
En kuitenkaan kuvittele olevani mikään kukkulan kuningas tai muihin verrattuna ylivertainen. Yritän vaan selviytyä pienillä tuloilla, ja laskin että tulee halvemmaksi olla maksamatta velkojaan, jos elää niin pienillä tuloilla ettei ulosotto pääse niihin käsiksi.
Ukko35 kirjoitti:
Saan naisen kanssa siemensyöksyn alle 10 sekunnissa.
Kaikki naiset tähän mennessä ovat olleet asioista haltioissaan, kun olen sanonut heille et ”yleensä kestän tuntikausia, mut sä oot vaan niin kuuma et huh huh”
Kyllä sä sitä asiaa sitten taidat kuitenkin hävetä, kun kerta valehtelet niille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Kaikki naiset tähän mennessä ovat olleet asioista haltioissaan, kun olen sanonut heille et ”yleensä kestän tuntikausia, mut sä oot vaan niin kuuma et huh huh”Kyllä sä sitä asiaa sitten taidat kuitenkin hävetä, kun kerta valehtelet niille naisille.
Enhän mä valehtele. Nainen kuin nainen on niin kuuma että kymmenen sekkaa riittää. Ruisks. Aah.
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Kaikki naiset tähän mennessä ovat olleet asioista haltioissaan, kun olen sanonut heille et ”yleensä kestän tuntikausia, mut sä oot vaan niin kuuma et huh huh”Kyllä sä sitä asiaa sitten taidat kuitenkin hävetä, kun kerta valehtelet niille naisille.
Enhän mä valehtele. Nainen kuin nainen on niin kuuma että kymmenen sekkaa riittää. Ruisks. Aah.
Itseäni rakastellessa käsirasvan ja nettivideoiden turvin jaksan vaikka puoli päivää.
Lapsellista sikailua töissä en häpeä. Olen töissä suuressa virastotalossa valvomossa ja tänään litistin erään ärsyttävän tyypin hissin ovien väliin ihan tahallaan vaikka se käytti kyynärsauvoja. Hitto että nauratti ja lähetin vielä videon sisäpiirille naurettavaksi. Tulee aika paljo kepposteltua vaikka työpaikkani ei sellaiseen sovellukkaan. Onneksi valvomon väki on aika rentoa.
Mä en häpeä rintojeni ja nännieni luonnollista muotoa, joka joskus paidan alta näkyy, tai sitä että ne heiluu juostessa.
En häpeä meikittömiä kasvojani.
Vierailija kirjoitti:
Mä en häpeä rintojeni ja nännieni luonnollista muotoa, joka joskus paidan alta näkyy, tai sitä että ne heiluu juostessa.
En häpeä meikittömiä kasvojani.
Tarkoituksenani ei ole sanoa, että olen uniikki lumihiutale kun en käytä rintsikoita. Nää on vain asioita, joita useimpien mielestä pitää hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista sikailua töissä en häpeä. Olen töissä suuressa virastotalossa valvomossa ja tänään litistin erään ärsyttävän tyypin hissin ovien väliin ihan tahallaan vaikka se käytti kyynärsauvoja. Hitto että nauratti ja lähetin vielä videon sisäpiirille naurettavaksi. Tulee aika paljo kepposteltua vaikka työpaikkani ei sellaiseen sovellukkaan. Onneksi valvomon väki on aika rentoa.
Tuohan on vaarallista touhua! Siinä voi käydä todella huonosti. Missä virastosssa olitkaan töissä teen kantelun esimiehellesi!
Asun ulkomailla ja suomalaista junttimaisuuttani en hapea! Taalla ollaan ystavallisia ja puheliaita ja mina kavelen huolettomasti naapurin rouvan ohi pysahtymatta (ennenkuulumatonta!) ja jos olen hyvalla tuulella saatan sanoa 'hello', mutta siina suurin mihin yleensa kykenen. Olen varmaan tosi RUDE, ihan kuuluisuuteen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon asiat suoraan. Olen asperger.
Tuo ei johdu aspergerista vaan on oma valinta sanoa asiat suoraan. Älä piiloudu diagnoosisi taakse.
T: toinen asperger
Komppaan tätä. t. kolmas asperger
Mulla sama.
Vika ei ole minussa, vaan miehessäni, joka ei älyä lopettaa sitä nipottamista niin minä lopetan sen!
Olen voimakas ja vahva, itsenäinen nainen, enkä häpeä sitä että kykenen hakkaamaan miehen.
Kaunis, rietas, onnellinen.