Onko miehillä pakkomielteisiä ihastuksia?
Tuli mieleen kun luin tuota ketjua mitä on ihastuksen takia tehnyt.
Kommentit (16)
Joillakin miehillä on pakkomielle tuhota ihastuksensa, ja se on aika yleistä. Esim jos nainen on puoleensavetävä, narsistisesti käyttäytyvä mies luulee että naisen tuhoamalla hänestä itsestäänkin tulee kiinnostava. Mutta niinhän se ei mene.
Kyllä. Olen ollut sekä sivustaseuraaja että "uhri".
Mielenkiintoinen keskustelu. Mulla on tapana ihastua helposti naisiin ja viime vuodet olen kärsinyt siitä. En kuitenkaan ole vielä päässyt siitä kokonaan irti. Olisi kiva käydä keskustelua aiheesta, ja kuulla muiden mielipiteitä asiasta. Mulla se on osittain ainakin sitä, että haen huomiota ja toisaalta tykkään ihastumisen tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä on pakkomielle tuhota ihastuksensa, ja se on aika yleistä. Esim jos nainen on puoleensavetävä, narsistisesti käyttäytyvä mies luulee että naisen tuhoamalla hänestä itsestäänkin tulee kiinnostava. Mutta niinhän se ei mene.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Jäi kesken, mutta sitähän nämä aina välillä täällä ilmestyvät katkerat outie ja ikä pakotuksetkin ovat. Yritetään lyttää naisten itsetunto, että laskisivat rimaa. Niin läpinäkyvää ja niin säälittävää.
up, kertokaa miehet ihastuksistanne
Onko naiset yleisempiä pakkomielteiden kanssa?
menneen talven lumia kirjoitti:
Nuorempana olin, mutta en onneksi enää. Nuoruuden hormonihuuruissa kaikki oli mahdollista ja tyhmää.
No mulla iski sitten joku hormonihuuru tuossa 34veenä, kun ihastuin pakkomielteisesti. Ei kyllä koskaan enää, oli se niin tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni:
- Nuoret miehet (pojat) on pakkomielteisiä.
- Vanhat naiset (tädit) on pakkomielteisiä.
t. 35v mies jolla omat pakkomielteet luojan kiitos takana ja joka pysyy kaukana vanhemmista naisista ettei taas joudu niiden pakkomielteen uhriksi.
Totta kai. Kyseisessä langassa oli minunkin vuosikymmenten kidutukseni. Pidin rakkautena, ja alussa sitä olikin. "Rakastettuni" nöyryytti kööreineen ja hoveineen oikein kunnolla. Onneksi taakse jäänyttä elämää.
Ihastun kyllä helposti edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni:
t. 35v mies jolla omat pakkomielteet luojan kiitos takana ja joka pysyy kaukana vanhemmista naisista ettei taas joudu niiden pakkomielteen uhriksi.
Mitäs jos pakkomielteet tulevat sinulle vielä kun olet yli 50v? Moni vanhempimies rupeaa pakkomielteiseksi nuoremmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Jäi kesken, mutta sitähän nämä aina välillä täällä ilmestyvät katkerat outie ja ikä pakotuksetkin ovat. Yritetään lyttää naisten itsetunto, että laskisivat rimaa. Niin läpinäkyvää ja niin säälittävää.
Ihastukseni, ihastumiseni ei mitenkään nöyrinyt ihastustani, ihastukseni kohdetta. Hän ja ilkeä sisarensa nöyryyttivät minua pitkän ajan. Olin alussa rakastunut teini. Miten naisten "lyttäys" tai narsismi kuuluu tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni:
Mitäs jos pakkomielteet tulevat sinulle vielä kun olet yli 50v? Moni vanhempimies rupeaa pakkomielteiseksi nuoremmista naisista.
Juu, ei 35v voi tietää mitä tulee eteen vielä. Never say never again.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni:
Kaiken ikäiset miehet ja naiset rupeavat pakkomielteisiksi kaiken ikäisistä miehistä ja naisista.
Nuorempana olin, mutta en onneksi enää. Nuoruuden hormonihuuruissa kaikki oli mahdollista ja tyhmää.