Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin toimiva auto, mutta ruma. Vaihdanko auton muiden mielipiteiden takia??

Vierailija
17.01.2018 |

Minulla on vanha, mutta ruma auto. Autolaina ei kiinnostaisi, mutta auto on ruma ja katseita keräävä..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla lammas ja välittää muiden mielipiteistä. Sinunhan se auto on ja itse sillä ajat. Itse paskat nakkaan muiden sanomisista ja ajelen, millä tykkään. Varsinkaan en ryhtyisi vaihtamaan vanhaa, mutta toimivaa autoa uudempaan rahareikään kenenkään vuoksi.

Vierailija
22/27 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OpeliS kirjoitti:

Mä en voisi ajaa tai mennä kyytiin vanhaan ja rumaan autoon. Ei ne oo myöskään turvallisia.

Auto on yhtä turvallinen kuin vastaava uudempi malli, korissa ei suuria muutoksia vuosien varrella ole

No ei todellakaan ole yhtä turvallinen kuin uudempi malli. Pientä rajaa itsepetokseen.

On samanlainen korimalli, siis yhtä turvaisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi vanhaa, rumentunutta, käytettynä ostamaani autoani mihinkään: se kuluttaa vähän, on vähäpäästöinen, ei syö öljyä ja menee katsastuksesta läpi. Tekniikka on pysynyt kunnossa. Jokin ruostepläjäys on hitsattu. Auto on pakko olla, koska julkista kulkuvälinettä ei enää ole, eikä bussilla pääsisi edes sinne minne on pitää töiden vuoksi päästä. Kyllä on katsottu säälivästi, mutta ei sääli kiinnosta. Autolla ei ole enää edes vaihtoarvoa, joten ajan sen loppuun.

Vierailija
24/27 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OpeliS kirjoitti:

Mä en voisi ajaa tai mennä kyytiin vanhaan ja rumaan autoon. Ei ne oo myöskään turvallisia.

Auto on yhtä turvallinen kuin vastaava uudempi malli, korissa ei suuria muutoksia vuosien varrella ole

No ei todellakaan ole yhtä turvallinen kuin uudempi malli. Pientä rajaa itsepetokseen.

On samanlainen korimalli, siis yhtä turvaisa.

No sitten se on varmaan myös ihan yhtä ruma kuin se vanha malli.

Vierailija
25/27 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kaltaisiasi ihmisiä fiksuina. Hölmöt ihmiset ottavat autolainaa ja ostavat ökyautoja vain näyttääkseen muille. On rahan laittamista pankkiin ajaa loppuun vanha hyvin toimiva auto.

Hölmöä olisi laittaa omaa rahaa autoon. Rahan laittamista pankkiin on tällä hetkellä ostaa se auto lainalla.

Perustele väitteesi.

Itse ostan aina käteisellä ja nytkin tingin hinnasta todella reilusti maksamalla enkä työntänyt vaihtoautoa heille ongelmaksi.

Rahoitettu auto vaatii kalliimmat vakuutuksetkin

Rahoituksen saa välillä lähes nollakorolla joten käteisellä maksaessa itseasiassa häviää rahaa siihen verrattuna että ottaisi rahoituksen ja sijoittaisi sen 20 000e johonkin tuottavaan.  Tiukassa istuu tuo uskomus että käteisellä ostaminen olisi aina halvempaa kuin rahoituksella, mutta se johtuu vain siitä ettei ymmärretä vaihtoehtoiskustannuksen käsitettä.

Vierailija
26/27 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, täällä kysytään mielipidettä siitä pitääkö muiden mielipidettä ottaa huomioon. Ap, varo etteivät aivosi niksahda kun mietit, kenen mielipiteen mukaan elät.

Vierailija
27/27 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 15t lainaa niin saat hyvän auton ja hienon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä