Oletko varannut kotia kotivaran poikkeus tilannetta varten?
Nyt korkea aika varata kotiin 3:ksi päiväksi kotivara. Oletko käynyt hakemassa kaappiin valmiiksi? Minä olen hyvin varustautunut ja kotivara riittää hyvin 5:ksi päiväksi lisäksi reppu ja laukku valmiina eteisessä pakattu mikäli nopea lähtö tulee.
NYT OIKEA HETKI VARAUTUA!
Kommentit (10)
Jos olet fiksu ihminen niin olet varannut kotivaran kaappiin ja pakannut repun ja laukun valmiiksi jos ja kun kiire tulee.
ÄLÄ VIITSI PELLEILLÄ VAKAVALLA ASIALLA, kiitos!
Nope. En näe mitään syytä miksi tekisin noin.
Mulla on normaalistikin kaapit täynnä kuiva-aineita ihan jo senkin takia, että tarvitsen niitä päivittäisessä kokkaamisessa ja leivonnassa. Pastaa, riisiä, kvinoaa, couscousta, tomaattisosestta, kaurahiutaleita, kookosmaitoa, jauhoja, papuja, linssejä, kuivattuja sieniä, maapähkinävoita, hunajaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, kuivattuja hedelmiä. jne. Pakkasesta löytyy leipää, pakastevihanneksia, marjoja jne. Tuoretuotteiden kanssa tietysti ongelmallista varata pidemmäksi kuin moneksi päiväksi.
Halla-aho kertoo, että hänen kotiinsa on varattu kuivamuonaa ja säilykkeitä. Hänen mukaansa niitä on muutaman viikon tarpeiksi eli huomattavasti vähimmäissuositusta pidemmäksi ajaksi.
Mun kotivarani on matkalaukku, joka on melkein aina lähtövalmiina muutenkin työmatkoille.
Katson kuinka paljon jää tässä kuussa rahaa käteen. Niillä ostan kotivaraa. Ensi kuussa sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miks kaupat ei myisi ämpäreissä?
Tässä jollekin ihan hyvä liikeidea. Valmiita 3 ja 5 päivän hätävarapakkauksia. Laiskat voivat ostaa näitä, ei tarvitse ajatella itse :)
Älä tule neuvomaan fiksumpiasi.