Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle että on rikas?

Vierailija
17.01.2018 |

Nyt on sellainen tilanne, että olen pikkuhiljaa taas tutustumassa sinkkumaailmaan 14 avioliittovuoden jälkeen ja mietiskelen hieman deittailukulttuuria koska edelliskerrasta on jo aikaa. Olin pitkään kaukoidässä töissä ja muutamien onnistuneiden liiketoimien ja sijoitusteni ansiosta olen voinut jättää päivätyöt kokonaan, lähinnä vain lueskelen uusista sijoitusmahdollisuuksista tai tarkastelen mitä vanhoille kuuluu. Olen myös tietoinen että voin elättää kumppanin, vaikka moni nainen ei sitä varmasti haluakaan enkä toisaalta halua pelkästään rahasta kiinnostuneita naisia. Missä vaiheessa raha-asiat kannattaa ottaa puheeksi? Ja mitä kannattaa vastata pakollisiin ”Mitä teet työksesi?” -kysymyksiin? Jos kerron että olen sijoittaja niin silloinhan sen jo arvaa, mutta en hirveästi haluaisi valehdellakaan.

Kommentit (209)

Vierailija
41/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Onko lapsia? Minkälaiset välit sinulla on ex-vaimoosi? Minkälaisella autolla ajat ja minkälaisessa talossa asut? Miten olet asuntosi sisustanut? Millä tavoin omaisuus näkyy sinussa?

Jos haluat peitellä suurta rikkauttasi, niin kannattaisiko hankkia joku tavallinen kaksio tai kolmio kämpäksi ja autoksi järkiauto.

Minulla on suhteellisen tavallinen asunto Suomessa, sillä en ole varsinaista muuttokuormaa lähettänyt takaisin. Tosin aivan Helsingin keskustassa, mutta ei se vielä paljoa merkitse.

-ap-

Vierailija
42/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en haluaisi mitään noin isoja ylläreitä aamenen jälkeen.

En minäkään. Siis monen yhteisen vuoden jälkeen selviäisi, että toinen on rikas tai ainakin varakas. Siinä on sitten kahlittuna ihmiseen, jolla on ihan toisella tavalla rahaa käytössä ja joka ennemmin tai myöhemmin alkaa sillä päteä. Ehdottaa kallista lomaa, lupaa maksaa osan ja sitten alkaakin kiristäminen. "Kun maksoin loman, sinun täytyy suostua siihen ja siihen." Toinen haluaisi asua kalliimmassa asunnossa kuin mihin minulla on varaa... Joo, ei kiitos. Tuollainen asia pitää paljastaa hyvissä ajoin. Ihan törkeä temppu pantata tuollaista tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot jo niin monta kertaa täällä jahkannut niistä parinsadantonnin säästöistäs että anna jo olla. Et oo rikas etkä kiinnostava.

Luulen, että sekoitat minut johonkin toiseen kirjoittajaan.

-ap-

Vierailija
44/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tarjoatko ensimmäisillä treffeillä? :) t. kohta tuleva KTM

Vierailija
45/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon treffaillut varakkaiden kanssa. He ovat yleensä tylsiä ja ylpeilevät autoillaan, veneillään ja lentokoneillaan. Ihan piruuttani sanoin että minua ei pienkoneen kyytiin saa. Mies oli niin hankala, että suhde päättyi ennenkuin minut saatiin koneeseen. Veneilijöiden kanssa joutuu köysitytöksi ja äijä vaan ajelee, nainen punoo niitä fatun köysiä ja hyppää kalliorantaan, hyvässä tapauksessa edes laituriin tai pyydystää poijuja. Nice. Sitten nämä Bemarikuskit, ensimmäinen keskustelunaihe on, että mun pitäis vaihtaa rakas jenkkiautoni johonkin kauppakassiin.

Ihan sama, onko sulla rahaa. Jos olet kultivoitunut mainio tyyppi, niin olet kiinnostava, jos et ole, niin ota sellainen joka sietää sinua vain rahan takia. Suosittelen virolaista tai venäläistä.

No minä en kyllä pidä lentämisestä enkä veneistäkään. Aikanaan olen saanut istua lentokoneissa ihan tarpeeksi, että mielellään nyt jotain ihan muuta. :)

En ole kiinnostunut venäläisistä, mutta kiitos kuitenkin.

-ap-

Vierailija
46/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä, täällä yksi lompakkoloinen, voisin lähteä talveksi ulkomaille, jos joku elättää. Olen tottunut rikkaaseen mieheen, joten varakkuus ei ole ongelma!

Vierailija
47/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Varmasti löytyy niitä naisia jotka jättävät vaikka työnsä että pääsevät lomailemaan ulkomaille. Ja myös niitä joita ei pelkkä raha kiinnosta. Onnea treffailuun, olet vaan oma itsesi niin löydät sinulle sopivan naisen.

Mutta eihän aloittajalle sopisi nainen, jota ei kiinnosta pelkkä raha. Aloittajalle raha on niin tärkeää, että hän on tienannut sitä niin paljon että voi lopettaa työt. Siinä onnistuakseen pitää oikeasti elää sille rahan tekemiselle. Ei se raha ole syliin pudonnut. Miten sitten vähemmän materialistinen nainen sietäisi tuollaisen miehen elämäntyyliä?

Tämä yleensä unohdetaan, kun etsitään rikkaalle kumppania. Kumppaniehdokas laitetaan tarkkaan syyniin, että ei vain näy ahneuden pilkahdustakaan. Mutta entäs se, jonka ahneudesta on jo konkreettiset todisteet?

En paheksu rahan perässä juoksemista, en toki. Mutta en ymmärrä sitä elämäntapana. Toki kaikki väittävät, että raha on tullut melkein itsestään. Mutta se ei ole totta. Sen eteen on raadettu ja se on täyttänyt ajatukset lähes täysin. Tunnen tällaisia ihmisiä. Heille sopii kumppaniksi toinen samanlainen, ei kukaan henkisiin arvoihin keskittynyt haaveilija.

Vierailija
48/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että olet itse niin suuna päänä asiasta ja ylpeä asiasta, että hölötät sen ihan samantien. Tavalla tai toisella vihjailet varmasti koko ajan asiasta, leuhkit maallisella mammonallasi ja sitten kuitenkin kyttäät naisen sanomisia ja tekemisiä arvioiden häntä.

Telkkarista tuli vielä vähän aikaa sitten joku Rikkaiden deittipalveluohjelma, jossa oikeasti rikkaat etsivät sopivaa puoliskoa. Rikkailla oli lähes aina kihahtanut pisu päähän ja aika harva osasi olla normaali. Heillä oli myös niin paljon kaikkia vaatimuksia naisille, että ihan nauratti.

Ymmärrät varmaan, ettei televisio-ohjelmiin kannata uskoa, ei edes tosi-tv -ohjelmiin? Rikkaat ovat melko tavallisia ihmisiä eivätkä edes hakeudu tuollaisiin ohjelmiin. Tuonne on valittu niitä harvinaisia poikkeustapauksia joista saa mahdollisimman raflaavat ohjelmat ja otsikot tehtyä.

Minulla ei ole tarvetta leuhkia mitään, ja sillähän juuri pilaisin ne treffit.

-ap-

Vierailija
49/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma ja kiihkeä kirjoitti:

Martina täällä...mulla stefillä ei mee kauheen hyvin.Voisin harkita uutta suhdetta. Olen tottunut Pariisin, Dubain ym matkoihin...ja kalliisiin laukkuihin..tekisin sinulle myös heti ihanan lapsen jolla sitoisin sinut itseeni...ota yhteyttä facebook sivujen kautta:)pus

Hah, sorry mutta en ole Facebookissa. Kiitos nyt kuitenkin.

-ap-

Vierailija
50/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen mies kertoo Tinderissä olevansa sijoittaja, joten se siitä ammatista...

En ole myöskään Tinderissä, joten en voi kommentoida.

-ap-

Vierailija
51/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että olet itse niin suuna päänä asiasta ja ylpeä asiasta, että hölötät sen ihan samantien. Tavalla tai toisella vihjailet varmasti koko ajan asiasta, leuhkit maallisella mammonallasi ja sitten kuitenkin kyttäät naisen sanomisia ja tekemisiä arvioiden häntä.

Telkkarista tuli vielä vähän aikaa sitten joku Rikkaiden deittipalveluohjelma, jossa oikeasti rikkaat etsivät sopivaa puoliskoa. Rikkailla oli lähes aina kihahtanut pisu päähän ja aika harva osasi olla normaali. Heillä oli myös niin paljon kaikkia vaatimuksia naisille, että ihan nauratti.

Ymmärrät varmaan, ettei televisio-ohjelmiin kannata uskoa, ei edes tosi-tv -ohjelmiin? Rikkaat ovat melko tavallisia ihmisiä eivätkä edes hakeudu tuollaisiin ohjelmiin. Tuonne on valittu niitä harvinaisia poikkeustapauksia joista saa mahdollisimman raflaavat ohjelmat ja otsikot tehtyä.

-ap-

Minä kun luulin että rikkaat ovat yksilöitä eivätkä rotu, jonka edustajat toimivat kaikki samalla tavalla.

Vierailija
52/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon treffaillut varakkaiden kanssa. He ovat yleensä tylsiä ja ylpeilevät autoillaan, veneillään ja lentokoneillaan. Ihan piruuttani sanoin että minua ei pienkoneen kyytiin saa. Mies oli niin hankala, että suhde päättyi ennenkuin minut saatiin koneeseen. Veneilijöiden kanssa joutuu köysitytöksi ja äijä vaan ajelee, nainen punoo niitä fatun köysiä ja hyppää kalliorantaan, hyvässä tapauksessa edes laituriin tai pyydystää poijuja. Nice. Sitten nämä Bemarikuskit, ensimmäinen keskustelunaihe on, että mun pitäis vaihtaa rakas jenkkiautoni johonkin kauppakassiin.

Ihan sama, onko sulla rahaa. Jos olet kultivoitunut mainio tyyppi, niin olet kiinnostava, jos et ole, niin ota sellainen joka sietää sinua vain rahan takia. Suosittelen virolaista tai venäläistä.

Kuulostaisi kuin olisit treffailut jonkun nousukkaan kanssa eikä vanhan rahan rikkaan kanssa. Nehän vain naureskelevat noille uusrikkaille, joilla ei ole edes käytöstapoja.

Vierailija
53/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sellainen tilanne, että olen pikkuhiljaa taas tutustumassa sinkkumaailmaan 14 avioliittovuoden jälkeen ja mietiskelen hieman deittailukulttuuria koska edelliskerrasta on jo aikaa. Olin pitkään kaukoidässä töissä ja muutamien onnistuneiden liiketoimien ja sijoitusteni ansiosta olen voinut jättää päivätyöt kokonaan, lähinnä vain lueskelen uusista sijoitusmahdollisuuksista tai tarkastelen mitä vanhoille kuuluu. Olen myös tietoinen että voin elättää kumppanin, vaikka moni nainen ei sitä varmasti haluakaan enkä toisaalta halua pelkästään rahasta kiinnostuneita naisia. Missä vaiheessa raha-asiat kannattaa ottaa puheeksi? Ja mitä kannattaa vastata pakollisiin ”Mitä teet työksesi?” -kysymyksiin? Jos kerron että olen sijoittaja niin silloinhan sen jo arvaa, mutta en hirveästi haluaisi valehdellakaan.

Et ole rikas, et edes varakas. Jos olisit, et olisi tällä foorumilla kirjoittelemassa. Kiinni jäit.

Vierailija
54/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko siitä varallisuudesta heti kertoa. Mulla meni kaksi vuotta ennen kuin tajusin miesystäväni olevan tavallista varakkaampi. Hän asui kaksiossa ja ajoi pienellä käytetyllä autolla. Ammatiltaan on salkunhoitaja.

Tavattuani hänen perheensä ensimmäisen kerran tajusin, että hänen vanhempansa ovat myös erittäin varakkaita. Myöhemmin menimme naimisiin ja mies osti vajaan miljoonan euron kaupunkiasunnon. 

Vierailija
55/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Minä kun luulin että rikkaat ovat yksilöitä eivätkä rotu, jonka edustajat toimivat kaikki samalla tavalla.

Ei tavallisetkaan ihmiset toimi kaikki samalla tavalla. Meniköhän sinulla nyt pointti hieman ohi?

Vierailija
56/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tarina:) Mutta jos se nyt teoriassa olisi totta niin siinä vaiheessa kun olette naimisissa ja annat tilisi rinnakkaiskortin ja samat tilinhaltijan oikeudet kuin itselläsikin niin vaimosi voi itse tutkia asiaa. Terveisin rikkaan miehen vaimo

Vierailija
57/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole rikas, et edes varakas. Jos olisit, et olisi tällä foorumilla kirjoittelemassa. Kiinni jäit.

Ei kaikki täällä ole köyhiä vain siksi että sinäkin kirjoittelet tänne.

Vierailija
58/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko siitä varallisuudesta heti kertoa. Mulla meni kaksi vuotta ennen kuin tajusin miesystäväni olevan tavallista varakkaampi. Hän asui kaksiossa ja ajoi pienellä käytetyllä autolla. Ammatiltaan on salkunhoitaja.

Tavattuani hänen perheensä ensimmäisen kerran tajusin, että hänen vanhempansa ovat myös erittäin varakkaita. Myöhemmin menimme naimisiin ja mies osti vajaan miljoonan euron kaupunkiasunnon. 

Tarvii.

Minulla ei ole varaa maksaa puolta miljoonan asunnosta enkä asu paikassa, josta en omista puolta kumppanin kanssa. Ja tarkoitan oikeaa omistamista, en avioliiton kautta saatua. Olisi melkoinen rysäys, jos kahden vuoden jälkeen paljastuisi tuollaista. Menisi tulevaisuuden suunnitelmat uusiksi.

Vierailija
59/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Ei tavallisetkaan ihmiset toimi kaikki samalla tavalla. Meniköhän sinulla nyt pointti hieman ohi?

Ei. Luepas aloittajan kommentti.

Vierailija
60/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvii.

Minulla ei ole varaa maksaa puolta miljoonan asunnosta enkä asu paikassa, josta en omista puolta kumppanin kanssa. Ja tarkoitan oikeaa omistamista, en avioliiton kautta saatua. Olisi melkoinen rysäys, jos kahden vuoden jälkeen paljastuisi tuollaista. Menisi tulevaisuuden suunnitelmat uusiksi.

Eivät siis ostaneet puoliksi vaan mies sen asunnon osti. Kyllä kai varakas mies saa yhteisen asunnon ostaa täysin omilla rahoillaan. t. eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä