Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle että on rikas?

Vierailija
17.01.2018 |

Nyt on sellainen tilanne, että olen pikkuhiljaa taas tutustumassa sinkkumaailmaan 14 avioliittovuoden jälkeen ja mietiskelen hieman deittailukulttuuria koska edelliskerrasta on jo aikaa. Olin pitkään kaukoidässä töissä ja muutamien onnistuneiden liiketoimien ja sijoitusteni ansiosta olen voinut jättää päivätyöt kokonaan, lähinnä vain lueskelen uusista sijoitusmahdollisuuksista tai tarkastelen mitä vanhoille kuuluu. Olen myös tietoinen että voin elättää kumppanin, vaikka moni nainen ei sitä varmasti haluakaan enkä toisaalta halua pelkästään rahasta kiinnostuneita naisia. Missä vaiheessa raha-asiat kannattaa ottaa puheeksi? Ja mitä kannattaa vastata pakollisiin ”Mitä teet työksesi?” -kysymyksiin? Jos kerron että olen sijoittaja niin silloinhan sen jo arvaa, mutta en hirveästi haluaisi valehdellakaan.

Kommentit (209)

Vierailija
201/209 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mä olen miettinyt vähän samaa. Olen nyt tapaillut yhtä tyyppiä n. kuukauden verran ja hän on käynyt kotonani useasti. Musta ei onneksi näy päällepäin että olen ns. varakas, kun en hirveästi piittaa materiasta (auto on 16 vuotta vanha mutta toimii hyvin, telkkari jo 15 vuotta vanha, en viitsi ostaa uusia kun vanhat toimii vielä). 

Tapailukumppani on puolestaan tuonut rehellisesti ilmi, että on ns. köyhä, ja olettaa että minäkään en hirveästi ole varoissani. Pitää huolta siitä, että tuo tullessaan aina jotain tuliaisia (viimeksi tuli ihan kelvollista portviiniä ja juustotarjotin, jotka oli mun mielestä hänen budjetilleen ihan ylihintaisia), ja mua on nyt vähän ruvennut hävettämään se, etten paljasta asian todellista laitaa...

Toisaalta taas luulen että kävisi hänen itsetuntonsa päälle, jos yhtäkkiä alkaisin hirveästi makselemaan hänenkin puolestaan. Hmmm. 

Määrittele "ns. varakas". Oletko siis keskiluokkainen kohtuuhyvin palkatussa päivätyössä?

HS:n testin mukaan ylempää keskiluokkaa nettoarvon perusteella, omaisuutta on kertynyt kohtuuhyvin, ja päivittäinen likviditeettikin on sen verran kuosissa, ettei tarvitse hintoja miettiä. 

Vierailija
202/209 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mä olen miettinyt vähän samaa. Olen nyt tapaillut yhtä tyyppiä n. kuukauden verran ja hän on käynyt kotonani useasti. Musta ei onneksi näy päällepäin että olen ns. varakas, kun en hirveästi piittaa materiasta (auto on 16 vuotta vanha mutta toimii hyvin, telkkari jo 15 vuotta vanha, en viitsi ostaa uusia kun vanhat toimii vielä). 

Tapailukumppani on puolestaan tuonut rehellisesti ilmi, että on ns. köyhä, ja olettaa että minäkään en hirveästi ole varoissani. Pitää huolta siitä, että tuo tullessaan aina jotain tuliaisia (viimeksi tuli ihan kelvollista portviiniä ja juustotarjotin, jotka oli mun mielestä hänen budjetilleen ihan ylihintaisia), ja mua on nyt vähän ruvennut hävettämään se, etten paljasta asian todellista laitaa...

Toisaalta taas luulen että kävisi hänen itsetuntonsa päälle, jos yhtäkkiä alkaisin hirveästi makselemaan hänenkin puolestaan. Hmmm. 

Määrittele "ns. varakas". Oletko siis keskiluokkainen kohtuuhyvin palkatussa päivätyössä?

Jos on suhteellisen hyvin palkatussa päivätyössä niin ei siinä ole edes mitään kertomista, vaan tuohan on aika lähellä oletusarvoa jos normaalit ihmiset treffailevat. Ökyrikkaat ovat sitten erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/209 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen, itse en ainakaan haluaisi, että nainen rakastuu minun sijasta minun rahoihin.

Vierailija
204/209 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

HS:n testin mukaan ylempää keskiluokkaa nettoarvon perusteella, omaisuutta on kertynyt kohtuuhyvin, ja päivittäinen likviditeettikin on sen verran kuosissa, ettei tarvitse hintoja miettiä. 

Mistä tuon testin löytäisi, onko linkkiä?

Vierailija
205/209 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mistä tuon testin löytäisi, onko linkkiä?

Yritin hakea vaan en löytänyt... Aika äskettäin se oli pinnalla, olisikohan ollut viime- tai sitä edellisellä viikolla. 

Vierailija
206/209 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yhden vuoden jälkeen voisi tehdä pientä päivitystä tilanteeseen.. Kaikki on mennyt hyvin ja pian ollaan oltu täällä puoli vuotta, tosin käytiin Suomessakin yhden kuukauden verran syksyllä. Tyttöystävä on kyllä viihtynyt ihan mukavasti ja löytänyt vähän duuniakin eli on ollut tv-tuotannoissa ns. extra -näyttelijänä siellä taustalla. Olen ymmärtänyt että länsimaalaisille on suhteellisen kova kysyntä kun meitä on täällä niin vähän. Ja on kuulemma ihan mielenkiintoista hommaakin kaiken lisäksi. Kuitenkin sen verran harvakseltaan niitä on että ehditään myös nauttia rauhallisesta elämästä tropiikin lämmössä. Kesät on toki tarkoitus viettää Suomessa kuten tähänkin mennessä. Tässä vaiheessa voikin jo kiittää kaikkia kommentoijia, päivityksiä ei varmaan tule enää niin usein mutta ehkä joskus kuitenkin.

-ap-

Vierailija
207/209 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nainen saattaa tietää sen jo. Erään julkkismiehen nykyinen vaimo oli aikanaan pankissa töissä, ja iski miehet pankkitilin saldon perusteella. Jos oli julkkis vielä, niin aina parempi. Nykyinen miehensäkin oli kihloissa kun tämä nainen "palveli" tätä miestä tiskillä ja sen jälkeen lähetteli viestejä muka ihan kaveritarkoituksissa. Nainen käytännössä pommitti miestä kuukausia, ensin mies yritti estellä, koska oli suhteessa toisen kanssa, vaan sortui lopulta.

Kaunis nainen kun tää tuttava on, niin helposti saa hurmattua miehiä.

Tällä naisella oli aina kova hinku itsellä rahaan ja julkisuuteen, ja nyt sitten pääsi. Uskon silti, että kaltaisensa kohtaavat, ja ovat varmasti toisensa ansainneet. Ei ole hyvät vibat tästä äijästäkään, vaikka en tunne. Mutta miehet eivät ole aina kauhean välkkyjä näiden viettelijänaisten suhteen.. siinä saattaa mennä omaisuuskin, jos ei ole tarkkana...

Vierailija
208/209 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, nainen saattaa tietää sen jo...

No jos ne on jo vuoden ehtiny ollu yhdessä niin varmaan tietääkin.

Vierailija
209/209 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa jos vain niin saa naisen. Minä en pääse kuin harvoin treffeille, saatika ensimmäisiä pidemmälle. Tämä siis kertoo että ehkä haen itselleni liian tasokasta kumppania. Mutta olen tottunut kauniisiin naisiin ja haluan että kumppanini on myös. Yöelämästä saa helpolla kaunista seuraa kun antaa varakkuuden näkyä ja näin saa myös parisuhteen. Avioehto on onneksi olemassa, siinä se rakkaus sitten punnitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän