Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle että on rikas?

Vierailija
17.01.2018 |

Nyt on sellainen tilanne, että olen pikkuhiljaa taas tutustumassa sinkkumaailmaan 14 avioliittovuoden jälkeen ja mietiskelen hieman deittailukulttuuria koska edelliskerrasta on jo aikaa. Olin pitkään kaukoidässä töissä ja muutamien onnistuneiden liiketoimien ja sijoitusteni ansiosta olen voinut jättää päivätyöt kokonaan, lähinnä vain lueskelen uusista sijoitusmahdollisuuksista tai tarkastelen mitä vanhoille kuuluu. Olen myös tietoinen että voin elättää kumppanin, vaikka moni nainen ei sitä varmasti haluakaan enkä toisaalta halua pelkästään rahasta kiinnostuneita naisia. Missä vaiheessa raha-asiat kannattaa ottaa puheeksi? Ja mitä kannattaa vastata pakollisiin ”Mitä teet työksesi?” -kysymyksiin? Jos kerron että olen sijoittaja niin silloinhan sen jo arvaa, mutta en hirveästi haluaisi valehdellakaan.

Kommentit (209)

Vierailija
1/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan osaisi päätellä kenenkään varallisuutta siitä tiedosta, että kyseinen henkilö kertoo olevansa sijoittaja.

Ei kai sitä varallisuuden määrää tarvitse alkaa erikseen kertomaan, ellei itsellesi jostain syystä tule halu elättää toista ihmistä, jolloin tulisi tarve kysyä tämän ihmisen mielipidettä asiaan.

Vierailija
2/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano naiselle että olet finanssialalla. Tuskin alkaa sen tarkemmin kyselemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitusneuvoja kuulostaa nukkavierummalta, käytä sitä. Samoin voit olla konsultti sijoitusalalla, yksityinen. Luulen, että naista kiinnostaa enemmän miksi et ole suhteessa, oletko auervaara tai muuten rikollinen ja onko sinulla lapsia. Raha-asioista ei ensimmäisenä keskustella, lähinnä onko työelämässä.

Itse torppaisin lähemmän tutustumisen jos avioerosta on vähemmän kuin 2 vuotta, se on minimi.

Vierailija
4/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoitusneuvoja kuulostaa nukkavierummalta, käytä sitä. Samoin voit olla konsultti sijoitusalalla, yksityinen. Luulen, että naista kiinnostaa enemmän miksi et ole suhteessa, oletko auervaara tai muuten rikollinen ja onko sinulla lapsia. Raha-asioista ei ensimmäisenä keskustella, lähinnä onko työelämässä.

Itse torppaisin lähemmän tutustumisen jos avioerosta on vähemmän kuin 2 vuotta, se on minimi.

Sori ohis, mutta mistä kehitit tuon 2 vuotta? Ja miksi ei ole suhteessa? No jos on 1 vuosi 11 kuukautta erosta niin sen takia. Vai kyseletkö sitä vasta kun 2 vuotta on täynnä?

Vierailija
5/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehdon jälkeen.

Vierailija
6/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata rikkauksista kertoa kuin papin aamenen jälkeen. Jos et halua onnenonkijoita perääsi. Mitä se muille kuuluu paljonko kelläkin on rahaa/varallisuutta.

Vierailija
7/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa ennen papin aamenta ja avioehtoa. Aito rakkaus ei katso varallisuutta. On tärkeätä kuitenkin, että nainen saa sinusta sen kuvan, että olet hoitanut asiasi hyvin ja kanssasi voi kuvitella hankkivan perheen.

Vierailija
8/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis, mutta mistä kehitit tuon 2 vuotta? Ja miksi ei ole suhteessa? No jos on 1 vuosi 11 kuukautta erosta niin sen takia. Vai kyseletkö sitä vasta kun 2 vuotta on täynnä?

Pitemmästä avioliitosta ero niin en jaksa osallistua kenenkään avioeron käsittelyprosessiin, 2 vuotta on turvallinen aika erosta jos tyyppi vaikuttaa muuten järkevältä. Kahteen vuoteen sisältyy toleranssi mikä on ilmaistavissa noin pari vuotta erosta.

Ja yllättävän paljon kertoo ihmisestä kun kysyy nätisti miksi et ole suhteessa, voin vastauksista päätellä kuinka järkevä ihminen on kyseessä.

Vierailija
9/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelet kotoa käsin sijoittajana. Tämä voidaan tulkita niin että sijoitat muiden rahoja, joten ei vaadi sen enempää selittelyjä.

Voit toki sanoa että tulet taloudellisesti hyvin toimeen, en avaisi enempää.

Todellisen varallisuuden kertoisin viimeistään kun tehdään avioehto 😁.

Vierailija
10/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en haluaisi mitään noin isoja ylläreitä aamenen jälkeen.

Vierailija
11/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten nopeasti haluat pillun päälle? Jos haluat että naisen pikkuhousut kastuvat ja lähtee heti ekalla tapaamisella baarista mukaasi niin vilauta kuin huomaamatta lompakkoa jossa on paksu nippu viisisatasia:)

Vierailija
12/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olet itse niin suuna päänä asiasta ja ylpeä asiasta, että hölötät sen ihan samantien. Tavalla tai toisella vihjailet varmasti koko ajan asiasta, leuhkit maallisella mammonallasi ja sitten kuitenkin kyttäät naisen sanomisia ja tekemisiä arvioiden häntä.

Telkkarista tuli vielä vähän aikaa sitten joku Rikkaiden deittipalveluohjelma, jossa oikeasti rikkaat etsivät sopivaa puoliskoa. Rikkailla oli lähes aina kihahtanut pisu päähän ja aika harva osasi olla normaali. Heillä oli myös niin paljon kaikkia vaatimuksia naisille, että ihan nauratti.

Vierailija
13/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kertoo minulle olevansa sijoittaja, niin lähinnä tulee mieleen joku työtön, jolla on 20€ edestä Nokian osakkeita. Miksi varallisuudesta pitäisi edes kertoa kumppanille?

Vierailija
14/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina täällä...mulla stefillä ei mee kauheen hyvin.Voisin harkita uutta suhdetta. Olen tottunut Pariisin, Dubain ym matkoihin...ja kalliisiin laukkuihin..tekisin sinulle myös heti ihanan lapsen jolla sitoisin sinut itseeni...ota yhteyttä facebook sivujen kautta:)pus

Vierailija
15/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa on hyvä kertoa kun akja on päättänyt lähteä naapurin putkimiehen matkaan 😂

Vierailija
16/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti siinä vaiheessa kun avioehto on vahvistettu.

Vierailija
17/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen mies kertoo Tinderissä olevansa sijoittaja, joten se siitä ammatista...

Vierailija
18/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten nopeasti haluat pillun päälle? Jos haluat että naisen pikkuhousut kastuvat ja lähtee heti ekalla tapaamisella baarista mukaasi niin vilauta kuin huomaamatta lompakkoa jossa on paksu nippu viisisatasia:)

Pitäisin lähinnä idioottina tällaista, joka kantaisi käteistä noin. 

Ja koko omaisuus mukana tollolla mukana -- olisi seuraava ajatus. Tili tyhjennetty tätä iltaa varten. 

Vierailija
19/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
20/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kertoa olevansa rikas? Mitä se tieto kellekään kuuluu? Voit kertoa vaikka tienaavasi suht hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä