Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?
Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?
Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!
Kommentit (576)
yksin leffassa on just paras!!!
Vierailija kirjoitti:
yksin leffassa on just paras!!!
Kuka tuota pitää nolona? Tai ehkä itsekin tätä harrastavana en vaan tajua omaa "nolouttani".
Työttömyyttä. Olen itse asiassa tahallaan työtön ja ylpeä siitä.
Tykkään olla yksin kotona. Olen parempi keksimään tekemistä itsekseni kuin seurassa. Olen kuulemman nolo.
Olen ammatiltani "vain" myyjä. Helppo työ, varma raha eikä tarvitse viedä töitä kotiin. Mutta nolo olen.
Lisäksi revin varpaankynsiäni. Sikanoloa.
Piereskelen julkisissa kulkuneuvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?
Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!
on sulla pienet häpeän aiheet.minä häpeän hakkaavia vanhempiani
Ap:han sanoi että EI häpeä laskea mäkeä.
Mutta ap tarkoitti, että sitä "pitäisi" hävetä. Eli hän tekee jotain yleisesti hävettävää, ja tämän väkivaltaa kokevan mielestä on todella typerää (yleisesti) hävetä noin tyhmää asiaa kuin mäenlaskua, kun isompiakin hävetyksen (väkivalta) aiheita on.
Ymmärretty?
Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset aivoilla, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap mielestä sitä PITÄISI hävetä mutta hän ei häpeä.
Ap mielestä siis mäenlasku on laajalla skaalalla hävettävää joten pienet häpeän aiheet on kun muita hävettää hieman isommat aiheet.
No nykyään varmaan pitäs hävetä speedojen käyttämistä, mutta musta ne vaan on parhaat uikkarit. Omasta mielestäni sopii mun hoikalle ja timmille vartalolle. Myös mukavat päällä ja vähän märkää kangasta.
m35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan aloituksessa ap kertoi että sitä pitäisi hävetä mutta hän ei häpeä. Otsikko kuuluu: "Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?"
Eli kai se silloin on hävettävää jos sitä pitäisi hävetä vaikka juuri hän ei sitä häpeä.
Eli pienet on oletusarvoisesti hävettävät aiheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ap tarkoitti, että sitä "pitäisi" hävetä. Eli hän tekee jotain yleisesti hävettävää, ja tämän väkivaltaa kokevan mielestä on todella typerää (yleisesti) hävetä noin tyhmää asiaa kuin mäenlaskua, kun isompiakin hävetyksen (väkivalta) aiheita on.
Ymmärretty?
Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset aivoilla, kiitos.
Ei ne ymmärrä. Porukka on niin tyhmää, ettei suurin osa edes ymmärrä tätä ja YLÄpeukuttaa juuri siitä syystä satamäärin tuota viestiä: "Ap:han sanoi että EI häpeä laskea mäkeä." 🙄
Vierailija kirjoitti:
Minun on todella helppoa lähteä puhumaan vieraille ihmisille, olen kai helposti lähestyttävä, ja varsinkin saatan alkaa rupattelemaan näiden kanssa julkisilla paikoilla kuten linja-autossa. Ihmettelen tosin miksi ihmeessä Suomessa on noloa puhua vieraille tai tuntemattomille ja miksi ihmeessä muka on oarempi olla hiljaa kuin haastaa smalltolkkia vaikka hississä? Tykkään puhua ja jutella ihmisten kanssa, olivat nämä sitten vieraita tai eivät.
Minua ja varmasti monia muinakin alkaa ainakin ärsyttämään jos joku ventovieras tulee rupattelemaan vaikka bussissa. Varsinkin jos olen ajatuksissa/mietin jotain tärkeää, niin en kyllä keksi mitään ärsyttävämpää kun sen, että joku tulee viereen selittämään säästä tai bussimatkasta. Kaikki ei tykkää tai halua jutella tuntemattomien kanssa.
En lukenut ketjua kokonaan, niin en tiedä, onko tämä sanottu jo. Minua ei hävetä yhtään, ettei minulla eikä lapsillani ole muodikkaita merkkivaatteita eikä uusimpia älylaitteita. Kunhan vaatteet ovat puhtaat, ehjät, hyvät ja sopivat tyyliini, se on kaikki mitä voin toivoa. Toisinaan pyörin tilaisuuksissa, että tuntuu, että "kaikilla" muilla on jotain Molon pukua ja "kaikilla" muilla lapsilla on uusia hienoja isoja älylaitteita, mutta ei hävetä silloinkaan. Meillä on mitä meillä sattuu olemaan, ja olen kiitollinen, että meillä on kaikkea mitä tarvitsemme.
Ei myöskään hävetä tarjota Lidlin, Pirkan, Rainbown tms. elintarvikkeita, jos kutsun jonkun kahville tai jossain tilaisuudessa osallistun tarjoilun kokoamiseen. Ne ovat aivan yhtä hyviä kuin muutkin ruuat. Joidenkin olen huomannut nolostelevan tämmöistä. (Kotimaista suosin kyllä, mutta siinäkään ei ole kyse mistään nolouteen liittyvästä.)
Pitkät kalsarit. Talvella ihan must.
Olen fyysisesti mies, mutta henkisesti muunsukupuolinen. Olen mielestäni yhtä paljon sekä mies että nainen. Vaatetukseeni kuuluu sekä miesten että naisten vaatteita ja usein laitan naisten vaatteita päälle, vaikka menen julkiselle paikalle. Töihin pukeudun miesten vaatteisiin, mutta vapaa-ajalla laitan ylleni usein samaan aikaan sekä miesten että naisten vaatteita enkä häpeä sitä yhtään, vaikka monet ihmettelevät, että eikö se hävetä minua. Ei minua hävetä. Miksi pitäisi hävetä? Enemmän minua hävettää joidenkin tuntemattomien huutelut kun he eivät voi hyväksyä sitä, että on olemassa muitakin sukupuolia kuin nainen ja mies.
Purskahtelen usein nauruun julkisilla paikoilla, kun luen puhelimesta jotain hassua.
Julkista itkemistä, näennäisen tyhjälle asialle nauramista, itsekseen puhumista, superpallon pomputtelemista 40 vuoden iässä, nauramista.
En pidä liikunnasta. Käyn liikkumassa, koska se on terveellistä, mutta en pidä siitä yhtään. Ja lajeja on tullut kokeiltua monia, ei ole siitä kiinni. Eikä hävetä yhtään.
Määräaikaisia työsopimuksia! Nautin niistä kun ei ehdi tulla tunnetta että työ on päivästä toiseen samaa paskaa ja vituttaa oma työpaikka. Ja kyllä, olen ollut vakituisessa työsuhteessa.
Sitä, että olen totaalikokematon seksin ja seurustelun suhteen.