Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinusta tuli Vauvapalsta-addikti?

kerro se meille
17.01.2018 |

Mikä sai aikaan tämän?

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten aloin seurata. Oli ekan kymmenen vuotta tosi kiva lapsiperheellisen paikka. Nykyään lapsivihaajien paska paikka. Maailma muuttuu. Välillä olin täältä pois pari vuotta. alkoi niin jurppia, miks hyvä homma laitettiin ihan pilalle. Nyt seuraan sillon ja tällön. Jos jotain kirjoitan, niin paskaa tulee niskaan joka laidalta. Täällä nyt enimmäkseen mun vanhempien lasten ikäisiä ihmisiä eli 30 ikävuoden nurkilla. Heidän maailmansa aivan erilainen kuin minun ollut silloin, kun tulin äidiksi.

Vierailija
82/143 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten, mutta en muista miten ajauduin tänne, koska en ole äiti 😊. En varmaan addiktoitunut ole, koska käyn vain pari kertaa viikossa. Mielenkiintoisia keskusteluja täällä on ja niihin tulee joskus osallistuttua. Yökielto on syvältä ja voisi palata takaisin siihen, että rekkautuneena voisi yölläkin jutustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2002

Vierailija
84/143 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla, keskiviikkona. Tylsyydessä tämän avasin.

Vierailija
85/143 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro se meille kirjoitti:

Mikä sai aikaan tämän?

Esikoiseni syntymä v.2001, mutta en ole varma aloitinko palstailun silloin vai v.2002. Nykyisin käyn täällä ehkä kerran viikossa, useimmiten on jopa viikkojen taukoa.

Täällä on liikaa suvaitsemattomuutta ja tuomitsemista, puhumattakaan silkasta tietämättömyydestä ja tyhmyydestä.

Vierailija
86/143 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2002

Vierailija
87/143 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on ollut jo vuosikausia, että mitä tahansa googlaankij, niin päädyn tänne. Vuosi sitten aloin tehdä työtä, jossa oli todella paljon vain odottelua ja jotenkin salakavalasti olen huomannut pyöriväni täällä joka päivä. N26 vela

Vierailija
88/143 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hetkellä kun huomasin Suomi24:n moderoinnin olevan olematonta. Menevät about 15 vuoden takaisella kaavalla.

Vierailija
89/143 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuodesta 2015, en muista miten löysin palstan. Mutta tosiaan kolme vuotta täällä nyt pyörinyt.

Vierailija
90/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, jotkut teistä on olleet addikteja jo parikymmentä vuotta!

Oletteko hakeneet apua riippuvuuteenne?

Vierailija
91/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 1998 kun odotin ensimmäistä lastani

Onkohan nyt jo aikuiseksi kasvaneesta lapsestakin tullut vauvapalsta-addikti...?

Vierailija
92/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2004? Niihin aikoihin. En tietenkään ole koko tätä aikaa täällä luuhannut. Vauvapalstaa ei jaksa kuin pari päivää kerrallaan, sitten alkaa todella ärsyttää ihmisten jankkaaminen, päteminen ja yksinkertaisuus. Jostain syystä tulee aina käytyä ja sitten jumittuu seuraamaan jotain keskustelua. Tähän addiktoituu liian herkästi. 

Vierailija
93/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaoire

Vierailija
94/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 2003, kun oli ensimmäinen raskaus haaveissa :)

Vierailija
95/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2014, ensin törmäsin Kaksplussaan mutta jotenkin ajauduin tänne. Olin jotain 24, aika huonossa elämäntilanteessa, yksinäinen ja masentunut. Tilanne parani mutta palsta jäi. Silloin palsta oli aktiivinen yölläkin. Just tässä muistelin yhden ketjun nimeä jonka parissa vietin uudenvuoden 14-15(?). Se oli joku yksinäisten ketju. Olin just tullut jätetyksi, suurin osa kavereista jäänyt exän puolelle ym muutakin kakkaa mitä pershärö aiheutti joten olin yksin kotona. Olisi ollut hyvin ankeaa ilman tätä palstaa.

Vierailija
96/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2011 oli iltapäivälehden uutinen, että Ikean lastenhoitoon ei ollut päässyt joku yli-ikäinen kehitysvammainen (muistaakseni) ja siitä monta ketjua kävi kuumana. Sitä kautta koukutuin.

Minulla oli kaveri, joka aina oli kertonut käyvänsä täällä ja olin lueskellut ja naureskellut "pitääkö synnytyksessä olla alapää paljaana" -ketjua, mutta en ollut siitä vielä koukkuun jäänyt. Vasta tuo kokemus vuonna 2011 sinetöi asian:)

Vierailija
97/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aika, eristys ja loputtoman pitkät etäpalaverit. Jotenkin tämä vauva ilmestyi pysyvästi selaimen väilehtiin. Olen täältä joskus ennenkin imuroinut keskusteluja tekstianalyysia varten, täältä löytyy erinomaista aineistoa sosiologisiin tutkimuksiin.

Vierailija
98/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevauvan biisi keskustelusta sohva haisee perseeltä. Löysin sen tubesta maaliskuussa 2019, naureskelin duon biiseille pari viikkoa ennen kuin aloin googlettamaan sanoituksia... Ohhohh, ei olisi pitänyt 😂 täällä olen ja pysyn. Ja edelleen Kalevauva.fi:n uskollinen fani.

Vierailija
99/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tuli Au pairien ensimmäinen kausi, olikohan se vuonna 2014? Etsin aiheeseen liittyviä kirjoituksia, ja löysin Vauva-palstan.

Edelleen seuraan tv-aiheisia keskusteluja tarkemmin kuin muita. Vaikka pari vuotta sitten vannoin vähentäväni tv:n katselua, koronavuosi on lisännyt sitä.

Vierailija
100/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1998 aloitin , oli isien palsta vaan siinä vaiheessa ja sinnehän kaikki sitten änkesivät. Aihevapaa tuli myöhemmin. Pyörin palstoilla muutaman vuoden silloin, ehkä nelisen vuotta yhteensä. Täältä löytyi monta, joitten kanssa kirjoiteltiinkin  . Sivu-uudistus vähensi palstailua ja muutenkin elämä muuttui ja täällä roikkuminen onneksi väheni. Olen silti koko ajan muutaman kerran kuussa piipahtanut lukemassa aihevapaan aina yhtä viihdyttäviä keskusteluja. Tänä vuonna taas ollut paikalla päivittäin eli sivu koko aika auki, enimmäkseen lueskellut olen

Täällä varmaan kirjoittelee niitä  yli 20  vuoden takaisten palstakamujen vauvoja jo :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä