Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?

Vierailija
18.01.2018 |

Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?

Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!

Kommentit (576)

Vierailija
301/576 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken mäkeä pulkalla röyhtäillen, piereskellen ja nauraen samalla kovaäänisesti. Pidän samalla vaippaa päässä. Ei tunnu missään.

Vierailija
302/576 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta jotkut vastaajista ovat täysin lukutaidottomia. Kerrotaan asioista, joita hävetään. Tai sitten asioista, joita ei kukaan muutenkaan häpeä.

Lukekaa otsikko ja aloitus ennen kuin vastaatte. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/576 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä suorapuheisuuttani. Sanon mielipiteeni rehellisesti ja kaunistelematta. Kuulemma on noloa ja pitäisi olla poliittisesti korrektimpi, mutta ei kiinnosta.

Tietenkään en tahallani loukkaa ketään, mutta en vain osaa/muista/jaksa peitellä todellisia tuntemuksiani. Joskus mietin, onko minulla jonkinasteinen Asperger vai vaan luonnevika.

Vierailija
304/576 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten mulle puhkesi järkyttävä akne. Aluksi häpesin ja yritin hoitaa sitä ties kuinka monella tuotteella, ja läträsin kaikilla mahdollisilla peitevoiteilla mitä kaupasta sai.

Viimein kun uskalsin myöntää akneni ja hain lääkityksen, en enää jaksanut hävetä. Kävin normaalisti töissä, kaupassa, kirjastossa, ilman meikkiä, vaikka naama oli kirkuvan punainen ja paiseinen.

Naama alkoi parantua vauhdilla, ja nyt on enää muistona hento punoitus ja vaaleat arvet. Meikkivoiteita en ole käyttänyt sen jälkeen ollenkaan.

Itsetunto kasvoi kyllä roimasti, enkä enää ajattele niin paljon mitä muut musta miettii.

Vierailija
305/576 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen diplomi-insinööri (ja ylpeä siitä).

Vierailija
306/576 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköni on aika kiven alta kaivautuneen oloinen. Käytän jatkuvasti samoja vaatteita. Etuhampaan viereinen hammas ollaan mahdollisesti poistattamassa huomenna, tässä hetken tutkittuani tekareiden hintoja tulin siihen tulokseen että paskat, puuttuva hammas varmaan vain sopii tyyliini minkä lisäksi minulla on jo työ ja perhe. Miestä ei kuulemma haittaa.

Vierailija
307/576 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmisiä ja se tuntuu hyvältä.

Vierailija
308/576 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritän naisia seksisuhteissa.

Vierailija
309/576 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aikuisten lapsellisia vaippoja. Olen daddy dom/little girl suhteessa!

Kerrotko tämän asian ihan normaalina asiana muille? Jos et, niin silloin sitä häpeät.

Vierailija
310/576 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen julkisesti esim kaupan kassajonossa tai ruuhkabussissa. Ja jos huomaan että joku muu on pieraissut ihmisten ilmoilla, mutta "syyllinen" on tuntematon, niin yritän näyttää oikein voitonriemuiselta niin että saisin kaiken kunnian muidenkin pieruista.

Vierailija
311/576 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalainen, lihaa syövä, keski-ikäinen heteromies.

Vierailija
312/576 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen kaupoilla ja muualla lökäreissä tukka likaisena ilman meikkiä enkä tunne siitä mitään häpeää. Ei jaksa panostaa. Töihin menen siistiytyneenä ja se saa luvan riittää.

Vierailija
313/576 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasettelen täysillä kakkoshätää päivittäin töissä. Vain plumpsahdukset säestävät vessakäyntejäni....Jos joku ahdistuu, niin siinähän ahdistuu. Mun suoli toimii kuin se kuuluisa junan vessa!

Vierailija
314/576 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen diplomi-insinööri (ja ylpeä siitä).

Paskaa puhut. Tällä palstalla on korkeintaan diblomi-insinöörejä.

Vierailija
315/576 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mikropenis ja miestissit.

Vierailija
316/576 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melko vanhoja vaatteita, jotka alkavat olla jo selvästi kuluneita ja paikattuja, mutta ovat silti vielä puhtaita tai rikki. Jos jokin vaate on joskus ollutkin vähän rikki, niin olen korjannut sen. Minulla on ollut esim. sama talvitakki jo todella monta vuotta. Miksi minä en käyttäisi sitä, vaikka se onkin jo pois muodista, käytetyn näköinen ja osin paikattukin, kun se kuitenkin on puhdas ja ehjä? En näe mitään syytä ostaa uutta takkia, koska tämä vanha toimii yhä ja minulla ei ole nyt kovin paljon rahaa. Jos ostaisin uuden takin, niin joutuisin syömään sitten pitemmän aikaa vain jotain kaurapuuroa, koska rahaa ei olisi sitten ruokaan paljonkaan.

Vierailija
317/576 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärikarvoja, vessassa käyntiä, menkkoja, finnejä naamassa, mokaamista, ylipainoani. Ai kun olen viehättävä 😂

Vierailija
318/576 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän tyhmä, mutta olen nuori nainen enkä jaksa hävetä karvoitustani. Saattaa siis harrastuksissa näkyä kainalokarvojen sänki jne, ei ehkä kovin balleriinamaista, mutta en vaan aina jaksa. Varsinkin talvisin annan talviturkin kasvaa. Minua taas hävettää hirveästi jos olen ajellut kaiken karvoituksen ja pitää käydä vaikka gynellä. Pelkään, että gynekologi ajattelee, että olen joku itsetunnoton nössö, joka ei ole ollenkaan sinut itsensä kanssa.

Vierailija
319/576 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoutta!

Vierailija
320/576 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kesäisin kotona pihatöitä nakuna, jos lämpötila sallii. Kai se on jonkun mielestä noloa, mutta siitä en piittaa, saatikka häpeä. Asu on minulle sopiva ja se riittää.

Sama! (Lie vaik oma viestini, huomasin että ketu on tammikuulta!)

Olen sisälläkin nakuna, enkä ole moksiskaan, vaikka on pieni mahdollisuus että joku näkee ikkunasta tai parvelleella piipahtaessani. En tuo itseäni näytille, vaan tämä alastomuus on minusta mukavin tapa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi